vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Se upp för agenter på vaken.se
Den användare som mest pratar om Sion vises protokoll har ju varit reggad sedan 2005 och bara varit bannad en kort period efter en dust med mig.
Här på vaken har det senaste tiden kommit flera nya användare som enbart delar med sig av judehat, men det var inte så intressant för dig att ta hand om det när jag tipsade dig via MSN.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Siffran:
"2. 35,236,000 Murdered: The Communist Chinese Ant Hill"
ska nog multipliceras upp med nästan samma faktor som holocaust ska multipliceras ned...

Jag letar inte fram den exakta siffran som Jüri Lina citerade i sin bok Under skorpionens tecken, men han tog upp vad någon professor eller vad det var kommit fram till, det var väl 120-130 miljoner, eller däråt, vad gäller offer för kinesiskt kommunismvälde. Så ligger de på sätt och vis även bakom Pol Pots folkmord.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Fast jocken... Det är ganska löjligt att hela tiden jämföra antalet döda med kommunismen. Som att det legitimerar X antal miljoner döda bara för att kommunismen dödat fler?

Man måste inte välja mellan pest eller kolera i de flesta fall.

See User information
Quote:

computerror skrev:
Fast jocken... Det är ganska löjligt att hela tiden jämföra antalet döda med kommunismen. Som att det legitimerar X antal miljoner döda bara för att kommunismen dödat fler?

Man måste inte välja mellan pest eller kolera i de flesta fall.

Du kanske skulle ta och studera vilka som låg bakom Kommunismen

Mvh

S

Posted on: 2010/2/6 21:57

Anonym
Quote:

Spartacus88 skrev:
Fast *suck*! Det är inte det det handlar om. Du går off topic med att säga en sån sak. Det är inte första gången heller du säger "Du kanske borde ta och studera..." Det bara flyttar fokus från det som diskuteras. Jag vet att du inte försöker flytta fokus med flit Spartacus88, men det är resultatet av såna uttalanden.
Jag försvarade inte kommunismen, jag bara sa att man inte bakar en kaka med något om man bara har två ruttna ägg. Jag har mycket väl visat att jag vet vilka som ligger bakom kommunismen i tidigare inlägg.
Jag är mycket väl medveten att de som låg bakom kommunismen är samma idioter som låg bakom nazismen och också kapitalismen. Det är samma elit som ligger bakom alla styren, så varför behålla dessa styren?
USA, som är kapitalismens högborg, hyllas ju av vissa här att det är ett så bra styre.

Det blir så bakvänt att försvara ett fel med ett annat fel, bara för att det senare felet mördade fler.

Det är som att försvara satanismen med att Djävulen minsann inte dödade någon alls enligt Bibeln, men Gud låg bakom över två mijloner döda.

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

Spartacus88 skrev:
Fast *suck*! Det är inte det det handlar om. Du går off topic med att säga en sån sak.
Jag försvarade inte kommunismen, jag bara sa att man inte bakar en kaka med något om man bara har två ruttna ägg. Jag har mycket väl visat att jag vet vilka som ligger bakom kommunismen i tidigare inlägg.
Jag är mycket väl medveten att de som låg bakom kommunismen är samma idioter som låg bakom nazismen och också kapitalismen. Det är samma elit som ligger bakom alla styren, så varför behålla dessa styren?
USA, som är kapitalismens högborg, hyllas ju av vissa här att det är ett så bra styre.

Det blir så bakvänt att försvara ett fel med ett annat fel, bara för att det senare felet mördade fler.

Det är som att försvara satanismen med att Djävulen minsann inte dödade någon alls enligt Bibeln, men Gud låg bakom över två mijloner döda.

Du glömde en Ism. Zionismen.
+ alla andra.

Kolla själv om du inte är off topic i tråden......

Posted on: 2010/2/6 22:17

Anonym
Ja, sionismen också ochh en hel del andra ismer. Bara för att man utelämnar något, betyder det inte att man inte vet. Det är mycket svårt att ge en komplett bild med bara ett forumsinlägg... Jag håller dock på att skriva ett manus till en podcast som innehåller det mesta... Den kommer att bli sweet.

Lätttast att säga att de flesta -ismer är uppfunna av eliten, dock inte alla. Men jag utgav mig aldrig för att göra en komplett lista över de styren eliten uppfunnit. Jag bara gav ett utdrag.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper