vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Någon som vet var David Cole försvann?

See User information
Det sista jag verkar få ut om Cole är att han blev hotad av JDL och följaktligen tog tillbaka sina åsikter om förintelsen. Jag tror såklart inte att han helt plötsligt blev exterminist.

Är det någon som vet var i världen han är?
Är det någon som vet vad han gör?

Jag hoppas verkligen att han återkommer till revisionism-scenen.

Posted on: 2010/10/21 11:01
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Någon som vet var David Cole försvann?

See User information

Vad är det han säger, att Vatikanen inte tillät Hitler att försöka ta kål på så många judar han bara kunde? För att sedan hjälpa nasisterna fly rättvisan (Rat line)?

Och att skiten inte fortgår i samma spår, än idag?

Posted on: 2010/10/21 13:05

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag har aldrig hört någon sådan argumentation från Cole. Har du någon källa för detta eller är det bara en grundlös fråga?

Eller åsyftar du till hans offentliga tillbakadragning av sina åsikter?

Posted on: 2010/10/21 16:39

See User information
Googl... startpage "Rat line", intressanta saker Vatikanen hjälpte till med i slutet av andra världkriget och en hel del trådar runt det. Påven/Vatikanen lotsade ut nasister från Tyskland innan förlusten. Finns även info om att Hitler åkte ner till Vatikanen innan sina påhitt.

En sak är klar i alla fall, det finns långt mer till denna storyn än vad vi läst i skolböckerna...
Kanske var lägren skapade på uppdrag av Vatikanen/Påven för att få cash till kriget? Inte helt otänkbart...

Har ingen aning vem David är, så det kan jag inte säga så mycket om. Men undersök ovan, helt "grundlöst" är det inte.

Posted on: 2010/10/21 23:15

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Jo jag känner till att Vatikanen var inblandad. Undrade bara hur det förhöll sig till trådens syfte.

Posted on: 2010/10/21 23:24

See User information
Det är ju löjligt att påstå förintelsen inte ägt rum. En annan sak är det om man ifrågasätter omfattningen, men vi behöver dödliga sjukdomar som decimerar befolkningsmängden då och då. Detta är naturens sätt att ta hand om oss och jag är övertygad om att det finns ett råd någonstans som liksom jägare diskuterar likvidering fast av människor. Jag stödjer inte Hitler, men hans utrensning stöttade han säkert med det faktum att naturen gör så och att fler sjukdomar botas. Hade vetenskapen inte kunnat hitta på sjukdomar hade ett världskrig i WWII's skugga varit nödvändig var 5-10 år.
Det hemska med Hitler rensning var ju att han gick på en speciell "ras", men i nästa utrensning döms vi för den vi är.

Posted on: 2010/10/22 14:20

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper