vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »

Re: Jag är härmed en människa och FREE MAN on the land i landet Sverige!!!

See User information
Jag har ALLT, men numer är det under MIN kontroll. Jag kan välja själv att använda denna uppdiktade "strawman" how I see fit.

Det är enbart ett verktyg.

Allt är min rätt.

Jag lever i fred och förstånd med vilka vi verkligen är. Vi skapar allt själva, både möjligheter o hinder.

Om människor förstår det vad jag skriver här, skulle vi utvecklas med ljusets hastighet. Skulle inte finnas hungersnöd, krig och annat elände.

Vi skulle hjälpa varandra, som vi vill bli hjälpta själva om något hände vi inte räknade med.

Posted on: 2010/9/11 13:31

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Får man vara så fräck att fråga på vilket sätt myndigheterna försökte få dig på andra tankar?

Posted on: 2010/9/11 13:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dom gjorde allt, betedde sig (bokstavligt) som ett barn som inte ville lyssna. Precis som en 3 åring som klappade sog för örornen och inte ville lyssna... *lalalalaalaa*

Du som människa skulle ha skämts för denna stadstjänsteman (chefen för Skattekontoret)... och hur hon betedde sig.
Skulle haft det på video.
Jag trodde inte en vuxen kunde vara på det sättet... Bokstavligt....

Sista gången gav jag dom en skriftlig uppsägning av kontraktet och frågade om jag behövde göra en förkunnelse inför alla på Skattekontoret... Tror inte jag sett en magikers händer gå så fort för acceptans för den uppsägningen.

Jag har idag ett Kvitto, med stämpel för mottagande av den. Och i det har en laga styrk handel utväxlats.

Posted on: 2010/9/11 13:38

FRI

Bättring för alla!

See User information
Men var det för att hon själv inte förstod och inte hade insett hur det låg till,eller var det en av hennes största hemligheter som skulle skyddas till varje pris?

Posted on: 2010/9/11 13:46

See User information
Ja det är nog skriftligen som gäller.

Kan nog inte vara så dum ide att spela in deras uppförande heller.

Kräv vad som är ditt.

Posted on: 2010/9/11 13:52
Resized Image

See User information
Ja, hon visste vad det handlade om... Hela hennes sätt (ord, kroppspråk och hanterande) visade tydligt att jag behövde "the magic word" för att försätta henne utan någon möjlighet till ära över mig...

Det är allt vad det handlar om... Även domstolar/poliser funkar på detta sätt..
En ära över andra. Genom att bara ställa dig upp för en annan människa i början på en domstol, fätter dig i vanära och du överlåter beslutande rätt till domarhärket (Som bara är en människa i egenskap av en person). Genom att ställa dig upp, underlåter du dig honom beslutande rätt över dig, du underställer dig... Det är bara ett trick av ära/vanära och transaktioner.

Genom att döda det kontrakt som satts på dig av dina föräldrar vid din födelse, återtar du ALL din mänskliga rätt. Men så långe du inte gör det, sitter folk i skiten och underställelse till detta system...

Men med din hela rätt, kommer oxå det ansvaret för att stå till svars för ditt handlande.

Posted on: 2010/9/11 15:41

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag är tätt efter dig broder.

Sen har vi bankerna kvar och återkräva våra pengar.

Ingen ska låna pengar i mitt namn därmed basta.

Bnp my butt.

Ska vi vara fria ska vi bidra till oss själva och ta avstånd från detta förgiftande.

Låna pengar i andras namn är ju skamlöst.

Tror det finns ett annat namn för detta.
Kallas för BEDRÄGERI.

Skulle vilja se hur en politiker som reinfeldt skulle reagera om vi lånade pengar i hans namn.

I fängelse med huvudet före.

Men oss går det bra och parasitera på.
Vi ska ha tillbaks vår rätt.

Posted on: 2010/9/11 16:07
Resized Image

See User information
Håller helt med, vårt system är olagligt (Ja faktiskt) Men jag tvivlar på att jag kan peka ut en ansvarig och hålla denna till svars för det. Jag har och så många andra fortsätter att hålla på med det, så är vi alla ansvariga för det som sker.

Jag har tagit mitt ansvar och äganderätt för mitt liv.

Nästa vecka skall jag till Kronofogden för ett ärende och jag skulle inte vilja vara den tjänsteman som tar emot mig...

Han/Hon, kommer inte veta vad som hände... Och som trots, kan jag ingå ett avtal för tja... vad ska vi komma på... 1 000 000 :- av dessa påhittade saker vi kallar pengar?

Kan dom inte styrka den "skuld" med värde och att det överhuvudtaget kan kopplas till mig som människa (ej person)...
Att det inte bara är ett påfund och uppdiktade 1-or o 0-or...

Stryker jag ALLT påhitt. Däremot kan jag styrka att det inte finns en sådan sak som kallas skuld och absolut inte har en uns chans att kopplas till mig som människa... Allt e bara en hoax... Bedrägeri.

Men detta kan nog nästan omöjligt göras om man fortsatt är underställd systemet, med det avtal dina föräldrar ingick i ditt ställe.

Posted on: 2010/9/11 16:48

FRI

Bättring för alla!

See User information
Grattis Avatar,

Du har hajat det hela. Berätta mer, och inspirera mig. Jag blir så jävla glad. 'a free mind in motion'. Det är du! Nu börjar det hända saker. Just så ska det gå till...

Posted on: 2010/9/11 17:18
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
Var person har rätt till sina egna 7 miljoner.

I Usa 1 miljon dollar.

Ju äldre desstå högre värde.

Dvs en 70 åring i usa ex har ett värde på 200 miljoner dollar..

Man hinner ju kosta under sin livstid.

en påkostad bil är dyr.

Posted on: 2010/9/11 17:52
Resized Image

See User information
Känns som jag skulle vilja se en dokumentär om detta ämne så att man verkligen förstod vad det handlar om och vilka konsekvenser det får.. i det lilla och i det stora..

För självklart så kan jag se fördelar, men det finns väl ändå en del nackdelar, beroende på hur man lever/ vill leva..

Men visst skulle det vara intressant om tex 100 eller 1000 person samtidigt gick iväg och "skrev ut" sig från staten och blev "fria människor" och sen verkligen kunde få resten av Sverige att vakna till och kanske skapa en våg av "utskrivningar". Undrar hur det skulle bli då? vad skulle politikerna göra och vad kan en grupp "fria människor" egentligen göra som skulle skrämma eliten?

:)

Kan ingen typ skriva ner allt på ett bra enkelt vis eller göra den där dokumentären, tack.. :D

Bra jobbar Avatar, du är en förebild.. :)

Posted on: 2010/9/11 17:55

See User information
Nackdelarna är väl att kontrasterna till dom som är fashistiska till sinnet blir klarare, därmed kan man hamna i konflikt med individer som vill styra en pga ex man inte är registrerad på samma sätt därav anser dom att man inte har rätt till vad dom ser som sitt eget system och funktioner.

Men allt sånt är skitsnack man har lika mycket rätt till allt annat som vemsomhelst.

Vad är det som säger att det dina skattepengar har byggt upp är deras?

Det är bara en döljd fashism som går ut på styra över andra med lögner och förtryck osämja och klyftor.

Därför man gör profit på osämja konflikt och lidande.

Sorry storebror men du har aldrig varigt min storebror så stick och brinn.

Posted on: 2010/9/11 18:05
Resized Image

See User information
Quote:

Shen

Registrerade sig:
8/7 10:05
Från Planeten Tellus

Avatar så om du skapar egen energi och kopplar ur dig ur elnätet är du inte skyldig att betala energiskatt om jag fattat detta rätt?

Låter som en plan

..Egentligen så behöver du inte ny heller om du följer
råden som ges ut på "thread":
The Story of Your Enslavement
..det är väldigt long tråd så "have 'a patience"..

Ps jag har öppnat samma tråd här under
Ekonomi..men änsålänge få intresserade..med synpunkter ..lol

I nötskal..Hela Corporation Swerige följer samma från EofZ
Agenda instiftat från Banksters sida när A'meeerica
bankcruptes 1933..alla länder ingick i avtal om att bli "debtors"
till Internationella Bankters (Rothschild's) och för att
kunna betala sålde man Folket som garant (skatter) (collateral)

Men "there's a cure"..för den enskilda..och som det sagts
tidigare "det är bara o känna "Who Am I" ..so
studera ämnet och ni kommer och bli glatt positivt
överraskade..

Btw.. alla commodities/utilities är "already been prepaid " ..lol
bl.a det får man lära sig..

Ciao..later..

Posted on: 2010/9/11 18:09

See User information
Quote:
Shen

Registrerade sig:
8/7 10:05
Från Planeten Tellus

Var person har rätt till sina egna 7 miljoner.

I Usa 1 miljon dollar.

Ju äldre desstå högre värde.

Dvs en 70 åring i usa ex har ett värde på 200 miljoner dollar..

Man hinner ju kosta under sin livstid.

en påkostad bil är dyr.

..var kommer 1m ifrån ?...sist jag läste om det
så for Yankies del handla det om $650k

..och för Svenskarna sä borde man omvandla det
dåvarande värdet i skatter/debt for Banksters för
år 1933 eller -34 + cumulativa värdeökning..
för att få sin depositerade summa på account på
Riksgäldskontoret = /Sec/Frb i Usa..

Posted on: 2010/9/11 18:26

See User information

http://www.humanforsale.com/

http://wiki.answers.com/Q/How_much_is_your_body_worth

According to http://soundmedicine.iu.edu/archive/2003/quiz/humanWorth.html

How much is a human body worth? When broken down into fluids, tissues and germ fighting our bodies are worth more than $45 million.

This price tag on the human body is based on a survey published in Wired magazine. It found that vital organs are no longer the most valuable body parts. Rather, bone marrow heads the list…priced at $23 million, based on 1,000 grams at $23,000 per gram.
DNA can fetch $9.7 million, while extracting antibodies can bring $7.3 million. A lung is worth $116,400, a kidney $91,400 and a heart $57,000.

Women's eggs are costlier than men's sperm. The survey found that a fertile woman could sell 32 egg cells over eight years for $224,000; however, for a man to earn the same amount, he would have to make 12 sperm donations a month for 20 years.

The prices are based on cost estimates taken from hospitals and insurance companies, and are based on projected prices only in the United States. Of course, the prices also assume that all these substances can be extracted from living tissue for sale.

Although this break down is illegal, unethical and also impossible, you should not feel like a million dollars any more. You can feel like $45 million, instead!

But according to this website: http://www.coolquiz.com/trivia/explain/docs/worth.asp
We are only worth $4.50!

But from this website,http://yedda.com/questions/Cost_Human ... ans_health_5187178519066/ the price ranges from $23.49 to priceless.

So it really depends on how you measure it and if it is allowed to be ethical or not.

http://www.youtube.com/watch?v=HXkOr8Mle0Y

Med tanke på att Regeringen i vårat fall exempelvis lyckas ta ut Billiontals med kronor i lån på folks namn kontinuerligt så antar jag att värdet ligget i tiotals miljoner igentligen om inte mer även.

http://hubpages.com/hub/Redemption-Of-Your-Strawman

This $1,000,000 (one million) account is for the Strawman, the fictional "person" with the name in all caps &/or last name first. It is there for the purpose of making book entries, to move figures, "digits" from one side of ledgers to the other. Without constant movement a shark will die & quite ironically, like the shark, there must also be constant movement in commerce, or it too will die. Figures, digits, the entries in ledgers must move from asset side to debit side & back again, or commerce dies. No movement, no commerce.

http://educationcenter2000.com/take_back_your_strawman.html

http://www.moneyonaccount.com/

http://www.scribd.com/doc/13350740/Redemption-Manual

Posted on: 2010/9/12 9:10
Resized Image

See User information
Tänk på att det är din födlorätt detta berör Du äger detta landområde, inte AB Staten, dom utvinner resurser för din räkning och fnittrar hela vägen till banken... Området Sverige är väl nästan 4 gånger större än landområdet Florida... Men vi är enbart 9 miljoner människor på denna yta. USA har nästan lika många människor som hela landområdet som företaget EU sträcker sig över.

Landområdet Sverige per "kapita" är enormt.

Posted on: 2010/9/12 11:42

FRI

Bättring för alla!

See User information
Hii..Shen..
det här fick jag från samma link...
http://hubpages.com/hub/Redemption-Of-Your-Strawman
Quote:
There have been some prints of Individual Master Files (IMF) that show the Bond placed on the newborn of a value of around $650.000 dollars. There is a catch. Any profit which is created by the investment during the life right up to the death of the individual of every living, breathing male or female remains the property of the State.

så vad är det som gäller..
dom födda beräknade i Usa, är inkomst "assumptioner" genererade $$, under ens hela yrkes-livs-/arbets-livs-år.
Hur det beräknas här har ej jag hum om, men antagligen i
viss mån måste dom vara likt anknytna till Commersiella
överenskommelser."as everywhere"..

http://www.moneyonaccount.com/
..det här var ny för mig..thnx..

Posted on: 2010/9/12 12:38

See User information
Your wellcome brother.

But remember that the state barrowed the money in your name.

That is also why you are able to claim it back.

In a real sense the people is the state , only problem is that the people doesent represent the state its run by a bunch of criminals that sucks the lifeforce out of the humans and profits on their conflicts and misery the criminals created themselfs.

Thats the big differance.

Posted on: 2010/9/12 12:48
Resized Image

See User information
Hii Avatar..litet.xrux..på det här..
Quote:
Tänk på att det är din födlorätt detta berör Du äger detta landområde, inte AB Staten,

..see
,..quote..
Quote:
6. I have said this so many times I must sound like a broken record. We are not free from the Crown, because we do not have allodial title, never have, could not, we never had it, never conquered it, were never granted it, nor was it ever ceded to us. You can claim you are free till hell freezes over, but if you do not have allodial title to your land, meaning it cannot be taken from you under any situation, it is an empty declaration. You cannot have one without the other, it would be like trying to have water without the wet. You are not a Freeman by definition, if your land can be taken from you.
From the above quote: "The treaty of peace of 1783 between the United States and Great Britain was a mere recognition of PRE-EXISTING rights as to TERRITORY, and NO TERRITORY WAS THEREBY ACQUIRED BY WAY OF CESSION FROM GREAT BRITAIN". Hello, the rights to territory, never changed, they remained just they were, pre-existing; from what? The king's Charters of course, the original grants, while we were still admitted subjects of the
king, leasing the land from him.

..from..The Story of Your Enslavement#747

Posted on: 2010/9/12 12:48

See User information
May the king rott in hell then.

One day it will be him leasing hes rights from us the people.

Just wait everything has its time people is waking up.
I guess this is why there such a great intresst to create plotunium.
In case the subjects would oppose the governing rule and body so it can be used against the people themselfs, theres no need for it otherwise.

Time for hell to freeze over then i guess ; )

Sadistic sons of bi---- they are .

They probably see it like its them that have build society for us, but they have done it with our means. They are nothing else than simle thieves and crooked souls.

Posted on: 2010/9/12 12:50
Resized Image

See User information

Quote:
May the king rott in hell then.

One day it will be him leasing hes rights from us the people.

Just wait everything has its time people is waking up.
I guess this is why there such a great intresst to create plotunium.
In case the subjects would oppose the governing rule and body so it can be used against the people themselfs, theres no need for it otherwise.

Time for hell to freeze over then i guess ; )

Sadistic sons of bi---- they are .

They probably see it like its them that have build society for us, but they have done it with our means. They are nothing else than simle thieves and crooked souls
...I see..du är igång..Shen..lol..
..go on..
..har du sett Birth Certificates been Traded @ WallStreet
på Poop-Tube..
http://www.youtube.com/watch?v=43kkgFqaa6k
[Birth Certificates Traded On NYSE Stock Exchange - How Much Is Your's Worth? Who ...] 4:12+Added to
queue
Birth Certificates Traded On NYSE Stock Exchange - How Much Is Your's Worth? Who ...
Garko finds out that a military industrial complex company owns his birth certificate which is worth $1000000 by calling a stock broker and giving ...
by garkotube | 7 months ago | 25,633 vi

Posted on: 2010/9/12 13:18

See User information
It is true systemized Madness.

Posted on: 2010/9/12 13:39
Resized Image

See User information
Återkommer med vad som kommer stricklande tillbaka till mig via den korrupta farsen vi kallar "Systemet".

Utreder lite på skoj, om jag kan köpa land någonstans och UCC föra det... Sedan Deklarera det nya landet "Peace, Love and Harmony".

Skulle varit coolt med att ha ett sådant land...

Har för mig det finns ett liknande "Land" i UK.

Posted on: 2010/9/12 13:46

FRI

Bättring för alla!

See User information
Om vi kan köpa land?

Vaddå kan.

Det är vårt med födseln och användas.

Man bör akta sig för dem som inget har att förlora.

Säljer folks födelsebevis på börsen (SLAVHANDEL),, sen har dom mage och prata om demokrati rättigheter och diktaturer. Fyfaaaan alltså man blir illamående & ordlös.

Pass på kungen och hans poliser som skyddar han gå och dränk er era fashister.

Avatar vi ska ha land så är det bara annars pannars vettu, vi ska ha det som vi har rätt till + att det blir ett väldigt otrevligt hembesök.

Mig ska fanimig ingen neka min födelserätt på denna planet annars är det bäst att du kan hålla garden uppe.

Jag vilar inte förrän mitt hjärta slutat slå.

Posted on: 2010/9/12 14:39
Resized Image

« 1 2 3 (4) 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper