vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 ... 5 6 7 (8)

Anonym
Re: Invandrarfrågan
De där är en tanke, den kan Du inte säga nåt om, jag skriver oftast exakt som jag tänker, utan att editera...

O ja, Du feltolkade mig, jag är endast liberal till sådant som stärker människan, eller hjälper till att föra den framåt, fortare.

Hejs...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

jaxtone skrev:
I min värld är det skit samma om den jag skall kommunicera med, älska med, kriga med, skapa fred eller leva med är aspackad eller asflummig.

vilken standard, jag har nog varit narkoman i din mening allt för länge jaxtone men inte ens jag skulle kunna påstå det du just vräkte ur dig.

det är en stor skillnad på en en aspackad alkolist och en flummare.
för det första är alkohol ett lösningsmedel, speciellt starksprit...

Alkohol dödar medans kannabis räddar liv..
enda ner på cellulär nivå..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
O de sista Du sa e faktiskt vetenskapligt bevisat, från olika vinklar till o med, men programmen sitter hårt...

Sen så ere väl så att, om man fullständigt skiter i va nån gör, ja då funkar väl inte empatin riktigt. Frihet o ansvar var det väl nån som sa också, låter sunt...

Hare...

Anonym
Nu blir det så där suddigt förklarat igen! Vad menas?

See User information
ta semester jaxtone du børjar bli smått førvirrad sjælv eller skall jag kalla det omogen o kunskapsløs

Posted on: 2006/5/12 11:19

See User information
[admin edit]
censurering av påhopp

Posted on: 2006/5/12 11:25
"Most of us are trapped in this world of the city, an everlasting soap opera, and all too often as spectators, not players." - James lovelock

See User information
ibland behøvs det en verbal ørfil før vissa att vakna ur programeringen

Posted on: 2006/5/12 11:29

See User information
[admin edit]

Detta är ett typiskt exempel på hur man inte skall skriva på vaken.se

---------

ger inte mycket før nazzar av bennys sort, jaxtone beter sig som en diktator dær han pekar på omoget tænkande hos andra men sætter sig lætt på før høga hæstar i sitt skryt om kunskap som han sjælv besitter vilket bara ær vælformulerade meningar utan seriøs handling. du gillade raka rør jax...

intellektet sitter inte bara i skallen ..... kultivera andra sinnen så upptæcks værldar større æn ord och tjafs

lev som du lær jaxtone så har du min respekt
bennybear ..... stick

tills vidare ......

Posted on: 2006/5/12 11:40

See User information
[Admin edit]

Ytterligare ett inlägg som strider mot forumreglerna. Att ge vaken.se ansvaret för någons inlägg.

-----

Jag har börjar förstå att denna sidas fasad av Yttrandefrihet och öppen debatt just bara är en påklistrad fasad och att bakom den huserar alltsomoftast marxistinfluerade ungdomar som genom bristande bildning och hycklande uppfattning om vad yttrandefrihet egentligen är gör just precis det som tankepolisen i Sverige, EXPO står för och med allehanda härskartekniker till hjälp såsom att försöka isolera och misskreditera debattörer som huserar andra och då framförallt sunda traditionella värderingar här på debattforumet.

Jesus åskådliggjorde detta mycket avslöjande när han konfronterade Fariséerna när de inte såg bjälken i sitt eget öga fast de pekade på grandet i deras fienders ögon,

Allt detta samtidigt som man påstår sig vara VAKEN sida som säger sig värna om yttrandefriheten.

Sicket trams!

Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen.

Posted on: 2006/5/12 11:48

See User information
Ormen slingrar sig...

Precis så uttalar sig en äkta antirasist..

Stick! Du får inte vara med oss andra!

Precis som antirasister som säger sig motarbeta dikriminering av alla sorter.

Vem är Ormet kryper? Har han/hon legitima rättigheter att bestämma vad som skrivs på denna sida?

Posted on: 2006/5/12 11:55

Anonym
Nej men de e tråkigt, sköt snacket på ett lite snyggare sätt, har inte ens lust o läsa klart...

Frihet o ansvar. Människan skall vara fri, men då måste den bli ansvarsfull först, som ett ex, klara av att snacka på ett forum, utan att göra en eller fler förbannade, eller sårade, för tusan skärp er!

Bra tanke o ha med e också, den som inte förstår skall ha en förklaring, inte en smocka för att man inte fattar...

Hmm, drygt med tid, dum uppfinning, återkommer...

Hare...

« 1 ... 5 6 7 (8)

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper