vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Free man - Powers that becomes with real freedom.

See User information
Ang Skype:

Quote:

Conference calls
Host or participate in free conference calls with up to 25 people. You can include people who are using Skype, and others on phones and mobiles.

Man kan visa dokument för alla (Dela skrivbord (helt/marketar område))... Fint verktyg... o gratis. Får passa på nu innan LOL-bama ska kleta fingrarna i det mer, om han inte redan e där...

Upp till 25 människor (+ Lol-bama vill säga)

Blir fint det!

F*n va nice att det börjar röra på sig!

Posted on: 2010/10/21 20:08

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Då kanske det finns en anledning till att skaffa skype för det här lät intressant.

Det verkar vara en hel del jobb att sätta sig in i allt, och sen ständigt tänka sig för så man inte ställer till det.

Posted on: 2010/10/21 22:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Ni får gärna PMa mig med era Skype -nicks (Delger dom med iwarrior) om intresse finns att delta i detta.

Posted on: 2010/10/22 20:28

FRI

Bättring för alla!

See User information
En tanke som jag har funderat på länge angående om man avsäger sig kontraktet med staten om jag inte har ett kontrakt med staten varför skall då staten ha kvar mig i deras register dom kanske raderar mig ur deras dator då jag inte är anställd längre så om jag sedan kommer med mitt födelse bevis när jag vill om det inte finns någon PERSION med dessa siffror kvar i datorn så är jag medborgar lös?
finns det någon som styrker att staten inte kan göra detta juridiskt sett?

Ett annat konstigt exempel angående kyrkan som
Jag gick ur för många år sedan så jag kom ifrån kyrkoskatt men inte begravnings skatt så jag är uppenbarligen ännu betalnings skyldig till kyrkan även fast jag inte har ett avtal kvar.?
Må väll...

Posted on: 2010/10/22 20:40

See User information
Några punkter, kontraktets art och kontraktets egentliga ägare. Vem äger vad och vem har rätt att utnyttja.

Vad är det som står som ägare, i vilken form.

Allt handlar om avtal och kontrakt.

Jag behöver för övrigt inget bevis på att jag är född, jag står här! :)

Förhållandet till sammanslutningen är viktig samt, förhållandet till en själv, vem är man egentligen, vilka plikter har man egentligen, vem står man/svarar inför osv.

Posted on: 2010/10/22 21:08
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Quote:

Anahata skrev:
En tanke som jag har funderat på länge angående om man avsäger sig kontraktet med staten om jag inte har ett kontrakt med staten varför skall då staten ha kvar mig i deras register dom kanske raderar mig ur deras dator då jag inte är anställd längre så om jag sedan kommer med mitt födelse bevis när jag vill om det inte finns någon PERSION med dessa siffror kvar i datorn så är jag medborgar lös?
finns det någon som styrker att staten inte kan göra detta juridiskt sett?

Ett annat konstigt exempel angående kyrkan som
Jag gick ur för många år sedan så jag kom ifrån kyrkoskatt men inte begravnings skatt så jag är uppenbarligen ännu betalnings skyldig till kyrkan även fast jag inte har ett avtal kvar.?
Må väll...

Personen dom handhavit genererar miljoner per år för dom (födelserätt i landet), vilket dom verkar ha sålt... och så länge den hänger levande (Se stora bokstäver på gravstenen) genererar den pengar.

Kyrkan vs Staten... Delat ägande... Do the math.

We are just milk cows for the few...

Men det vackra med allt... din födslorätt kan ingen ta ifrån dig... speciellt då teatern är en fiktion. Allt annat är manus, påhittat på ett papper...

Posted on: 2010/10/22 23:28

Edited by Avatar on 2010/10/23 0:00:51
Edited by Avatar on 2010/10/23 0:01:42
Edited by Avatar on 2010/10/23 0:03:32

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2010/11/25 11:49

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2010/11/26 23:56

"War on Drugs (The Prison Industrial Complex)"

See User information
Jag rekommenderar "War on Drugs (The Prison Industrial Complex)" från 1999. Den handlar om hur folk arresteras och fängslas för vinst, och tex hur bilar beslagtas för att man anser att det är bilarna som säljer droger, och hur pengar beslagtas för att folk inte kan bevisa varifrån de fått dem... Det visar på hur allt är handel och hur ruttet allt är!

http://video.google.com/videoplay?docid=864268000924014458#

Posted on: 2010/11/30 17:08

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper