vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Polisbrutalitet i Sverige

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Polisbrutalitet i Sverige

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=epxKJ6fH3X0

det är ju sjukt dock inte ovanlig, men att få det på film...

Posted on: 2010/2/12 22:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Filmen finns med på ursprungslänken

See User information
seriöst kan man bädda nu ?

Posted on: 2010/2/12 22:47

Anonym
Ja, välj "DHTML-formulär med xCode" istället för "Extended DHTML Form", så får du upp en YouTube-knapp... Går iofs att skriva manuellt också

See User information
Helt underbart!! Grisar tagna med brallorna nere.Jag gillar hacken i videon.Man borde göra en låt baserat på upprepningarna.(Man får fota här ehh,man får fota här ehh,man får fota här ehh.Etc etc.Haha!!!Monsterhit ala GAGA

Posted on: 2010/2/12 23:12

See User information

testar med lämpligt tema...kolla sista sekunderna när dom slänger in grabben i väggen ...

Posted on: 2010/2/12 23:14

Anonym
Värt att gå igenom .

bloggar.

http://rodamalmo.blogspot.com/2010/02/trakasserande-poliser.html

http://piratpartist.wordpress.com/201 ... 12/polisen-som-maktmedel/

http://redlib.subcult.org/2010/02/pol ... t-i-tunnelbanan-star.html

http://kraka.moah.se/2010/02/12/polis ... -robocop-sa-leker-vi-csi/

http://www.granding.se/index.php/2010 ... -har-jobbar-svensk-polis/

Tagna från knuff.se

Riktig besservisser tror dom äger folk

Jag funderar själv om jag inte hade gett han en blixtsnabb armbåge så han hade legat på backen med bruten käke gjort en eyejab på hans kollega och knäckt ett ben på han.

Men men till vilken nytta domdär kontrolfreaksen till maktmissbrukare lär sig ändå inte, menar är dom över 30 års åldern och håller på som 13 åriga mobbarungar med komplex lär dom aldrig vakna.

Dör ensamma kommer dom göra och säkerligen med hjärnskador.

Tenderar bli så när man är falsk mot sig själv och inte hinner lösa livets knutar medans tid finns.

Dom gillar ju övervakning då är det bara övervaka dem , no problemo.

Fridens.

Anonym
Nu har ena polisen fått en egen facebook-grupp...
http://www.facebook.com/group.php?gid=337717145169

Om ingripandet på nyheterna:
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/2 ... r-trakasserade-journalist

Anonym
Om du råkar ut för något liknande förrutom att dokumentera dem försök få tjänstenummer eller kräv att dom ska visa polislegitimation, menar vemsomhelst kan klä ut sig som polis och köra med folk, ring sen 112 och säg att du vill anmäla en möjlig polis eller någon som utger sig för vara polis som misstänks gå på droger och uppför sig väldigt suspekt och du kräver ett urinprov på personen på stubben, förmodligen kokain eller anabola eller dylikt, och säg att du har vittnen och fråga ochså i växeln om du ska hålla kvar personen så dom inte kan smita.
Ha gärna högtalaren på på luren så dom själva kan höra vilka dårar dom är

See User information
1)Ordningsmakten stod det på deras ryggar.Vad har dom för befogenheter?2)Sen så vet vi ju inte anledningen till att dom ingriper i första skedet.3)Hans polare gör ju inte situationen direkt bättre genom att skrika och härja.4)Det är väl inget försvar direkt men väktarna har försatt sig själva i en väldigt stressande situation som dom helt enkelt inte klarar av att lösa.Jag försvarar absolut INTE deras beetende,MEN jag kan förstå varför det uppstår.

Posted on: 2010/2/12 23:59

See User information
Ordningsvakter har typ en polismans befogenhet i sitt skydds område. Hela storstockholm för sthlm.

Det är på tok för mycket väktare i stockholm. Går man ut en fredags kväll ör det typ 20% chans att det blir strul med någon form av ordningsvakt och typ 1% med vanliga fyllskallar.

"Om du råkar ut för något liknande förrutom att dokumentera dem försök få tjänstenummer eller kräv att dom ska visa polislegitimation, menar vemsomhelst kan klä ut sig som polis och köra med folk, ring sen 112 och säg att du vill anmäla en möjlig polis eller någon som utger sig för vara polis som misstänks gå på droger och uppför sig väldigt suspekt och du kräver ett urinprov på personen på stubben, förmodligen kokain eller anabola eller dylikt, och säg att du har vittnen och fråga ochså i växeln om du ska hålla kvar personen så dom inte kan smita.
Ha gärna högtalaren på på luren så dom själva kan höra vilka dårar dom är"

Sjukt bra idé har du gjort det någon gång? Poliser finns det ju knappt några och dom dyker ju bara upp för att låsa upp handbojjorna när ordnignsvakter har haffat någon typ. Men det borde ju gå att göra något likande med ordningsvakter.

Posted on: 2010/2/13 8:30
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

Anonym

See User information
Väldigt bra att det tas upp, synd att jag inte lirade in poliserna på Visby stationen som sa till mig att vi inte har mänskliga rättigheter i Sverige, inte heller religionsfrihet. När jag sen ville ha svar på en fråga så tappade en av dom nästan kontrollen över sig själv och skrek till mig, håll käften! några av dom andra poliserna skämdes!

Dom sa det inne på stationen, tycker inte att det klingar så väldigt bra!

Posted on: 2010/2/13 11:00
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Inte så svårt och se bilden här.

Inför dödliga skott till polisernas tjänstevapen.

Installera mer och mera poliser och ge dem mera och mera resurser så dom kan jaga ungdomar cannabisrökare och mopedister.

menar har man planer på varsla halva befolkningen och vägra dem sjukstöd bidrag mm så kommer dom förr eller senare begå brott.

Då passar det utmärkt att bygga nya fängelser och anställa fler poliser.

När sedan befolkningen gör uppror mot osämjan framställer man dem som huliganer islamister vänstervridna och fanatiker.

Finns ju bra poliser men det är en minoritet av dem, flestadels har någon nivå av indoktrinering inpräntat.
Det kallas för polisstat.
Se bara hur mycket resurser som läggs på polisen se sedan hur många som bekämpade sexbrott för 10 år sedan och se sedan vilka som begår sexbrott.

Tycker Hagamannen länspolismästaren statuerade ett perfekt exempel i detta fallet.

Lev väl.

See User information
Jag är så oerhört glad att dessa polispuckon nu hängs ut i media. Det är så jag skulle vilja fira hela natten. Varje sekund som dessa patetiska arselen nu lider av skammens grepp gör mig till en gladare och sannolikt lyckligare människa. Det här blir underhållning på riktigt. hahahaha! (endorfinerna rusar i kroppen)

Det här kan ju bli en ny: "Vem vare som kasta".

Posted on: 2010/2/13 17:06
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information

Posted on: 2010/2/13 17:34
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
sånt här händer väldigt ofta.. och det är väldigt sällan som det fångas på film... är dock jävligt orolig att sånt här i slutändan kan leda till nya lagar om att man inte får filma tjänstemän...

det enda som fattas här är länken till flashback...

https://www.flashback.org/t1123115

Posted on: 2010/2/19 3:39

See User information
Oehört vanligt, vet kompisar som blivit behandlade som skit. Fått sina bilar pajade för de hänsynslöst kollar dem.

Jag säger att alla snutar e SVIN, de som är bra men gör inget åt det är också jävla svin. Jag har tappat all respekt för dem och kommer aldrigi mitt liv hjälpa grisarna. Jag löser hellre problemet själv.

Deras uppgift är att ta hand om folket, INTE jobba emot o trakassera folket.

Posted on: 2010/2/23 17:37
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper