vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »


Re: Ni som röstade på SD...
#73


See User information
Fast det där med att inte servera fläskkött är bara löjligt. Man måste ha i åtanke folks preferenser. Muslimer tycker grisen är ett smutsigt djur. Då kan jag säga att vegeterianer ska fan skärpa sig också.

Vad du vill är att vi ska stänga skutan och ta upp den på torrdocka innan vi fortsätter vår segling? Sen då? När vi integrerat dom som är här?

Hur muslimer behandlar sina kvinnor är en annan sak, men de kvinnorna själva säger ju inte så mycket om det. Här i Sverige får de stöd att söka sig ur sådant förtryck, men få gör det. Däremot söker sig svenska kvinnor till kvinnojourer för att de inte kunnat anpassa sig till det förhållande deras muslimske män velat de ska ha.

EDIT: Muslimska kvinnor blir inte misshandlade. Jag förstår vi med vårat västerländska synsätt tycker det är konstigt, men å andra sidan vänsterprasslar inte muslimska kvinnor och de gör mer för familjen än våra Svenska kvinnor.
Som jag ser det kan de lära av oss och vi av dem.

Posted on: 2010/9/20 16:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#74


See User information
Ja men svensk lagstiftning flirtar ju med dessa element. Angående griskött var det väll så att flera på skolan var icke muslimer också men att man rättade sig efter den muslimska gruppen.
Jag tycker att invandringsfrågan kan vara flytande, att har vi möjligheter och god kapacitet öka invandring har vi inte det sänka den, behöver inte vara allt eller inget. Vi ska spendera resurser på att hjälpa folk utomlands så att de inte hamnar i den gråa miljön du talar om i Sverige som dessutom kostar oss mycket mer.

Posted on: 2010/9/20 16:31
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#75


See User information
Nja jag har vänner som är muslimer och de berättar att de skulle mer eller mindre ta död på sin kvinna om de någonsin skulle göra något sådant, så nej vi har inte att lära av dem. Dock lojalitet inom äktenskap är viktigt.

Och de misshandlas visst, men det gör man i svenska familjer med.

Posted on: 2010/9/20 16:32
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#76


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Samtidigt har jag invandrar vänner som faktsikt inte vill integreas i det svenska samhället utan man vill leva precis som man gjorde i bergen i turkiet, man har även i flera fall en väldigt nedvärderande syn på svenskar, som i motsatt läger hade stämplats som rasism.
Så det är mycket som spelar in, men att invandringen till sverige måste begränsas ser jag som en självklarhet, den är i sin nuvarande form extrem och direkt destruktiv för ett samhälle.

Låt dom leva hur fan de vill. I miljonprogrammen lever de ändå inte som de gjorde i turkiet. Jag menar inte integration att de ska bli svenskar, utan integration så de kan stå på egna ben.



Det är inte "egna" ben. Till slut står ingen på egna ben, men inmgen fattar det, och de känner sådan gemenskap i det... det är ju gemenskap de lurade här talar om.

Posted on: 2010/9/20 16:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#77


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Och de misshandlas visst, men det gör man i svenska familjer med.

Nu menar jag att de inte misshandlas systematiskt. Det är lika illa för dom att misshandla sin kvinna som för oss.

Quote:

adekvat skrev:
Det är inte "egna" ben. Till slut står ingen på egna ben, men inmgen fattar det, och de känner sådan gemenskap i det... det är ju gemenskap de lurade här talar om.

I Sverige är det idag dyrt att stå på egna ben på det sätt invandrarna ser som att stå på egna ben.
Ge invandrarna chansen att sköta om sina små jordbruk och finansiera detta med att de får bli leverantörer till scan och arla.

Posted on: 2010/9/20 16:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#78


See User information
Jimmie Åkesson är lika svensk som Maud olofsson.

Tror du inte en jude känner igen en annan jude?
Dock är det ju inga judar utan zionister/nazister.

Egghead.
För det första vart någonstans befrämjar du din buddha natur genom ditt politiska ställningstagande tankejagande och genom att se ner på andra?

Vart har du insett

1. Varför du argumenterar som du gör.
2. Varför invandrare kommer till sverige.
3. Vems agenda som styr och du befrämjar.
4. Vad anpassning är för något.
5. Allt är ett.

Bara genom dina reaktioner kan jag se var du lever energimässigt vilka meridianer som är aktiva hos dig och hur din anpassning ser ut.
Jag skulle vilja se dig hålla på prata sådär med din SK mästare.

Hela
Ditt perspektiv är i klass med xtas trollvanor.

Som en vandrande reklampelare.
Blåser vind i Antichristagendan.
Det märks både att du är högervriden och att du ser ner på folk.
Har du fattat att jorden är rund ännu?
När får vi se dig kriga i afghanistan med att inrätta demokrati så att inte dom fanatiska invandrarna söker sig hit?

Skämms ni inte för hur ni håller på??
Jag skulle säga som små barn men små barn är vettiga.
Jag tycker vi återgår till vaken.se och vara vakna och slutar upp med voferierna (hahaha).

Här får ni lite lol ochså.
lololololololololololololololol.
Vill ni höra en som lollar mycket lyssna på dalai lama.


Ska bli skönt och få lämna detta robot dårskap.
Och kom inte och säg men verkligheten ser inte ut som du förklarar så isåfall kolla filmen på vakens frontsida om varför dagens verkligehet ser ut som den gör politiskt.
Det finns ett syfte till att vi är på vaken.se och inte är det att göra reklam för Nazi antichrist agendor.
Dont try to change the goverment become the goverment.
Om jag röstar röstar jag på antingen Vaken.se Epa eller PP.
Speciellt då ochså eftersom när förtrycket lägger sig över er och ni vill agera och planera kommer erat agerande och planerande gå i stöpet pga ni övervakas.
Men då politik är den vilsnes lära håller jag mig så långt ifrån skiten jag kan.
Nu får ni ta och ge er och ta er i kragen,, som El Kyder sa lustigt hur man förbiser strecken på himmlen ,, ja det är för att öga för öga tills världen blir blind.

Snart har Sverige inga ögon kvar.

När du vaknat slutar jag kalla dig för egghead likaså Xtas som som en hök vakar efter att få hämnas eftersom han inte kan svälja sin stolthet för att tuppen är nöjd så länge han har en pinne och sitta på och göra sin röst hörd.
Dessutom tro har man när man efterlever den, om man tror att man tror är en annan sak.
Tröttnat på er,, ses när ni tagit förnuftet till fånga lite.
Chillevippen.

Posted on: 2010/9/20 16:36
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#79


See User information
Okey jättebra Shen, chillevippen.

Posted on: 2010/9/20 16:39
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#80


See User information
Något ständigt återkommande på detta forum är att vi är fria, världen är fri och likaså kosmos. I slutänden handlar det om moral; att inte låta andra människor befinna sig var de vill, om de är i behov av det går bortom all etik i mina ögon. Självklart måste man också inse fakta att vi har Svenska Soldater i Afghanistan som bidrar till krig och att människor tvingar fly sitt hemland.

Detta är Sverige Demokraternas politik men vad som döljer sig under ytan är ganska lätt att lista ut.

Posted on: 2010/9/20 16:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#81


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

BiReal skrev:
I malmö blev SD tredje största parti, trots att det är den stad som har blivit mest berikad på mångkultur, hur kan det komma sig? vad är det människor inte tycker om? varför känner de sig inte rika på mångkulturen? mm det är de frågorna man ska ställa sig och hur det kommer sig i det mest politiskt korrekta landet i världen att 300 000 valde att rösta på SD.
Detta är vad du ska fråga dig.

Vi är bägge överens om att integrationspolitiken inte fungerar, men SD presenterar ingen lösning på problemet, bara ett drastiskt utspel som inte fungerar i en bättre värld. De som röstat på SD i Malmö har gjort det av missnöje och för att de inte förstår problemet som det egentligen ser ut.


De i Malmö inte förstår hur problemet egentligen ser ut...???

De som är kvar i Malmö av etniska svenskar blir allt färre. Man har gjort undersökning och intervjuat dom som flyttat därifrån till andra kommuner, huvudskälet var att de inte längre kände igen sig i Malmö. De hade ofta flyttat till till mindre kommuner i närheten.

Vakna.

Kan inte tänka mig att någon vaken inte vill lyfta fram denna fråga som en del av det viktiga arbetet vad gäller att "informera" och vad som är akutprio för oss själva. Eller är det frågor långt borta... då är det inte vaket, utan pk och komaism.

Vad är det man säger ibland... siste man tar med sig flaggan...

Posted on: 2010/9/20 16:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#82


See User information
Man vill som sagt minska anhörighetsinvandringen , norge , danmark och finland fungerar aldeles utmärkt. Det är inget att hetsa upp sig över.

Posted on: 2010/9/20 16:46
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#83


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Man vill som sagt minska anhörighetsinvandringen , norge , danmark och finland fungerar aldeles utmärkt. Det är inget att hetsa upp sig över.

Så det ska bli som nordkorea där de inte kan träffa sina anhöriga? Eller som med Berlinmuren?

Posted on: 2010/9/20 16:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#84


See User information
Nej som vanligt fungerande stater, är Norge , Danmark och Finland som nordkorea om ja , så var vänlig och styrk det argumentet med någon fakta.

Tänk hur extrem vår modell egentligen är, jag som ska studera i taiwan nästa år, skulle med den svenska modellen kunna åka till Taiwan bo där några år på Taiwanesiska skattepengar, sen pga. jag vill återförenas med min familj så kan jag ta hela min släkt med mig till Taiwan som också lever på Taiwanesiska skattepengar utan att några krav ställs på hur jag ska integreas i dera land, jag behöver inte ens kunna Taiwanesiska och några år senare kan jag rösta i det Taiwanesiska valet för deras valsedlar står på mitt språk.

Perfekt, vilket land vill ni åka till och bo gratis?.

Posted on: 2010/9/20 16:50
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#85


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Nej som vanligt fungerande stater, är Norge , Danmark och Finland som nordkorea om ja , så var vänlig och styrk det argumentet med någon fakta.

Jag menar att du vill vi ska hålla isär människor. Att du tycker människor inte har rätten att bo där de vill.

Posted on: 2010/9/20 16:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#86


See User information
Nej inte om det inte bidrar med något till vårt samhälle utan bygger små egna samhällen inom samhället.

som jag skrev ovan
Quote:
Tänk hur extrem vår modell egentligen är, jag som ska studera i taiwan nästa år, skulle med den svenska modellen kunna åka till Taiwan bo där några år på Taiwanesiska skattepengar, sen pga. jag vill återförenas med min familj så kan jag ta hela min släkt med mig till Taiwan som också lever på Taiwanesiska skattepengar utan att några krav ställs på hur jag ska integreas i dera land, jag behöver inte ens kunna Taiwanesiska och några år senare kan jag rösta i det Taiwanesiska valet för deras valsedlar står på mitt språk.

Perfekt, vilket land vill ni åka till och bo gratis?.


Inse att vår poltik är extrem och destruktiv för det egna landet, och skattebetalarna får inte ens kritisera politiken.

Posted on: 2010/9/20 16:55
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#87


See User information
Quote:

Shen skrev:
Vad man gör på vaken när man propagerar en Antichristagenda är vad jag ställer mig frågande till??

Oj vad du motkämpar eliten ojojoj duktig liten Goyim.

Lösningar skapar man inte genom att splittra gemmenskapen i landet och ge vind i seglena till dera agenda utan genom att exponera egghead.


Tänk sådan gemenskap de kände när de höll varandra i händerna (Sodom o Gomorra / Mohenjo Daro):
"Some say that when the Rishi City of Mohenjodaro was excavated by archaeologists in the last century, they found skeletons lying in the streets, some of them holding hands, as if some great doom had suddenly overtaken them. These skeletons are among the most radioactive ever found, on a par with those found at Hiroshima and Nagasaki.

Ancient cities whose brick and stonewalls have been vitrified, that is, fused together, can be found in India, Ireland, Scotland, France, Turkey and other places. Some say that there is no logical explanation for the vitrification of stone forts and cities, except from an atomic blast; but others say that vitrified forts arose by an enemy setting fire to a fortification composed of a mixture of big timbers and stones.


Det är så typiskt hur de som inte ens är "en med sig själva" talar om yttre gemenskap, det är ett bland de stora förhärskande syndromen, och är naturligtvis inom det där med alien-new age-kommunismen.

Det trasiga och sönderslagna har man fått till att ropa ut om "alla tillsammans" och gemenskap etc etc... tragiskt så långt det har gått.
Vakenhet måste väl innebär att man blir hel själv, först och främst, det gäller sedan även i det större, familj, kultur/folkslag/ras etc - de som nu redan slagits sönder... ska det känna gemenskap... med vadå... inse hur bakvänt tänket är. Först i det lilla, en själv, att bli sann och det, sedan kan det som är helt möta annat som är helt, det är naturlig mångfald, och ingen människa eller kultur/land får men av det. Idag är det istället att det "som fått men" jämt talar om det utanför sig själva, och ha de trasigas gemenskap - det är exakt enligt de gamla krafternas önskan, karma, eller kalla det även för NWO och Illuminati - de vill inget hellre än att folk ska söka sig till fantasier och pula med sina symptom och syndrom - det är så dessa gamla krafter/karmans agenda ser ut, alienagendan, det är så de tror sig överleva och gå med i det nya kosmos, the new age.

Posted on: 2010/9/20 16:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#88


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Nja jag har vänner som är muslimer och de berättar att de skulle mer eller mindre ta död på sin kvinna om de någonsin skulle göra något sådant, så nej vi har inte att lära av dem. Dock lojalitet inom äktenskap är viktigt.

Och de misshandlas visst, men det gör man i svenska familjer med.


En kvinna jag känner här var ständigt misshandlad. Polisen fick komma, då hon låg i trappen blodig. De har/hade tre döttrar. Muslim...

Posted on: 2010/9/20 17:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#89


See User information
Quote:

adekvat skrev:
En kvinna jag känner här var ständigt misshandlad. Polisen fick komma, då hon låg i trappen blodig. De har/hade tre döttrar. Muslim...

Sånt händer svenska kvinnor också. Har ingenting med religion att göra.

Posted on: 2010/9/20 17:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#90


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

adekvat skrev:
En kvinna jag känner här var ständigt misshandlad. Polisen fick komma, då hon låg i trappen blodig. De har/hade tre döttrar. Muslim...

Sånt händer svenska kvinnor också. Har ingenting med religion att göra.


Jo men att det händer svenska kvinnor också är inte det det handflar om, för du vill indirekt hävda att muslimska män inte slår.

Posted on: 2010/9/20 17:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#91


See User information
Quote:

adekvat skrev:
Jo men att det händer svenska kvinnor också är inte det det handflar om, för du vill indirekt hävda att muslimska män inte slår.

De slår inte mer än svenska män. Muslimska kvinnor beter sig inte heller som svenska kvinnor, så dit finns mindre skäl att slå dom också.

Posted on: 2010/9/20 17:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#92


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

adekvat skrev:
Jo men att det händer svenska kvinnor också är inte det det handflar om, för du vill indirekt hävda att muslimska män inte slår.

De slår inte mer än svenska män. Muslimska kvinnor beter sig inte heller som svenska kvinnor, så dit finns mindre skäl att slå dom också.


Vad är det du vill säga med alla dina postningar egentligen, jag har aldrig förstått det.

Posted on: 2010/9/20 17:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#93


See User information
Quote:

adekvat skrev:
Vad är det du vill säga med alla dina postningar egentligen, jag har aldrig förstått det.

Vad är det du inte förstår?
Du försöker demonisera genom att lyfta fram de värsta exemplen, extremfallen och nu använder du en barnslig retorik eftersom du förlorat diskussionen.

Till er som vill se vad jag försöker få fram behöver ni bara läsa mina inlägg som adekvat tydligen inte lyckats förstå.

Posted on: 2010/9/20 17:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#94


See User information
Nej wavemaster jag föstår inte heller riktigt och anser inte att du kan se dig som segrare i den här diskussionen.

Vad jag har fått fram är att du inser att det en allvarlig problematik inom invandringspoltiken men att du inte vill göra något åt det.
Stämmer det här?.

Posted on: 2010/9/20 17:34
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#95


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Quote:

adekvat skrev:
Vad är det du vill säga med alla dina postningar egentligen, jag har aldrig förstått det.

Vad är det du inte förstår?
Du försöker demonisera genom att lyfta fram de värsta exemplen, extremfallen och nu använder du en barnslig retorik eftersom du förlorat diskussionen.

Till er som vill se vad jag försöker få fram behöver ni bara läsa mina inlägg som adekvat tydligen inte lyckats förstå.


Nu surrar du än värre. Vilken diskussion? Förlora...??? Vad kan jag förlora då det inte handlar om mig? Tyvärr är du lost här, och bättre att ge upp något som ändå inte håller, du kanske tror att bara för att något verkar riktigt utifrån en liten aspekt så är det riktigt i grunden - det finns inget sunt och riktigt överhuvudtaget kvar kring invandring och det som ligger bakom av dåliga faktorer som skapar problem på olika hålll för att sedan vidare nyttja dessa problem för att skapa fler problem - där har man utvalt Sverige till att bli en viktig bricka - att du fortfarande inte vill inse det är besynnerligt. Till och med den dåvarande Chileambassadören har öppet tillstått att policyn som infördes med att ta hit chilenere var fel, det var baserat på lögner och just agendan, att dra igång den kraftfullt i Sverige.
Är du som förr nu igen, att söka kompensera "upplevt nederlag/besvikelse/"orättvisa" i egen relation genom att tala om hur andra på detta forum har fel - gå till roten istället, i ditt eget liv - det säger jag i all välmening.
Demonisera... och extremfallen... sluta nu. Jag känner inte till fall utöver det - jag återger det jag känner till, då det är en kvinna som blivit en god vän till mig. Så jag talar om mitt eget liv då, mina erfarenheter.

Om man ser på vad våld är så är det fysiska bara en liten del. Muslimska kvinnor upplever det största våldet och förtrycket på andra plan. Hur tror du denna kvinnas liv blev och hur hon mår. Mannen var missnöjd över att hon fött ännu en dotter, han var besviken på att barnet var en flicka, han uttryckte sin besvikelse - kan ni tänka er. Jag går inte närmare in på hur det sedan blev med allt, och den tredje dottern.

Vakna.

Posted on: 2010/9/20 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ni som röstade på SD...
#96


See User information
Quote:

BiReal skrev:
Nej wavemaster jag föstår inte heller riktigt och anser inte att du kan se dig som segrare i den här diskussionen.
Jag anser mig vara segrare i diskussionen med adekvat angående kvinnovåldet. Du är allt en ettrig liten terrier du som inte förstår vad man menar gång på gång.

Quote:

BiReal skrev:
Vad jag har fått fram är att du inser att det en allvarlig problematik inom invandringspoltiken men att du inte vill göra något åt det.
Stämmer det här?.

Nej, det stämmer inte och jag har redan sagt detta

Posted on: 2010/9/20 17:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS