vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: DÖDADE CIA Michael Jackson?

See User information
NI ?

Igen.

Posted on: 2010/11/6 16:35
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2010/11/6 16:36
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tror ni verkligen hemliga sällskap sitter och bestämmer enskilda individers öde? Jag har redan sagt att det enda dom ägnar sig åt är världshändelser och ekonomi osv.
Privatpersoners öde leker man med på högstadiet med rollspel av olika slag.

Jag blir orolig för dig Karsten. Man får lätt känslan över att du är bitter för någonting och vill tro det är hemliga sällskap som ligger bakom din otur i livet. Det känns inte som om du är lycklig och klartänkt.

Försök att inse att Michael Jackson var en enorm kassako för de företag som var involverade i hans musik. Det sista de ville var att se honom död.

Han dog för att han tog för mycket piller alternativt läts dö av en doktor som liksom jag avskydde pedofiler.

Varför hakade ni inte på om Anna Nicole Smith? Där är det mycket större risk för att någon blev mördad, eftersom miljardbelopp var inblandade. I och med Jacksons död gick folk miste om miljardbelopp. Om det nu skulle varit så som sagorna att han ville varna folk så vem skulle tro på Wacko Jacko?

Dessutom. VAR I FRÅN SKULLE JACKSON INHÄMTAT DENNA KUNSKAP? HAN VAR EN EXCENTRISK ENSTÖRING SOM OMGÄRDADE SIG MED BARN!

Quote:

Karsten skrev:
NI ?

Igen.

Ja, du är inräknad eftersom du speglat ditt beteende i tråden.
Försök att fatta att jag talar till alla som skrivit i tråden och där jag skriver "ni" menar jag dom detta passar in på. Tycker du inte det passar in på dig, så läs vidare, men i detta fall är du inräknad.
Ska jag börja spalta upp namn bara för att vissa personer i tråden inte ens vet själva vad de tycker så man måste tillkalla dom direkt med namn.
Vet du inte vilken ståndpunkt du har eller? Det verkar inte bättre.

Posted on: 2010/11/6 16:37

See User information
Hahahahah. - tack

NI NI NI N NI NI den hade jag nästan glömt.

Posted on: 2010/11/6 16:38

See User information
Men snälla Fredde,

Jag är inte bitter. Hur kan du ha en sådan kännsla. Jag har inget att vara bitter för. Dock känner jag lite frustration då och då pga att människor slutat tänka själv och skapar sin sanning genom bull sh*t media.

Varför hakar inte du på Annas story? Du verkar lite fixerad kring denna figur. Själv är jag ointresserad.

Posted on: 2010/11/6 16:44

See User information
Quote:

Karsten skrev:
Hahahahah. - tack

NI NI NI N NI NI den hade jag nästan glömt.

*suck*

Monty Python är roliga, men kom tillbaka när ni visar på en viss mognad. En klartänkt man kan ta emot vem man menar när man säger ordet "ni", men ni är tydligen inte kapabla till att göra det.

Då menar jag Maze, Karsten och Sparta88 så även ni förstår.
I rangordningen Karsten (Mest), Maze (Till viss del eftersom han var så rolig och halkade in på ett bananskal) och även Sparta88 (Som jag nu fått för mig han faktist begriper)

Så du mest Karsten.

Quote:

Karsten skrev:
Men snälla Fredde,

Jag är inte bitter. Hur kan du ha en sådan kännsla. Jag har inget att vara bitter för. Dock känner jag lite frustration då och då pga att människor slutat tänka själv och skapar sin sanning genom bull sh*t media.

Varför hakar inte du på Annas story? Du verkar lite fixerad kring denna figur. Själv är jag ointresserad.

Och NI verkar för fixerade kring Michael Jackson. Han dog av för mycket piller, precis som Anna Nicole Smith, men ska man bli misstänksam över var foul play ingick så är chanserna större det var i Anna Nicole Smiths fall, men där är ni ju ointresserade. Precis på samma sätt som den där andra tjejen som dog nyligen.

Fattar ni inte att det just är media som fått er att agera som ni gör? Vilka tror ni publicerar berättelserna att Jackson iscensatt sin egen dör, spökar på neverland och som blivit mördad av Illuminati? Just det. MSM.

Om Anna Nicole Smith var det inga skriverier, så där blir ni inte misstänksamma. Ni ingår i en plan av media och skivbolagen så deras förlorade kassako MJ ska kunna mjölkas på lite extra pengar.

Sluta tänk så förbannat bakvänt.

