vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

DEN FRIA KUNSKAPEN OM VAKEN

See User information
Igår blev min användare "nanolife" inte bannad men avstängd från forumet , mitt iP har varit bannat i över tre årstid, så jag surfar via proxys när jag har lite energi och tid över för att sprida sanning.

Att ipbanna proxy servers är tydligens VAKENS nya taktik i deras Frihets kamp, jag har bara väntat på detta.

ATT IP BANNA proxyservrar är lika med att gå FRA, Kinas och andra frihets begränsande gruppers arbete och jag är ganska nöjd med att få uppleva ännu en groda av er administronauter, som i detta fall var Micros högerhand DARTH VOID'errrr..

GRATTIS.!

Vaken.sekt, håller ögat åt makt eliten,
med samma härskar tekniker och samma censur och delar ut diplom i EMPATI..

FY fan Va tragiskt..

Posted on: 2009/12/27 23:44
If everything i a rule, then everything is a crime.
- Lupe Fiasco

HATA EFEKTO
VAKENS ENEMY NO-1
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: DEN FRIA KUNSKAPEN OM VAKEN

See User information
du blir ip-bannad för att du är äckligt jobbig och inte tillför någon diskusion något.

Posted on: 2009/12/28 19:11
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du vill ju bara bli hatad, din ban bad du om själv.

Posted on: 2009/12/28 19:16
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Ignorera klagokärringen bara... Hon verkar ha kronisk PMS

Posted on: 2009/12/28 19:44

See User information
Annars är ju ett sätt att helt enkelt ignorera vederbörandes inlägg?????

Posted on: 2009/12/28 20:49

See User information
ELLERHUR!!
Ignorera allt negativt snack om vaken.se och ipbanna allt och alla som inte rättar sig i vårat led!!

Posted on: 2009/12/28 22:47
what goes around comes around

See User information
Quote:

chill skrev:
ELLERHUR!!
Ignorera allt negativt snack om vaken.se och ipbanna allt och alla som inte rättar sig i vårat led!!
Vad jag menade var:istället för att banna någon som man inte själv tycker bidrar med något konstruktivt så kan man personligen ignorera vederbörandes inlägg.OBSERVERA PERSONLIGEN!

Posted on: 2009/12/28 22:54

See User information
OBSERVERA : PERSONLIGT VENDETTA MOT PERSONER = IPBANN

IPBANN + KÙNSKAP = VAKEN.SE

Posted on: 2009/12/28 23:06

Anonym
oj... chill tycks vara en gammal bekant...

See User information
Quote:

chill skrev:
OBSERVERA : PERSONLIGT VENDETTA MOT PERSONER = IPBANN

IPBANN + KÙNSKAP = VAKEN.SE
Whatever!!!Chill = Ignorerad från och med NU!!!

Posted on: 2009/12/28 23:19

Anonym
Det var en gång en kille som hette efekto på vaken.se. Han spred många kloka ord och aktiverade sig i och utanför forumet. Han gav inspiration till oss som just hade hittat vaken.se. Efekto blev moderator pga sin goda vilja och aktivism. Men något hände, han började skälla på folk, radera inlägg, banna folk… Vaken fick klagomål och något måste göras… Efekto blev av med sin rätt att moderera. Det resulterade i att han vände samma ilska och hat mot administratörerna med div hot etc, det i sin tur resulterade i att han blev bannad helt och hållet. 3 År senare är efekto fortfarande arg, ledsen och besviken på något som inte betyder mycket i det stora hela.

Tråkig historia det där.

Anonym
http://vakensucks.123guestbook.com/ kan man läsa att vår kära vän efekto nu har fyra konton på vaken som han vill utöka till sex, "så man kan dela ut dom till andra som behöver sprinkla lite sanning om deras dubbelspel."
Jag tror jag är ganska säker på vilka fyra konton det är han har

See User information
fin liten saga du fick ihop Jumalauta, den var ganska lik min verklighet men är nog helt överens med den vakna konsensus ni alla följer duktigt.

BTW jag har bara tre användare för närvarande i och med att nanolife och supertzar fått sina rättigheter från forumet raderade (blir snyggare än IPBANN) men vänta bara..

Jag tar ett par dagars uppehåll i mitt infokrigande, så jag har fler konton i till kommande räder.

Mycket kärlek till andra som kan relatera till den alternativa historien.

Posted on: 2009/12/29 0:08

Anonym
Du är så patetisk efekto att man skäms över dig.
Infokrigande? Det du håller på med är kverulering. Du har inte tillfört forumet någonting positivt på bra jävla länge.
Det tar ett enda inlägg från dig och man märker direkt att det är du.

See User information
IPBANN är infokrigets mest patetiska vapen gubbe lilla.

Du donerar pengar till autistiska individer som tror att dom räddar världen genom att dela upp den i all oändlighet.

En del är vaken, en annan infokrig en tredje buddism, sannnigs rörelse m.m m.m

Jag har länge försökt få admins på vaken att förstå att det enda du kan förbättra i livet börjar inom var och en själv.

Något som verkar vara en större anledning till att man bannar mig än att jag valde att ta över Sidan vid ett tillfälle.

Nu har jag gjort mitt för ett bra tag fram godnatt på er..

Posted on: 2009/12/29 1:00

See User information
Chill, Supertzar efekto, hoppas det taget blir ett långt tag... Vääääldigt långt tag, för ska du bara logga in för att sprida negativitet så får du gärna avstå..

Posted on: 2009/12/29 9:26
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Jag tror att effekto har blivit avstängd 50 gånger.

Allt enligt vakens regler så låter vi alla som går med på att följa forumreglerna möjlighet att registrera sig igen och försöka igen.

Det som är lustigt är att vi även pratat med honom, bjudit in honom till träffar och dessutom gett honom nya försök till att få vara med på vaken igen.

Men även om han lovat att inte fortsätta sitt krig mot vaken utan göra annat så tar det i regel ungefär 1 inlägg innan han börjar att bitcha igen och ropar sekt och förolämpar allt och alla.

Han har inte skrivit 1 enda inlägg som bidrar med någonting annat än att klaga på vaken.

Effekto! Vill du vara med så är det bara att lova att följa reglerna och så får du komma in igen.

De är dessutom välkommen att träffa mig och void och prata om hur du skulle vilja ha det så kanske vi kan hitta någonting som passar dig.

Posted on: 2009/12/29 9:42
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Du är så slug micke, att stänga av behörighet på användarna är en så mkt snyggare lösning än att ip banna..

Enligt vakens regler....
SÅ STÅR INTE NI ANSVARIGA FÖR INNEHÅLLET I FORUMET!!

Ändå så städar du så fint runt om kring här, när ska du se det skenheliga i ditt handlande Micke!

Så lägg ner ditt empatiska skit snack om att träffas, för vi båda vet att du och void bränt era broar hos inte bara mig.

OK om jag vore ett undantag, men så är inte fallet..

MVH

http://vakensucks.mypagerock.com

See User information
Efekto är bara feg som inte vågar träffas. Han gömmer sig bakom datorskärmen.

Nu har han i alla fall sin egen sida som kan ip banna och cencurera. Ser ut som om han har gått om vaken redan i cencur.

Posted on: 2009/12/30 10:20
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper