vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: p1 - "Förbjudet silver säljs som kosttillskott"

See User information
Quote:

menola skrev:
metaphor: Jag har använt rätt dosering med viss mångd i vatten och jag har inte känt några magproblem. Mår prima. Hur mycket mer ska man förklara?

menola

Tack, då förstår jag vad du menar. Fick intrycket av att du hade väntat dig någon sorts omedelbar effekt av silvret. Jo, man mår prima av silver.

Posted on: 2010/10/3 21:59

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Silver åt folket...
... guld åt eliten?

Posted on: 2010/10/3 22:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jo, precis. Kolloidalt silver är LIVSFARLIGT och du DÖR OMEDELBARTnär du intar det.

Värktabletter däremot är sunt, rena hälsokosten. Ta en Alvedon och gå och lägg dig...

Please... att det ens diskuteras här...

Posted on: 2010/10/4 4:43

See User information
Jag har också gjort Kolloidalt silver.

Jag anände då en bilbatteriladdare.

För att få prosessen att gå fortare så mickrar jag vattnet (använd aldrig kranvatten det kan orsaka sjukdomen Agrya som kan orsaka att du får en blåton i huden).

Tvätta desutom ur kärlet du tänker använda med Batterivatten dvs destilerat vatten som är fri från andra mineraler. Använd 99.99% rent silver.

Emellanåt så ser jag till att silvertråden inte blir aldeles för oxiderad.
I själva prosessen så bildas syre och vätgas, syret gör så att silvret oxiderar och mörknar, använd då något till rengörningen som bara skall användas till det ändamålet, tex en grön Scotch-Brite.

Som föregående personer sagt så avsluta prosessen när vattnet blivitt svagt gult inte tegult, utan precis så att du ser en lätt gul ton.

Desto mer silverparticklar som frigjorts i vattnet desto mer leder det ström och det i sin tur gör så att prosessen accelererar och frigör större particklar vilket man inte vill ha, så avsluta i tid.

Posted on: 2010/10/4 10:56
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!

See User information
Quote:

Network skrev:
Jo, precis. Kolloidalt silver är LIVSFARLIGT och du DÖR OMEDELBARTnär du intar det.

Värktabletter däremot är sunt, rena hälsokosten. Ta en Alvedon och gå och lägg dig...

Please... att det ens diskuteras här...

Gick du i sömnen där eller...

Har folk extrem silverbrist... suck...

Inom komaismen har man naturligtivis inte insett att vända på tänket - därför är symptom, eller saker på ytan, kroppen, som inte "känns bra", inte heller bra, så "vapen of massdestruction" ska masstillverkas, silver bullets to the people...

Kroppen har all vishet, utrensningar och symptom är inget dåligt, utan nödvändigt.

Bara för att man hindrat något från att synas på ytan, så är det inte samma sak som att det som ligger där bakom och ger symptomen skulle vara fejsat - då kan man fråga sig om man istället skjuter på saker och ting i tiden, att det dyker upp senare som kanske värre symptom.

Nu ska vi se vilka som är Don Quijotare, DrKlot är beredd med allas journaler.

Posted on: 2010/10/4 20:02

Anonym
Om nu silver är giftigt så ska man inte ha silverbestick och silvermuggar. Man kan dö av det :)

menola

See User information
Quote:

menola skrev:
Om nu silver är giftigt så ska man inte ha silverbestick och silvermuggar. Man kan dö av det :)

menola

Ja då blir det pappmuggar till nattvarden.....

Posted on: 2010/10/5 8:55
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Hur som helst så är alltid ett "förbud" ett angrepp mot friheten i en nation. Förbud behöver inte finnas, vi människor är tillräckligt intelligenta för att förstå att överkonsumtion av någonting leder till döden.

Om någonting är farligt så sköter det naturliga urvalet automatiskt utrensning av idiotiska idéer/beteenden (som leder till döden).

Så jag är "för" att låta människor konsumera vilka droger de vill, vilka metaller de vill, och vilka vacciner de vill...

Bara de inte får skattefinansierad läkarvård för sina "äventyr". Överdos "ska" leda till döden. Metallförgiftning "ska" leda till döden. Och vacciner "kan få" döda dem när de själv valt att ta vaccinet.

(Alla människor är medvetna om vad de stoppar i sig, och är de inte det så bör de väl ändå sållas bort på naturlig väg... eller?)

Men allt det här gäller enbart när man har friheten att välja. Så fort tvång och förbud kommer in i bilden så gäller inte längre åsikterna ovan.

Om det är tvång på att konsumera kosttillskott så anser jag att kosttillskotten måste vara "säkra". Om det är tvång att vaccineras så måste vacciner vara "säkra". (Då måste det ha utförts studier som följt tusentals människor hela livet för att se effekten på människor från födsel till ålderdom)

Jag är trött på att mina skattepengar ska gå till läkarvård för idioter som knarkar, extremsportar eller på annat sätt medvetet förgiftar/utsätter sin kropp för onödig fara (genom exempelvis alkohol). Varför ska jag behöva betala deras läkarvård???

Jag erkänner att jag inte gjort en ansträngning att leta upp ett annat land som är mer i harmoni med mina åsikter. Så egentligen är jag väl inte jättebesvärad. Dagens Sverige har en rätt trevlig ideologi. Även om det finns idioter som utnyttjar det omedvetet genom att bara vara dumma i huvudet och utsätta sin kropp för onödigt stor fara för nöjes skull.

Posted on: 2010/10/5 9:43

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper