vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 »

Re: vakensucks-gänget

See User information
Konstigt, vi som är en del av universum och motarbetar din desinformation då?
Hur får du in oss i ditt spektakel?

Posted on: 2010/2/27 16:30
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
För att ni ger honom såpass mycket uppmärksamhet som ni gör, det bevisar ju iaf att han har någonting komma med, "gott som "ont"

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Master skrev:
självklart min vän,hade jag inte trott "gott" om mig, så hade jag nog trott "ont" och blivit som du. Ungefär som du berättade att du trodde universum bara ville bli av med dig för att du var jesus samtidigt som ondskan och att det skulle bli frid på jorden endast om du dog. var glad att du inte han ta ditt liv.
Men snälla lilla söta du. Jag försökte bara få dig att förstå hur en psykos fungerar, då du verkar ha en som tror du får info från andarna. Dessutom om det nu skulle vara så, så ljuger de uppenbarligen för dig.

Quote:

Master skrev:
och lär dig av Mästaren som bara tror gott och han finner också bara gott. Och hans universum jobbar för med honom istället och för honom , krafterna kommer därifrån. vem får du din information av egentligen?
Jag tror ärligt och uppriktigt att man inte kan lära sig ett dugg ifrån du, som stolt proklamerar att du inte ens behöver läsa några böcker, utan du fått din information av andarna. Imponerande dock hade det varit om informationen varit sann...

Jag ber dig än en gång att försöka förstå att jag inte roas av denna diskussion, utan ser helst att vi alla lägger ner nu och slutar hälla bensin i elden... Men du kanske vill fortsätta stå för denna negativitet du gör...

PS DAMP är någonting som inte används inom psykologin längre, då man kom fram till att psykologen Christopher Gillberg bara snackade skit för att få bidrag. Han riskerade tom fängelse för detta... Eller om han sedmera fick det, har inte brytt mig om att uppdatera mig i saken. Detta borde väl du veta som är en mästare i psykologi?

Anonym
Din poänger sätts med ett fett - framför.

Anonym
"Detta borde väl du veta som är en mästare i psykologi"

vad kallar du psykologi? din karolinska kurs, där du fått lära dig allt ompsykologi men , de har glömt visa dig från början och det viktigaste.... att du faktist har en 6: sinne.

Jag är inte intresserad av den psykologi du lärt dig, jag ahr sakt . Universum har allt jag behöver och den har inte dolt den 6:e sinnet för mig.

Anonym
Trådens existens på detta forum är ett mysterium i sig.

Hur kommer det sig att man verkligen raderar användare och åsikter som ni gör om ni nu har en sida som heter vaken.se

Hur bipolär kan verkligheten bli hos dagens "ledare"?

Anonym
Quote:

Master skrev:
vad kallar du psykologi? din karolinska kurs, där du fått lära dig allt ompsykologi men , de har glömt visa dig från början och det viktigaste.... att du faktist har en 6: sinne.
Det med sjätte sinne osv är inte psykologi, utan andlighet. Och parapsykologi. Parapsykologi är ett litet område inom psykologin.
Jag har utöver kurslitteraturen läst en hel del om parapsykologi osv. Men du vet nog bäst som fått all information ifrån andarna och aldrig behövt att öppna en bok
Psykos i full blom.

Psykologi har med människans tankar, känslor och beteende med andra människor att göra.

Är du mästare i parapsykologi är det ju bäst du vet vad du är Mästare i. Det blir så bökigt annars när du utger dig för att vara mästare inom hela psykologin.
Jag ställer mig förresten inte alls bakom dagens psykologi, då jag anser bland annat DSM-IV vara en styggelse... Det var bland annat därför jag hoppade av efter tre år.

Mitt PM till dig var dock beskrivet utifrån din egen världsbild. Beskrivande en psykos i full blom. Ditt svar var för övrigt att vi skulle vara väldigt lika. Dock var det fejk i ett försök att nå dig.

Dock har jag själv drabbats av två psykoser.

Vad var det förresten Bibeln skrev om någon som kommer att utge sig som mästare, men som förråder sina följare med lögner och svek?

Edited by computerror on 2010/2/27 17:21:00
Edited by computerror on 2010/2/27 17:30:02
Edited by computerror on 2010/2/27 17:36:16

Anonym
men computerror.. att först kritisera honom för att referera till bibeln.. bara för ett par inlägg senare göra precis samma sak själv.. är inte det... motsägelsefullt?

ps.. har en present till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=QMOJdN90e4E

Anonym
Quote:

bana skrev:
men computerror.. att först kritisera honom för att referera till bibeln.. bara för ett par inlägg senare göra precis samma sak själv.. är inte det... motsägelsefullt?
Fast nu var ju referensen till Bibeln det sista inlägget till honom... Hur tänkte du nu?

Quote:

bana skrev:
ps.. har en present till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=QMOJdN90e4E
Åh tack. Satir är den främsta formen av beundran.

Tänk att ni fortsätter att försöka angripa mig trots att jag bett er ta hänsyn till det jag skriver i min signatur. Att jag försöker avsluta denna konflikt.
Det var ju jag som var hela uppkomsten till denna konflikt sa ni ju

Anonym
Att radera som ni gör här inne är väl inte särskilt empatiskt?

var det grundarens favvo uttalande om hur vacker han tyckte makten var som fick bägaren att rinna över.

Ännu en gång.

Anonym
computerror.. du önskar inget hellre än att vara delaktig i denna "konflikt".. eftersom ingen hade något emot dig över huvud taget förrän du började snacka skit om folk du inte ens träffat IRL o dessutom försökte hänga ut dem på nätet.. enbart för att du älskar att ha tungan i grundarens anus.. det är uppenbart att du bara vill göda ditt ego.. du har varken träffat micro, void eller någon från vakensucks IRL.. däremot har de träffat varandra.. ledsamt att se dig vältra din karaktär i denna oenighet mellan andra.

kort sagt. ingen brydde sig om computerror.. såleds hans gnäll.. nu sitter han likt en infantil barnrumpa ensam mitt i sandlådan.. alla andra barn gick därifrån för länge sen...

Anonym
Jag ber både bana och confront att läsa min signatur.

Tack.

Anonym
äh, det är ingen idé att skriva till cprr för han ändrar sina inlägg tre gånger så svaret han får mister sin betydelse :/

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
äh, det är ingen idé att skriva till cprr för han ändrar sina inlägg tre gånger så svaret han får mister sin betydelse :/
Jaa... Så är det säkert. Jag ber om att få tala om att jag fyllt på med mer enbart, så det ska bli så tydligt som möjligt, då jag uppenbarligen har att göra med folk som har svårt att förstå.
Inlägget är dessutom riktat till Master.

Som vanligt försöker ni fabricera saker och ting.
Det var förresten ni som började med att outa Micros son med namn och bild. Uteslutande ni som blivit ledsna i ögat för att jag sedan låtit er själva bestämma hur det ska fortsätta och jag har bara följt ert eget exempel.

Jag förstår inte hur ni orkar.

Ni har dessutom hotat mina barn per mejl

Era försök att förlöjliga mig är dessutom helt tanlösa, då ni inte har någonting på mig. Jag är noga med att skydda min identitet, då jag haft med betydligt värre svin än ni att göra.

Anonym
Eftersom tråden helt tappat fokus så måste jag bara återgå genom att ta med mig com'puta error på en flashback.

"VAKENSUCKZ GÄNGET"

Vilka är dessa individer, är dom två till tre?

Är du säker på att det var efekto, som postat denna bilden du pratar om som hängde ut micro's son.?

Om svaret skulle visa sig vara "Ja" från din sida i frågan, så skulle jag vilja veta hur du kan veta det..?

Anonym
computerror.. ledsen att behöva sabba din negativa världsbild nu.. men att via mail få ett brev som frågar om du vill ha hjälp att hämta dina barn på dagis.. det är inget hot,, det är ju ett erbjudande om hjälp.. det är ju snarare så att om du har något att vara rädd över så kan du tolka det som ett hot.. ledsen att du mår så dåligt..

dessutom.. hahahaha. alltså.. du har ju hela tiden sagt att de inte ens har "rätt" uppgifter om dig.. så jag fattar inte varför varje uttalande från deras sida orsakar sån uppståndelse och panik från din sida...

i övrigt är detta en diagnos på dig:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Metodfel

Anonym
Quote:

bana skrev:
computerror.. ledsen att behöva sabba din negativa världsbild nu.. men att via mail få ett brev som frågar om du vill ha hjälp att hämta dina barn på dagis.. det är inget hot,, det är ju ett erbjudande om hjälp.. det är ju snarare så att om du har något att vara rädd över så kan du tolka det som ett hot.. ledsen att du mår så dåligt..
Det är ett förtäckt hot. Inget snack om saken.
Dessutom... Min världsbild är tipptopp, men såna som ni irriterar mig.

Quote:

confront skrev:
Är du säker på att det var efekto, som postat denna bilden du pratar om som hängde ut micro's son.?

Om svaret skulle visa sig vara "Ja" från din sida i frågan, så skulle jag vilja veta hur du kan veta det..?

Jag skulle vilja vända på det.
Är NI säkra på att personen ni hänger ut med bild ens är jag?

Ni samverkar som grupp. Efekto omfattas av denna grupp. Dessutom skedde outningen på er egen sida där ni lätt kan ta bort den.

Quote:

bana skrev:
i övrigt är detta en diagnos på dig:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Metodfel
Åter igen... Projicering...
Tänk den dagen talgdanken flammar upp... Vad dumma ni måste känna er då?

Detta strider förresten mot regeln:
Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet.

...och är därför rapporterad.
Tveksamt om den går igenom dock, då metodfel inte är en diagnos på en människa.
Erat eget argumenterande däremot är en intressant orgie i argumentationsfel.

Kan ni vara vänliga att respektera min signatur nu och inte fortsätta kasta ur er lögner?

Anonym
haha jag förstår inte meningen med detta.. tror computerror att han har rätt i någon bara för att han hela tiden citerar och påpekar vad andra har sagt? verkar som att röstningen går åt rätt håll iaf... vakensucks har för övrigt vid flera tillfällen uttalat att de inte ens försöker vara en grupp, de vill till och med inte ens existera.. det är tvärt emot DU som grupperar folk hit och dit.. förundrad över din bristande insikt.. herr trådstartare.

Anonym
Ni är en formell grupp. Ni har själva valt denna gruppering trots att ni inte vill få det att låta som det.
Era samlade attacker mot vaken.se och dess användare visar också detta och er retorik är intressant då ni pratar om vakensucks som om ni inte tillhör denna gruppering.
Inser ni inte ens att ni är en gruppering är ni verkligen illa ute.

Tack förresten att ni fyllt denna tråd med lysande exempel varför ni inte har här att göra. Ni är definitivt inte ute efter att "rädda" vaken från någonting, utan ni, liksom andra här, bara "jiddrar" för att erat ego fått sig en törn då ert uppförande medfört konsekvenser främst med hot om våld.

Anonym
vad är kriterierna för att vara med i denna vakensucksgrupp?
vilka är med osv?

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
vad är kriterierna för att vara med i denna vakensucksgrupp?
vilka är med osv?
Suck... spela inte ovetandes...
Du själv postade tidigare en bild på vad ni tror är jag. Denna bild kommer ifrån vakensucks.

Som sagt. Intressant retorik att ni inte låtsas tillhöra denna gruppering, men ändå direkt kastar er in i trådar som handlar om dem. Förstår ni ite att det behövs ett fåtal inlägg att identifiera er?

Dessutom fyller ni ju själva på med information angående de mail som skickats från representanter av vakensucks.

Det är tragiskt hur ni tror ni är så smarta, men samtidigt så dumma... Det är så man vill klappa er på huvudet och säga att det blir nog bra lilla gubben...

Anonym
Kan du svara på det jag frågar istället för att babbla på?

ps kan någon banna denna galna människa

Anonym
Du, computerror, är isf vakensucks mest aktiva medlem.

Anonym
Quote:

rollergirl skrev:
Du, computerror, är isf vakensucks mest aktiva medlem.
Japp... Då dom valt att diskutera min person har jag valt att räta ut eventuella frågetecken och lögner.
Dessutom är jag nu bannad där, vilket bara det visar på enorm dubbelmoral. Att ni sedan tror jag är ledsen över det finner jag roande.
Däremot bevisar det min tes att ni projicerar åter en gång och är så fyllda av dubbelmoral så det är löjligt.

Kan ni nu respektera min signatur?

Tack för er förståelse...

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper