vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Terrorister måste registrera sig.
#1
Terrorister i South Carolina måste registrera sig för en avgift av $5.00 och deklarera sina avsikter, annars väntar böter på $25 000 och upp till 10 års fängelse.

http://rawstory.com/2010/02/south-car ... s-registration-act-force/


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#2


See User information
Passar nästan bättre i dagens skratt

Men vad de gjort är ju att göra politik olagligt... impressive!

Tänk om vi kunde få igenom en sådan lag här...

Vi kan ha en årsavgift på 1 000 000 för varje politiker som vill bestämma över oss... kanske lägre på kommunnivå... kanske blir rättvist när de ändå lyckats sno åt sig så höga löner.

Posted on: 2010/3/17 14:32

Edited by pingubenji on 2010/3/17 14:50:24
Edited by pingubenji on 2010/3/17 14:52:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#3


See User information
Jag har inte brytt mig om den här tråden då jag också trodde det var ett skämt, men #OOPS# man, det är så man inte tror sina ögon. Fascismen är på frammarsch även här, glöm inte det. Det som händer i USA brukar föregå det som kommer hit.

PS. varför måste ordet s-h-i-t ersättas av ett #OOPS#? Är vi inte vuxna människor?

Posted on: 2010/3/17 15:08

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#4


See User information
Jag har bra koll på västvärldens politik, och bland annat latinamerikansk och asien nationerna. Men inget om sverige..

Men att fascism är i frammmarsch hära gjorde mig intresserad..

Varför tror du att fascism är i frammarsch här i sverige?

PEACE

Posted on: 2010/3/17 15:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#5


See User information
Vaken består till viss del av vuxna människor, men väldigt osäkra sådana, som försöker leva upp till ideal i klass med vad man är van vid att mormor och morfar har... Man har valt att leva upp till "enkla" värderingar så som att man ska skriva fint och snällt snarare än att värdera äkta sanning och uttryck som ibland kan innehålla svordomar..

Vem som helst fattar att känslomässiga inlägg kan innehålla frustration över dagens situation i samhället.. men man väljer att tysta ner dessa för att få känna sig duktig.. Samtidigt sitter vakens administration i de dolda subforumen och klappar varandra på axeln för att de lyckats hålla forumet rent från obsceniteter.. Wow vaken.. verkligen bra jobbat.. riktiga frihetsfighters.. snarare slåss för sin egen frihet att få administrera genom att påpeka småsaker istället för att se helheten..

Posted on: 2010/3/17 16:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#6


See User information
När jag ansökte om uppehållstillstånd där jag bor nu fick jag fylla i en lapp om att jag gav säkerhetspolisen tillstånd att inhämta upplysningar om mig som hade med saken att göra. Sist jag var i USA har jag för mig att jag måste fylla i en försäkran om att jag inte skulle skjuta presidenten.

Jag har andra medel om jag vill välta en regering. Jag försöker med satir och sarkasm. Pennor kan vara farliga dom med.

Om man hoppade och dansade och vrålade av lycka när man såg 11 september på tv hade det väl snarast visat att man var oskyldig och inte hade förkännedom?

Men var finns själva lagtexten?

Posted on: 2010/3/17 16:52
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorister måste registrera sig.
#7


See User information
Quote:

rebellen skrev:
Jag har bra koll på västvärldens politik, och bland annat latinamerikansk och asien nationerna. Men inget om sverige..

Men att fascism är i frammmarsch hära gjorde mig intresserad..

Varför tror du att fascism är i frammarsch här i sverige?

PEACE


Om fascism stavas överförmynderi, kontroll, ofrihet osv så är detta inte bara troligt, utan oundvikligt med nuvarande kurs.

Posted on: 2010/3/17 21:05

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
68 user(s) are online (68 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 68

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS