Vakencorner
|
Re: Förändra på lokal nivå.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Dagens politik går nog endast användas om någon representerar sanningen för oss.
Risken för korruption eller utfrysning är ju stor ochså. kommuner som stater är ju en bättre lösning helt klart. Isåfall kan dom som tyr sig till ett visst sätt att leva söka sig till dom kommuner som uppfyller deras levernes krav. En liberal kommun utan ideologisk rasism skulle jag vilja leva i isåfall. Ut ur Eu är helt klart ett krav.
Posted on: 2010/10/14 14:42
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo, risken för utfrysning är helt klart stor.
Men man får ta myrsteg och se vad som händer och inte vara alltför radikal på momangen. Skulle utfrysning ske så måste man se till att klara av en sådan också. Men hur smart skulle det vara ur regeringsynpunkt egentligen? Folk skulle runt hela Sverige skulle ju ifrågasätta varför? de som hade en sån bra grej på gång. Folk kanske till och med skulle syna hela bluffen! "kommuner som stater är ju en bättre lösning helt klart." precis som du säger, och skulle jag haft pengarna skulle jag köpt upp mark att utföra min utopi på men nu har jag inte det och funderade därför på om man skulle kunna använda sig av det som redan fanns ![]()
Posted on: 2010/10/14 14:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är helt med på detta, kommer inom kort börja spåna och "jaga" lite i detta ärendet. Kommer öppna upp för en samverkan. Tyvärr kommer väl lite toa-papper behövas...
Posted on: 2010/10/14 15:10
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
@Avatar
Hör av dig när du är redo! Jag vill göra förändring snarast ![]() Men inser att det krävs mer än en människa för att göra det, eller, det skulle vara så mycket enklare då. Och svårt skulle det ju vara att driva ett parti på helt egen hand. Ansluter mig mer än gärna till denna samverkan.
Posted on: 2010/10/14 15:19
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login