Här är lite länkar att media som ni förbarmar er över skriver att Jackson kan ha mördats... Ni vet det NI tror

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5493624.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5501377.ab
http://se.starlounge.com/index.cfm?objectid=71961
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/ ... l-blev-mordad_3195131.svd
http://nyheter24.se/noje/kandisar/173596-polis-jackson-blev-mordad
http://www.metro.se/2009/07/13/63714/ ... jackson-michael-mordades/
http://www.expressen.se/noje/michaelj ... 9/la-toya-han-blev-mordad
http://www.expressen.se/noje/michaelj ... 92/polisen-han-blev-dodad
http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5710382.ab
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=63346&a=1665588&from=tipsa
http://mobil.sr.se/site/index.aspx?artikel=3063562
http://nyheter24.se/noje/kandisar/149 ... el-jackson-kan-ha-mordats

Jag frågar nu. Vem är det som tror på vad media skriver? NI eller jag?

Posted on: 2010/11/6 16:52

See User information
Quote:

Hahahahaha.....

Tack för mig i denna tråd och fortsatt god kväll.

Posted on: 2010/11/6 16:58

See User information
Quote:

Freddan skrev:
Med "NI" menar jag förstås dom som skrivit i tråden, vilket inte du har gjort förens nu. Du var alltså inte inkluderad.

Jag vet det som kommit från hans egen mun och det var det enda jag tog upp. Att han sovit och duschat med barn. Det har jag själv sett honom säga på Operah tror jag det var, men det kanske var redigerat?
Varför spotta ut dig att jag fått det från MSM? Det och att kalla folk för PK för att de inte tycker som en själv verkar som personangrepp på detta forum och det är så jag tar det.
Ibland har förresten MSM rätt och PK är det mest moraliskt försvarbara. Du behöver tänka lite på det ser jag. Allt som visas och skrivs är inte lögn heller.

Varför skulle Jackson vara i toppform inför den stundade turnen och samtidigt ha en läkare boende hos sig? Det går inte riktigt ihop va? Tänk själva för tusan! Eller är det också lögn? Bröt sig läkaren in i huset?

Sanningen var att Jackson ÖKAT sina mediciner till den gräns så han var tvungen att övervakas. Han var ingenting annat än en pillermissbrukare och pedofil.

Detta är väl också lögn då eller?
http://svt.se/2.106391/1.406284/

Michael Jackson hade MÄNGDER av symboler och symbolik på sina omslag även när han levde. Han gillade sånt, så med samma hjärnhalva ni dömer Jay-Z och Madonna borde ni ju rimligtvis döma Michael Jackson. Ni säger han visste så mycket om Illuminati. Gissa hur!?
Nu är pedofiläcklet ett jävla helgon.

Anna Nicole Smith då, som dog på samma sätt men utan pedofilanklagelser. Varför är det ingen som vill utreda hennes död? Hon som låg i tvist om MILJARDER

YO Freddan nu är det lördag:)

Advokater får folk att inte erkänna någonting alls,hur uppenbart brottet än är.Om något är medvetet gjort eller omedvetet,så är det förstås ändå ett brott.I ALLA FALL I VEKLIGHETEN.

Posted on: 2010/11/6 16:59

See User information
Jag tar inte del av media överhuvudtaget. TVn åkte ut för fyra år sedan och tidningar och radio når inte min sinnevärldlängre. Så jag har svårt att tro på något som jag inte vet så mycket om längre, mer än att det är:

BULLSHIT!

Posted on: 2010/11/6 17:01

See User information
Varför återger du då precis vad media säger ord för ord när de alltid har fel?

Du beskyllde till och med MIG för att skriva det media säger, men nu har jag bevisat det är tvärt om.

edit: Tänk att folk har så svårt att fatta när man menar dom. Har man sin bild klar för sig borde det inte vara några problem, men NI verkar osäkra på detta och därför ifrågasätter ni.

Maze visar ingen större mognad som halkar in på ett bananskal och postar något totalt ovidkommande, men han ville väl rädda sina kamrater som förlorat ansiktet eftersom de inte klarar av att diskutera. Självklart hakades lustigheterna på av just de som själva inte fattade någonting.
Just det. Jag pratar om ER

Posted on: 2010/11/6 17:06

See User information
Fredda lille - ge dig nu. Som sagt, det här gör mig verkligen generad.

Var i h:e återer jag media ord för ord. I din lilla medicinerade skalle möjligen.

Jag äter hellre en burk mask än fortsätter en dialog med dig! Tack!

Posted on: 2010/11/6 19:57

See User information
V.g håll er till ämnet och sväva inte ut för mycket är ni snälla. Om ni nu måste bråka kan ni göra det via PM eller annat kommunikationsmedel.

Posted on: 2010/11/6 19:59

See User information
Karsten lilla. Jag gav dig 12 länkar där media säger samma saker du säger. Du är medias lilla kelgris som går på allt de skriver om och jag medicinerar definitivt inte. Det är väl projicering eller nåt från dig.

Väx upp för fan och lär dig diskutera! Ser du inte alla dina fel du säger? Är du så blind? Du återger ju precis det media säger och du behöver bara titta på länkarna, men du är ju så omtöcknad så du verkar missat dessa. Vad är det mer du missat? Sanningen kanske?

Jag ska ha en ursäkt för dina personangrepp!
Jävla bebis som inte kan ta man säger emot dig och inte tycker som du.

En dialog säger du? Du har ju inte sagt ett jävla skit utom ditt skitsnack om att jag är så fast i vad MSM säger när jag bevisat det är du själv som har detta problem. Lilla stackare. Min känsla om dig var verkligen rätt.

Här trodde man att man kommit till ett ställe där vuxna och vakna människor diskuterar, så stöter man på lågvattenmärken som dig Karsten som repeatar allt media spräckt din omogna skalle med.

Skämmes!

Om jag får gå off topic om media som Karsten så stolt säger han inte tar del av, så visar han ju att han går på andra hands uppgifter från folk som faktist tar del av media. Jag tror och tycker det är förbaskat viktigt att ta del även av vad media säger så man vet vad man ska ta med en nypa salt, för Karsten återger ju i andra led ändå vad media säger. Det är hela varvet runt vad gäller honom. Ormen har bitit sig själv i svansen. Sorgligt.

Enda sättet att skydda sig mot medias skitsnack är att ta del av det så man kan identifiera den.

Posted on: 2010/11/6 20:15

Edited by Freddan on 2010/11/6 20:34:14

See User information
Quote:

Anti skrev:
V.g håll er till ämnet och sväva inte ut för mycket är ni snälla. Om ni nu måste bråka kan ni göra det via PM eller annat kommunikationsmedel.

Lyfter bump.

Posted on: 2010/11/6 20:42

See User information
Anti,

Jag har avslutat denna absurd dialog, så det är lugnt. Jag bråkar inte, jag försöker bara få en motpart att lära sig lite grundläggande läsförståelse. Men nu funkar inte det i deta fall, så jag avbryter mitt deltagande i denna tråd.

On topic: Ja, MJ blev mördad av typ CIA. Det tror i alla fall jag!

Chiao!

Posted on: 2010/11/6 20:45

See User information
@Karsten: Det är ju ditt resonemang som är absurt eftersom det är ju du själv som återger vad media vill du ska tro vilket jag bevisat. Ett faktum du från början försökte projicera på mig. Det är ju du som totalt saknar läsförståelse och sunt förnuft, eftersom din version är knappast den mest logiska.

Det dyker ju upp några frågor då förstås för vad du säger, exempelvis vad CIA skulle ha för intresse att döda Michael Jackson. Fattar inte folk att det är precis vad mediavärlden vill folk ska tro så han helgonförklaras och skivförsäljningen skjuter i höjden. Jag vill minnas både expressen och aftonbladet hade erbjudande man kunde köpa till alla hans skivor med tidningen. Märkligt beteende från någon som ni hävdar vill smutskasta honom. Det är ju media som skriver om hur Michael Jackson blir mördad.

Smakar masken bra förresten Karsten? För du skulle ju inte säga något mer. Jag kom och tänka på den här videon när det gäller dig och media http://www.youtube.com/watch?v=zJv5qLsLYoo

Några frågor till folk som tror som Karsten och han får gärna svara själv.
1. Vad skulle CIA tjäna på att mörda Michael Jackson?

2. Om nu Michael Jackson visste något, från var skulle han ha fått den kunskapen som den excentriska enstöring han var som bara omgärdade sig med barn?

3. Vad gjorde Jacksons läkare i hemmet om nu inte Jackson var under övervakning för att hans medicinering var så omfattande?

4. Om inte CIA mördade Michael Jackson, vilka andra skulle ha motiv att göra det? Knappast skivbolagen skulle jag tippa.

Posted on: 2010/11/6 20:57

See User information
Ang. MJ och pedofili

Han blev friad på rättegången på ALLA punkter, och det fanns ingen trovärdighet i pojkens berättelser utan iden verkade komma från pojkens mor sedan MJ slutat försörja dem.

Första gången han blev anklagad så hade pojkens pappa bett MJ om ekonomisk hjälp för att göra en film, 20 miljoner dollar ville han bli sponsrad med. MJ tackade nej till projektet och det finns ljudupptagningar på nätet från tfn samtal mellan pappan och andra om hans plan att pressa MJ på pengar.

Anledningen att MJ gjorde upp med pojken familj (han gav dem 20 miljoner dollar) var för att han 1. Inte ville ha en lång utdragen rättegångsprocess med all den negativa publicitet den skulle föra med sig. 2. Han frågade sina advokater om de kan garantera att sanningen kom fram i en ev. rättegång och deras svar blev att de kan inte garantera nånting. Han fick panik.

Alla riktiga MJ fans känner till allt det här för att dem haft intresse av att ta reda på mer än vad som mainstream media hittat på.

Det har aldrig funnits ett enda minsta lilla bevis för att han skulle vart pedofil och ändå tror så många att han var det för att de har hört det 1000 ggr i msm.

Ang. att han skulle blivit mördad av CIA så finns det väll inga bevis för det ?

Obduceringsrapporten visade att han dog av överdos av sömnmedel propofol. Det ges via dropp under operationer på sjukhus och ska alltid övervakas med hjärtmonitor och läkare närvarande. MJs privatläkare använde inte hjärtmonitor och lämnade rummet i 45 min för att ringa sin flickvän, när han kommit tillbaka var MJ livlös.

Att han hade nålstick i hjärtat är inget konstigt eftersom han kan ha haft hjärtflimmer och fått adrenalinspruta av ambulanspersonal eller på sjukhuset.

Att CIA skulle ligga bakom känns väldigt långsökt i dagsläget.

Posted on: 2010/11/6 21:14

See User information
Nu är det ju förstås så att pojken kunde identifiera MJ's penis och dessutom sover man inte ihop med barn om man är en vuxen man. Om det inte är ens egna barn förstås.

Michael Jackson var ett barn själv, men nu var han inte ett barn fysiskt, men det var där hans sexuella attraktion låg. dvs en hebifil. Som faller under begreppet pedofili pga lagstiftning.

Jag trodde inte heller han var pedofil, tills jag först hörde han själv sa att han gillade att sova i samma säng som småpojkar.

Pedofili och hebifili är DRAGNING till barn och pubertala barn, inte att man har sex med dom och Michael Jackson är alltså en hebifil vilket är en form av pedofili. punkt!

Posted on: 2010/11/6 21:21

See User information
Han har aldrig sagt att han gillar att sova i samma säng som småpojkar. Du misstolkar det du hört för att det ska passa in i det du tror.

Han har sagt att han har sovit i samma säng som barn pojkar och flickor, i och med att dem följer honom i hemmet för att de vill vara med honom hela tiden. Om de kryper ner i hans säng och vill höra sagor och dricka varm chocklad betyder det inte att det ligger något sexuellt i det.

Och sen när han säger "Whats wrong with sharing your bed ?" så glömmer folk ofta bort att han tilläger att han brukar sova på golvet och tycker att det är en fin gest att låta gäster sova i hans säng.

Bara för att du och andra tänker att det ligger nått sexuellt i det så är det knappast bevis för nånting.

Dem flesta barnen på neverland är barn från ghettot, och cancer patienter, han vill ge dem hopp och glädje, en chans att glömma bort den hårda verkligheten för en stund. Och han gillade barn för att de var de enda som var ärliga mot honom och som inte hade nån agenda bakom utan han kunde bara va sig själv med barnen. De vuxna ville bara va med hon för hans pngar och berömmelse, svårt att veta vilka hans riktiga vänner va.

Posted on: 2010/11/6 21:47

See User information
Fler människor lyssnade på M.J. än som lyssnar på Obama idag. MJ hade 'viss' insikt i agendan precis som Lennon, Kennedy, King, Monroe, sanolikt Palme, Algernon och Lindh, med flera. [de var alltså inte villiga att foga sig till denna] Om man har en miljard potentiella fans som lyssnar, och du har något sanningsenligt att säga, då är det bäst att vara lydig och välja att säga 'rätt' saker. Annars verkar det som att man blir ofrivilligt överdoserad med sönmedel eller knark, eller råkar ut för någon knivsnubbe som hör röster eller rent av någon alkoholiserad lodis på Sveavägen. Fullkomligt osannolikt, men det händer ändå.Quote:

priv8 skrev:
Ang. MJ och pedofili

Han blev friad på rättegången på ALLA punkter, och det fanns ingen trovärdighet i pojkens berättelser utan iden verkade komma från pojkens mor sedan MJ slutat försörja dem.

Första gången han blev anklagad så hade pojkens pappa bett MJ om ekonomisk hjälp för att göra en film, 20 miljoner dollar ville han bli sponsrad med. MJ tackade nej till projektet och det finns ljudupptagningar på nätet från tfn samtal mellan pappan och andra om hans plan att pressa MJ på pengar.

Anledningen att MJ gjorde upp med pojken familj (han gav dem 20 miljoner dollar) var för att han 1. Inte ville ha en lång utdragen rättegångsprocess med all den negativa publicitet den skulle föra med sig. 2. Han frågade sina advokater om de kan garantera att sanningen kom fram i en ev. rättegång och deras svar blev att de kan inte garantera nånting. Han fick panik.

Alla riktiga MJ fans känner till allt det här för att dem haft intresse av att ta reda på mer än vad som mainstream media hittat på.

Det har aldrig funnits ett enda minsta lilla bevis för att han skulle vart pedofil och ändå tror så många att han var det för att de har hört det 1000 ggr i msm.

Ang. att han skulle blivit mördad av CIA så finns det väll inga bevis för det ?

Obduceringsrapporten visade att han dog av överdos av sömnmedel propofol. Det ges via dropp under operationer på sjukhus och ska alltid övervakas med hjärtmonitor och läkare närvarande. MJs privatläkare använde inte hjärtmonitor och lämnade rummet i 45 min för att ringa sin flickvän, när han kommit tillbaka var MJ livlös.

Att han hade nålstick i hjärtat är inget konstigt eftersom han kan ha haft hjärtflimmer och fått adrenalinspruta av ambulanspersonal eller på sjukhuset.

Att CIA skulle ligga bakom känns väldigt långsökt i dagsläget.

Posted on: 2010/11/6 22:00

See User information
Här har vi tydligen ett äkta Michael Jackson fan. Detta gör det svårt att kritisera honom för dig tydligen, för jag har själv hört Jackson säga han sov i samma säng som dessa barn.

Dessutom verkar du blunda för faktumet vad en hebefil är. Han har ju en dragning till barn och det räcker för att vara pedofil då detta innebär en känslomässig eller sexuell dragning till barn och Michael Jacksons dragning till dessa barn var ju minst känslomässig. Eller var den inte?
H-E-B-E-F-I-L stavas det.

Jag har även postat en länk där Michael Jacksons advokat sa 2005 att han ska sluta SOVA med barn.

Jag har aldrig sagt han hade sex med dom, men pedofil var han likförbannat. och jag misstänker starkt han fantiserade sexuellt om dessa barn också.

det finns en exklusiv och en inklusiv definition av pedofili

Posted on: 2010/11/6 22:04

See User information
Är detta en pedofilspekulations- alt/eller H-E-B-E-F-I-L tråd? Kan du 'fixera' dig på topic istället? Eller starta en "var Jackson pedofil' tråd! Helst på ett annat forum.

Posted on: 2010/11/6 22:12

See User information
Men oj då Karsten. Är du purken nu för att du förlorade diskussionen förut, eller rättare sagt blev krossad?

pedofilin har i största grad med saken att göra när det gäller Michael Jackson, för vissa vill ju ha det till att han blev falskt beskylld för det.

Dessutom om man ska analysera hans död måste man prata om hans liv. Stör det dig?

Ta din omognad och din dåliga förlorarattityd till något ungdomsforum där du hör hemma pojkvasker.

Posted on: 2010/11/6 22:21

See User information
Nä då, jag är glad!! Och någon diskussion har jag inte förlorat, ej heller vunnit, och det gör mig bara ännu gladare.

Du vet, sanningen förändras inte i ju med att du rent illusoriskt tror att du [vunnit] en debatt. Sanningen är den samma även efter debatten, trots att du tror att du vunnit den. Om man tror något annat är det dags att prata med proffs. Och ska jag vara ärlig så vet jag inte vad din rubrik på debatten var. Något med att dela säng, eller?

Jag har noterat att du är de förutfattade meningarnas mästare. Sällan har jag munhuggits med någon som avsiktligt gissar så fel hela tiden. Purken? Förlorarattityd? Mognad? Krossad? Nä. Nu förstår jag inte riktigt.

Återigen: M.J. blev sannolikt mördad på grund av att han inte fogade sig i NWO ledet.

Pojkvasker? Jag tror att jag är äldre än dig. Låt mig kontra med en: Flicksnärta. För att jämna ut det hela.

Posted on: 2010/11/6 23:10

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper