vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 7 »


Anonym
Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#1
Jag har försökt klura ut varför nr 33 är så pass magisk och den har stor betydelse.

Jag vet att jag kan ha fel och är ute och cyklar, men kan någon hitta på en bättre förklaring som ni själva kommit på och inte vad andra sakt eller hört. Som ni ser är denna väldigt enkelt och låter enligt mig ganska logiskt.

Själv strävar jag och kämpar för att alla människor i världen ska leva som 33:a som jag nu börjar kalla de upplysta och de vakna.)

Skriv vad ni själva tycker och tror, ge mig mera ider, berätta vad ni själva står...

Siffran 25 kan kan egentligen också kallas för 30 om vi räknar en religiös snubbe som har kropp och huvud ögon,öron,näsa och mun. dvs han kan tala, höra, se och känna men inte tänka.


Resized Image


Edited by Master on 2010/2/20 22:47:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#2


See User information
http://humanpsychologycenter.org/88.jpg kanske kan va nåt...

När fick du den där bilden? Ser att du snappar från samma dim! :)

Posted on: 2010/2/20 21:59
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#3
Illuminatiordern hade färre grader än 33.
Dessutom är sällan 33 den högsta graden i de frimurarsamfund som officiellt har 33 grader, utan det finns flera hemliga grader. Hur många är dock svårt att säga.
33 grader är enbart den Skotska Ritens gradsystem.

Det gyllene snittet är dessutom inte 3,33, utan 1,618

Jesus blev också äldre än 33 år, född omkring 7 f.Kr. till 4 f.Kr.och död i början av 30-talet e.Kr blir minst 34 år och mest 41, då "början" av 30-talet är upp till år 34

" Enligt Nya Testamentet verkade han i omkring tre år innan han vid 35-40 års ålder dömdes till döden genom korsfästelse av den romerske ståthållaren Pontius Pilatus, efter att ha anklagats av sanhedrin och översteprästen Kajafas för subversiv verksamhet och upproriskhet mot de judiska och romerska ledare vars målsättning var att bevara lugnet i Judeen."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#4
Mycket intressant iwarrior, den bilden bekräftar faktist att jag inte alls är fel ute:

compuerror, ärligt talat så tycker jag itne du har något att göra i mina inlägg som jag skriver. Du verkar vara en börda för folket här då jag läst lite vad du skrivit i andra trådar, allt du verkar vara bra på är att försöka hitta fel och eller motbevisa nåt. Du förstår inte meningen med varför jag lagt upp denna bild och tråd därför håll dig borta från alla trådar jag skriver.

Står klart och tydligt att jag kan ha fel där ,och söker inte en sådan tillrättelse som du gör utan mer lik va IWARRIOR visade, något som får den isamband.
jag vet att 33 är mycket viktigare tal än vad du kan ens tänka, och jag skiter i illuminater och deras tro. jag tog bara exempel på att 33 är inte en vanlig siffra och det borde vara bra om vikan få mer uppfattning. Det mest svårlösa finns alltid framför våran ögon, men vi letar alltid långt bort.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#5
"Jesus blev också äldre än 33 år, född omkring 7 f.Kr. till 4 f.Kr.och död i början av 30-talet e.Kr blir minst 34 år och mest 41, då "början" av 30-talet är upp till år 34"



vad snackar du om egentligen. född omkring 7 till 4 fkr ?

du har inga exakta siffror och de säger mig ingenting. dessutom vet jag att jesus dog 33 år gammal.

Lika säker som några påvar som dött efter endast 33 dagar i påvetjänst. som sakt .. du har inget att skriva i mina inlägg skulle vara tacksam om du höll dig borta ifrån de.

För den skull tala om för mig vad VIKINGS BETYDER , Vad Kyrka betyder, vad m42 är för nåt och dess innebörd. svarar du på dessa frågor är du välkommen att skriva hur mycket du vill efteråt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#6


See User information
Fick den där bilden straxt efter racet den 14 oktober 2008!
Samma dag som vi satte här på vaken och klurade på ett matteprob, a+b=c osv, hittar bara inte det inlägget igen!

Posted on: 2010/2/20 22:22
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#7
Quote:

Master skrev:
compuerror, ärligt talat så tycker jag itne du har något att göra i mina inlägg som jag skriver. Du verkar vara en börda för folket här då jag läst lite vad du skrivit i andra trådar, allt du verkar vara bra på är att försöka hitta fel och eller motbevisa nåt. Du förstår inte meningen med varför jag lagt upp denna bild och tråd därför håll dig borta från alla trådar jag skriver.
För att jag påtalar när du har fel och försöker stävja att du sprider dissinfo?
Lustigt beteende... skär det i masters ego då?
Fler och fler på vaken som bara tolererar att man blir struken medhårs... Ett tips: Skapa en blogg utan kommentarsfunktion om du inte vill bli emotsagd. Rör dig inte på ett forum, speciellt inte när du sprider lögner som att det gyllene snittet skulle vara 3,33
och du vet att Jesus dog 33 år gammal. Jag vet inte vad du har för nöje att sprida felaktig information, men jag tänker iallafall göra mitt bästa så inte folk luras av din dissinfo.

Quote:

Master skrev:
Står klart och tydligt att jag kan ha fel där ,och söker inte en sådan tillrättelse som du gör utan mer lik va IWARRIOR visade, något som får den isamband.
jag vet att 33 är mycket viktigare tal än vad du kan ens tänka, och jag skiter i illuminater och deras tro. jag tog bara exempel på att 33 är inte en vanlig siffra och det borde vara bra om vikan få mer uppfattning. Det mest svårlösa finns alltid framför våran ögon, men vi letar alltid långt bort.

Ta inte upp Illuminaternas ordersystem då, då det inte ens baserar sig på det skotska rit-systemet.


Quote:

Master skrev:
vad snackar du om egentligen. född omkring 7 till 4 fkr ?

du har inga exakta siffror och de säger mig ingenting. dessutom vet jag att jesus dog 33 år gammal.
Det är när Jesus dog.
Han föddes inte år noll... År noll finns inte ens.

Kan du presentera en källa du som "vet" att han dog 33 år gammal?
Tom Bibeln säger annorlunda... och inte heller Bibeln presenterar någon exakt siffra. Tiden för Jesus födelse har forskare ordat om i flera hundra år, så det vore trevligt om du kunde meddela dessa forskare dina resultat så diskussionen kan få ett slut.

Först sa du dessutom att han "tros" ha dött 33 år gammal, vilket är fel, men nu är du ännu mer fel ute som helt plötsligt "vet" detta.

Quote:

Master skrev:
Lika säker som några påvar som dött efter endast 33 dagar i påvetjänst. som sakt .. du har inget att skriva i mina inlägg skulle vara tacksam om du höll dig borta ifrån de.
Återigen verkar du inte tycka om att man påtalar dina uppenbara faktafel... Eller anser du det vara bättre att du sprider osanningen att det Gyllene Snittet är 3,33?

Faktumet om påvars tjänstgöringstid har du inte ens tagit upp och jag inte emotsagt.


Tycker du 33 är ett kraftigt tal är det så för dig. Inom numerologin är det däremot inte så mycket energi som läggs på talet. Vill du studera "viktiga" tal kan du titta lite på talet 11

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#8
Master, jag skulle uppskatta att du inte ger dig pa folk som skriver svar pa inlagg. Personligen tyckte jag att hans svar hade mer relevans an din huvudtes. Kan du inte bete dig trevligt har pa forumet sa kommer stora censuryxan och bannar dig, dar med basta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#9


See User information
Mycke aggressioner på vaken nu, undrar om servern e varm! Jag ser ett o samma prob som återkommer hela tiden. Alla beskådar inte en o amma sak från samma håll...

Same same but different!

Posted on: 2010/2/20 22:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#10
Japp... och jag står alltid i skottlinjen för att jag öppet och ärligt säger vad jag tycker och informerar...

Åsikter är en bitch!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#11


See User information
Finns en sak som många inte tänker på, en del letar efter info genom att kolla in vad andra säger, andra får svaren inifrån.

Skillnad!

Posted on: 2010/2/20 22:30
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#12
Jag tycker snubben är allt för negativ,och det jag försökte göra med bilden är att man sätter ihop mattematik och se vilka värden vi själva bär på och var vi står nånstans.


Vilken dissinformation tycker du jag gett ???? har du fastnat på orden jag skrivit och glömt kolla på bilden och se vad som står under de. hade du inte sett orden men bara bilden vad hade du skrivit då?



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#13
For att addressera numerlogiska forklaringen, vem ar jag da om jag raknar in alla mina harstran? Racker det inte med dom siffror (personnummer), kategorier (diagnoser / statusar / oknamn) och annat trams man hittar pa for att forsoka skapa social harmoni pa jorden?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#14
Quote:

Master skrev:
Jag tycker snubben är allt för negativ,och det jag försökte göra med bilden är att man sätter ihop mattematik och se vilka värden vi själva bär på och var vi står nånstans.
Är jag negativ när jag försöker förhindra dig att sprida felaktig information?

Den som är negativ torde väl vara du som försöker sprida lögner=negativa energier.

Ursäkta mig om jag skingrar de rosa moln du lever på genom att komma med ÄKTA och riktig information istället för fantasier.

Som sagt kan mycket väl 33 vara ett betydelsefullt tal för dig. Det ordar jag inte om. Men när du sprider lögner och felaktig information samtidigt som du försöker stärka din egen tes, så kan du räkna med att jag går in och säger stopp.

Var glad istället att du nu lärt dig ytterligare någonting nytt som stärker din roll som Mästare som du kallar dig... Exempelvis att det gyllene snittet faktist är 1,618

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#15
Quote:
Jag tycker snubben är allt för negativ,och det jag försökte göra med bilden är att man sätter ihop mattematik och se vilka värden vi själva bär på och var vi står nånstans.

Det finns vissa energier jag inte tål och han verkar vara den typen.


Diskriminering ar olagligt. Mar du inte bra och kan va trevlig nog till att umgas med andra sa umgas med dig sjalv istallet. For att rekommendera ett spirituellt knep: Meditation. Genom att umgas har pa forumet har du genom kontrakt godkant vissa regler. Kan du inte folja dessa sa blir det tyvarr bajj bajj...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#16
Är du kanske son till någon frimurare computerror?




"Var glad istället att du nu lärt dig ytterligare någonting nytt som stärker din roll som Mästare som du kallar dig... Exempelvis att det gyllene snittet faktist är 1,618"

och gyllene snittet är inte 1,618 det är en ca.siffra den rätta är 1,665

vilket 1,665*2= 3,33


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#17
jag har fått den för en vecka sen,men idag satt jag och gjorde den.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#18
Quote:

Master skrev:
Är du kanske son till någon frimurare ?
Jaha. Nu ska jag stigmatiseras eftersom jag säger emot dina faktafel

Quote:

Master skrev:
och gyllene snittet är inte 1,618 det är en ca.siffra den rätta är 1,665

vilket 1,665*2= 3,33

Nej... Den rätta siffran är inte 1,665... Men ja... 1,618 är cirka, eftersom ekvationen inte går ut jämt. Det gyllene snittet är en siffra som Pi. De tre första decimalerna är 618... de efterfäljande är 0339887 osv osv ad infinitum.
Här kan du läsa på om det gyllene snittet: http://www.komvux.org/egn/Det%20Gyllene%20snittet.pdf
Varifrån hämtar du egentligen din information? Att det skulle vara 1,665 är bara löjligt och känns väldigt konstruerat för att det *2 skulle passa in med ditt 3,33...


Intressant förresten att du nu redigerat ditt initiala inlägg där du tagit bort alla dina felaktiga referenser...

Men fortsätt för all del att inte vilja ta in korrekt information.
Jag har inte varit otrevlig mot dig, utan bara påpekat att du har fel. Jag förstår dock att det tar emot att ta in det, då du redan i din presentation beskrivit ditt ego som enormt.

Har du kanske missförstått Jesus ålder eftersom många säger han korsfästes 33 e.Kr? Någonting som förresten inte har någon historiskt belägg.

Quote:

Master skrev:
För den skull tala om för mig vad VIKINGS BETYDER , Vad Kyrka betyder, vad m42 är för nåt och dess innebörd. svarar du på dessa frågor är du välkommen att skriva hur mycket du vill efteråt.
Vad tusan talar du om?
Detta låter som fullständigt humbug... Dessutom sätter inte du upp regler om vad jag måste känna till för att få uttala mig.

42 är förresten en siffra som betyder någonting för mig, men det tänker jag inte gå in på. Detta är förresten min profil på Flashback där jag har siffran 42 som avatar https://www.flashback.org/u154213

Denna siffra har jag tagit efter Messier Objekt 42, den starkast lysande himlakroppen... Dvs att jag är den starkast lysande stjärnan

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#19
Ok ok, men hursomhelst det viktiga var inte att visa någon illuminat tal, eller pytagoras sats. utan att visa att vi har just 33 ytliga delar i kroppen, och jag tyckte det var intressant att just den siffran , och vi vet alla att allt har med matematik att göra.

vi bombas av siffror varge dag, och inte vilka siffror som helst vill du itne veta innebörden av de, vet du om att du kan styra ditt liv mycket bättre om du kan nuerologi. och tror du att 9-11 attacken var en slumpmässig datum.

Det är heller ingen slump att jag är 22 och 55 graders Mästare i numerologi, det bestämde inte jag utan mina födelsedata. Jag har aldrig tidigare tänkt på siffor och var alltid nåt jag hatade, men jag har börjat älska mattematik och numerologi mer än nåt annat.


Jag ska tala om för dig varför mitt EGO är balanserad och inte borttaget, det är just för att jag en gång frågade en indian varför deras land och folk gick förlorad. Han svarade att , Indianerna var så pass rättvisa och goda att nästan allt var heligt för de och deras Helighet tog ifrån deras hem, deras land och deras tro.

Därför kan jag inte nicka och tacka och spela andligt mot vem somhelst , för att det andliga kan utnytas av andra.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#20
I sammanhanget blir Georg Cantor intressant da han var en djupt kristen troende och samtidigt matematiker.

Georg Ferdinand Ludwig Phillip Cantor (March 3 [O.S. February 19] 1845[1] – January 6, 1918) was a German mathematician, born in Russia. He is best known as the creator of set theory, which has become a fundamental theory in mathematics. Cantor established the importance of one-to-one correspondence between sets, defined infinite and well-ordered sets, and proved that the real numbers are "more numerous" than the natural numbers. In fact, Cantor's theorem implies the existence of an "infinity of infinities". He defined the cardinal and ordinal numbers and their arithmetic. Cantor's work is of great philosophical interest, a fact of which he was well aware.
http://en.wikipedia.org/wiki/Georg_Cantor


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#21
Quote:

Master skrev:
Ok ok, men hursomhelst det viktiga var inte att visa någon illuminat tal, eller pytagoras sats. utan att visa att vi har just 33 ytliga delar i kroppen, och jag tyckte det var intressant att just den siffran , och vi vet alla att allt har med matematik att göra.
Som sagt... 33 kan betyda världen för dig och det bestrider inte jag.
Vilka är dessa 33 ytliga delar och varför sa du då inte detta initialt?

Att det skotska rit-systemet bygger på 33 vet man inte riktigt, men många gissar på att det beror på det faktim att man har 33 ryggkotor.

Quote:

Master skrev:
vi bombas av siffror varge dag, och inte vilka siffror som helst vill du itne veta innebörden av de, vet du om att du kan styra ditt liv mycket bättre om du kan nuerologi. och tror du att 9-11 attacken var en slumpmässig datum.
Har jag sagt det? Några inlägg upp rekommenderade jag dig att titta lite på talet 11

Quote:

Master skrev:
Det är heller ingen slump att jag är 22 och 55 graders Mästare i numerologi, det bestämde inte jag utan mina födelsedata. Jag har aldrig tidigare tänkt på siffor och var alltid nåt jag hatade, men jag har börjat älska mattematik och numerologi mer än nåt annat.
Åh... grattis...
Vilken tur för dig att dina födelsedata gör dig till mästare inom något som du inte ens kan stava till... Det stavas "Matematik"
Hur ska du förresten ha det? 22 eller 55? Bestäm dig...

Själv har jag läst en hel del av Carl-Gustav Jung... Du känner ju till honom eftersom du enligt din presentation utger dig för att vara en mästare också på psykologi.
För er i tråden som inte känner till så mycket om CG Jung kan jag nämna att han, förutom psykologi, ägnade sig åt en hel del numerologi, myter och symboler.
Om han var av 22 eller 55 graden inom numerologi vet jag inte, då detta är första gången jag hör att det skulle finnas ett graderingssytem inom numerologi.

Jag har förresten läst tre av fem år psykologi på karolinska, men hoppade av för att jag tyckte det var för styrt.

Quote:

iwarrior skrev:
Finns en sak som många inte tänker på, en del letar efter info genom att kolla in vad andra säger, andra får svaren inifrån.

Skillnad!
En del får uppenbarligen helt fel information inifrån
Dessa måste lära sig att lyssna på andra eller åtminstone hitta korrekta källor för sina självstudier.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#22
jag tror jag börjar bli kär i dig nu...)

"Vilka är dessa 33 ytliga delar och varför sa du då inte detta initialt"

Ser du inte bilden ?? och jag har ju beskrivit det i den. Hursom . tänk 10 fingrar 10 tår. 2 armar 2 ben. det blir 24.

Huvudet, öga,öga,öron.öron,näsa,mun blir 7

penis och anus blir 2

24+7+2 = 33

det är dessa ytliga delar jag pratar om. dvs alla kroppsdelar som är märkbara.


Hur jag kan vara Mästare 22 och 55 samtidigt.

22 är jag om jag tar mina födelse datum

55 blir jag om man lägger på mina 4 personnr


med andra ord född till mästare innan jag flyttade till Sverige.

Och här fick jag mina 4 sista siffor som gör mig till ytterligare en mästare. vilket bara betyder en sak jag kommer att göra något gott för denna land och för hela världen och det har jag känt hela mitt liv. Det ända som fattas nu är att de slutliga siffrorna som kan vara tiden, det kan ta 5-10 eller 20 år. Jag har inte bråttom och inte krafterna som styr oss heller.


Att jag råkar vara mästare i numerologi också är en slump att jag fick veta det. Som sakt var glad att jag är här med er ni har inte många typer som är lika som jag det kan jag garantera er, ge mig lite tid att lära känna er och ni mig och vi kommer ha många intressanta saker att prata om.

Något säger mig att du är en nr 2-3 i numerologin och att du är född sent tidigt på åren då det varit lite kyligare väder. berätta gärna om du vet vad du har för siffra så ska jag läsa lite om dig så kanske jag kan förstå dig bättre.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#23
Haret, tanaglar, iris, oronsnibbar da?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#24
Quote:

Master skrev:
jag tror jag börjar bli kär i dig nu...)
"Vilka är dessa 33 ytliga delar och varför sa du då inte detta initialt"
Ser du inte bilden ?? och jag har ju beskrivit det i den. Hursom . tänk 10 fingrar 10 tår. 2 armar 2 ben. det blir 24.
Huvudet, öga,öga,öron.öron,näsa,mun blir 7
penis och anus blir 2
24+7+2 = 33
det är dessa ytliga delar jag pratar om. dvs alla kroppsdelar som är märkbara.
Ok... Detta mansdominerade samhälle... Nötterna då? Borde det inte bli två extra där för de män som är så pass mogna så nötterna har trillat i påsen?
Kvinnor är tyvärr fast på 32 alltså, om de inte har puckelrygg förstås...

Quote:

Master skrev:
Något säger mig att du är en nr 2-3 i numerologin och att du är född sent tidigt på åren då det varit lite kyligare väder. berätta gärna om du vet vad du har för siffra så ska jag läsa lite om dig så kanske jag kan förstå dig bättre.
Tack, det behöver du inte. Jag tror för övrigt inte på den delen av numerologi där det skulle vara förutbestämt vem man är.
Det är för mig lika bakvänt som astrologi.
Den numerologi jag tror på är den då _vi_ gett siffror betydelse.
Men självklart finns det siffror som är återkommande rent naturligt.

Jag tror på att man skaffar sig kunskap, även om jag dock tror man kan skaffa sig kunskap rent andligt också. Detta är dock ingenting jag talar om, då många människor ryggar tillbaka på kunskap som "givits" mig. Jag anser dock att jag blivit "given" en hel del kunskap, men förlitar mig verkligen inte på den då den ofta är fri att tolkas hursomhelst.

Jag är dock född på flera datum, så det är svårt att räkna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 ... 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
72 user(s) are online (72 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 72

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS