vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Var med och bearbeta fram något betydelsefullt
Hejsan gott folk.
Jag börjar bli färdig med ett par webbar (anti-illuminat förståss) nu som skall lägga grunden till det som komma skall. Jag har massvis med idéer, och en av dom tänkte jag bita av lite i dag. För tillfället håller jag på med att sätta ihop en dokumentär, både på Svenska och Engelska... Men sedan fick jag en idé om något större, det finns inga gränser eller hur?

Varför inte dra ihop dom största av dom alla på samma ställe och filma föredrag efter föredrag. Med tanke på att detta förmodligen drar massvis med folk, så får man hålla det en aning hemligt. Det som jag vill ta fram är hela tiden det ultimata paketet, - se denna rulle på 18 timmar eller mer, sen äru vaken! :) .. Låter lättare sagt än gjort eller hur? Men ställer man väggen 'svårt att genomföra' framför sig så får det bli så också, vi blir vad vi tänker och vi skapar det vi vill....

För att ens komma i närheten av att genomföra detta så får jag nog dra ihop lite folk först. Det som först skall göras är att vidarebefodra idén till alla inblandade, men innan det på plats NOLL då :), finslipa presentationen mm. Nå, finns det någon som är lite sugen på att hälla vatten över sig själv? :) ...

Jag förmodar att alla inblandade är nyfikna på idén, det är egentligen det enda dom vill, väcka så många som möjligt. Sen finns det ju lite stålar i detta också...

I vilket fall som helst, kontakta gärna mig om Du är intresserad av att titta lite närmare på planerna...

Sikta högt... Vem vill någon annan stans :) ...

hare gott....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Var med och bearbeta fram något betydelsefullt

See User information
Hejsan!
Jag tror inte på någon rush så det är nog ingen ide du försöker att göra det hemligt, folk kommer inte storma dig som om det vore rea på Ikea, det kan jag garantera.
Mvh Hubben

Posted on: 2005/4/5 6:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag håller på att förberada en serie med avslapnade föredrad/diskusioner.

Jag har en DV kamera och ett videoredigeringsprogram och har bara några detaljer kvar att fixa.

Jag ska filma ute i skogen vid mina kompisars kåta. Där ska vi sitta och diskutera olika ämnen i en halvtimme eller så var.

Vi ska behandla alternativt boende, fri-energi, älde civilisationer, illuminati, mindcontroll, medicinindustrin, 911, media..

Hoppas kunna pressentera en serie på 6 korta filmer på 15-30 minuter var.

Posted on: 2005/4/5 8:53

Anonym
Låter som en bra idé... Kan man dyka upp eller? ..

Till föregående svar... Hmm.. David Icke drar fullt hus överallt. Ian Lungold drar fullt hus, Stewart Serdlow, mm mm mm.. Jag är helt övertygad om att det kommer att dyka upp tusentals folk om man annonserar. Jag tror inte man kan ha ett sådant möte i Sverige, de e det som är grejjen, håller man det i Sverige så får man inte många besökare. Vi är en av dom mest programerade människorna i världen. Därför så behöver Svensken ett extremt paket att gå igenom innan han ens kan acceptera att han är LITE lurad.

Tidsplanen på denna idé är ovesentlig, börjar man förbereda nu så blir man kanske färdig om 4-6 månader, kanske längre. Det viktiga är att börja, för då kanske man blir färdig :)

Nåja, jag kör på så det ryker i vilket fall som helst. Vore kul om fler ville höja siktet lite, o jobba tillsammans...

Hare gott....

Anonym
Juri Lina skulle hålla föredrag på ett ställe någonstans för något år sedan. Det belv inte utav, för polisen stoppade det. Någon vänstergrupp hade polisanmält det hela som någon "naziaktivitet". Juri Lina skulle ju hålla föredrag om de makter som styr på jorden. Så se upp, det är inte lätt att genomföra denna typ av aktioner.

See User information
Den Dvd jag har gjort är ganska extrem, den innehåller olika ämnen, har ett gränsitt och en massa information, relativt enkel att framställa och ganska billig. ser ut så här: http://www.hart.se/usadvd.jpg
Innehåller 20 timmar video och 2000 sidor dokument.
Nån intresserad,jag kan skicka ett ex för överseende, kanske man kan kränga kopior till folk?
Mvh Hubben

Posted on: 2005/4/5 19:18

Anonym
hubben
Bra! Kanske ska vara på svenska om den ska "marknadsföras" i Sverige?

See User information
Jo svenska kanske är bra, men allt material är på engelska och de tar en evighet att översätta.

Trots allt är det ju bra om skivan inte är bunden till Sverige, detta gäller ju både europa och resten av världen, så jag tror man får ha internationell stil på den.

Visst är det många som fördrar svenska men nu har man ju inget val, för mycket jobb att översätta allt.

Posted on: 2005/4/5 21:35

Anonym
Vad jag menade var att själva foldern kanske skulle vara på svenska. Sen kan man skriva att innehåll är på engelska. Och självklart, det är nog alldeles för mycket jobb att översätta innehållet.

Anonym
Det var lite det jag tänkte, och idén med en DVD e klockren. Vi gör det samma här på Gotland nu, lite färre munnar att mätta :) ... Jag skall göra mitt bästa för att få med alla vinklar i mitt föredrag som skall filmas. Det jag gör i början är att köra många snuttar av större personligheter såsom Icke, Alej J med flera, sen talar jag om vilken information dom kommit fram med. Jag går sedan in på astronomi, psykologi, med mera med mera. Jag trodde jag skulle klara mig med 5-6tim, men det blir nog ca: 12 timmar.

Tar gärna imot hjälp när det är filmdags, Gotlländska är ibland som Eng för fastlänningar :) ... Men det kan vi ta senare, kanske vi alla skulle samlas och spela in den tillsammans. Alla tar var sitt ämne och 30 min pass, sedan går vi vidare till nästa.. Nåt i den stilen...

Sen blire en bit pengar till allihopa... Nåja, stålarna är inte det viktiga, men om man vill nå ut till många får man nog sälja den för ett par slantar

hare gott...

See User information
Alla som har DVD brännare kan ju hjälpa till att trycka ut skivor. Vi kan ju lätt sätta ihop en egen vaken.se DVD som inehåller massor av filmer samt en websida som startas med lite info. I princip samma sida som jag har under filmer nu på vaken.

Jag ska även sätta ihopp 3 CD skivor och en SVCD skiva som jag ska sälja.

(men jag tror inte att det kommer att vara så stor effterfrågen. Troligen i första hand från oss närmaste vaken medlemmar som ger bort dom till nära och kära.)

Posted on: 2005/4/6 9:44

See User information
Tänkte på de där filmerna du lagt ut här på Vaken.se.. Jag lyckas inte få igång dem? Vad är det för namn och lösen man ska skriva in? Jag skrev in samma som jag har som inloggning på själva siten. Är det fel, för det funkar inte?

Posted on: 2005/4/8 8:14

See User information
Namn=vaken, Lösen=filer.

Posted on: 2005/4/8 9:29

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper