vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#25
Jag hoppas du observerade livets blomma i figuren... Den har nämligen samma geometriska förutsättningar som Davidsstjärnan... Dvs uddarna kommer på samma plats i en cirkel.

Simpel geometri...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#26
nehä är det sant, är du så grym på detta...

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#27
Quote:

Orion skrev:
nehä är det sant, är du så grym på detta...
Jag har inte sagt detta var något grymt, utan bara grundläggande.
Du nämnde det iallafall inte, så därför gjorde jag det... Eftersom det är på den nivån du förhåller dig.

EDIT1: Här är en fin grundkurs för dig:
http://www.ursmart.se/#/Math/Geometry/Angles/Exam
Där har du mycket lekar med klockor och vinklar. Ja, precis sånt du visat roar dig.

Mycket nöje!


EDIT2: Varför slänger du förresten in en bild som handlar om det Gyllene Snittet? Det är ju först alldeles nyligen jag lärt dig att det är 1,618 och inte 3,33 som du ville få det till så desperat i en annan tråd...

EDIT3: Jag vill dig inget illa Orion. Jag vill bara att du ska förstå att det är ganska grundläggande principer du förkunnar. Inget fel med att ligga på en låg nivå, då vi alla är barn i början. Men jag tror du skulle må bättre av om du slutade bli så arg så fort du blir ifrågasatt. Dessutom är jag övertygad om att du kan lära dig massor av oss andra här på forumet om du bara öppnar dig för vad vi andra skriver. Tyvärr verkar du ha attityden att du bara lyssnar på det dina "adliga röster" säger dig, vilket försvårar din inlärningsprocess. Du verkar lägga en hel del prestige i att inte lära från yttre källor...
Jätteduktigt dock att du kommit på det du har kommit på alldeles själv utan att gå i skolan osv, men du måste förstå att vi andra redan lärt oss detta i skolan - På gott och ont...


Edited by computerror on 2010/3/13 17:50:45
Edited by computerror on 2010/3/13 17:52:25
Edited by computerror on 2010/3/13 18:00:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#28
De kurserna tycker jag du ska läsa och hålla dig till de error, eftersom jag råkade inte lära mig grunderna i de kurser så råkar jag tänka tvärtom dig och många andra och därmed se det som ni inte ser, ... och jag har förmågan att tänka på det sätt som jag av krafterna blivit lärt tänka inte genom en lärare med en linjal.
jag är inte robotiserad som du verkar vara. jag använder endast
det mänskliga sinnet.
jag behöver ingen kompass, eller mättinstrument eller avancerad matematik för att räkna ut det mesta som du måste använda komplicerade formler för. jag behöver endast en ring med 12 siffror på.

Resized Image


error: diskutera inte längre nåt du inte kan, du kommer bara komma längre ifrån det och dig själv...

Quote:
EDIT2: Varför slänger du förresten in en bild som handlar om det Gyllene Snittet? Det är ju först alldeles nyligen jag lärt dig att det är 1,618 och inte 3,33 som du ville få det till så desperat i en annan tråd...
haha du måste vara på riktigt psykiskt störd att du inte förstår det än.... hehe



Edited by Orion on 2010/3/13 18:43:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#29
Men snälla du Orion... Försök att förstå det är grundläggande saker du skriver om. Det är ingenting avancerat eller någonting.

Du är dessutom helt utanför relevans när du hakar upp dig på klockan. Försök att inse att många av de symboler vi har idag är skapta långt innan klockan. Därför har alltså klockan ingen somhelst relevans.

Jag har försökt att få dig intresserad för geometrins grundläggande principer, men du vägrar att vilja lära dig. Du förkastar dessutom kunskap.

Du kan knappast göra livets blomma utan passare, eller Davidsstjärnan utan linjal.

Det du säger är att du inte vill veta, samtidigt som du stångas med elementära kunskaper vi andra lärt oss för att vi ville bli lärda. Inser du inte vilken bakvänd sits du befinner dig i?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#30
Computerror
Quote:
Du kan knappast göra livets blomma utan passare, eller Davidsstjärnan utan linjal.


Du trodde innan också att Davidstjärnan skulle bestå av 2 trianglar.. men du fick se att det inte alls var så...
och tro mig jag har inte kunna gjort enklare eller svårare även om jag velat, jag har inte förvrängt nåt, jag visar endast i enklaste form det som uppenbarar sig.

vad är då felet kan du tala om för mig ??? Kan du visa nåt som vi inte sett tidigare och som betyder något förutom att du ska yla hela tiden och komma med info från wiki.... SLUTA öppna din käft när du inte fattar nåt det är mitt råd. du har gjort bort dig tillräckligt.

error
Quote:
Varför skulle en symbol - Skapad på bronsåldern - Ha någon relevans till Adam och Eva? På Svenska liksom...?


kan du bevisa när denna symbolkom till., jag knullar din bronsålder. det är där dina gener kommer ifrån men inte MINA. dessutom visar du igen hebreiskan som du fått för dig är den äldsta och den sanna av nån anledning, antigen har du blivit totalt hjärntvätat, eller så är du en falsk wannabe sionist. för du vet inte ett skit om redig historia och ens var du kommer ifrån.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#31
Quote:

Orion skrev:
Du trodde innan också att Davidstjärnan skulle bestå av 2 trianglar.. men du fick se att det inte alls var så...
och tro mig jag har inte kunna gjort enklare eller svårare även om jag velat, jag har inte förvrängt nåt, jag visar endast i enklaste form det som uppenbarar sig.

vad är då felet kan du tala om för mig ??? Kan du visa nåt som vi inte sett tidigare och som betyder något förutom att du ska yla hela tiden och komma med info från wiki.... SLUTA öppna din käft när du inte fattar nåt det är mitt råd. du har gjort bort dig tillräckligt.

error

Det tråkiga är att den som gör bort sig är du. Som jag redan sagt tar du upp geometri från mellanstadiet.

Nu är det ju förstås så att Davidsstjärnan består av två trianglar.

Eller menar du tjafset att det skulle stå för Adam och Eva?
Varför skulle en symbol - Skapad på bronsåldern - Ha någon relevans till Adam och Eva? På Svenska liksom...?

Adam och Eva hette som sagt Adám och Chava på hebreiska.

Information från wiki? Jag försäkrar dig att så inte är fallet, men du borde nog ta en titt där innan du yttrar dig.

Bronsåldern var cirka 3000 år f.Kr. När tror du symbolen för den bild som innehåller en variant av Davidsstjärnan kommer ifrån som smilia postade i detta inlägg?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149448#forumpost149448

Du inser hur fånig din kommentar blir va, när judendomen faktist blev till under bronsåldern? cirka 2000 f.Kr

Quote:

Orion skrev:
kan du bevisa när denna symbolkom till., jagh knullar din bronsålder. det är där dina gener kommer ifrån men inte MINA.

Vem har pratat om gener? Nu börjar personangreppen igen... Så fort du inte kan handskas med en situation haglar personangreppen.
Du vet va att det är tecken på lågt intellekt och svag mognad?

Här kan du läsa om Davidsstjärnan:
http://www.mimersbrunn.se/Judendomens_symboler_63988.htm

Quote:

Orion skrev:
Quote:

computerror skrev:
EDIT2: Varför slänger du förresten in en bild som handlar om det Gyllene Snittet? Det är ju först alldeles nyligen jag lärt dig att det är 1,618 och inte 3,33 som du ville få det till så desperat i en annan tråd...
haha du måste vara på riktigt psykiskt störd att du inte förstår det än.... hehe

Ärligt.
Förklara för mig. Jag trodde denna tråd handlade om Davidsstjärnan, inte det gyllene snittet.


Varför blir du så fruktansvärt upprörd när man ifrågasätter och ber dig förklara? Ditt beteende är knappast värdigt en mästare som du falskligen utger dig att vara.


Edited by computerror on 2010/3/13 19:10:37
Edited by computerror on 2010/3/13 19:16:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#32

är det där du fått historian ifrån ditt jävla mongo, det inte ens värt lägga tid skriva till dig.

Du försöker bara hitta fel så fort du ser nåt unikt du inte sett innan och igen, 2 trianglar är som du känner till och är programerad tänka efter.... men igår fick du se att med 2 trianglar är det bara vad ni är vana att se och för att inte komma på just texten i den.. från trianglar får du inte ett ord.


Resized Image


Edited by Orion on 2010/3/13 19:34:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#33
Nej, jag bara postade den sidan för att du lätt skulle kunna få informationen.

Du inser kanske inte ens att judendomen skapades under bronsåldern mitt?

Du har ju inte ens årtalen klart för dig och du förkastar sanningsenliga källor...

Varför skulle egypterna leka med Davidsstjärnan som smilia visade?

Inser du inte att du inte vet vad du pratar om.

Du vet ju för bövelen inte ens när bronsåldern varade.


Försök att förstå att det du postar knappast är unikt, utan sånt man lekte med på mellanstadiet. Så fort du inser det så desto bättre.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#34


See User information
Quote:

Orion skrev:
Hur som helst, jag har nu visat er lite vad en kraftig symbol kan vara och betyda... Om du bara skulle fatta hur matematiskt och geometeriskt allt religon är skriven så skulle du ine alls finna detta konstigt.


Jag ser gärna att du berättar mer. För jag vet inte så mycket om det du snackar om. Varför blir du sur när någon frågar? Om jag visste något som ingen annan visste skulle jag vara ödmjuk och ge mycket tydligt svar på alla frågor. Inte bli förolämpad eller förolämpa alla (som om de var idioter).

Quote:

Orion skrev:
sen vet ni att en gång i tiden skrev vi exakt så som de bokstäverna ser ut.... det finns en hemlighet med det också....

Ni vet inte ett skit. det är vad jag har säga er.


Jag vet inte var och när man använde ett alfabet som liknade dina streck. Kan du hjälpa mig hitta denna fakta så vi kan hitta ursprunget, både i plats och tid för davidsstjärnan och därigenom hitta betydelsen...

Så: Jag ser gärna att du berättar mer.

Quote:

Orion skrev:
... alla här anser sig vara vakna...

Mitt första inlägg på:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=18158&forum=3

Posted on: 2010/3/13 19:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#35
Varför skulle de vilja skriva Adam och Eva på Svenska? Det är tredje gången jag frågar detta...

Adam och Eva hette som sagt Adám och Chava på hebreiska.

Hebreiska är judarnas språk och dina bokstäver kan inte ens bilda ett "H"...

Varför tror du ens de vill skriva någonting med bokstäver?

Betydligt mer intressant då att det skulla symbolisera livets blomma, men även det förkastar du precis som allt annat som inte du sagt själv.


Du skriver förresten här att man inte ska förkasta källor, men samtidigt gör du det själv. Dessutom producerar du inga källor till dina påståenden.
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149137#forumpost149137

Det du gör kallas för "att spåna"

Alltså... Fortfarande håller din geometri låg nivå.
På mellanstadiet fick man som sagt lära sig att plocka isär geometriska figurer för att se vad de bestod av.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#36
Quote:
Jag ser gärna att du berättar mer. För jag vet inte så mycket om det du snackar om. Varför blir du sur när någon frågar? Om jag visste något som ingen annan visste skulle jag vara ödmjuk och ge mycket tydligt svar på alla frågor. Inte bli förolämpad eller förolämpa alla (som om de var idioter).


du får ursäkta mig pumb, men jag fick inga frågor utan snarare, mot attack från error och det är han jag syftade på med orden...

dock var itne attacket oväntat, jag har inte fått skriva knappt en tråd utan att han försökt förstöra den, men han har som tur inte lyckats med nåt, eftersom en bild säger mer än 1000 ord.


Jag tycker ni ska fråga computerror istället han får svara er allt ni behöver veta. han kan nu helt plötsligt allt om davidstjärnan också, för 2 dagar sen visste han inget förutom den var 2 trianglar och simpel figur inget annat...

jag låter här med mr: error berätta för er sina kunskaper... jag väntar också på se..

Här började du redan innan du med lite attacker i förtid.

sen försöker kommentera att ordet Eva är svenskt,,, Det är Latinskt för det första och andra, så behöver itne stå eva utan,många av de gamla heliga namnen, Ava, Ave, eve, Ewe, ada , adam, madam, många fler... och orden Adam eva är inte människor utan de har sin betydelse vilket jag hopps du vet.

och när du inser betydelsen, och sen iser formen på stjärnan och livets uppkomst så skulle du itne finna den vara nåt konstig utan snarare fantiastiskt.


http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149384#forumpost149384

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149405#forumpost149405

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=149408#forumpost149408

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#37
Det var knappast en attack, utan jag ställde frågor till dig.
Var snäll och visa var jag attackerar dig.

Jag är dessutom ingen expert på Davidsstjärnan, men de är definitivt inte du heller, då du bara producerar nonsens om den.

Visste du förresten att en av anledningarna till att Davidsstjärnan är tagen som symbol av judarna är för att den INTE GÅR ATT PLOCKA SÖNDER. Dvs, den är enad.
Därför skulle det vara mycket märkligt att den helt plötsligt inte alls är sammansatt och komplex.

Resized Image


Quote:

Orion skrev:
dock var itne attacket oväntat, jag har inte fått skriva knappt en tråd utan att han försökt förstöra den, men han har som tur inte lyckats med nåt, eftersom en bild säger mer än 1000 ord.

Åter igen... Jag frågar bara. Det är du som attackerar mig bara för att jag ifrågasätter det du försöker förmedla.
Du har en väldigt märklig attityd.

Det känns dock hela tiden som om jag får förklara grundläggande principer för dig hela tiden och jag förstår att det för en okunnig kan kännas som en attack på ens ego om man falskligen utger sig för något man inte är.

Men du är ju the real thing... En Mästare... Eller hur?
hur kan du då ha svårt att svara på frågor?

EDIT: Jag är mycket intresserad av symboler och gav dig tidigare i tråden en länk till Carl Gustav Jungs bok "Man and his Symbols".
Har du läst den ännu? Tittat i den?
Annars tycker jag du ska ta hem den ifrån http://hem.passagen.se/xer0x/jung.zip

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#38


See User information
@Orion

Quote:

Orion skrev:
Jag tycker ni ska fråga computerror istället han får svara er allt ni behöver veta. han kan nu helt plötsligt allt om davidstjärnan också, för 2 dagar sen visste han inget förutom den var 2 trianglar och simpel figur inget annat...

jag låter här med mr: error berätta för er sina kunskaper... jag väntar också på se..


Jag frågar dig, det är din tråd... varför tar du inte chansen att berätta när jag frågar? Varför startade du tråden om du inte vill prata om ämnet?

Posted on: 2010/3/13 20:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#39
jag kan säga så här, detta är inget som ni ska bry er om.. bara förbi se det. eftersom ni inte varit intresserade tidigare av just detta så är det inget ni kan bara hoppa på direkt,ni måste ha en stor bakgrund bakom detta. anledningen till att jag visar är för att jag vet att den kommer hjälpa någon, det räcker om det är en person som ser den och bara tar en liten bit av den...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#40


See User information
Resized Image

hehe...

Posted on: 2010/3/13 20:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#41


See User information
Quote:

Orion skrev:
jag kan säga så här, detta är inget som ni ska bry er om.. bara förbi se det. eftersom ni inte varit intresserade tidigare av just detta så är det inget ni kan bara hoppa på direkt,ni måste ha en stor bakgrund bakom detta. anledningen till att jag visar är för att jag vet att den kommer hjälpa någon, det räcker om det är en person som ser den och bara tar en liten bit av den...



Lev du i din värld, där du själv gissar vad andra är intresserade av och inte...

Ge mig bakgrunden är du snäll...


Edit: varför denna mystik i alla dina trådar? Det går att förmedla kunskap utan att hajpa det...

Posted on: 2010/3/13 20:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#42
Quote:

Orion skrev:
jag kan säga så här, detta är inget som ni ska bry er om.. bara förbi se det. eftersom ni inte varit intresserade tidigare av just detta så är det inget ni kan bara hoppa på direkt,ni måste ha en stor bakgrund bakom detta. anledningen till att jag visar är för att jag vet att den kommer hjälpa någon, det räcker om det är en person som ser den och bara tar en liten bit av den...

Du menar någon annan som missat mellanstadiematten?

Quote:

Orion skrev:
sen försöker kommentera att ordet Eva är svenskt,,, Det är Latinskt för det första och andra, så behöver itne stå eva utan,många av de gamla heliga namnen, Ava, Ave, eve, Ewe, ada , adam, madam, många fler... och orden Adam eva är inte människor utan de har sin betydelse vilket jag hopps du vet.
Du har fel. Eva kommer inte från latin, utan hebreiska.
Det har dock översatts till latin i efterhand. Detta dock lååååååångt efter Davidsstjärnan såg sitt ljus.

Varför skulle förresten judarna leka med grekiska bokstäver och inte bilda ord på hebreiska? Varför skulle de välja att skriva någonting på latin som härstammar från hebreiska?

Snälla, snälla Orion... När ska du inse att du är ute och cyklar? igen...

Quote:
Jag ställer mig MYCKET frågande till var mina attacker är i dessa inlägg?

Det du sysslar med är rena martyrs-argument. Dessutom far du med osanning om att jag skulle attackerat dig.

En annan lusig sak är att du redigerat en hel del av dina inlägg i efterhand, så de inte ens ser ut som de gjorde från början.
Precis samma förfarande som DU anklagar mig för att göra...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#43
För att just du kanske skulle fatta det idag... error


tänk själv din mongo....
Judarna har valt sig till Guds folk,
De bär på guds symbol.

Eftersom den symboliserar livet, och ursprungen.

Den innehåller namnen på de som du lärt dig i bibeln du kommer ifrån. Adam & eva

Dessa ord finns i Symbolen de bär, bland annant, och just för att det aldrig skulle bli glömd....


De har gett mycket information fast på fel sett, och allting har blandats ihop. De har själv stulit från andra och bildat ett eget. för att sen lura dig till allting.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#44
Jag tror du skulle tjäna på att dubbelkolla det du postar faktist. Så slipper dina inlägg innehålla så många rena faktafel.

Quote:

Orion skrev:
För att just du kanske skulle fatta det idag... error
Varför skulle jag fatta det just idag? För att det är min födelsedag?


EDIT: Jag förstår inte varför du inte bara besvarar frågorna? Speciellt som du säger du besitter sådan enorm kunskap.
Dessutom ställer jag mig frågande till de faktafel du hela tiden slänger ur dig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#45
Quote:
Jag förstår inte varför du inte bara besvarar frågorna?

för det första har jag inget att svara på. Det är ren fakta, logik, geometri, symbolism, perfektion.
Det är inte jag som ska svara dig , jag har gett er bilderna. Det är upp till dig nu att ställa frågor till dig själv och få svar.
Och det är inte jag som har format denna symbol, fråga de som gjorde det från början.

Och nu var det itne så att det stod george eller gustav utan just Adam Eva och inte i vilken symbol som helst...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#46
Quote:

Orion skrev:
för det första har jag inget att svara på. Det är ren fakta, logik, geometri, symbolism, perfektion.
Det är inte jag som ska svara dig , jag har gett er bilderna. Det är upp till dig nu att ställa frågor till dig själv och få svar.
Och det är inte jag som har format denna symbol, fråga de som gjorde det från början.

Och nu var det itne så att det stod george eller gustav utan just Adam Eva och inte i vilken symbol som helst...
Fast varför skulle judarna gömma dessa namn i sin symbol genom att inte använda sin egen skrift eller språk?

Eva, eller Heva togs förresten till latin långt efter Davidsstjärnan antogs som symbol för judendomen. Eva hette Chawa på hebreiska.

En annan sak jag inte förstår är varför judarna vill att deras symbol ska plockas sönder när den just står för oförstörelse och att den är sammansatt och inte kan tas isär.

Du har liksom inte rätt någonstans angående denna symbol och dina teorier är så löst grundade, så de inte håller för de enklaste frågor, eftersom då rasar de ihop som ett korthus.
Då kämpar du med näbbar och klor och anser dig vara attackerad.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#47
Du är Blind och kommer dö så.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
#48
Quote:

Orion skrev:
Du är Blind och kommer dö så.

Du förvägrar dig kunskap och kommer att dö som du lever - Okunnig.

Finner det roligt att du säger jag är blind bara för att dina tramserier inte håller mot mina argument.

Som Bill Engvall skulle sagt: "Here's your sign..."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
66 user(s) are online (66 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 66

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS