Vakencorner
|
Stoppa NWO/Illuminati en gång för alla!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det görs enkelt via namninsamlingen: www.skapapengar.nu
Ges makten att skapa pengar tillbaks till invånarna så faller hela NWO's maktkontroll då de styr genom pengar. Tillräckligt många röster (över 10 000) och politikerna måste anpassa sig till att fundera över hur pengar ska skapas! Skriv under och sprid! Det hänger på dig! mvh seilon
Posted on: 2010/6/22 8:35
|
|||
|
||||
|
Re: Stoppa NWO/Illuminati en gång för alla!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lite intressant läsning för den som anser att NWO härskar genom att sitta på alla pengapåsarna:
Enligt IMF ser olika staters valutareserver ut så här i milliarder dollars: 1. Kina 2.445 2. Japan 1.041 3. Eurozonen 695 4. Hongkong 259 5. Tyskland 189 6. USA 124 Nyckelländer som Israel och Ryssland saknas i statistiken, men Ryssland var ju IMF:s sorgebarn för något tiotal år sedan. Var är USA:s pengar??? Undanstoppade? Eller är USA en "papperstiger" på riktigt... och de rätta ansiktena bakom NWO nåt helt annat än frimurare och bilderbergare... De grupperna inklusive Obama kanske inte har mer att säga till om än en genomsnittlig vakentyckare!!! När det kommer till stycket!
Posted on: 2010/6/22 9:03
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
Quote:
Kina och till viss del också Japan ägs av USA. Kina är tillverkningskolonin och Japan är den tekniska kolonin. Helt i enighet med NWO.
Posted on: 2010/6/22 11:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kinas röda flagga pryds faktiskt av fem femuddiga stjärnor...
Plötsligt känner man sig bara sååå trött. Men femtalet har en ofattbar tendens att gå igen i allting, till och med stjärnorna i högsta vakengraden är ju fem st femuddiga. Kanske är själva talet förtrollat på nåt sätt! Idi Amin skulle en gång räkna till fem. Han började "One! Two! Three!" (Oh noh! Wot com afta three???) FIVE!!!!!
Posted on: 2010/6/22 15:14
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]()
|
Tvivlar du på mina ord, Asgeir? Gör inte det.
Posted on: 2010/6/22 15:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag sitter med pannan i djupa veck och tänker på heraldik. De första femuddiga stjärnorna på en flagga var de på stjärnbaneret. Under nittonhundratalet har det tillkommit femuddiga stjärnflaggor efter varje krigsslut!
Tittar man på sånt som svenska landskapsvapen finns det inte en femuddig stjärna så vitt jag vet, heller inte bland de äldre nationsflaggorna i världen... Har egentligen någonsin två femuddiga stjärnflaggsländer varit i krig med varandra? Har inte stjärnorna i flaggorna kommit dit efteråt? Detta tål verkligen att tänka på! Mycket kan vara tillfälligheter men detta är för bra för att vara sant! Eller är det det????? Kina har ju tjugo gånger så mycket pengar som USA. Ändras nu växelkursen är ju USA tömt på kassabehållningen helt enkelt och under tiden är det oljeläckan som får rubrikerna! Tekniken påminner om ficktjuvar på en gågata... Exakt vem eller vad kan stoppa detta om inte USA:s regering kan eller vill? Gör dom så här med Sverige utraderas våra pensionspengar och hela välfärden brakar ihop. Vi är ju splittrade här i Europa - nu borde vi nog fan hålla ihop!
Posted on: 2010/6/22 15:44
Edited by Asgeir on 2010/6/22 16:01:52
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ända anledning att dollarn fortfarande är så pass högt värderad är att en stor andel av alla dollars finns inte på marknaden. Dom finns just i valuta reserverna.
När somchai i thailand säljer sina bil delar till t.ex dundee i australien så görs affären i USD. Dundee köper USD och skickar dom till Somchai. Då Somchai växlar dom till THB så görs inte det emot USA utan i thailand. Så USDn finns i thailand. Det som har hänt dom senaste åren är att USDn har droppat ganska kraftigt och nu även EURon för export länder betyder det här en förlust. Men dom sparar sina dollar och hoppas att dollarn går upp igen innan dom köper lokal valuta. Det här kan dock inte göras under för lång tid. Så nu har Somchai börjat sälja i THB istället. Och många av hans konkurenter kommer att börja göra det samma. Det som händer om folk slutar handla med dollar är att alla dollar tillslut kommer att hamna i USA. Vilket betyder hyper inflation. Den kommer att komma blixt snabbt också. Min flickvän jobbar på sälj avdelning på en firma som säljer bildelar till europa. Dom har alltid tagit betalt i EUR men nu tar dom bara THB och USD. Flera andra företag droppar EUR nu också. Dollarn kommer nog snart också. För ett halvår sen satt jag och pratade med en pensionerad macro economics professor från USA, han har inte bara jobbat på universitet utan bott i paris, london och bangkok. Han snackade om det här och han har sagt det i flera år. Han kallar det dollar tsunamin. Den dag folk hoppar av dollarn.
Posted on: 2010/6/22 16:02
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nu förstår jag alltihop! Så enastående smart... ekonomi är inte en vetenskap, det är magi. Det finns ju inte en gnutta substans i det som styr våra liv. Helt fantastiskt!
Jag kände en gång en man som var sinnessjukt rik. Tyvärr dog han efter en väl genomfestad natt när inte jag var med. Men det var han som förklarade att det var frågan om magi fast jag trodde honom inte. Men jag har uppkallat min son efter honom för att ge honom tur och för att hedra minnet och som tack för den hjälp jag fick...
Posted on: 2010/6/22 16:51
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]()
|
Bra Asgeir. Men du bör nog titta på EU flagga en gång till.
Den femuddiga stjärnan är en uråldrig wicca-symbol. En spetsnetåd är svart magi och om den står på två spetsar är det vit magi. Titta på Kinas flagga igen också. De som styr har många saker som inte får uttalas men som de gör sig säkra på att alla vet. Det som aldrig sagts kan aldrig beivras.
Posted on: 2010/6/22 18:50
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login