vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 »


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#25


See User information
Mailade till infowars.com bl.a

Posted on: 2010/10/19 23:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#26


See User information
Jag har kontakt med via chat med vad som ska vara hans fru. De har inte hört någonting. Både Expressen och Aftonbladet ska vara informerade.

Även ringt till Landskrona polisen som inget visste till slut tillsagd kontakta Jönköpingspolisen

Hon ska även ha fått ett telefonnummer till någon åklagre (nr 0105626000) av en Polis kvinna i jönköping.

Det är allt jag vet.

Jag vet inte vem nummret är till.


Posted on: 2010/10/19 23:37
"Truth is a pathless land"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#27


See User information
corruptio.se är otillgängligt.

Posted on: 2010/10/19 23:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#28


See User information
Tycker inte detta är något att ge uppmärksamhet till. Vet någon överhuvetaget vad han någonsin har "avslöjat"? isf hänvisa mig till bevisen.. Hans blogg är en jäkla röra och han skriver som han var tretton år gammal. Borde det verkigen länkas till hans blogg på framsidan?.. Vem vet vad han har skickat för mail till polisen/kongressen eller vad det nu kan vara, helt för tidigt att försvara honom vid detta lagret.

Från hans blogg:
"Det är din rätt att inneha vapen för att skydda dig och din familj från kriminella beväpnade fega kräk. Du har rätt att använda grovt våld mot den som försöker att hindra dig från att försvara dig och din familj. Horungarna som kallar sig för politiker skyddas med vapen… men du får inte!"

Tror detta skickades i ett mail till polisen:
"Besök inte corruptio-bloggen så det kan spåras till polismyndigheten. Den som av er inte lyder kommer att tvingas (utav polismästaren) att ligga med lars wetter, Andres gripenlöf och göran lindberg, när denne kommer ut från finkan"






Posted on: 2010/10/20 0:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#29


See User information
Tog de bara med sig killen - eller genomfördes också husrannsakan?

Vad hände med hans dator, t ex.




Posted on: 2010/10/20 0:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#30


See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Borde det verkigen länkas till hans blogg på framsidan?..



Det vore värre om coruptio länkade till vaken på sin framsida... det vore korrupt... om något

Posted on: 2010/10/20 0:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#31


See User information

Tror ni det finns en koppling till denna?

Artikel från: Publicerad: 2010-10-13
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7946559.ab

Reagerade på saker om att det är "Carl Bildts fel"... Uppkommer i båda delarna, bloggen och ABs.

Posted on: 2010/10/20 0:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#32


See User information
Hm, är det ett vanligt mål om förtal det handlar om? Men varför stormar då polisen in på det viset?

Jotack, det kan finnas allt möjligt innanför ringmauren...

Posted on: 2010/10/20 6:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#33


See User information
Tja, sen det där med att politiker skulle vara avkommor till prostituerade kvinnor, det är ju förvisso ofta sant, se bara Bill Clintons tvivelaktiga härkomst... men man behöver ju inte uttrycka sig så burleskt, det är sant...

Posted on: 2010/10/20 6:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#34


See User information
Hur man uttrycker sig och de underliggande fakta påverkar varandra i hög grad. Den som sprider rykten eller misstänker något som kunde vara en konspiration måste följaktligen alltid vara beredd på att bli ivägsläpad i handbojor. Hur dra gränserna här?

När det gäller "avkomma till prostituerade kvinnor" är det inget ovanligt fenomen att det finns personer som lyckats göra fantastiska karriärer. Dessa barn har ju en okänd pappa i bakgrunden också...

Posted on: 2010/10/20 8:21
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#35
På corruptios FB finns att läsa:

"Artikel om polisens hemliga bunker för vapen är orsak till att www.corruptio.se stängdes. En av de som driver sajten är idag häktad, fler kan komma att bli det"



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#36


See User information
Kopiera så mycket det går och sprid.

Posted on: 2010/10/20 9:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#37


See User information
kommer inte år vare sig

http://twitter.com/corruptioblog
eller
http://www.facebook.com/corruptioblog

är dom nerlagda, eller tillomed borttagna??

//rbe

Posted on: 2010/10/20 9:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#38


See User information
http://corruptio.blog.com/pdf/
Här finns hela bloggen i PDF-filer. Värt att tanka hem kanske?

Posted on: 2010/10/20 9:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#39

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#40


See User information
Kopiera allt.
Gå igenom huvudmenyerna.

http://corruptio.blog.com/

Tro det eller ej men det finns faktiskt bra intelligenta poliser som vill göra gott.

Synd att dom måste dras med ruttna ägg.

Kan fan inte kännas kul och tvingas underordna sig en fashistisk lagstiftning som döljer saker för befolkningen.

Har själv bevittnat såna par , om man får kalla dem par.
Som att du paras ihop med en idiot på din arbetsplats.
Man kan inte dra alla över en kam.

Posted on: 2010/10/20 9:59
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#41
Senaste Nytt i Corruptiogate: Han är nu anhållen för "hot mot tjänsteman"

http://www.infowars.se/2010/10/20/sen ... ot-mot-tjansteman-1454484


Edited by Eric_Johnson on 2010/10/20 11:30:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#42


See User information
Shen,

Nog finns det en del Poliser som ligger låsta i systemet, som kanske saknar mod att riskera ekonomiska-, system säkerheten av deras vardag. Speciellt om dom har familjer och månadsliga slavavgifterna i form av räkningar. Tyvärr kan detta säkert även uttrycka sig i former som frustration, vilket verkar påtala sig allt mer i sättet som poliser beter sig mot dom de möter i vardagen. Men det är som du säger, poliser är även människor, säkerligen i en svårare position än andra.
Tycker jag ser detta uttryck av brutalitet bli mer och mer påtaglig, då en medveten/omedveten inre konflikt ger uttryck i allt absurdare former. Är övertygad om att en människa i balans inte har dessa behov att göra sig så "hörd". Ta sedan i aktning att du även har självrättande systemet med att en polis alltid skall backa upp en annan, hur absurd eller glasklar saken är.
I många fall är det nog enklare att "surfa med" systemet och inte sticka ut, låta någon annan ta skiten ("Svensson" i ett nötskal). Allt medans dom egentligen bara är med och bidrar till polatiteten som växer fram allt mer.

Tyvärr verkar det som att detta fallet inte är varesig unikt eller det sista av sitt slag.

Här är ett till lite absurt fall i UK;






Vad sedan gäller "Hot mot tjänsteman" verkar det vara mer en praxis att använda den termen så snart man måste "styrka" sin sak som polis eller ordningsvakt... Nog den flitigaste åtalspunkten av dom alla...

Blev "avfärdad" från en krog för ett tag sedan då en vakt skulle vara tuff och sätta mig på plats för att jag inte hörsammade honom om något han sa, vilket fick honom att bli sur. Fredlig som jag är accepterade jag hans vilja att gå, men tydligen ville han att jag skulle springa ut.

Men till min kompis hade vakten sedan sagt att jag hade haft ett pekfinger mot hans bröst, därför han slängt ut mig, vilket jag inte hade gjort utan inte lyssnat till hans "command".
Bara ett exempel på när "våld mot tjänsteman" dras till en absurdhet.

Nu blev det inget av det, då jag lämnade frivilligt stället... Dock i armkrok av två modiga människor med hävdelsebehov.






Posted on: 2010/10/20 10:58

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#43


See User information
Ja det är snarare han som har blivit hotad.


Posted on: 2010/10/20 11:15
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#44


See User information

Visst är det absurt, "Kingdom of Sweden" AB blir allt mer likt "Murder and scam corp.". Påminner om Ryska maffian allt mer...


Posted on: 2010/10/20 11:30

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#45


See User information
Quote:

Avatar skrev:

Tror ni det finns en koppling till denna?

Artikel från: Publicerad: 2010-10-13
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7946559.ab

Reagerade på saker om att det är "Carl Bildts fel"... Uppkommer i båda delarna, bloggen och ABs.


Ja det är så här man arbetar när man planlägger ett ingripande. Man planterar en händelse som sedan skall föreställa ett "spår" eller ett indicium. Typ när Christer Pettersson var på löpsedlarna ett år före palmemordet. Denna gången var det mer bråttom.

Posted on: 2010/10/20 12:11
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#46


See User information
Ganska säker på att alla vi ochså skulle kunna klassas som shitzofrena.

Fördumma Förlöjliga och Stämpla.

Posted on: 2010/10/20 12:27
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#47
Quote:
Det vore värre om coruptio länkade till vaken på sin framsida... det vore korrupt... om något


Corruptio länkar till vaken.se

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Skribent Gripen För Avslöjat Sanningen.
#48
Jag förstår inte på vilket vis artikeln i Aftonblaskan skulle kunna kopplas till corruptios blogg?
Artikeln handlar om en man som sedan en vecka sitter häktad för att ha kidnappat ett barn...
??

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
73 user(s) are online (73 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 73

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS