vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#1


See User information


I den här tråden vill jag diskutera lösningar och ber de som vill diskutera annat hålla sig utanför.

Vad gäller sveriges integrations- och invandrarpolitik vill alla bara prata om problemen och hur man kommer tillrätta med problemet, utan att vara villiga att diskutera varför problemen uppstår. I och med att sverigedemokraterna har blivit invalda i rikstagen kommer det att bli ännu mer tabubelagt att handskas med invandrarpolitiken.



Många invandrare känner sig identitetslösa. Det är svårt att lyckas och göra sig livegen i Sverige om man har ett utlandsklingande namn. Många vill inte ens anställa dig och vi har ingenjörer som jobbar som tunnelbaneförare i vårt land.

För det första anser jag man inte ska anstränga våra närförorter mer med bostäder där grönområden får stryka på foten. Detta ökar identitetslösheten och jag ser hellre man bygger ut storstockholm och andra stora städer över ett större område med låghus och villor - Ej höghus - Och på sikt även river miljonprogrammen där ingen mår bra av att bo.

En del invandrare har varit bönder i sina hemländer, men har inte möjlighet att som Göran Persson starta ett jordbruk i Sverige för ett tiotal miljoner kronor. För dessa kanske man kunde köra bondgårdar som ägs av staten, scan och arla, där man kan framställa ekologiskt kött och mjölk, men kanske även ekologiskt odlade grödor. Detta skulle göra det ekologiska alternativet billigare för alla.

Också måste man ändra sin attityd och anställa Muhammed till de tjänster han har kompetens för, även om jag har full förståelse för att en arbetsgivare väljer en helsvensk med samma kompetens om Muhammed kanske talar med bruten svenska, men idag får inte Muhammed jobb även om han talar bra svenska och har större kompetens än en svensk som söker en position och detta göder naturligtvis en svensk fientlighet. Glöm inte att barnen som ser sina föräldrar sitta hemma utan jobb blir tonåring med all den revolt det innebär och han blir förbannad när hans idoler som barn blir behandlade som skit.

Låt oss diskutera fler lösningar...

Posted on: 2010/9/21 15:01

Edited by Spartacus88 on 2010/10/1 22:56:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#2


See User information
Helt rätt. ,

Problemen är skapade av oss själva.

Alla har vi varit delaktiga och har blod på händerna.

Posted on: 2010/9/21 15:10
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#3
Uppdaterad:
@wavemaster:

Sverige har sa otroligt stora jordbruksareal som inte anvands pga dess olonsamhet tack vare EU(helvetet).

Skulle vi forbjuda GMO helt i Sverige och borja bruka jorden igen skulle vi t.om kunna starta en rejal export av fina varor och skapa fler jobb till oss alla i Sverige pa kopet.

Det finns sakert fler atgarder som ar viktiga men om man ska na roten till invandringsproblemet och alla andra problem maste vi starta med att kunna granska makthavarna som gommer sig och tar beslut bakom stangda dorrar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#4


See User information
Man bygger golfbanor på åkrarna när världen står i svält och priserna är på G uppåt.

Vad är detta för sinnesjuk värld?

Posted on: 2010/9/21 15:24
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#5


See User information
Mindre kebabkockar och fler jordbrukare då... Fler lösningar där folk har tänkt till lite hur andras kulturer kan gagna oss?

Posted on: 2010/9/21 15:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#6


See User information
Det är bankerna som är problemet.

Dem vill inte ge ut pengar till sitt eget folk.

Fastän folket lagt pengarna i deras ägo med tillit.

Finns lösningar men dom vill inte satsa på lösningar bara sånt som skapar nya konflikter.

Jag sa ju till er man bör bojkotta dem på fullt allvar dom håller ju landet gisslan.

Posted on: 2010/9/21 15:26
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#7


See User information
Quote:
I och med att sverigedemokraterna har blivit invalda i rikstagen kommer det att bli ännu mer tabubelagt att handskas med invandrarpolitiken.


Nej ser du över hela Europa så är det motsatsen som har skett. Det handlar ju även om hur man handskas med denna disskusionen vad man fokuserar på, frågorna eller de som tar upp dem.

Det är bra att du fokuserar på lösningar, det är ju även bevis på att tabu börjar upphävas. Jag tycker det är ganska trevligt sido projekt det där med jordbruket och gynnar säkert några, hur det nu skulle fungera rent praktiskt är en annan fråga.

Posted on: 2010/9/21 15:27
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#8


See User information
Vill man lösa problemen med invandring sluta gör profit på deras hemländer och hjälp dem sitället.

Men det går ju inte för sig.

Dom är ju goyim.

Bankväsendet kan dra sig baklänges.
Där har ni problemskaparna.
Som att ni inte redan visste det.
Där sitter rasisterna , rasism mot invandrare mot sitt eget folk.
Ni är Goyim i deras ögon dom håller landet gisslan dessa rika familjer.

Följ lukten av pengar och du hittar källan.

Posted on: 2010/9/21 15:28
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#9


See User information
Jag har fler lösningar, men eftersom inga fler var intresserade av att prata om sina lösningar håller jag dom för mig själv.

Posted on: 2010/9/21 15:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#10


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Jag har fler lösningar, men eftersom inga fler var intresserade av att prata om sina lösningar håller jag dom för mig själv.


Tvärtom Vågmästarn, du har inte bara startat en tråd om hur man konstruktivt löser ett angeläget problem i samhället, utan också startat en tråd där vissa skribenter kan kanalisera sin frustration (på förekommen anledning)
Min förhopping är att diskussionen sakligt kan fortsätta här utan trams och påhopp.
Det är trådar som denna som vaken egentligen är till för, inte att tjafsa med varandra om saker som den andre ändå inte tar till sig.

Jag ska försöka dra mitt strå till stacken när jag funderat lite.

Posted on: 2010/9/21 16:38

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#11


See User information
Wavemaster, du vet vad jag tycker är väsentligt för att lösa situationen. Men ni blir tokiga om jag säger det och vi är färdiga med den diskussionen för tillfälligt tycker jag.

En sak som är en viktig pusselbit som jag skrivit innan och som troligtvist inte motas bra av de människor här som vill se upplösandet av gränser, men det är den svenska identiteten.
Vi har sett ett succesivt styckande av den svenska kulturen, man har t.o.m gått så långt att man förvägrar rätten att sjunga den egna nationalsången och hissa den egna flaggan på skolor runt om i landet.

Nu är nationalsången och flaggan för mig personligen lite ointressant även om jag tycker det är en av världens finaste nationalsång. Men som jag har skrivit innan ur en integrerings synvinkel är det två starka symboler för en nation, en nation som man vill integrera invandrare till. Sverige måste ha en stark kultur som inte viker sig och anpassar till vad man tror invandrare vill. Flera av mina vänner som är invandrare är väldigt nationalistiska till sitt hemland och inte är det de som har kommit hit och pekat på svenska fanan och förvägrat svensken att sjunga nationalsången , när vi har hjälpt dem från krig och fattigdom. Nej det har idioterna främst på vänsterkanten gjort.

Som jag tagit exempel tidigare, i USA om du fråga en pakistanier som landar på JFK vad han kommer ifrån och han svarar Amerika innan han landat, för de har en stark kultur. I sverige vill mina invandrare vänner aldrig bli kallade för svenskar för de anser att svenskar är ynkliga och svaga men snälla ( ! ;) )och kan inte identifiera sig med vårat knyta handen i fickan mentalitet.

Så för att man ska kunna integrera ett folk i ett land måste man se till att den egna kulturen är stark och inte rubbar sig. En albanska som gick i min förra klass sa ofta till oss svenskar att vi måste vara stolta över vårt land, för vi fattar inte hur bra det är, hon hissade Svenska flaggan på nationaldagen. Så en viktig del är att jobba med svenskarna själva, sluta försvaga vår egen kultur och vara stolta så det finns något att integreras till.

Det är en viktig pusselbit.

Posted on: 2010/9/21 18:48
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#12


See User information
Först och främst måste fritidsgårdar öppna igen för ungdomarna.

På ett ställe där jag bott fanns det en Grekisk/Svenska-föreningen, men tyvärr var inte så många svenskar intresserade av att gå dit förutom 40-åriga kvinnor som ville dansa med greker. Men det är ett lysande initiativ, men eftersom det inte fungerade önskvärt måste kanske fler invandrare söka sig till svenska företeelser. Detta gjordes när jag bodde på en mindre ort i sverige och en familj jag tänker på talade utmärkt svenska efter bara två år i Sverige. Tyvärr har de efter detta byggt höghus-områden även där för att kunna ta emot fler invandrare, så där fungerar inte längre integreringen.

@BiReal: Så vad finns det för svensk kultur att vara rädd om? Vi är mesar enligt hela världen. Men jag tycker att vi svenskar ska tuffa till oss och det kanske våra invandrande vänner lär oss. Självklart ska vi kunna hissa Svenska flaggan och sjunga nationalsången. Det är vår rättighet och jag tycker det är löjl när invandrare blir "kränkta" av oss. Jag tror någonting gott kommer ändå av mångkulturen och vi svenskar har förr varit ett starkt land med stark kultur, men sedan började vi ge tillbaka allt vi hade erövrat. Visst måste vi säga "stopp det är nog nu" om vissa saker, men eftersom det är människor vi har att göra med måste vi kompromissa och komma fram till en lösning som är bäst för alla, för som det är nu är det staten som gör allt för invandrarna, medans den privata sektorn inte gör ett skit. Företagen måste också hjälpa till.

Posted on: 2010/9/21 18:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#13


See User information
@wave & Bireal.
Fan vad rätt ni har båda två, det är alla jäkla år av jante och sosseri som förstört vårt fina land och en stolta folk. Sen när hade stolthet och känsla för nationen med rasism att göra?
Man kan inte tro när man ser sig om idag att detta var det folk som en gång som stormakt erövrade stora landområden, eller tidigare skrämde slag på de kristna hundarna som vikingar under sina resor och plundringar (även om många myter om vikingarnas leverne är starkt förljuget).
Det svenska folket av idag är så impotent och hunsat att man blir mörkrädd. Jag förstår varför finnarna kallar svenska män bögar & mesar (eller värre saker), var finns pondusen. Dags att visa lite cojones för bövelen.

Posted on: 2010/9/21 22:12

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#14


See User information
Jag känner en högutbildad snubbe med ett namn som nästan är muhammed. Han har aldrig problem att få jobb. Så det där stämmer nog inte helt. En ingenjör med utbildning från typ liberia är ju inte samma som en ingenjör med utbildning i t.ex sverige.

Jag har varit med och anställt en del folk och jag har aldrig värderat någon på namn eller brytning. Men det är ju också för positionen dom sökt inte kräver t,ex ett bra tal språk.

Telefon jobb t.ex är det mest tjejer som har, och dom har inte så ofta dialekt i alla fall inte grov dialekt. Man vill varken ha en arab som bryter groft eller en skåning med stark dialekt för ett sånt jobb.

Höghus områden måste ju byggas för att få plats med alla. Men det är ju rasistiskt att säja i sverige.

Jag tror det är god ide att drastiska sänka antalet invandrare vi tar in i landet. Invandrare av den sorten som inte kan ta vara på sig själv. Dom som kommer hit för att arbeta tillfälligt eller mer permanent och är sponsrade av sin arbetsgivare ser jag nog kanske att vi ska ta hit fler av. På det sättet kan man kulturberika på arbetsplatserna och föra in nya perspektiv och kunskap i landet.

Sen har vi ju flyktingar också. Det allra flesta flyktingar flyr till ett grannland, dom som kommer till sverige gör ju det för att det är lättare i sverige än t,ex turkiet. Därför tycker jag att det faktiskt är en god ide EU har att ha en gemensam FLYKTING politik. Folk får söka asyl i EU och sen bli placerade där det passar bäst för motagarlandet. För man ska hjälpa folk i nöd. EU skulle också kunna hjälpa grannländer till länder folk flyrfrån att ta emot flyktingar gör deras liv lite lättare.

Posted on: 2010/9/22 7:50
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#15


See User information
Finns det ingen som har några idéer på hur vi ska göra med de invandrare vi redan har här? Stänga gränserna hjälper ju liksom inte som vissa föreslår, då det inte alls kommer tillrätta med problemen vi redan har.

Jag tycker vi ska kunna skapa en harmonisk plats där vi kan ta emot invandrare på och vi måste självklart göra någonting för de vi redan har här.

Posted on: 2010/9/22 14:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#16


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Finns det ingen som har några idéer på hur vi ska göra med de invandrare vi redan har här? Stänga gränserna hjälper ju liksom inte som vissa föreslår, då det inte alls kommer tillrätta med problemen vi redan har.

Jag tycker vi ska kunna skapa en harmonisk plats där vi kan ta emot invandrare på och vi måste självklart göra någonting för de vi redan har här.


Tycker det e smått fantastiskt. Trodde ni såg detta som ett systemproblem och inte ett "invandrarproblem"? Bara föreställ er om läget skulle varit motsatt. Sedan att ni går på denna Jedi-trick aka NWO för att de skall kunna bibehålla kontrollen över er genom devide and conquer är anmärkningsvärt. Börjar fundera om man kanske själv bör söka sig från detta forum och låta er kivas i dessa frågor. Alla vi "sover" fortfarande, en del mer än andra.

"invandrarproblemet", yea right! Ser ni inte att "Ni" är en del av det?

@ wavemaster
Kanske en idé att börja med sig själv och var dessa frågor egentligen kommer ifrån, inom dig själv. Försök sätta dig e en "invandrares" kläder och försök se hur det skulle varit om du då mötte dig själv och detta system.

Posted on: 2010/9/22 15:19

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#17


See User information
Vi har ett problem med invandringen där de känner en identitetslöshet. Försöker du utmåla mig som rasist nu eller? Jag vill integrera våra invandrare och inte stänga gränserna, hur är detta ett problem för mig?
Jag vill hitta lösningar på det problem som vår snedvridna invandringspolitik faktist utgör och har gjort, eftersom de sätts i ghetton.

Du kommer inte heller med några lösningar nu Avatar, utan du bara försöker klanka ner på mig trots att jag faktist försöker.

Kom med något förslag hur man kan förbättra för våra invandrare istället.

Posted on: 2010/9/22 15:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#18


See User information
Då missförstår du mig, mycket var ett öppet format i den texten. Men för att få en sund lösning, måste de komma från alla håll. Och då måste först den verkliga frågan ställas, rätt utgångspunkt om du förstår.

Vi mäter gärna från A till B, men tar inte in från vilken punkt vi mäter detta ifrån.

Tycker du e cool och om du tycker jag dömer dig, ber jag om ursäkt.
Är dock lite trött på denna fråga, då jag känner belysningen av den rätta frågan ligger inte i focus utan mycket ställs mot människa o människa, inte det verkliga problemet i sig. Vi vet väl att systemet är precis som "dom" vill ha det.

Posted on: 2010/9/22 15:58

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#19


See User information
Precis. Invandrarpolitiken hittills har skapat problemet med identitets- och rotlöshet hos invandrarna och även den fientliga ställning som nu har lett till att SD blivit invalda. Detta är helt i enighet med vad eliten vill.

Jag reagerade på delen i ditt inlägg som var riktat mot mig och jag tog det som att du menade jag inte klätt mig i invandrarnas kläder när jag tycker det är precis vad jag gjort med de lösningar jag presenterat hittills.

Jag är lite besviken på hela tråden, då ingen annan kommer med någonting konkret faktist. Tråkigt.

Posted on: 2010/9/22 16:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#20


See User information
Precis, allt fortlöper så snällt med devide and conquer-taktiken, som så många i valet högg i. Vidare så spelas spelet vidare i skydd av SD hysterin i våra blaskor... Game - Set - Match. NWO Status quo preserved, business continues as usual.

Posted on: 2010/9/22 16:57

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#21


See User information
Inga som har andra lösningar än att stänga våra gränser?

Posted on: 2010/9/23 10:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#22


See User information
Bump? Inga kreativa lösningar...?

Posted on: 2010/9/25 15:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#23


See User information
Absolut... Skrota pengarsystemet, sätt värdet på människan och vad människan verkligen tillför varandra. Använd våra resurser som gamlingarna (Utan egen makt), som kan sammanföra experter i viktiga frågor om människor och den gemensamma utvecklingen, för att sedan upplösas. Ingen regering som har en chans för eget intresse och cancer-funktion på andra.

En enkel, hållbart och miljövänligt socialt system med en potetial av att duga.

Inga som vinner på att pinka revir, utan tex en uppfinning blir en tillgång för alla direkt. Enkelt, vad du bidrar med av din tid och kunskap, blir till det verkliga värdet. Samtliga kommer få tillgång till mat, husrum, friskvård (Värt namnet) mm... Då den "svagaste länken" blir focus för samhällets välgång. Rätten till utbildning blir ett värde, då den kunskapen blir en tillgång för allas utveckling. Idésprutor skulle explodera, forskningen skulle ta milssteg.

Ingen NWO eller andra greedy bastards... Parasiterna skulle sakna utrymme, bli betydelselösa.

Vi har detta i vår natur, inom oss själva... Mår vi inte bra att hjälpa varandra?

Vi har alla verktyg idag, men vår mognad och våra hjärnor börjar komma ikapp... Dock har vi våra egon att ta itu med först... och den här "me me me me" - mentaliteten vi är uppvuxna med.

Posted on: 2010/9/25 15:48

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Lösningar om invandrarproblemet som löser annat också
#24


See User information
Min lösning är enkel. Piskan och moroten.

Piska: Få ut folk i arbete direkt, begränsa bidrag och allmosor. Låt familjeförsörjarna få känna att dom kan bevara sin stolthet genom hederligt arbete och inte bidrag.
Morot:Stimulera arbetslinjen med skatterabatt för nysvenskar som tar arbete eller startar företag.

Piska: Medborgarskap skall vara på prov precis som körkortet är, för att begränsa eventuellt lycksökare. Medborgarskap skall vara belöningen för att man framhärdat sina goda intentntioner.
Begränsa anhöriginvandring till endast maka/make och barn.
Morot: Lättare att få medborgarskap på prov istället för lång fångenskap i flyktingslusser. Undantaget krigsoffer och sjuka osv. som söker asyl, som först förstås skall rehabiliteras innan assimilering kan ske.

Det var mina första tankar, jag växte upp vid en flyktingsluss i en relativt invandrargles kommun (om man borträknar finnar som vi hade gott om). Min spontana reflektion är att ju mer olika vi är som folkslag desto mer bäddat för motsättningar. Vi hade en del finnar och italienare osv som invandrade på 60 talet där och det var aldrig några större problem. Kontentan är att man inte kan dra alla invandrare över en kam utan får anpassa hur man ska få in folk efter deras och våra behov. Hur detta ska ske, får bli en fråga jag ställer öppet för jag har inte svaret.

Posted on: 2010/9/25 16:05

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS