vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Reptiler igen
#1


See User information
Är det någon mer än jag som har lyssnat på och analyserat dessa tre:

Alex Collier, Credo Mutwa och Bill Deagle.

De bekräftar varandra i till viss del i reptilfrågan.

Collier och Mutwa har likande uppgifter när det gäller "de grå" också.

Någon mer som är inne på samma spår?

Lite bra studietips till mig kanske?

Tack på för hand.

/snap

Posted on: 2010/2/25 12:37
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Reptiler igen
#2


See User information
Japp, har kollat, får allt till en metafor om hur människan agerar som en reptil, när den tappar empatin fullständigt... Min uppfattning om ämnet!


Posted on: 2010/2/25 13:02
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Reptiler igen
#3


See User information
Jag är av en annan åsikt, det som Collier, Mutwa och Deagle bl.a talar om verkar inte handla om metaforer.

Collier talar som ombud för en annan ras från Andromeda.
Han beskriver rasen Alpha Draconis som fysiska varelser och påstår att många barn som försvinner i USA är kopplade till reptilrasen.

Mutwan är en afrikansk shaman som i 80 år rest omkring i afrika och världen för att sprida och samla "den sanna historian om Afrika". Han har egna abductions-erfarenheter. Han påstår att det är ett stort mörkertal av människor som försvinner i Afrika. Han pratar om fysikiska och som jag uppfattar det även transdimesionella reptiler.

Dr Deagle har jobbar för de "svarta programmen" i USA och säger sig kunna se mer än vårt männskliga begränsade synfält och på så sätt se dessa reptiler som besätter politker som Hillary Clinton och Obama.

De här snackar inte om metaforer utan påstår att en reptilras/er är en realitet.

David Icke påstår att han mött på en mängd människor runt om i världen som har mött på i reptilraser i olika former.

Personer som Arizona Wilder och Cathy O'Brien som påstår att de varit slavar(MK-ultra) under Eliten och har också stött på reptiler.

Det finns många fler personer som pratar om deras erfarenheter, sedan har vi den historiska aspekten också...

Ja, jag lämnar helt klart ämnet öppet.


Posted on: 2010/2/25 17:05
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Reptiler igen
#4
Var lite intresserad av det tills jag insåg hur patetiskt det egentligen var. Alla dessa män behöver riktig hjälp, det dom gör är precis vad alla andra agenter som är där ute gör för att leda dig bort från verkligheten. Tack vare idioter som dessa som sanningsrörelsen smutskastas gång på gång ..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Reptiler igen
#5


See User information
En enda bild/photo skulle förändra en helt del!

Posted on: 2010/2/26 9:32
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Reptiler igen
#6


See User information
Bra, nu har vi konstaterar att vissa är 100% säker på att reptilenraserna inte finns.

Den här tråden skapade jag för de andra reptiltrådana hade inte det jag ville diskutera.

Denna tråden handlar om att analysera uppgifter som från människor som tex. David Icke eller Alex Collier eller kanske den historiska, kulturella och religösa vinklingen.

Som gamle Sokrates sade: "Jag vet att jag ingenting vet.", det är min ståndpunkt till all ny info.


Posted on: 2010/2/26 13:42
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS