vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: Pågår nu (USA)

See User information
NORAD Officer Predicts Worldwide UFO Display October 13, 2010/

http://www.youtube.com/watch?v=s34ndFQM3W0

Posted on: 2010/10/14 14:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2010/10/14 14:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Dags för teatern och rulla igång.

Någon som sett videon med mekanikern som forskade på Ufon i Area 51??

Ända sen dom känt till magnetiska vortexen har dom väntat på att transistor teknologin ska hinna ikapp dem.

Nog finns det ufon som krashat som dom har tillgång till.

Men nog kan dom kopiera tekniken ochså.

Förväntar mig ett skådespel på himmlen.

Hur ska man tolka independence day??

Jag tolkar den som skrämmselpropaganda vilket innebär att Aliens är goda varelser och staten inte vill att man ska veta det ELLER.

Att dom som kopierar deras teknologi vill icensätta ett krig och få oss tro det är rymdvarelser.

Att något är fuffens känner nog lla på doften iallafall.

Posted on: 2010/10/14 15:20
Resized Image

See User information
Det var väldans vad det blev tyst i den här tråden.... Hur står status?

Posted on: 2010/10/14 19:49

See User information
Ovanligt lite polisbilar som gör utryckning med sirénen på idag jämfört med alla andra dagar av nån outgrundlig anledning. Däremot har jag sett massor av lastbilsreggade svarta Mercedessuvar med tonade rutor stå lite varstans. Men det var nästan tomt utanför polishuset på parkeringen, snutarna verkar vara nån annanstans.

Posted on: 2010/10/14 20:03
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information

Dom kanske lyssnar på infowars.com

:)

Posted on: 2010/10/14 20:07

See User information
Nog händer det saker "over there"..

Government Trains Troops To Run American Cities
http://www.prisonplanet.com/governmen ... -run-american-cities.html

"Program re-ignites fears that active duty military are being primed to deal with civil unrest in aftermath of economic turmoil"

Posted on: 2010/10/14 20:12
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Var 17:e hus beslagtas.

Usa håller på kollapsa dom är kraftigt skuldsatta men forsätter ändå lägga alla skattemedel på militären.

Posted on: 2010/10/14 20:51
Resized Image

See User information

Smäller väl idag eller imorgon... Innan put-options löper ut den 16e.

Posted on: 2010/10/14 21:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2010/10/14 22:36

FRI

Bättring för alla!

See User information
UFO:s i all ära, men om det nu verkligen är nåt på gång i USA måste det vara nåt dom håller jäkligt tätt med och om det är så måste det som kan tänkas hålla på att hända 1. vara nåt i hästeväg 2. planeras av en väl sammanhållen grupp med kommandoordning och då finns det bara en förklaring:

Dom tänker mula Obama!

http://wakeupfromyourslumber.com/node/6988

Han har ju mittperiodsvalen framför sig, Hillary Clinton har gjort ett bra jobb och en Joe Biden blir förmodligen INTE vicepresident särskilt länge. Plus att väldigt många hus är till salu som sk foreclosures just nu, det är så löjligt billigt att till och med undertecknad står och slår med plånboken i handflatan och säger hmmm. Men det pågår också ödesdigra förhandlingar om Jerusalems framtid och massor av soldater är på väg hem från Mellanöstern just nu och den amerikanska närvaron där minskar, kanske för gott - och då blir ju Israel nervösare än annars.

Syndabocken är ju redan utsedd... Tea Party-rörelsen och "konspirationsteoretiker" inklusive 9.11-revisionisterna!

Kanske det knakar mer än vi inser under ytan... hoppas verkligen inte det händer nåt, jag vill hellre sitta i en gungstol på en veranda i Florida med en majspipa i käften på vintrarna och suga på en dunk hembränt i 24 graders värme med havsutsikt och köra en gammal amerikanare än att slita mig genom en vinter till härhemma i husvagnar och gamla träskjul med fotogenkamin...

Posted on: 2010/10/14 23:13

Edited by Asgeir on 2010/10/14 23:28:30
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Snackas oxå om en vandring till om det var senaten eller vita huset, med ett miljontal amerikaner... För att påminna politikerna att Amerikanerna finns... Typ som en fredlig varning om att "kom ihåg folket".

Men kommer 1-2+ mille vandrande... Skulle nog vilken politiker som helst skita knäck.

Bara ryckten jag hört, kanske inte är något.

Posted on: 2010/10/15 1:04

FRI

Bättring för alla!

See User information
Ett stort protestmöte för några månader sedan skakade ju inte Obama nämnvärt. Det är lite skillnad på att protestera mot sånt man upplever som orättvisor eller att vara för fred och att helt enkelt skrikande tåga mot landets president skanderande "Vi vill ha Makten i vår Hand, annars så blir det Mord och Brand!"

Men den sortens stämningar har inte framkommit i rapporteringen, snarare ligger det och pyr ett missnöje som aldrig går att helt stoppa, regionalt och moralisk/principiellt. Var femte amerikan tror ju att Obama är muslim och tänker bygga moskeer överallt.

En intressant detalj: Under förbudstiden lät amerikanska presidenter sig gärna avbildas med muslimska huvudbonader som fez, som nuförtiden är förbjuden i flera muslimska länder. Det fanns nån fortsättning på frimurarsystemet där man gick över till islam i de högsta graderna...

Och som en ännu kuriösare detalj kan jag med ett småleende påpeka att chefen för systembolaget på åttiotalet som jag glömt namnet på sade sig vara muslim!

Posted on: 2010/10/15 6:51

See User information
Quote:

saibot skrev:
NORAD Officer Predicts Worldwide UFO Display October 13, 2010/

http://www.youtube.com/watch?v=s34ndFQM3W0

Project Blue Beam ??

http://www.educate-yourself.org/cn/projectbluebeam25jul05.shtml

Posted on: 2010/10/15 9:16

See User information
Mycket Ufo agendor som börjar ploppa upp överallt.

Posted on: 2010/10/15 12:50
Resized Image

See User information

Posted on: 2010/10/15 12:59

See User information
tycker UFO:n stinker... man förbereder sig och sen plup kommer det bara massa ufo:s..

ufo ambassadör och vet i fan, det är mycket värre än vi kan föreställa oss...

tänk även på att inga militärplan syns till då dom hovrat länge över städerna, självklart skulle det finnas armader av stridsflyg det är ju för fan allvarliga saker....

Finns bara dom här scenarion.....

1. Vi befinner oss i en gigantisk "CIA"Matrix med bluff ufo:s

2. Den yttersta eliten samarbetar redan med ufo:s

alla andra alternativ är orealistiska....

Båda är mycket allvarliga om det är scenario 1. så är dom flesta andliga som fört och pushat fram budskap/ CIA avlönade...

Scenario 2. Eftersom man inte avslöjat att man samarbetar med dom finns bara ondska kvar...

Posted on: 2010/10/15 13:38

See User information

The winds will blow
the profits go down
i'm out of work
my daughter will drown
there's stree in my heart
...blood on your hands
pushing up hill
against the company man

well i'm just a hard working corporate slave
my mind should hate what my body does crave
well i'm just a humble corporate slave
driving myself into a corporate grave

it's raining
in corporate heaven
all the coffers are a singing

Posted on: 2010/10/15 13:46

See User information
Moderskeppet ligger i lagrangepunkten bortom Månen, sista uppskjutningen av en raket innan detta hände var nämligen för att placera ut diverse hjälpmedel.

Jag är ledsen att jag inte sagt detta förut. Men det är meningslöst att säga nåt om "man inte har bevis" det vet ni alla lika väl som jag. Jag är trött på att aldrig bli trodd men alltid ha rätt.

Nu får ni ju se själva! Jag är inte ens sur men det känns lite dumt alltihop.

Vad jag inte vet är om den uppståndelse det talas om i USA just nu har något samband med UFOna. Det kan mycket väl vara helt oavsiktligt.

Posted on: 2010/10/15 17:36

See User information
Detta är vad jag "vet" och uppfattat detta som.

Något är i görningen och helt "vitt mjöl" är det inte i påsen, är lite för "halvhjärtat".

Vart ett moderskepp är, spelar kanske inte någon roll, då det skulle kunna vara 10m från dig och du ser inte en jota eller anar det alls.

Sedan skulle det vara ett stort misstag att tro vad så kallade aliens har för agendor/inställning, då en avancerad civilation borde ha en helt annan utgångspunkt för sitt ramverk(Se ex Hawkings idiotiska teori och påståenden om hur vi betedde oss mot indianerna..) Rent naivt att utgå att de har "samma" syn och värderingar som vi har. Vad som är rätt o fel för en, behöver inte alls vara det samma för en annan.

Men en sak vet jag, dom som kommer att ge sig till känna, är något helt annat än vad vi tror/blivit matade med och vi skulle ta emot dom med öppna armar. Vi skulle "skämmas" ögonen ur oss för det vi gjort varandra. När vi lär oss vad begreppen "vi och dom" verkligen handlar om och hur nära besläktade vi egentligen är... När vi fått in det i våra tröga skallar att det är oss själva vi har mördat, sårat, svält, dyrkat, helgonförklarat osv... Att "tomrummet som kikar ut genom ögonen" det verkligen är av en och samma sak och att vi bara betett os som idioter mot oss själva... Vi är bara fingrar av en och samma hand. .

Vi står inför tröskeln o fatta vem/vad vi är för några... Att sedan några idioter vill bibehälla "status quo" för egen vinnings skull för en idiotisk orsak som makt över andra... Det är en fysisk övergång som även är på väg, och dessa "egoister" kommer förstå vad Darwinism verkligen handlar om...

R.I.P. NWO, ni faller bokstavligen på ert eget svärd.

Posted on: 2010/10/15 18:42

Edited by Avatar on 2010/10/15 18:59:36
Edited by Avatar on 2010/10/15 19:12:33
Edited by Avatar on 2010/10/15 19:13:32

FRI

Bättring för alla!

See User information
Är helt med på din linje Avatar så klart det finns liv i universum bland alla miljard tals stjärnor Galaktiska federationen har insikten om hjärtat, fred och harmoni dom är här för att hjälpa tellus till att bli en upplyst och harmonisk planet att leva på GF ligger före i utvecklingen mentalt o känslomässigt samt vetenskapligt....!
Den mörka eliten försöker givetvis mörka detta fenomen.!
Men glöm inte att det finns upplysta goda människor även på insidan.!

Posted on: 2010/10/15 19:13

See User information
Quote:

Anahata skrev:
Men glöm inte att det finns upplysta goda människor även på insidan.!

Absolut inte, det är med stor förväntan jag ser förbi dessa små "gupp" på vägen vi måste genomgå, innan vi fattar galoppen.

Ledsen om jag var lite "out there", men är övertygad folk kommer se vad jag verkligen menar inom kort. Kanske redan före nästa sommar...

Som jag brukar säga: "Skratta gärna åt mig nu, men kommer själv inte skratta tillbaka när sista ordet är sagt".

Posted on: 2010/10/15 19:17

FRI

Bättring för alla!

See User information
i positiv bemärkelse avatar.
Det är helt enkelt tellus tur att transformeras vad än människor vill på jorden så kommer universum se till att detta sker.! på ett eller annat set vi är inte den första eller sista planet som går igenom detta universiella fenomen.
Må väl...

Posted on: 2010/10/15 19:33

See User information
Absolut inte, så rätt. Vi tror oss vara så speciella och viktiga... Egot i ett nötskal vi blivit uppfostrade till att tro och veta är allt som finns.
Talk about the ultimate joke of man kind...

Allt det kommer ner till är en helt naturlig händelse, "2012"-fenomenet är enbart ett naturligt steg i en utvecklingfas. Vi kommer se detta, allt efter som "slöjorna" lyfts för våra ögon.

Bara som ett reflektion:
När vi börjar se att allt som det surras om på vaken.se verkligen kan ses från 2012-fenomenets perspektiv, kommer mycket ändras.
Att det finns ett samband i tiden, har fortsatt ingen motsagt (Utom bara påhopp utan grund). Det är inte en slump, att allt händer precis nu.

Peace och i <3!

Posted on: 2010/10/15 19:40

FRI

Bättring för alla!

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper