vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: Hjärntumör

See User information
/// Det är inte DINA barn,du har bara lånat dom alla barn är "guds"barn du har bara lånat kroppen/ditt fordon s a s. ///

Sale, tro mig, så fort man får det sagt till sig att ens barn inte är ens egna/eget så känns det... Alla är guds barn i så fall, inkl Dig och mig och alla anda, det gäller inte bara dom små... Nästa steg kommer familjen, och den är helig! Den känslan förstår man sig på klokt när man växt upp som barn och haft eller har föräldrar samt har eget eller egna barn...

Tänkte inte så mycket när jag läste det där, det kändes!

Må gott

Posted on: 2010/1/16 13:37
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Då blir jag yr :)

Posted on: 2010/1/16 14:08
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

rbe skrev:
Det finns också behandlingar med blåsyra (vitamin b17) som finns i aprikoskärnor (finns att köpa på blueberry i stockholm) som man kan beställa på nätet men man får vara försiktig så man inte blir blåst och höra sig för på forum där man diskuterar det.
Hmmm... du vet att blåsyra är cyanid va? blåsyra var för övrigt det som avsöndrades av zyklon b som nazisterna använde för att ta kål på folk med...

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

rbe skrev:
Det finns också behandlingar med blåsyra (vitamin b17) som finns i aprikoskärnor (finns att köpa på blueberry i stockholm) som man kan beställa på nätet men man får vara försiktig så man inte blir blåst och höra sig för på forum där man diskuterar det.
Hmmm... du vet att blåsyra är cyanid va? blåsyra var för övrigt det som avsöndrades av zyklon b som nazisterna använde för att ta kål på folk med...

Att det är cyanid det vet jag, cyanid finns även i mandel och äppelkärnor och massa andra hälsosamma produkter.

Att nu Zyklon B är cyanid med en extrem hög koncentration behöver inte betyda att cyanid i mycket små "normala" doser är ohälsosamt.

Man kan ju till och med bli förgiftad av att dricka för mycket vatten.

Allt är relativt!

//rbe

Posted on: 2010/1/18 19:43

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

rbe skrev:

He he ....

Hur gick det med proverna??

Posted on: 2010/1/18 20:00

Anonym
Quote:

greensparrow skrev:
He he ....

Vet inte ännu. Hoppas på att få svar på Fredag. De tog dock inga prover utan röntgade mitt huvud...
Jag fick ligga på en brits och en stor rund sak snurrade runt mitt huvud medans britsen rörde sig nedåt. Man kan ju tycka att britsen borde varit still och snurrgrejen rört sig enbart

See User information
Sjukt!

Jag råka på en artikel ang tumörer i bla. hjärnan av några homeopater som har jobbat med det sen 1990. Dom har utarbetat behandlingsmetoder i deras släkt sen 140år tillbaka upp till 70% bot...

Skumma igenom ifall du har lust..

http://www.greensparrow.se/wp/homoeopati-botemedel-mot-cancer

http://www.pbhrfindia.org/index.php/R ... deo/Conference-Video.html

Finns även Dr Reckeweg nr 17 mot tumörer

http://www.reckeweg-india.com/Custome ... /product_tumour_drops.htm

Det var en inom bekantskapskretsen som hade godartad tumör, dom operera genom örat ? så att en permanent dövhet på ena örat uppstod...

Quote:

computerror skrev:
Quote:

greensparrow skrev:
He he ....

Vet inte ännu. Hoppas på att få svar på Fredag. De tog dock inga prover utan röntgade mitt huvud...
Jag fick ligga på en brits och en stor rund sak snurrade runt mitt huvud medans britsen rörde sig nedåt. Man kan ju tycka att britsen borde varit still och snurrgrejen rört sig enbart

Posted on: 2010/1/18 22:45

Anonym
Quote:

greensparrow skrev:
Det var en inom bekantskapskretsen som hade tumör, dom operera genom örat ? så att en permanent dövhet på ena örat uppstod...
Jag har dock bestämt mig att om jag har en hjärntumör ska jag vägra kirurgiska ingrepp... Jag vägrar att bli nedsövd för att kanske aldrig mer vakna upp om någonting går fel. Man kan ju bli invalidiserad också...

See User information
He he jag är likadan hatar allt med bedövning och sövning rotfyllde en tand för nått år sen självklart utan bedövning tandläkaren bara skaka på huvudet...

Posted on: 2010/1/18 23:09

See User information
Ang. Cannabis olja. I Ty Bollingers senaste nyhetsbrev"CANCERTRUTH" skriver han om detta:

Marijuana not only relieves pain and helps with the appetite of cancer patients, it also has been shown to have curative properties. The chemical in marijuana (aka cannibis or hemp) which is responsible for many of the medical benefits is Delta-tetrahydrocannabinol (THC).

Derived from hemp seeds, hemp oil has long been recognized as one of the most versatile and beneficial substances known to man. Hemp is considered to be a superfood (like spirulina and chlorella) due to its high essential fatty acid content and the unique ratio of omega-3 to omega-6 and gamma linolenic acid (GLA). Hemp oil contains up to 5% of pure GLA, a much higher concentration than any other plant. For millenia, hemp has been used in medicinal teas and tonics because of its healing properties.

As late as the 1930's in the USA, medicinal hemp tinctures with THC were available in most pharmacies. But in the 1940's, hemp was made illegal. But why would the US government outlaw a plant which has a plethora of useful applications? Big Pharma didn't like the non-toxic and inexpensive medicinal applications, that's why. Hemp was plentiful and inexpensive, and to make matters worse for the Medical Mafia, it didn't cause any additional medical conditions that required prescriptions for more poison. So, it was outlawed.

The medical evidence for the effectiveness of THC at treating cancer and also reducing pain is overwhelming. We have known this since 1974 when the first experiment documenting marijuana's anti-tumor effects took place at the Medical College of Virginia at the behest of the U.S. government and the National Institute of Health (NIH).

The purpose of the study was to show that marijuana damages the immune system and causes cancer. However, the study found instead that THC slowed the growth of three kinds of cancer in mice (lung and breast cancer, and a virus-induced leukemia). OOPS! We can't have that information made public can we? So, the DEA quickly shut down the Virginia study and all further research on the anti-cancer effects of marijuana ... even though the researchers found that THC cures cancer!!

In 2000, researchers in Madrid learned that the THC in hemp inhibits the spread of brain cancer through selectively inducing programmed cell death (apoptosis) in brain tumor cells without negatively impacting surrounding healthy cells. They were able to destroy incurable brain tumors in rats by injecting them with THC. But sadly, most Americans don't know anything about the Madrid discovery, since virtually no major US newspapers carried the story.

A 2007 Harvard Medical School study showed that the THC in hemp decreased lung cancer tumors by 50% and significantly reduces the ability of the cancer to metastasize (spread). Other researchers have also shown that THC is an effective treatment for Hodgkin's disease and Kaposi's Sarcoma. A recent study out of Thailand demonstrated that THC can also fight bile duct cancer, which is rare and deadly. As a matter of fact, the International Medical Verities Association is including hemp oil on its cancer protocol.

After he successfully treated his terminal cancer with hemp oil, Rick Simpson has been leading the way to promote hemp oil as a viable cancer treatment. Ironically, on November 25th, 2009, one day before he was crowned the Freedom Fighter of the Year 2009 at the Cannabis Cup in Amsterdam, Simpson received word that he had been raided again by the RCMP in Canada. Simpson has been heavily persecuted for his stance on medicinal marijuana and for his efforts to help folks cure their cancer with hemp oil.

Folks, I definitely believe that we are living in the matrix! Almost every natural substance that God created (such as hemp, apricot seeds, and sunlight) are considered to be "dangerous" while toxic drugs being pushed by Big Pharma are considered to be safe! It is legal for doctors to attack people with their poisons but you can go to jail for trying to save yourself or a loved one from cancer with the oil of a simple garden weed or the seed of a simple fruit.

The science for the use of hemp oil is overwhelming. It should be produced and distributed to each and every cancer patient that needs it. But the reality is that we live in a corrupt world run by the Medical Mafia who would rather make money while cancer patients die cruel deaths than to give them access to a non-toxic and effective natural cancer treatment like hemp oil.

Unfortunately, for most people in the world, hemp oil is illegal. I plan to include a chapter on hemp oil in the next edition of my book, Cancer-Step Outside the Box.

Posted on: 2010/1/20 8:33

Anonym
Idag tog jag mod till mig och gick på avtalad tid till doktorn, som ville ses och inte ta resultatet per telefon.
Svaret var att jag inte hade någon hjärntumör.

Så jag är hemskt ledsen ni på vakensucks, som ansåg man måste vara dum i huvudet om man hade det. Ni som tycker jag är så "ägd" för att ni är så förpubertala och inte har mer vett än att skriva de saker ni gör...

Hemskt ledsen till er på detta forum också som inte gillar mig.

Tyvärr innebär detta att min mardrömshuvudvärk och förlorande av synen stundtals beror på någonting annat.

See User information
Underbart att höra, jag kände på mig att det var så:)

Posted on: 2010/2/18 12:23
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

See User information
Hur förlorar du synen, ser du dåligt eller blir du blind?

Huvudvärk kommer nästan alltid ifrån magen, mjölkprodukter och mjölprodukter står för 70-80% av alla migränproblem...

Har du nackskada?

Posted on: 2010/2/18 12:32

Anonym
Quote:

Joshua skrev:
Underbart att höra, jag kände på mig att det var så:)
Tack så mycket

Quote:

greensparrow skrev:
Hur förlorar du synen, ser du dåligt eller blir du blind?
Det blir successivt fler och fler blinda fläckar ända tills jag bara kan urskilja det i det yttre synfältet. Det blir som prickar liksom.

Quote:

greensparrow skrev:
Huvudvärk kommer nästan alltid ifrån magen, mjölkprodukter och mjölprodukter står för 70-80% av alla migränproblem...
Jag dricker ganska lite mjölk faktist.

Quote:

greensparrow skrev:
Har du nackskada?
Nope.

Dessa problem kan jag dock leva med, så jag är ganska van med de. Men jag hade nästan ställt in mig på att få veta dom bakomliggande orsakerna till detta. Nu förblir det ett mysterium.
Ingenting att grotta i, då även läkarna finner orsakerna bakom migrän som ett mysterium oftast.

See User information
computerror.. med tanke på hur du skriver här, i övriga trådar och på vakensucks.mypagerocks.com, så måste jag tyvärr meddela att din tillfälliga blindhet i ögat är en manifestation av ditt blinda intellekt... dvs allt som du väljer att förtrycka varje dag finns ju ändå där.. förstår du? dvs allt som ändå är där men som du väljer att inte se lägger sig som en hinna framför din syn för det vill att du ska se det.. men du fortsätter bara och förneka och förneka.. tills du inte ser något alls...

om jag tolkat ditt problem rätt så kommer du även motsätta dig ovanstående textstycke och påstå att det inte finns någon sanning i vad jag nyss skrev.. vilket ändå tar oss tillbaka till hur rätt jag tyvärr har om dig.. dvs ju mer du påstår att jag har fel, desto mer rätt kommer jag ha.. så lycka till med att sluta förneka... tack o hej leverpastej.. ska bli jävligt kul att se om du lyckas acceptera något för en gång i ditt liv och inte bara blint (lol) tro på dig själv.

Posted on: 2010/2/19 2:47

See User information
Nu balanserar ni på en skör tråd. Redan det andra inlägget strider mot svensk lag. Hur tänker du näsla dig ur det där då?

Posted on: 2010/2/19 4:25

See User information
pax... jag har hört att det i usa är olagligt att påstå att man kan bota cancer. vet inte om det är nån sån historia du tänker på? är annars väl medveten om att vaken uppför sig dubbelmoraliskt när det kommer till regelverk eftersom de påstår sig vara emot maktstrukturer, men ändå verkar gilla vissa lagar som för tillfället kan gynna dem... således.. om det var upp till mig så skulle det inte spela någon roll... men utveckla gärna vad du menar eftersom jag blir nyfiken..

Posted on: 2010/2/19 4:36

See User information
Man skall förlita sig på vitrockarna och vara snabb som fan. Varje grubbeldag förminskar chansen att göra nåt åt det!

Posted on: 2010/2/19 6:22
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

Pax skrev:
Nu balanserar ni på en skör tråd. Redan det andra inlägget strider mot svensk lag. Hur tänker du näsla dig ur det där då?

Utdrag från lagen om kvacksalveri:

* Kvacksalverilagen gäller inte den som har behörighet att utöva läkaryrket eller som annars i sin verksamhet på hälso – och sjukvårdens område är ställd under socialstyrelsens tillsyn.

* Kvacksalverilagen gäller den som mot ersättning undersöker annans hälsotillstånd eller behandlar annan för sjukdom eller liknande tillstånd. För att omfattas av kvacksalverilagen måste man ta betalt för konsultation och dessutom vidta eller föreskriva någon åtgärd i förebyggande, botande eller lindrande syfte.

* Den som omfattas av kvacksalverilagen får inte:a) Behandla sjukdomar som enligt smittskyddslagen utgör samhällsfarliga sjukdomar. Detta bland annat polio, hepatit B, gonorré, infektion av HIV, hepatit A och klamydia. b) Behandla cancer, diabetes, epilepsi och sjukligt tillstånd i samband med havandeskap och förlossning. c) Undersöka eller behandla barn innan de fyllt åtta år. d) Utan personlig undersökning av den sökande lämna skriftliga råd eller anvisningar för hans eller hennes behandling.

* Den som omfattas av kvacksalverilagen får inte heller under utövning av verksamhet som avses i punkt 2 undersöka eller behandla annan under allmän bedövning eller under lokal bedövning genom infektion av bedövningsmedel eller under hypnos, ej heller behandla annan med användande av radiologiska metoder.

* Ansvar: a) Den som undersöker eller behandlar någon i strid mot punkt 3 ovan kan dömas för hälsofarligt kvacksalveri till böter eller fängelse i högst 1 år.b) Även den som inte bryter mot punkt 3 ovan kan dömas för hälsofarligt kvacksalveri. Detta kan ske om man uppsåtligen eller av oaktsamhet tillfogar den sökande skada som inte är ringa, eller framkallar fara för sådan skada. Detta oavsett om skadan eller faran orsakas av olämplig behandling eller avbrott i pågående läkarvård eller dröjsmål med läkarvård. c) Den som på grund av brist på utbildning och erfarenhet inte kunnat inse sjukdomens natur eller förutse skadan, befrias inte från ansvar enligt ovan.

* Observera att socialstyrelsen inte utövar någon tillsyn över personer som omfattas av kvacksalverilagen. Eventuellt brott mot kvacksalverilagen utreds inom rättsväsendet och aktualiseras först genom att någon gör en polisanmälan. Däremot kan socialstyrelsen om någon döms för hälsofarligt kvacksalveri, meddela förbud för den person att under viss tid utöva sin verksamhet.

Posted on: 2010/2/19 8:17

See User information
Varför inte bara växa upp för en gångs skull och strunta i lagen eftersom det i slutändan är vad som kommer krävas för ett fritt samhälle? Är det verkligen så läskigt att bara lita på de naturliga lagar som finns? Kom igen vaken.se det är inte så läskigt, jag vet att ni klarar det.. Slopa alla regler så man kan få tillbaka lite respekt för er. Mvh Peace-och-respekt-framför-allt.

Posted on: 2010/2/19 12:39

Anonym
Quote:

semlan skrev:
Varför inte bara växa upp för en gångs skull och strunta i lagen eftersom det i slutändan är vad som kommer krävas för ett fritt samhälle? Är det verkligen så läskigt att bara lita på de naturliga lagar som finns? Kom igen vaken.se det är inte så läskigt, jag vet att ni klarar det.. Slopa alla regler så man kan få tillbaka lite respekt för er. Mvh Peace-och-respekt-framför-allt.

Vad är det som får dig att tro att det krävs ett samhälle utan lagar och regler för att skapa en fri tillvaro?

- Fullständig fel och bakvänt tänkt säger jag. Lagar och regler är en nödvändighet för att alla skall kunna få uppleva en god nivå av frihet. I lagboken finns tusentals lagar som garanterar din rätt, frihet och möjlighet att göra som du vill. Lagen skyddar i stör utsträckning den lilla individen och minskar det inflytande de med makt och pengar annars skulle ha. I laglösa länder finns knappast frihet.

See User information
wow sven du har verkligen fått det om bakfoten...

lagar och regler är vad som skapas när misslyckanden och missförstånd redan ägt rum... en högt utvecklad civilisation behöver inte skriva sina lagar då de lever under ett samförstånd.. en ömsesidig respekt och empati för varandra.. UTAN att någon ska behöva läsa sig till vad som är rätt eller fel...

suck va ledsamt det är att se viss ignorans här... när nån på en sida som kallar sig för VAKEN.SE dyker upp och FÖRSVARAR existensen av skriven lag, då blir man ju fan mörkrädd... som tur är e det ju bara din egen ignorans som framkommer i ditt låga inlägg, sven... synd bara att din värld ska behöva se ut så där.

Posted on: 2010/2/19 12:55

Anonym
Quote:

semlan skrev:
wow sven du har verkligen fått det om bakfoten...

lagar och regler är vad som skapas när misslyckanden och missförstånd redan ägt rum... en högt utvecklad civilisation behöver inte skriva sina lagar då de lever under ett samförstånd.. en ömsesidig respekt och empati för varandra.. UTAN att någon ska behöva läsa sig till vad som är rätt eller fel...

suck va ledsamt det är att se viss ignorans här... när nån på en sida som kallar sig för VAKEN.SE dyker upp och FÖRSVARAR existensen av skriven lag, då blir man ju fan mörkrädd... som tur är e det ju bara din egen ignorans som framkommer i ditt låga inlägg, sven... synd bara att din värld ska behöva se ut så där.

Jag skulle vilja uppmana dig att ta en studieresa till ett land som inte har ett rättssamhälle likt vårt. Ta exempelvis Kongo, ett land i Afrika som har enorma naturtillgångar i from av bland annat ädelstenar och mineraler. I Kongo finns inget fungerande system av lagar och regler, ingen som kan garantera dina rättigheter eller friheter, här råder total korruption. Vad ser vi i Kongo? 40 000 kvinnor våldtagna, och tusentals mördade 2008, detta av laglösa grupperingar som driver omkring utan att kunna stoppas. Har du inga pengar är du inget värd, har du pengar kan du göra precis vad du vill, inga regler gäller dig. Till på köpte råder en utbredd fattigdom och de potentiellt rika landet kommer aldrig kunna erbjuda sin befolkning tillfredsställelse av grundläggande mänskliga behov så länge ett fungerande system inte kan byggas upp.

Jag förstår att du drömmer om en värld där människor med vita kalsonger hoppar runt på vita moln och skrattar och kramas. Men tyvärr, tyvärr, finns inte denna verklighet att finna. Att få miljontals människor att leva under någon sorts välvilligt samförstånd utan att begå övertramp fungerar bara inte, hur trevligt det än vore.

Jag förespråkar ingen polisstat, men lagar och regler är en ren nödvändighet för att kunna garantera människor trygghet och möjlighet att få leva i frid. Sen kan man diskutera graden av styrning, men det är en helt annan sak än att efterfråga anarki.

See User information
sven... din lilla pessimist... läs inlägg #46 igen o igen tills du förstår... då jag varken har tid eller lust att bemöta människor med din typ av världssyn då de helt enkelt inte har något att göra i min värld... riktigt obehagligt att såna som dig springer runt på forum och påstår att folk inte får ha drömmar eller visioner om hur en frisk värld kan se ut... låter som att nwo är precis vad du behöver. åter igen riktigt skrämmande att du inte har sett att det redan finns naturliga lagar och regler i denna värld som inte behöver följas, eftersom de istället följer oss. fäller en tår för dig nu.

Posted on: 2010/2/19 13:28

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper