vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
*suck*
Att det fortfarande skrivs smörja som detta, visar att ämnet fortfarande är högaktuellt, ända tills den dag då sanningen äntligen kan accepteras:

http://www.sourze.se/D%C3%A4rf%C3%B6r ... l_WTC-tornen_10710839.asp

Killen ifråga som skrivit artikeln, har uppenbara problem att ställa sig objektiv, vilket såklart är riktigt riktigt farligt, och definitivt inte främjar människan och människans situation nu och i framtiden.

Vi lever i en högst intressant tid.
Ett uppvaknande (eller fortsatt sovande), står bakom dörren.
Jag, i min enfald, lyckades nästan lura mig själv att tro att de allra flesta, även om de kanske inte går så långt som att tro på en "no plane theory", insåg att 9/11 luktar ruttet lång väg.

Men icke. Och när killar som dessa uttalar sig på det här viset, visar det att vi är riktigt illa ute.

Jag fattar inte hur NÅGON ens kan fördumma sin egen intelligens genom att tro att det var mustachprydda muslimer som var hjärnorna bakom detta....

9/11 är en väckarklocka som är otroligt viktig.
Om människor kan se hur vi alla blev ledda att tro på denna lögn...så kanske dom förstår att det inte är det enda som är skevt i verkligheten vi lever i....

Jag kan bara sucka åt det hela.
va faan gör man?

Snälla snälla... om DU fortfarande tror att wtc 1,2 och 7 sänktes av eld och kraschande plan, så pm'a mig. Så tar DU och JAG en diskussion på telefon. Jag känner att jag bara MÅSTE få argumentera detta med någon så blind.
För att kunna förstå och lära mig hur en förblindad människa kan fortsätta leva i totalt mörker och ovisshet.

godmorgon. eller godnatt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: *suck*

See User information
Skulle nog inte ge ut mitt nr. till någon här... finns mycket nötter! Inget illa ment till majoriteten här!

Posted on: 2010/5/20 19:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

eezy skrev:
Skulle nog inte ge ut mitt nr. till någon här... finns mycket nötter! Inget illa ment till majoriteten här!

:D så sant.
men om någon "fårskalle" är dum nog att våga diskutera detta med mig så är jag mer än villig att lämna ut mitt. I ett pm såklart.

Men förhoppningsvis så har de flesta av oss "får", vaknat till insikten om att 9/11 är en riktig jävla sörja... Men man kan ju alltid hoppas. En stunds kul diskuterande skulle det ju bli :D

See User information
Ett tips om du behöher prata av dig är: davidicke.com/forum

Posted on: 2010/5/20 20:21
"Livet e bara en period man går igenom"

Anonym
hmmm... *undrar då varför det ens finns ett vaken.se/forum* ....

obekväma sanningar? i "sanningens" boning....

galna konspirationsteoretiker av alla de slag finns det gott om. ickes forum eller ATS funkar då. om det är det man är ute efter. medhåll alltså.

eller ska vi be micro stänga ner forumet?

försöker du vara kaxig eezy? eller vad är du ute efter?

See User information
Kaxig? Moi?
Nej då! Men det är onödigt att sitta 30 min. för att vänta svar på en fråga som man kan få svar på på annat håll... Jo förresten lite kaxig är jag när jag undrar: behärskar du engelska? lol! lmao! No worries!

Posted on: 2010/5/20 20:46

See User information
Quote:
patrik1975:
Jag, i min enfald, lyckades nästan lura mig själv att tro att de allra flesta, även om de kanske inte går så långt som att tro på en "no plane theory", insåg att 9/11 luktar ruttet lång väg.

Men dessa artiklar uppstår när det uppkommer "no plane theories" och annan sörja som du inte heller tror på. Ni (du och artikelförfattaren) delar ju massa åsikter. Så jag tycker det är väl hårt att kalla andra för "fårskallar". Då slutar kommunikationen och flamewars börjar istället.

Du måste erkänna att det har kommit många löjliga påståenden (men dessa är inte från truth-rörelsen, påståenden kommer från falska skeptiker som försöker tjäna pengar på truthrörelsens anhängare). Och skillnaden är bara var toleransnivån och filtrering uppstår i er båda.

Du har mycket lätt att filtrera bort sådant som du inte tror på, helt utan att du märker det själv. Du fastnar inte vid dessa orimliga detaljer. Andra hakar upp sig på dessa detaljer och slutar ta in resten. Det är olika angreppssätt/beteenden till information.

Posted on: 2010/5/21 6:01

See User information
Haha förj*vla kul forum, eezy knäcker! :D

Posted on: 2010/5/21 9:01

Anonym
alarik, hahaha..haaa..ehhh....öhhh....wot? ...nu hänger du inte riktigt med va.

And for mr eezy, fortunately I master the language of english, fluently and flawlessly. why do you ask?

Anonym
-------------------

Attention:

Försök att samtala med varandra som om ni stod öga mot öga. Tänk på att samarbeta istället för att motarbeta varandra.

Det är väldigt lätt att missförstånd och trams uppstår när man skriver på ett internetforum, när man står öga mot öga är det lättare att prata.

För äkta och sann kommunikation är det alltid bättre att träffa varandra i verkligheten i första hand. Den 11:e juni är nästa gång det är möte i stockholm.

----------------------

See User information
Klargör härmed att jag tycker Patriks inlägg allt som oftast e intressanta, jag har inget som helst emot dig!
Du frågade dock om jag försökte vara kaxig, utan anledning, vilket jag då givetvis försökte leva upp till på ett lättsamt sätt... att jag sen undrade om dina språkkunskaper berodde på att du avfärdade davidicke.coms forum...
No hard feelings ey?

Posted on: 2010/5/21 12:42

Anonym
No hard feelings amigo!

Trevlig helg!

See User information
Ska man lämna ut telnr så funkar det med kontantkortstelefon, tips.
Men träffas på riktigt är alltid bäst.

Samarbetar vi kan vi bli hur starka som helst, så ser jag Vaken och sanningsrörelsen. En urkraft.

Posted on: 2010/5/21 14:55

See User information
Haha såg också den artikeln, kunde inte låte bli att kommentera den. men den blev ändå duktigt sågad bland kommentarerna. Den killen(mikael kramerfors) verkar ha problem med alla som inte tycker som han.

Posted on: 2010/5/26 18:37
kolla gärna in min blogg på passagen: http://blogg.passagen.se/infinituss/

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper