vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Nära 500 barn spårlöst borta

See User information
http://www.expressen.se/nyheter/1.211 ... a-500-barn-sparlost-borta

Det är högst konstigt att ett barn försvinner i systemet på ett år, nu gäller det ca: 500 på en månad !!!!

Posted on: 2010/8/27 6:16
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nära 500 barn spårlöst borta

See User information
Äsch dom är bara utlånade kors och tvärs i bidragskarusellen. Jag åker ofta med bussen mellan Köpenhamn och Göteborg och det sitter nästan alltid ensamma "muslimska" kvinnor med barn på bussen som dom tydligen lämnar av i Norge för sen ser man dom ensamma på nerresan. Säkert fraktas dessa "bidragsbarn" tillbaka inför nästa besök på socialbyrån i utgångslandet. Undra på att dom aldrig lär sig svenska, danska eller norska ordentligt. Och skynkena är ju perfekta som alibin, vem kan känna igen en mamma som är klädd som Spökplumpen i Kalle Anka. Och vill man ändra identitet slänger man bara av sig skynket och vips! kan man välja en ny identitet.

Hur praktiskt det är att vara klädd i burka visas av att många kvinnor med burka faktiskt har "vita" barn. Det har tydligen upptäckts även av nordiska kvinnor. Se på detta klipp, även om det är från Israel:

http://www.telegraph.co.uk/news/world ... -clamp-down-on-burka.html

Anledningen till att burkan tycks vara i ropet just nu är givetvis även att om man spökar ut sig på detta sätt så slipper man att jobba! En oslagbar investering, alltså. Och att vi accepterar vad som helst i denna genre visas på ett slående sätt av Monty Python i hans "Funny walks". Vi hoppar på vad som helst, det gäller bara att hålla masken...

Att jag skriver detta är mest för att jag är en äldre medelålders man, alltså tillhör den grupp som annars får skulden för det mesta av de onda händelserna i denna värld.

Så sluta tro på att pedofiler rövat bort 500 barn och håller dom gömda i nån sexgrotta. Titta på de maskerade kvinnorna istället!!!!!

Posted on: 2010/8/27 6:50
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Vad fan!! Luktar människohandel lång väg, om det är ca 6 000 barn per år(60 000/10 år).

Denna frågan har tagits upp i USA... Där barn försvinner genom regeringens hantering.
Beslagtar dom barn inför "2012" eller är det för något annat svinigt?

EDIT: Jag e fan för Burka... Funderar på att skaffa en själv nu när övervakningssamhället kommer invällandes från alla håll.

Var man/kvinna bör få ha en burka i gaderoben.

Posted on: 2010/8/27 6:52

Anonym
Eller så skaffar vi alla såna där gummimasker! :D

Blir svårt för systemet att fungera om alla ser ut som ronald reagan :D
Jag tror inte att det handlar om 500 försvunna barn, utan snarare som Asgeir säger, utnyttjande av hål i systemet av kvinnorna med burka!
(jag är för övrigt pro-burka. och reagan-masker )

Men jag har funderat lite på det där med offer, blod...
hela vampyr-grejen känns som en cover-up för något annat. något verkligt.

hur ser den Verkliga statistiken ut för antal spårlöst försvunna människor/år i Sverige?

See User information
O så de här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7684864.ab

17 + poäng till Piloten

Posted on: 2010/8/27 13:07
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information

Ja, piloten ska ha hederskrans på kepan för det där. Hoppas dock beslutet gjordes på de grunder som vi hoppas.

Posted on: 2010/8/27 13:25

Anonym
Quote:

Fy faan.
Är det sverige det?
Smygnazismens hemvist.
Rasism och brott mot mänskliga rättigheter.

Oavsett grunderna till utvisandet:
De båda barnen familjen har tillsammans är uppenbarligen födda på svensk mark. Oavsett kvinnans och mannens dåvarande medborgarskapsläge så måste detta innebära att de på något vis har rätt till svenskt medborgarskap.
Hur faan kan svenska myndigheter agera så omänskligt?!

Jag minns en tid för 20 år sedan.
Jag minns en tid för 10 år sedan.
Rasismen har alltid funnits som en grundpelare i svensken, men det kalla och obehagliga samhällsklimat som utvecklas just nu, och har eskalerat oerhört bara de senaste 2-3 åren, är utan dess like.

Någon nämnde i en tråd att vi är på väg mot något.
Att denna kraftiga propaganda och lydnads-ordning har ökat så markant bara de senaste åren och månaderna, har ett syfte.

Frågan är vad?
Snart får vi se....

See User information
AsgeirQuote:
Så sluta tro på att pedofiler rövat bort 500 barn och håller dom gömda i nån sexgrotta.

Jag tror inte att det nödvändigtvis behöver vara så, men vad får dig att tro att alla dessa barn har flyttats av kvinnor i burka? Alla 494?

http://www.expressen.se/nyheter/1.211 ... a-500-barn-sparlost-borta

"De påpekar att det inte bara är ensamkommande barn som riskerar att utnyttjas inom sexhandel eller som hushållsslavar"

Vilket betyder att vissa av dem är ensamkommande eller hur?

Som du säkert vet cirkluerar det en massa historier ang. försvunna barn i historier som handlar om NWO. Vi är väl alla överns om att vi är påväg mot en New World Order?

Jag önskar jag bara kunde släppa alla dessa rykten, tro på din teori och gå vidare med mitt liv, men jag funkar inte så.

Posted on: 2010/8/27 20:13
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

See User information
Vem vet en del av dem kanske lurar i underjordiska hålor byggt av militären mm i väntan på att få sitt blod utgjutet åt Molech.

Man har ju sett sånt förr så att säga , (ni vet vad)

Posted on: 2010/8/28 9:48
Resized Image

See User information
Jag bara orkar inte hamna i SD:fållan men det pågår faktiskt ett utbrett socialt bedrägeri. För att hålla formen delar jag ut reklam i närområdet och en av de saker som slår en är hur många av invandrarfamiljerna som tydligen är bortresta för gott och har hyrt ut de fådda lägenheterna i andra hand.

Om de har barn och det har de väl eftersom de alltid går med magen i vädret puttande på barnvagnar, så är antagligen en massa barn i nån sorts gråzon. En flock barn här i kvarteret vistas för övrigt ute hela sommaren och ställer till med en massa bus och tycks inte ha nån kontakt varken med föräldrar eller skola eller myndigheterna. Bara i parken här intill rör det sig kanske om tjugofem stycken.

Andra barn kanske befinner sig hos morfar och mormor nånstans långt borta men figurerar i statistiken.

Om man nu skall återgå till SD och andra på den kanten som jag absolut INTE vill förknippas med så är dom sjukt tvärsäkra på att ursprunget till allt ont är islam.

Jag har väldigt svårt att göra den kopplingen, snarare är det fråga om väldigt obildade människor som är helt bidragsberoende och helt enkelt går dit näsan pekar.

Det blir ett verkligt tufft jobb att reda ut i denna oreda och jag är glad att det inte är jag som har ansvaret för de tuffa beslut som måste fattas.

Men glöm allt om barnoffer till Molok utförda av militär. För övrigt var det endast den först födde i varje familj som Molok ville ha.

Människooffer är ju ett centralt tema i de flesta religioner förstås... tänk på Isak eller Jesus...

Är för övrigt inte abort en form för barnoffer? På feminismens altare?? Varför associerar alla till män när det gäller ohyggligheter???

Posted on: 2010/8/28 14:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Lol tror nog inte någon glömmer detta.

http://video.google.com/videoplay?docid=4583149687541115475#

Vad gäller rasismen så har du rätt.

Men folk är ochså väldigt fördomsfulla av sitt trauma , speciellt av myndighetpersoner.

Oavsett om man föddes här som svartskalle eller inte så blir man aldrig accepterad i samhället det har jag svart på vitt på papper i ex läkaruttalande vi bedömmningar osv + att jag har ögon att se med.

Gud nåde om man som svartskalle hamnar i onåd eller i knipa och behöver hjälp av staten i detta land, menar statsmakten tjänar knappt sina inhemska infödda här.

Man vill bara ha tjuvar mördare hycklare och lögnare i detta land helst ska dom vara självhatiska , då kan dom komma någonvart.

Tjejen min som är svensk har fått värsta panikångesten pga detta och gråter från tid till tid.

Dom är inte kloka i detta land allvarligt talat.

Inte undra på att Nazister som Sd får stöd.
Toleranta svenskar som inte är fördomsfulla och har något i huvudet är som en gudaskänk från ovan .

Hur många såna finns det då?
Speciellt som tjänstemän?
Traumafolk hela bunten i praktiken.

Posted on: 2010/8/28 14:12
Resized Image

See User information
Angående Alex-Jones-reportaget ovan:

Det finns nån kult i Eritrea som påminner om The Bohemian Grove, åtminstone vid ett snabbt påseende. Hela köret med brinnande kors och män med kåpor. Jag hann knappt se nånting, jag skulle bara besöka ett bröllop långt uppe i bergen och såg knappt nånting ens av Asmara innan jag for vidare. Jag har googlat lite men hittar bara en massa restauranger om jag söker "Meskerem" (det är nog så det hette) men jag tror att det var så det hette. Tyvärr blev det krig när jag skulle återvända och det verkar aldrig ta slut, synd för Eritrea och gränstrakterna mot Etiopien vid Axum verkar högintressanta på mer än ett sätt men turism är det sista man kan ägna sig åt där. Är det någon på forumet som kan förklara dessa Ku Klux Klanliknande företeelserna - i Afrika!!!

Posted on: 2010/8/28 14:50

See User information
Ja det är nog gammla anor där olika folk dyrkade halvgudar osv.

Men läskigt är det ju, bränna barn o offra folk osv , ganska så barbariskt.

Vårat samhälle kanske inte är lika barabariskt uttåt men vi framställer giftigt uran istället för att släppa fri energi löst så att några obligarker ska bli rikare.

Det är nog illa det med.

Posted on: 2010/8/28 15:06
Resized Image

See User information
Men när är rasismen är på topp, är ekonomin dålig.
Sedan har det alltid varit ett verktyg för att antingen få folket tjaffsa mot varandra (och inte mot makteliten), eller ena folket bakom fanan med krig mm. Slår aldrig fel... Dock vad som säger motsatsen idag... är att vi vet vilka som ligger bakom, på ett helt annat sätt. Nu försöker dom igen... Men tror inte utgången är den samma dom väntat sig...

Posted on: 2010/8/28 17:56

See User information
Du har rätt , dom försöker vända uppmärksamheten åt annat håll med sin hitleragenda du har rätt.

Men sanningen är att dom styrande är dom värsta rasisterna själva.

Hela systemet bygger på ideologisk rasism.

Du ska göra som jag säger annars.

Du ska tänka känna och vara som jag vill annars.

Dom tror att folk är så korkade att dom inte kan genomskåda deras teater, dom har inte fattat ännu att det är nya tider ännu.

Men så kan det gå när man har en inavlad snäv syn mot sitt folk och världen.

Dom framstår i slutändan själv som dårarna.

Posted on: 2010/8/28 18:24
Resized Image

See User information
Annars har vi väl... (med tanke på tråden)

...

http://www.youtube.com/watch?v=fotDIpX0FGE&NR=1

Posted on: 2010/8/28 21:11

See User information
@Asgeir

Jag tyckte det var lite väl enkelt att bara utgå ifrån att alla 494 barn som har rapporterats saknade skulle vara en del av av bidragsfuskar-karusellen.

Det räcker väl med att ett barn inte kan förklaras på detta sätt för att vi ska tycka att det är skumt och fruktansvärt eller?

Som sagt hur många olika researchers finns det inte som rapporterar om pedofilgrupper, trafficingoffer och MK-ultra-slavar?

Posted on: 2010/8/29 16:52
Frank Zappa

See User information
Det försvinner visst 25.000 barn varje år i USA. Om alla dessa barn skulle försvinna i nån sorts Hans och Greta-hus bara kan det inte ske spårlöst tycker man? Jag hörde den siffran för tio år sedan, alltså borde det idag ha försvunnit 250.000 barn i USA sedan dess. Det är ju rena Förintelsen! Säkert sker ohyggligheter, jag minns ju förvecklingarna kring den belgiska regeringen, men jag tycker att om 494 barn försvunnit i Sverige så borde det drälla av polis överallt letandes efter dem.

I andra länder sitter det foton i postkontor och liknande ställen!

Att så inte är fallet här i landet ser jag som en slags tyst medgivande att de inte är försvunna helt utan spår...

(Här ser man bara efterlysningar rörande katter!)

Det man hört om i media är mest att ungdomar fått snuskiga förslag exempelvis på det nedlagda Lunar Storm.

Men visst, eftersom Thomas Quick nu bevisligen är mytoman går det runt nån eller några som har mördat tiotals barn oupptäckt. Man skall inte underskatta detta, det är en stor olycka att man satt tilltro till hans uppgifter!

Posted on: 2010/8/29 20:30

See User information
Jepps asgeir är något på spåren.

500 för detta år är ändå en låg siffra.

Övrigt försvinner 8000 pers vart tredje år eller något sånt.

Många betongskor med tunga fötter som tar simturer därute.

Det är ett riktigt vackert land våra kära politiker lyckats bygga upp.

Posted on: 2010/8/29 20:35
Resized Image

See User information
Jag undrar om det snart kommer trummas ut att barn borde ha på sig en GPS sändare/RFID... För Din säkerhet... Det är nästan löjligt hur jökla likt detta land börjar bete sig, som USA. Klippt o skuren ur samma form.

Posted on: 2010/8/29 20:35

Anonym
....hmm, undrar just hur en blodtörstig elit lyckas förse sina behov i en framtida värld där alla är chippade?

sacrifice-farms? ;-D :-S

See User information
Det måste finnas statistik över sånt här? Anmälda försvinnanden, dödförklaringar, återfunna personer, åldrar, domar?

Om någon varit försvunnen en viss tid måste han/hon ju dödförklaras och då kan man ju jämföra med antalet anmälda försvinnanden...

Migrationsverket kräver numera fingeravtryck för inresande och många länder har fingeravtryck i sina pass, dock inte Sverige.

Dock skall barn numera ha egna pass.

Posted on: 2010/8/29 20:41

Anonym
Personer försvinner, helt klart.
http://hd.se/skane/2008/01/07/listan-oever-foersvunna-personer/
Frågan är om en del av dessa faller offer för en blodtörstig eller offertörstig skara människor?

Och såklart vi alla ska ha pass. Gärna jämt!
http://www.etn.se/index.php?option=co ... k=view&id=19389&Itemid=71

hur ligger det till med kreditkort & körkort? Är dom chippade?

See User information
Asgeir
Quote:
men jag tycker att om 494 barn försvunnit i Sverige så borde det drälla av polis överallt letandes efter dem.

Varför borde det drällas poliser överallt? Jag ser inga journalister drällandes runt Bilderbergmöten.

Om personer som ingen saknar eller bryr sig försvinner och poliser i höga positioner som t.ex. fd. Polischef Göran Lindberg förhindrar att utredningarna får resurser och prioriet så händer det inget.

Posted on: 2010/8/29 21:13
Frank Zappa

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper