vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

önskelista...

See User information
#1 att kunna posta ett inlägg, efteråt upptäcka sitt stavfel, redigera det och verkställa ändringen utan att bli ombedd att "ta en paus och komma tillbaka om 30 sekunder"...

lösning: ställ om timern för det automatiska spam-skyddet.
som inte ens är ett spam-skydd eftersom servern svarar..
dvs vill någon knäcka vakens server så gör de ngt annat.

fyller på önskelistan efter som.. eller så gör du det..

Posted on: 2010/4/17 17:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: önskelista...

See User information
Jag brukar bara trycka igen så funkar det. Har du tidsbrist ned på sekundnivå? :D

Posted on: 2010/4/17 17:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hehe du hade rätt.. var ju bara att trycka en gång till.. tack.

Posted on: 2010/4/17 17:33
"if a group claims to have the truth, run from them.."

See User information
verkar dock bara fungera ibland..

Posted on: 2010/4/17 17:42

Edited by supermonkey on 2010/4/18 11:50:33

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
#1 att kunna posta ett inlägg, efteråt upptäcka sitt stavfel, redigera det och verkställa ändringen utan att bli ombedd att "ta en paus och komma tillbaka om 30 sekunder"...

Fast vänta nu...
När jag påtalade för dig hur löjligt det såg ut när du försökte dig på ett ord som var för svårt för dig och stavade fel, hette det ju att jag var en gubbe och språket hela tiden utvecklade sig och det var ok att stava fel. Att det var utveckling.

Du sa i princip samma sak från tre olika namn.

Så... hur ska du ha det?

Håller dock med i sak att spam-skyddet är jobbigt.
Det är förresten 30 sekunder sedan du senast postade ett inlägg och inte sen du förhandsgranskar.
Därför det ofta funkar att trycka igen när man fått upp det, eftersom det tar 30 sekunder ungefär att läsa igenom sitt inlägg och trycka en gång. Tidsfristen har passerat när man trycker andra gången.

See User information
jag förstod dina åsikter om spam-skyddet.. men i övrigt har jag inte en aning om vad du snackar om.. du förväxlar mig med någon annan. jag är supermonkey, vakens rättfärdiga konung.. här för att styra er rätt igen.. lämnade rörelsen för en tid, men bara för att se om ni kunde klara er själva. så var tyvärr inte fallet.. ditt antagande om att jag är upp till tre olika individer är således inte förvånande, även om det inte är det mest önskvärda.

Posted on: 2010/4/18 10:52

Anonym
På vakensucks kan man läsa:

"supermonkey
nu propageras det NWO-varningar för fullt på vaken och fårskallarna jublar och gör high-fives till rykten om att det finns en global värdselit (ett rykte som vaken sorgligt nog försöker leva på) rädda små rått-admins ballar så klart ur totalt när de tvingas inse att de svalt NWO-lögnen me hull o hår, fick ett inlägg raderat så sent som för ett par timmar sen... synd att de som vanligt inte klarar av att bemöta ärlig kritik utan istället måste falla tillbaka på onlinefascismen.."

Tänk att ni från vakensucks alltid förnekar det är just därifrån ni kommer....

See User information
antaganden om att jag skulle förneka något är ett misstag från din sida. du lider av överdrivet konspiratoriskt beteendemönster och antar att man döljer något bara för man inte orkar bemöta ditt trams. det är tyvärr bara du som orkar tro att andra försöker lura dig när det i själva verket handlar om att ingen orkar svara dig.. se nu hur du pga din egen osäkerhet och rädsla gnäller sönder vad som annars hade varit en lättförstådd och konkret tråd. jag tror att du en dag kommer lära dig att tolka vad som är relevant för andra gentemot vad som är relevant enbart för dig själv, men den dagen är inte i dag.

Posted on: 2010/4/18 11:11

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
antaganden om att jag skulle förneka något är ett misstag från din sida. du lider av överdrivet konspiratoriskt beteendemönster och antar att man döljer något bara för man inte orkar bemöta ditt trams. det är tyvärr bara du som orkar tro att andra försöker lura dig när det i själva verket handlar om att ingen orkar svara dig.. se nu hur du pga din egen osäkerhet och rädsla gnäller sönder vad som annars hade varit en lättförstådd och konkret tråd. jag tror att du en dag kommer lära dig att tolka vad som är relevant för andra gentemot vad som är relevant enbart för dig själv, men den dagen är inte i dag.

Jösses så du projicerar...

Du har inte ett enda rätt om mig, däremot faller bitarna på plats när man läser vad du skriver och inser det är du själv du menar.

Du är en stor pajas och var du än skriver skrattar folk åt dig.

Om jag nu var _för_ konspiratorisk som du försöker få det till, är ju inte detta så konstigt på ett forum som just handlar om konspirationer...
Vad som totalt förbi gått dig däremot är hur jag ofta blir kritiserad för att jag ofta får saker och ting till att det inte ligger någon konspiration bakom det...

Du fortsätter din långa streak med att förlöjliga dig själv.

Du är en mycket roande liten fjant.

Jag förstår att du vill ha saker och ting lättförståeliga... Bara det att alla andra förstår nog vad jag menat.
Synd att du inte gör det, som utnämnt dig själv till någon slags forumpolis som vill vi ska sluta diskutera konspirationer och maktspel på ett forum som just handlar om detta.

Finns det inget pokemon-forum som du kan härja på?
Eller bakugan ska visst vara hett och inne nu...

See User information
enda "projiceringen" är dina antaganden om att jag ens ansträger mig när det kommer till ditt särfall... för övrigt anser jag att du väl symboliserar en medelmåttigt förvirrad konspirationsblind förortsfarsa som vill hitta sanningen framför datorn när det enda du egentligen behöver göra är att gå utanför dörren.

faktum kvarstår att du nu lyckats sabotera ytterligare en tråd på vaken med ditt ständiga off-topic gnäll och drama. gratulerar. så vad kan du nu göra åt det? ingenting förutom att hålla käften. något som du tyvärr ständigt misslyckas med. lycka till i nästa liv.

Posted on: 2010/4/18 11:26

Anonym
Du lyckades med att totalt misslyckas med att läsa vad jag skrev igen... grattis...

Du var den som gick off topic här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=152237#forumpost152237

Du kanske borde anstränga dig förresten, för som jag sagt flera gånger misslyckas du gång på gång fatalt med det du försöker med.

Gång på gång misslyckas du med att diskutera sak, utan hoppar på person. Detta är idioternas sätt att hävda sig.

See User information
och likt ett barn så måste han genast försöka skylla ifrån sig..
dra upp massa andra exempel för att rättfärdiga sina misstag.

Posted on: 2010/4/18 11:39

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
och likt ett barn så måste han genast försöka skylla ifrån sig..
dra upp massa andra exempel för att rättfärdiga sina misstag.

Han siktar... OCH MISSAR!!!

Har du inte förstått ännu att det är just du som är på det viset?
Du som hela tiden försöker hävda dig själv genom att ge dig på vad andra säger... Sluta projicera nu...

Ge dig inte på berg när det finns småsten... Fjant!

Inse din starkt begränsade kapacitet.

Nu har jag fått nog av att försöka få dig att inse hur det ligger till med dig.
Du kommer ändå aldrig att fatta...

Du blir nog bannad snart, du klarar helt enkelt inte av att anpassa ditt beteende.

See User information
varför skulle jag bli bannad? för att ha startat en tråd som du tramsar sönder?

Posted on: 2010/4/18 11:48

Anonym
Nej, för att du ger dig på andra hela tiden och för att du är från vakensucks.

För att ditt ständiga behov av att hävda dig så tydligt lyser igenom för varje ny användare du skapar.

Tror du det enbart är denna tråd som ligger dig i fatet? Sluta med ditt selektiva tänkande och inse att du bara klarar av små detaljer, och inte ser den övergripande bilden av ditt beteende.

Schas nu! Jag har inte tid med dig!

See User information
sluta hitta på saker nu.. mitt enda behov är att lyfta taket så mycket som möjligt både för vaken och för dess användare.. så har det alltid varit och kommer alltid vara.. det bästa för en rörelse kan innebära att gå emot de egna uttalade målen.. allt beroende på hur mycket övertro man har på sig själv.. menar med detta inte att jag vet bäst själv, men att alla borde bära med sig en viss mängd ödmjukhet inför den mänskliga imperfektionismen.

begriper inte varför du här och i andra trådar anklagar mig för att påstå att jag skulle ha rätt... eftersom de flesta inlägg jag skriver syftar till att få fler begripa faktumet att ingen ytterst kan ha rätt, om något, framför allt inte om varandra.. eftersom upplevelsen som människa är subjektiv... antagligen så känner du dig hotad av mina öppna resonemang.. ser ingen annan anledning varför du skulle bli så arg bara för att man ifrågasätter dig.. men snälla börja förstå att ett ifrågasättande är sunt..

så för att återgå till topic..

tekniskt sett är skyddsfunktionen tyvärr ganska meningslös.

väntar med spänning på en administratörs motivering...

Posted on: 2010/4/18 16:11

Anonym
Quote:

supermonkey skrev:
ser ingen annan anledning varför du skulle bli så arg bara för att man ifrågasätter dig.. men snälla börja förstå att ett ifrågasättande är sunt..

Varför klagar du då på när man just ifrågasätter? Pajas! Du säger emot dig själv gång på gång på gång.

See User information
det är skillnad på att bli ifrågasatt i en tråd likt hur jag ifrågasätter dig i tråden om polska regeringsplanet som störtade.. jämfört med hur du kommer in här och drar upp massa irrelevant snack om nån stavningshistoria som jag inte ens begriper.. men jag antar att det beror på att du blivit sårad eller nåt.. eftersom det du gör är inte ens att ifrågasätta.. det är att blanda in irrelevans..

Posted on: 2010/4/18 16:42

Anonym
Det du gör är att beskylla mig och andra för en massa saker som är totalt fel. Du fördummar dig själv.

Du borde radera ditt konto om du nu stod för att det skulle vara högre nivå på forumet.

Ge dig tillbaka till vakensucks där du hör hemma, där ni hänförs av fysik vi andra lärde oss på mellanstadiet.

See User information
är det computerror som driver vakensucks ? :S

Posted on: 2010/4/18 16:51

See User information
hehe man börjar ju undra =)

Posted on: 2010/4/18 17:01

Anonym
Typisk för er vakensucksare... Ni vägrar stå för det är därifrån ni kommer och försöker få det till att jag skulle skapat den lilla pissiga sidan.

Stå för att ni kommer från vakensucks. Ni är ju så stolta över sidan... Eller ni förresten... Ni är ju samma person.
Åtminstone sitter ni vid samma tangentbord.

Ert lilla Söndagsmys att sitta och trolla lite på ett forum om ni inte spenderar tiden på MSN och låtsas vara en tjej så någon kan runka för er i webcam, för det där med onani har du ju verkligen visat att du bemästrar på Flashback.

See User information
haha okej först skriver du om musse pigg och homosexualitet för att nu plötsligt börja dilla om onani och flashback... är det möjligen så att du ännu en gång ska bryta ihop psykiskt på forumet? du har ju redan börjat ljuga och hitta på så jag antar att det är nära nu.. det här skulle alltså vara en tråd som behandlade det dysfunktionella spam-skyddet.. men vi kan så klart även behandla dina problem samtidigt...

Posted on: 2010/4/18 17:43

See User information
haha sejj whutt?

din överdrivna reaktion får mig att undra om det kanske, hehehehehe, kan vara så att du blivit lurad att runka i cam för någon som utgett sig för att vara tjej och inte fått något egentligt utlopp för din ilskan förens nu.

HAHA hur fan kom det på tal xD

Posted on: 2010/4/18 17:46

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper