vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 (3) 4 »


Re: computerror från vakensucks
#49


See User information
haha jepp, computerror, du är helt klart paranoid. som fan.
jag skrev främst för jag såg att du raderade alla dina inlägg.
det var en slags väckarklocka.. trodde faktiskt på dig innan.
skulle inte förvåna mig om du göra samma trick snart igen.


Posted on: 2010/3/7 20:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#50
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=148851#forumpost148851

Paranoia har knappast med antaganden om vem som är vem på ett Internetforum. Jag är ganska säker på min sak. Har jag fel har jag fel. Men ser det ut som skit och luktar som skit, är det oftast skit.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#51


See User information
vad tror du att du bevisar med det där? jag visar gärna en gång till utdrag som liknar den typen av inlägg som du sen raderar bara för att du skäms så mkt över dig själv.. du kan radera hur mkt du vill.. från och med nu tänker jag visa för alla hur du håller på:

- "Ni är små hatiska människor"
- "Ni är gnälliga jävla snorungar som emotsäger er"
- "Ni är levande exempel på vad som är sjukt i samhället. "
- "Tragiskt, men ett resultat av fördummningen i samhället."
- "Tragiska figurer som är missbelåtna att ni inte har någon makt."
- "Ni påstår ni vill förbättra världen, men ni är bara en liten cancersvulst. "

inte undra på att du vill radera dina egna ord efteråt.. blir bara så ledsen av att se någon hålla på som du.. har i flera andra trådar avslöjats att du är en av vakens vidrigaste demoner.. lägg av nu..


Posted on: 2010/3/7 20:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#52
Jag står för varenda ord.
Det enda du är ute efter är konflikter.
14 inlägg nu, 13 där du ger dig på mig.

Kan du svara mig på vad du gör på detta forum?
Registrerade du dig för att hacka på mig?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#53


See User information
computerror aka "mr motsägelse" sa: "Jag står för varenda ord."

HYCKLERI!.. du har raderat minst 10 av dina inlägg i den här tråden.

du kommer säkert fortsätta din fattiga taktik.. hejdå loooooser.

Posted on: 2010/3/7 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#54
Quote:

hamdrake skrev:
HYCKLERI!.. du har raderat minst 10 av dina inlägg i den här tråden.
Eftersom jag bara tvingades till upprepning.
Dessutom klagar ni ju på att jag spammar forumet. Tar jag bort mina inlägg angriper ni mig för det.
hur fan ska ni ha det...
Jag förbehåller mig dessutom rätten att ta bort inlägg, redigera inlägg osv osv, hur mycket jag vill.
Tydligen ni också eftersom ni från vakensucks själva gör det, men då jag anser det är helt ok, hör ni inte mig bitcha om det.

Jag tycker dessutom de inlägg jag sparat säger det som behövs sägas, men du har ju ställt samma frågor om och om igen igen...

Är du klar nu? Eller ska du fortsätta din löjliga upprepning?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#55


See User information
haha computerror du e bara fööör rolig (tragisk).. var exakt har jag upprepat mig.. förklara det på med valfri metod så lovar jag att du får tillbaka lite respekt...

antar att det inte kommer vara riktigt samma kaliber som när du inte vågade utveckla hur du var bättre än någon annan efter du sagt "för ni har verkligen noll koll.".. du kunde inte ens förklara vad det är du nu skulle ha bättre koll på.. utan började bara hänvisa till gamla inlägg.. som du givetvis redan raderat.

Posted on: 2010/3/7 21:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#56












[quote]

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#57


See User information
Den sista fick mig att skratta hysteriskt genom hela klippet. Dock fick jag precis höra att den ska vara fejkad...

Posted on: 2010/3/7 21:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#58


See User information
alla tre är så klart fejkade..

på den första ser man hur den "monterade" kameran rör sig..
i den andra filmen så står folk och väntar på "show" i början..
tredje filmen är som sagt en gammal bekräftad fejkfilm..

men jumalwhatshisname har iofs aldrig varit så noga..

Posted on: 2010/3/7 21:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#59
synd att polletten inte trilla ner...

bara en idiot lyckas tolka poängen av inlägget som fejk eller äkta, i en sån här tråd.

det är verkligen tragiskt...











 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#60


See User information
jag syftade till det uppenbara faktumet att filmerna genom sin falskhet förmedlar oäkta känslor.. ledsen att det inte rimmade med din världsbild. du e admin va? ban für alles!

med tanke på poletten som aldrig trillade ner.. dags att utveckla.. vad "menade" du?


Posted on: 2010/3/7 22:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#61


See User information
Saken är den att folk älskar drama och intriger. Annars skulle jag inte själv sitta och läsa all dynga i den här tråden.

Tack för att ni finns!

Posted on: 2010/3/7 22:21
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#62


See User information
beklagar isf faktumet att computerror raderat sin värsta dynga..
men det ligger säkert kvar i papperskorgen som du lovat, micro.

Quote:

micro skrev:
Jag tror vi gör så att allt som vi tar bort klistras in i en skräptråd så att man kan se inläggen där.

Bra. Då ser alla att det bara är gnällfisar som får sina inlägg raderade och aldrig värdefull information.


Posted on: 2010/3/7 22:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#63
Quote:

hamdrake skrev:
jag syftade till det uppenbara faktumet att filmerna genom sin falskhet förmedlar oäkta känslor.. ledsen att det inte rimmade med din världsbild. du e admin va? ban für alles!

med tanke på poletten som aldrig trillade ner.. dags att utveckla.. vad "menade" du?



Jo, jag visste att de var fejk, men det var fortfarande inte budskapet jag ville lägga fram här.

"menade" übertrådens karaktär och dess überkaraktärer

Nej, jag är inte admin.




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#64


See User information
Hamdrake, du använder genialisk diskussionsteknik. Lägger en krok i varje inlägg som trycker precis på rätt irritationsknapp hos respektive användare.

Det är möjligtvis inte så att du övar inför en politikerkarriär? Eller övar du på att skriva manus till debatttalare?

Posted on: 2010/3/7 22:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#65


See User information
Har inte folk vett nog att använda PM-funktionen för dessa personliga krig ? Tro fan att man inte har hänvisat någon till detta forum på ett bra tag. Jag tror att vaken.se har tjänat ut sin roll, eller ? Vissa här drar väl till sina kollektiv snart och "lämnar skutan" så att säga.

Posted on: 2010/3/7 22:39
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#66


See User information
Kan inte göra annat än att hålla med dig IceHorn. allt för länge sedan något vettigt kom från denna site, allt för längesedan någon egentlig utveckling har tagiot fart. Möjligtvis skulle det vara det ni kallar andligt.

Det är synd, finns så mycket potentiall.

Posted on: 2010/3/8 1:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#67


See User information
micro sa:

"Saken är den att folk älskar drama och intriger. Annars skulle jag inte själv sitta och läsa all dynga i den här tråden.

Tack för att ni finns!"

Ändå så bannar, raderar och låser ni trådar som denna, dina handlingar är alltid motsatsen till dina ord mäster empati.

Posted on: 2010/3/8 1:26
-makt är vackert.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#68


See User information
alarik och icehorn:

måste vara jobbigt att inte kunna blunda för det som ej intresserar.

Posted on: 2010/3/8 1:26

Edited by hamdrake on 2010/3/8 2:39:21
Edited by hamdrake on 2010/3/8 2:39:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#69
Kan någon bara förklara för mig vad eller vilka "vaneksucks" är ? Pallar inte läsa igenom trådarna med 300 poster utan något vettigt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#70


See User information
svaren finns i tråden ffs.. det är max 70 inlägg nu, inte 300.. dessutom lär computerror snart radera sina resterande inlägg då han lyckats inse att han lagt sig i andras problem. att dyka upp på ett internetforum och försvara en individ som man inte träffat personligen kan inte vara särskilt genomtänkt.. vilka värderingar ställer man sig egentligen bakom? har man någon som helst insyn i den verklighet som personen lever till vardags?

nej. du har bara massa info på din dator. info som personen i fråga valt ut att du ska ha.. när du dessutom får höra att individen dessutom rensar och bannar sitt forum regelbundet, så är det dags att börja dra verkliga slutsatser snarare än dem baserade på sitt hopp. mikael cromsjö står för sanning men även andra värderingar. framtiden kommer lära er allt annat som behövs för att förstå.

/mvh en-som-träffat-micro-o-anser-att-andra-sortens-folk-bör-hålla-käft

ps. de som gnäller på att sånt här snack inte bidrar till något... vad menar ni med "något"? häxjakten på frimurare? spekulationer kring illuminati? vikandet av foliehattar? - - - har ni hört talas om multi-tasking? dvs jag kan ge er tillräcklig med info om vad det nu är ni söker.. SAMTIDIGT som jag beskriver för er omständigheter om personerna bakom scenen på vaken.se... så läs och njut istället för att böla kring inlägg en kritiker ger.. när vissa tar mina ord så jävla personligt att ni vill banna dem så kan man ju börja undra vilka sanningsknappar man egentligen kommit åt...

Posted on: 2010/3/8 4:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: computerror från vakensucks
#71
Vill du inte hjälpa mig så knip igen, du behöver inte svara alls då. Även om det är 70 poster har jag redan försökt kolla igenom men många poster är för idiotiska och jag har inte tid att ödsla på det.


Någon annan som kanske kan ge mig kort info om "vakensucks" ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: computerror från vakensucks
#72


See User information
Vakensuckz startades av en föredetta vaken admin, som knappt hann vara det då han äcklades av mickes lilla cirkus så fort han såg vad som på gick här inne med ockulta sub forums för admins osv.

Dessutom har micke som han själv skrev innan, en för kärlek till intriger som göder hans oändliga tomhet.

Aja, känner ni inte han personligen så kan det vara svårt att relatera till denna sorts skeva verklighet som vissa verkar söka sig till omedvetet.

Donera nu lite små slantar, så kan vi kan fortsätta att bekämpa elden med mer eld.

Posted on: 2010/3/8 13:54
-makt är vackert.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 »

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
63 user(s) are online (63 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 63

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS