vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Svart magi
#1
Detta är rena spekulationer...

Lever vi i en "magisk" värld eller inte? Är den full av änglar eller bara platt och mätbar med linjal?
Det beror kanske på hur man ser det. Låt oss ta magi som exempel.
Vad är magi?
Genom filmer och böcker har vi lärt oss att det ofta handlar om pentagram, gott eller ont beroende på vilket håll det pekar, och så lite övernaturligt hokus-pokus. Poff!
Illuminati, frimurare, häxor, druider, pagans och fler, alla sysslar de med magi, och då pratar jag inte om alla wanna-be-nånting som hänger i dessa kretsar och tror sig tillhöra/veta/kunna, utan de som verkligen vet vad dom pysslar med.
Ett pentagram är en matematisk symbol, om än ganska "enkel". sacred geometry i en grundform.
Människan och livet är likadant. Vet man tre av ett pentagrams fem stjärnpunkter, så kan man räkna ut placeringen av de två sista.
Som ett sudoku.
Ta pengar som exempel.
Det är svart magi i fullt bruk.
1-dollar sedeln (som kan räknas som monumentet för den amerikanska "dollarn") har t.o.m. pentagram och all dess hyllning till de matematiska genierna i forntida egyptien printat på sig.
Att märka de "magiska" föremålen med antingen svart-konst eller hyllningar till satan (666, EAN13-koden) m.m. verkar vara viktigt för att "förtrollningen" ska funka.
Ett snillrikt uträknat system, där människans girighet, identitetsklyvning och rädsla, förtrycker oss och låser in oss i ett osynligt fängelse. Människans varje steg förutses, likt en tidsmaskin, med linjalen och passaren som framtidskikare.
Att kunskapen om den "heliga geometri" (eller ska vi kalla den hemliga?) har dolts, raderats, utrotats i historien finns det gott om exempel på.
Häxbränningarna.
Och vilka var druidera, Pagans. Egentligen?
De byggde stonehenge, men Inga historiska dokument eller ens inristningar i sten finns att tillgå om vilka dessa egentligen var och vad de pysslade med.
wtf är stonehenge?
Kristendomens intåg är nog den största historiska händelsen där varenda häxdoktor bankades ihjäl och kors monterades i varenda by. Truth-killer no 1.
Så magi finns.
De brukar den varje dag.
Att världen är förkantig och mätbar intygar våra ögon oss om. Men vad är i så fall tricket? Att hålla passen i rätt vinkel mot linjalen?
Eller finns det ett matrix bakom våra ögon? En fjärde dimension som ibland blandas med vår, kantiga 3D-värld? Den riktiga "magins" hemvist...

Hur går det med CERN nu för tiden förresten? Kanske är stargate'n på full effekt just nu. Magic stars in the sky


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#2


See User information
CERN? Du tänker på LHC, Large Hadron Collider, som byggdes av CERN?
Dom skjuter hela tiden upp när de ska köra på full kraft och dom har reviderat sin plan flera gånger. Detta är vad som gäller nu.

I slutet på november 2009 kunde två protonstrålar för första gången accelereras i motsatta riktningar med energier på 450 GeV per stråle. Den 18 december stängdes LHC av efter dess inledande leveranskörning, vilken nådde protonkollisionsenergier om 2,36 TeV, med ett antal protonkluster som cirkulerade i flera timmar och gav data från över en miljon proton-proton kollisioner. LHC återtog driften i februari 2010 och den 30 mars kl 13.02 CET nådde man kollisionsenergier på 7,0 TeV (3,5 TeV per stråle), vilket är halva den planerade maxenergin. Enligt den reviderade planen kommer man att hålla denna energinivå de närmaste 2 åren. Från 2012 kommer LHC att hållas helt avstängd under minst 18 månader för nödvändiga kompletteringar av säkerheten mot bortfall av supraledningen vid sin fulla design-energi. Driften kommer sedan inte att återtas förrän 2013. Då är man övertygade om att enkelt nå 13 TeV och förhoppningsvis 14 TeV.

Posted on: 2010/10/2 19:16

Edited by wavemaster on 2010/10/2 19:38:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Svart magi
#3
LHC, large hadron collider menar jag såklart.

Tack för den officiella infon om dagens status.
Frågan är vad den gör egentligen?
Kostnaden för detta spektakel övergår allt annat i vetenskaplig väg hittills i människans historia, och kostnaden i pengar enbart av byggandet av denna monsterskapelse skulle kunnat mättat alla afrikaners magar för resten av deras liv.
Men priset för att vetenskaplig kunskap, att kunna mäta uppkomsten av partiklar i det här fallet, är väl helt enkelt jävligt högt bara helt okej tycker vi.

Eller kanske inte.
Men så länge inte aftonblaskan eller tv4 berättar och informerar oss om vart våra pengar tar vägen, så bryr vi oss inte.
Vi har ju precis blivit lovade 500 mer av Fredrik!

och OT och lite hoppigt värre från min sida,
men "magi"+LHC= ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#4


See User information
Resized Image

Posted on: 2010/10/2 19:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Svart magi
#5
ahh underbar koppling!

gordon freeman i egen hög person.
Ja, då är det bara att vänta på gröna gubbar då... (hmm...undra om det är montauk-genetiska missfoster som kommer dyka upp lite varstans...eller om dom verkligen landar ur stargaten? )

det osar död fisk om LHC...

Resized Image


Edited by patrik1975 on 2010/10/2 19:56:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#6


See User information

Posted on: 2010/10/2 20:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#7


See User information
Gordon har även kofoten med sig ser jag.

Ja det är en magisk värld och svart magi finns.

Allt vibrerar långsammare eller snabbare.

Dock lönar sig aldrig svart mag i den spirituella längden.

Vad definerar du som verklighet? Det korta livet i köttet eller det eviga i anden?

Om i köttet varför så kort liv? = Ett klassrum.
Om inte tid eller avstånd existerar inför dina känslor tankar och din intuitions förmågor vad säger då att vad du ser runtomkring dig är verklighet?
Det kanske bara är ett litet litet utryck för vad som är verklighet.
Som att bara se frukten på trädet men man ser inte trädet skogen och marken runtom.
Det finns mer energier än dom vi har lärt oss mäta efter.

Många frågor är fortfarande obesvarade och kommer aldrig besvaras .
Vissa frågor kan bara ges ett svar genom att man ser helheten dom utrycker att dela upp allt och söka en enhet förstör svaret.

Men för att se helheten måste man ochså förstå svaret.

Om man inte kan göra detta når man en återvändsgränd.
Metoder människor använder idag är minst sagt idiotiska och visar på att det inte finns förmåga att tänka utan att beakta det inlärda från böckerna.

Om någon forskare såg samspelet mellan orsak och verkan i samspel skulle dom ochså kunna räkna ut processerna bakom för allt är ett utryck för något annat.

Som man säger , allt har en natur.


Posted on: 2010/10/2 20:28
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Svart magi
#8
allt har en natur...
livet är en evig process. det "lilla" (stora?) vi upplever just här och nu, är bara en del av den större processen.
Vi är alla ett, därför innehar jag inte längre någon oro för exempelvis döden, eller andra triviala skrämselmekanismer.
Men åter igen. vi lever Här och Nu, i en värld, mätbar med linjal och passare. Någon, några eller "något", besitter en kunskap, vetskap, som vi blivit oss berövade i modern tid.
Låt oss kalla det magi.
Det är något fullt verkligt i denna fysiska nutid.
Men vad är det? och hur funkar det?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#9


See User information
Magi (samtliga andra klassificerinar) är kort o gott enbart vår natur. Däremot är det vi som klassar det som svart, vit, occultism, spiritualism, new age, shamanism, vetenskap, naturligt vs onaturligt... Ja, name it. Men går man till botten av det, är det enbart natur (kort o gott).

Vi lyckas ju tom stämpla växter som fel och lagbrott...
Uch fy på sig naturen!

Nog enbart människan som lyckas med en sådan sak...
Hurray för den mänskliga "mognaden" och "framgångar"...


Posted on: 2010/10/2 20:49

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#10


See User information
Allt är energi,, idag lever vi här och nu,, när vi är döda lever vi där och då men det blir där och nu då.

Allt är energi ett starkt sinne med hjärtat kan styra energi.
Men sinne utan blockeringar.

Med ren intention och inga blockeringar lyder energin din vilja.

Jag skriver vilja inte tanke för det är andens vilja som ger en förmågan att visualisering fungerar i fysiska termer visualisering talar bara om för anden vad den ska göra.

Energi är andligare än vad folk tror.
Även en elektron har en vilja.

Allt är ett.

Komihåg , allt har sin natur, allt har sin tid. allt har sitt pris.
Svart magi är inte bra och utöva det kostar mer än vad det smakar pga karmiska samspelet.

Men detär mycket enkelt komihåg att ett starkt sinne och ren intention styr energin.
Fler sinnen mera energi.
Fokuserade sinnen på en punkt mer energi till en punkt.
Energin kommer inte av sig själv heller utan endast om modern eller fadern (din högsta själ) vill och släpper den därför är ren intention viktig.

Och det går inte ha ena utan det andra för jord och himmel balanserar varandra.
Därav är vi en fusion .

Posted on: 2010/10/2 21:24
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#11


See User information
Quote:

Shen skrev:
Allt är energi,, idag lever vi här och nu,, när vi är döda lever vi där och då men det blir där och nu då.

Summan av alla människor som någonsin levt, men nu är döda är samma antal människor som just nu lever på jorden - Balans.

Quote:

Shen skrev:
Och det går inte ha ena utan det andra för jord och himmel balanserar varandra.
Därav är vi en fusion .

Posted on: 2010/10/2 22:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Svart magi
#12
jag är med er alla till fullo. instämmer helt.
men dessa människor i toppen av pyramiden, på vilket sätt praktiserar dom denna magi?
eller, hur rättare sagt.
Med linjaler och kompasser? Eller med starka doser av lsd eller dmt?
Är det "bara" pengar?
Och alla symboler i världen är bara ett språk för dessa pengakåta sjuklingar att se varandra. Hur kan dom lita på ett symbolspråk, som över en natt kan vändas mot sig själva?
Om alla goda viljor och människor i världen började leka med triangelsymboler, ögon, 666:or och annat dravel i sina loggor för företag, filmer, tidningar, media osv, så skulle förvirringen bli stor
är deras system så korkat tro?
Att de, alla de i så fall lättlurade frimurare, blint litar på eller iaf sätter högre i kön, andra "partners" som delar samma ideologi i logos?
Jävligt enkelt knep att promota sitt företag i så fall.
Gör en logga med en pyramid i så öppnas dörrarna

som sagt, mänskligheten är på den vinnande sidan.
Frågan är bara hur många jordsliga år det tar innan detta ondsinta pengasystem, denna svarta magi är utrotat, och ersatt av något bra.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#13


See User information
Dom kan inget om sann magi.

Vad dom praktiserar är manipulerande av människans principer.

Att syssla med demoner och symboler har ingen inverkan på en stark själ så länge du är sann mot ditt hjärta kan en demon inte göra dig något.

Det är pengar och det är en ideologi dom följer.

Ideologin är utstuderad till att manipulera människan genom att hålla denna i glömska om deras egen natur därav får dom människors tilltro och kan splittra gemenskap och använda den kraften splittringen ger uppehov till, till sitt eget egos nytta.

En sådan ideologi håller aldrig .
Allt som baseras på lögn raseras förr eller senare och lögner skapar inte homogena system eller cirklar.
Det är därför vi alltid ser deras planer ha ett pris , såsom slavar lidande brott , miljöförgiftning, död , fattigdom osv för att dom måste jämna ut sitt överskott för att hålla lögnens cirkel sluten.
Dom skapar dålig karma som genom människors oförstånd föder dålig karma så människor återföds i glömska så även det leder till mera onödigt lidande och konflikter.
Dom korrumperar dom själsliga alternativen i liven ända tills dess rot.
Men till slut når allt sin ände och när dom inte blir mätta på makt blir ochså deras planer mer radikala därav mer synliga.

Det är vad vi ser idag.

Det är lätt och ersätta detta system med något bra.
Det är bara lära människor sanningen om deras egen natur.

Dom tror att dom gör vinst för dom tror inte på något annat än sitt ego, dom har varken upplevt dödsriket , det heliga ljuset eller har förståelse för hur allt sker enligt högre vilja.

Förlorade bortom den heliga andens visdom.
Därför kan man inte få dem heller att inse hur dom ska agera i långa loppet.
För allt dom kan är att manipulera dom har en förvriden syn av vad som är rätt och fel.
enligt dom såsom så många andra är det som är rätt det som gynnar min komfort.

Därför kommer dom aldrig nå högre förståelse eller kunna styra med sanning för dom kan inte se hur långt orsak och verkan sträcker sig när dom inte har någon uppfattning om processerna.

Allt är ett.
Allt.
Den som slår andra slår även sin fader och sin moder.
Den som slår andra lurar bara sig själv.
Dom kommer bara förstöra för sig själva och för alla andra i långa loppet, någon vackrare plats än jorden kommer dom aldrig hitta.
Om dom tror att dom kan döda alla och behålla jorden tror dom fel, anden bevittnar deras handlingar gud ger den onda makten för att den onda ska dömma sig själv.
Livet är ett prov det är även ett prov för dem.
dom har inte insett att ordet oberoende är en illsuion.
Deras handlingar talar om deras intentioner och drifter.
Dom drivs av självhat och hämnd det är därför deras ideologier har så sjuka funktioner pga när man lurar folk med lögner ter sig ochså lösningarna till problemen onda.

Ett av dem = Depopulation.
Endast en dåre till satans lösning.

Posted on: 2010/10/2 23:05
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#14


See User information
Här är det faktist du som inte förstår Shen. Med depopulation får de en större del av det kollektiva medvetandet. Det stora undermedvetna. Mer kvalité på tankarna och större vishet.

De tycker visheten blivit för utspädd, men det är universums lag att fler delar ju större universum är. De vill vara färre att dela detta.

Posted on: 2010/10/2 23:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#15


See User information
Mycket är upp och ner.

Det talas ofta om att girighet och ego styr på stor nivå men sällan om på låg nivå, individnivå utifrån maktkamper i t.ex. sociala sammanhang. Bara på detta forum kan man finna tydliga exempel på detta.

Det talas också ofta om saker som gjort intryck på mig eller dig, nästan alltid från andra; youtube, google, ja listan kan göras så lång att den går till mellan dig och mig. Jag drar också slutsatsen att en hel del erfarenheter kommer inifrån oss själva, påverkade av droger som tillsammans med annat läsvärt blir slutsatsen "allt är ett".

Så om vi testar att byta ut ordet dom och de och sätter in oss själva i perspektivet Shen, så ser vi att en hel del (inte allt) men mycket stämmer in bra på oss själva.


Jag kan inget om sann magi.

Vad jag praktiserar är manipulerande av människans principer.

Att syssla med demoner och symboler har ingen inverkan på en stark själ så länge jag är sann mot mitt hjärta kan en demon inte göra mig något.

Det är pengar och det är en ideologi jag följer.

Ideologin är utstuderad till att manipulera människan genom att hålla denna i glömska om min egen natur därav får vi människors tilltro och kan splittra gemenskap och använda den kraften splittringen ger uppehov till, till mitt eget egos nytta.

En sådan ideologi håller aldrig .
Allt som baseras på lögn raseras förr eller senare och lögner skapar inte homogena system eller cirklar.
Det är därför vi alltid ser att planer har ett pris , såsom slavar lidande brott , miljöförgiftning, död , fattigdom osv för att vi måste jämna ut vårt överskott för att hålla lögnens cirkel sluten.
Vi skapar dålig karma som genom människors oförstånd föder dålig karma så människor återföds i glömska så även det leder till mera onödigt lidande och konflikter.
Vi korrumperar dom själsliga alternativen i liven ända tills dess rot.
Men till slut når allt sin ände och när vi inte blir mätta på makt blir ochså planerna mer radikala därav mer synliga.

Det är vad vi ser idag.

Det är lätt och ersätta detta system med något bra.
Det är bara lära människor sanningen om vår egen natur.

Jag tror att jag gör vinst för jag tror inte på något annat än mitt ego, jag har varken upplevt dödsriket , det heliga ljuset eller har förståelse för hur allt sker enligt högre vilja.

Förlorad bortom den heliga andens visdom.
Därför kan man inte få mig heller att inse hur vi ska agera i långa loppet.
För allt vi kan är att manipulera vi har en förvriden syn av vad som är rätt och fel.
enligt oss såsom så många andra är det som är rätt det som gynnar min komfort.

Därför kommer jag aldrig nå högre förståelse eller kunna styra med sanning för jag kan inte se hur långt orsak och verkan sträcker sig när jag inte har någon uppfattning om processerna.

Allt är ett.
Allt.
Den som slår andra slår även sin fader och sin moder.
Den som slår andra lurar bara sig själv.
Jag kommer bara förstöra för mig själv och för alla andra i långa loppet, någon vackrare plats än jorden kommer jag aldrig hitta.
Om jag tror att jag kan döda alla och behålla jorden tror jag fel, anden bevittnar mina handlingar gud ger den onda makten för att den onda ska dömma sig själv.
Livet är ett prov det är även ett prov för mig.
Jag har inte insett att ordet oberoende är en illsuion.
Mina handlingar talar om mina intentioner och drifter.
Jag drivs av självhat och hämnd det är därför mina ideologier har så sjuka funktioner pga när jag lurar folk med lögner ter sig ochså lösningarna till problemen onda.

Ett av dem = Depopulation.
Endast en dåre till satans lösning.



När man väl ser våra diskussioner på detta sätt inser man också hur vilse vi är; attityden må vara positiv att vi vill vara andliga. Men få av oss är det, vi tar in kunskap från olika håll och fyller flaskan med det ena och det andra; till slut har vi pyttipanna där man oftare beskyller andra än ser sig själv i spegeln på kvällen och funderar över hur rent man handlat EFTER HJÄRTAT.

Posted on: 2010/10/2 23:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#16


See User information
Jag var på väg, men ångrade mig... att just byta ut det där "dom" som Shen skrev frekvent, mot "jag", Alarik gjorde det istället.

Som du säger är mycket upp och ned, allt är det. Så vänder man inte på sitt tänk så kommer man alltid att vara i oförstånd.

Det handlar inte om dumma andra, eller att riva papper hos myndigheter för att bli "fri", det är en illusion för new agare och andra som inte vet att vända på tänket och vart man bör peka för att hitta den felande.

Posted on: 2010/10/3 0:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#17


See User information
När folket börjar vakna måste sanningsmissbrukare skapa trauma för att kunna skriva om historien så dom kan fortsätta missbruka människor mot varandra..

Det är vad man ser i WW1
WW2
Och vad dom vill få till WW3.

Att byta ut orden till jag fungerar inte för mig , dessa banor är inget att beröra sig med.

Men om det är så att man som person styrs av egot lär man nog känna igen en del (Ja) isåfall har man mycket att jobba på

Man bör inte hitta och peka på någon adekvat, man bör följa sanningen för att kunna följa sig själv inte någon annan.

Kommihåg att alla konflikter ,, alla konflikter beror på falsk kunskap, kunskap som strävar bort från orsak och verkans grund och det finns alltid någon som profiterar på att skapa dessa.

Människor må gräla inom relationer exempelvis och tro det beror på dem.
Men källan ligger så långt ifrån dem det går.
Alla konflikter.
Det är något att begrunda.
Lögn är därav satans fader.
Därav född i synd.
Endast sann förlåtelse från hjärtat och att kasta ifrån sig högmod är enda som kan öppna ögonen.
Och högmodet är den sista fällan för anden och hjärtat som ändrar form och anfaller i olika skepnader gång på gång.
Så man ska aldrig glömma vart man är påväg.
Därför är det aldrig försent och öppna ögonen så länge man gör det med ren intention.
Även en mördare kan bli frälst.
Det är även så att ju längre ifrån centrum av sanning man ligger såsom en manipulerare eller en mördare desstå större är uppoffringen.
Desstå mer insåg dem betydelsen.
Det finns även historier om generaler som nått upplysning.
Inget är omöjligt.
som det står skrivet.
Förlåtelse kommer till den som ärligt söker den från hjärtat.

Posted on: 2010/10/3 0:53
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#18


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
LHC, large hadron collider menar jag såklart.


Som finns i Cern.
Så helt fel ute är det ju inte att skriva Cern i olika sammanhang. Folk förstår vad man menar.

Posted on: 2010/10/3 18:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#19


See User information
Beror ju på om man vill vara korrekt eller inte... LHC är ju ett projekt inom organisationen CERN

Posted on: 2010/10/3 19:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Svart magi
#20


See User information
Quote:

wavemaster skrev:
Beror ju på om man vill vara korrekt eller inte... LHC är ju ett projekt inom organisationen CERN


Sant, så sant.

Men att vara korrekt är att vara ödmjuk. Jag menar inte att du inte är det. Sann upplysning kräver dock ödmjukhet och lite i det ligger det i att vara korrekt.

En del jagar stavfel. Skulle jag göra det med min bästa vän skulle vår relation bli rätt tjatig då han stavar som ett arsel emellanåt. Det korrekta är här att inte påpeka det.
Men visst är det ibland underhållande. Killen har bakgrund inom teknisk fysik, är påläst om allt möjligt som jag aldrig anser mig ha tid till - men att stava korrekt? åh nej! :)

Posted on: 2010/10/4 10:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS