vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 »

Re: Ett brev till vaken från Jörgen Mikael Löv

See User information
Strålningen leder till en förändring i Dna. Då det ljuset strålar genom en vilket kan upplevas av dem som kan flöda.
Knappast något som du vet vad det handlar om o du trolöse.

Likväl man har kontakt med sina mitokondrier, något som jag antar du aldrig upplevt likväl sett himmlakropparnas energier.

Prova smaska lite ayawaska såsom indianerna själv gjorde.

En rening betyder inte att en massa människor behöver dö.

Om vasen inte kan leda ljuset så kan den dö ja men den kan ochså förbli såsom en omogen frukt, läs din bibel igen för tydligen kan du inte tolka den om vad det står om leva på ljuset.

Så vad du vill göra är att gömma alla människor som kan uppnå en ny utveckling inombords under jorden så dom förblir
homo eructus ala hybrid.

Står det kanske inte att strålningen påverkar alla ven djuren i dom djupaste haven , observera påverka inte döda.

Moget.

Din räddsla för döden dessutom visar på brist på insikt för den andliga cirkeln och visar på att du inte minns tidigare liv och även brist på tro.

Fly alla fly fly från den andliga utvecklingen så vi kan förbli fördummade.

Ner i gaskammararna med er fort fort fort.

Människan kommer ta död på sig själv.

När männskligheten slutar agera går den under (Nostredamus)
Har du sett guidestones som dina förebilder basunerar ut?
Ta och gör det.
Att människor (Män-i-kor) dör av strålning kan likväl betyda strontium och barium.

Posted on: 2010/11/6 9:37

Edited by Shen on 2010/11/6 10:12:16
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2010/11/6 11:05
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bästa Shen!

Det står tydligt att det är de ödmjuka som skall ärva jorden. Det du gör är att försöka demonisera budbäraren.

Du är välkommen till Vara, eller du kan stanna hemma och käka ayawaska.

Jag är helt oreligiös, jag använder gamla texter för att söka visdom om universum och om den mänskliga naturen för att kunna förverkliga mitt eget liv i samklang med naturen och alla vänner på jorden. Du är inkluderad!

Har du någonsin sett en galax med spiralarmar?

Hur tror du mänskligheten påverkas när en sådan superwave går igenom galaxen och når jorden så att den börjar skina? Tror du att alla kommer klara av det?

Dr Paul LaViolette
http://www.youtube.com/watch?v=oURVtGKW420

Jag är inte så bekymmerslös som du min vän.

Jag tänker inte vara så egoistisk att jag bara tänker på mig och andra som guidas av den kosmiska intelligensen, jag vill rädda alla människor som vill leva i ett nytt fantastiskt samhälle baserat på de kosmiska lagarna, med en kvinna på toppen.

Du har ingenting att frukta för henne, hon är den snällaste och vänligaste människa jag mött, och hon har ett stort hjärta för naturen, djuren och alla barn i världen, och innerst inne är vi alla fortfarande barnet. Det är där vi förenas oavsett om vi är man eller kvinna.

Vi som nått djupare inom oss har ett ansvar att leda dem inte nått ända fram till sin kärna. Det innebär inte att vi skall härska över någon, tvärtom. Min plats i nya världen är under den minsta av alla. För jag vet att utan vänner är jag ingenting, och en vän sätter sin vän strax över sig själv.

Arkerna skall endast användas någon månad på sin höjd, tills vi är säkra från strålning och flod. Vi tar byggmateriel med oss samt matjord, så att vi kan bygga upp våra nya hus tillsammans och upprätta våra växthus-odlingar.

Kära Shen, jag tvingar dig inte, men jag måste varna dig. Utan rent guld över skallen så kommer du inte överleva på norra halvklotet, och om du söker skydd på södra halvklotet för långt ifrån våra guld-korridorer, så kommer energin att bli så stark att ditt medvetande rensas ut, och om du överlever, så kommer du på sin höjd att kunna leva så som kung Nebukadnessar levde efter en liknande upplevelse, som ett djur betandes gräs på en äng.

Mikael

Posted on: 2010/11/6 15:38

Anonym
Bry dig inte om Shen, har talar mer än han har förstånd till .. det är vanligt i den åldern.

Har inte läst alla inlägg Mikael, men är det 2012 du säger att allt detta kommer äga rum?

See User information
Jag förstår precis och min uppfattning är nu helt klar.

Posted on: 2010/11/6 16:17

See User information
En wave slår mot jorden konstant det höjer vibrationen.

Alla är en tomhet är naturen det finns ingen som står före någon annan någon som överlever någon annan på ett högre plan är allt ett ider tankar och ordet oberonde är bara en illusion.

Att utveckla sig själv står inför ens eget ansvar att lögnen har påverkat människan till den graden att vi tappat kontakt med oss själva har vi bara oss själva att beskylla men framför allt dom som sprider falsk kunskap och ståller sig ovan andra är inte bättre än syndarna själva.

Herren försatte jorden i händerna på dom onda för dom ondas dag och han skrattar åt dem för han ser deras dag är kommen.

Den som inte tror på döden kan inte hellre tro på livet.

Jag söker inte att överleva något jag varken förnekar mitt öde eller är rädd för döden för jag har lärt mig att överleva döden.

Eran prövning kommer när klippblocket slår ner i havet.

Om ni då väljer att gömma er är ni dömda till att leva i helvetet som återstår.
Om ni lär er att vakna så lär ni er leva i det ni kultiverar.

Om du överlever ett helvete att leva i så kommer jag utan problem vila tills jag kommer tillbaks och slipper delta i denna pina.

Becouse the earth was placed in the hands of the vil for the day of evil.

Dom onda är likväl dom arroganta och ignoranta, vilka skrattar åt andlighet idag?

Nämndemän folket på gatan läkarna dom sovande och resten av boskapen. Den som av okunskap skrattar och ser ner på sin nästa är inte mycket bättre än den onde själv.
Frågar du dig inte varför?

För att alla ska vi någon gång dömmas och det ligger i deras natur och dömmas.

Att överleva en sådan katastrof är just att dömmas.

Jag kommer aldrig återfödas som ett djur som betar på gräs.

Det kallas inte väckelsens tidsålder utan orsak.

Posted on: 2010/11/6 16:19
Resized Image

See User information
Jag tycker att vi samlas på typ Sergels torg 1/1 2013. Då kan vi snacka igenom vad det var som gick fel. Lite eftersack helt enkelt. Och sen tycker jag att vi sätter ett nytt fräscht datum, säg ett tjugotal år fram i tiden typ. Då har alla hunnit glömma det där 2012 fiaskot.

Posted on: 2010/11/6 16:22
Resized ImageChip HappensResized Image

Anonym
Quote:

Karsten skrev:
Jag tycker att vi samlas på typ Sergels torg 1/1 2013. Då kan vi snacka igenom vad det var som gick fel. Lite eftersack helt enkelt. Och sen tycker jag att vi sätter ett nytt fräscht datum, säg ett tjugotal år fram i tiden typ. Då har alla hunnit glömma det där 2012 fiaskot.

See User information

Jag har inte kommit underfund med meningen med denna resa, än.

Det skall i så fall vara , att lära genom hela detta kroppsliga liv.

Men när denna kropp ( farkost ) har slocknat så kanske man vet.

Vem vet ?

Orolig över vad som skall hända ? Inte ett endaste dugg.
Tycker bara det är tråkigt när Människor/Djur skall lida och dö i onödan när det skulle kunna vara bättre.

Frustrationen över dom Ignoranta är kanske det jobbigaste av allt.

Det lutar mer och mer åt att man helt enkelt får skärma av sig från dessa människor. Även om där även ingår släkt och vänner.

Vi människor är nog genmanipulerade. Därför blir allt så skruvat.

Posted on: 2010/11/6 16:45

See User information
Jag tror inte vi är mer genmanipulerade än våra hundar. Kan tänka mig att dras liv också är lite skruvat:

sitt!
rulla runt!
apport!

Sist men inte minst:

VACKER TASS!

Nog finns det likheter. Det bor en vild varg i oss alla, men det har vi glömt.

Håller med dig sparta: Orolig och rädd, aldrig i livet.

Posted on: 2010/11/6 16:51

See User information
Faktum är att djurens foder innehåller mindre GMO än vår mat. Detta för att man är rädd det ska ändra beteende hos våra kära husdjur, vilket gör det lättare att se för oss än när det händer oss själva.

Posted on: 2010/11/6 16:55

See User information
Quote:

Freddan skrev:
Faktum är att djurens foder innehåller mindre GMO än vår mat. Detta för att man är rädd det ska ändra beteende hos våra kära husdjur, vilket gör det lättare att se för oss än när det händer oss själva.

Det här med GMO blir man riktigt frustrerad och förbannad på.

Posted on: 2010/11/6 17:06

See User information
Ja, men låt oss återgå till ämnet. ---> 2012
Även om GMO är en del av denna cover-up som förmodligen blir förlagd till ett senare tillfälle eftersom folk är dom på spåren.
Jag tror ingenting kommer att hända 2012, utan detta spars till ett senare tillfälle.

Posted on: 2010/11/6 17:14

See User information

När man går igenom " Allt " så ser det ju ut som om Eliten planerar längre fram än till 2012.

Jag för min del har en känsla för att 2018 är ett årtal, som mycket av NWO-agendan skall vara sjösatt.

Men vem vet med säkerhet. Det kan ju bli mycket tuffa år fram tills dess. En sak tror jag är säker och det är att det florerar en del disinfo runt det här med 2012.

Posted on: 2010/11/6 17:32

Edited by sparta88 on 2010/11/6 18:07:16

See User information
2012 skulle kunna vara en del av Project Blue Beam.
Det blir i alla fall ett magiskt datum den 22 december 2012, då det visar sig att alla domedagsprofeter haft fel ännu en gång.

Jag tror inte media skulle hemlighålla jordens undergång, utan de skulle njuta av att skrämma oss och se kaos när eliten krypit in i sina skyddsrum. Det är mycket därför jag inte tror på 2012, för det pågår för mycket i världen just nu som inte skulle pågått om man ändå snart ska släcka ned. De hade bara sagt att vi väntar till efter 2012 med detta och inte slösat sina pengar på krig osv om detta ändå skulle inträffa.

Tänk tanken att allting bara var viral marknadsföring till filmen "2012". Precis som andra marknadsföringar. Ta när "Deep Impact" och "Armageddon", då var NASA snälla och sa det var en asteroid på väg mot jorden, men den missade ju oss med några ljusår.

Posted on: 2010/11/6 17:47

See User information
Quote:

Freddan skrev:
2012 skulle kunna vara en del av Project Blue Beam

Ett sätt kan ju vara att hålla koll på vilken Propaganda man kör hårdast på i MS-media , framöver ( har redan börjat ). Det är väl möjligtvis det man kan ha den till........

Om alla 21 Vulkaner i Indonesien som är i Riskzonen ,sedan ett tag tillbaks, börjar mullra samtidigt inom kort så får man väl överväga något.....

http://www.thejakartaglobe.com/indone ... try-ready-to-erupt/399206

http://www.sott.net/articles/show/187 ... -may-last-30-years-expert

Posted on: 2010/11/6 17:53

Edited by sparta88 on 2010/11/6 18:08:43

See User information
Nu är det bara så förstås att media slutade skriva om 2012 fenomenet efter filmen promotats klart.

Posted on: 2010/11/6 18:02

See User information
Tack för alla intressanta teorier.

Allt som jag pratar om är kraftiga drömmar som jag fick i samband med att jag träffade min stora kärlek.

Det påverkade mig så starkt att jag började drömma om människor som kommer till jorden i enorma rymdskepp, hela himlen fylls av dem.

De visade mig hur vi skulle bli fria från slaveriet på jorden genom att flytta ut från städerna, äta och dricka ren mat och sluta använda pengar.

De visade att vi skulle öppna våra energisystem genom att tänka positivt och hjälpa varandra och att de kommer att hjälpa oss i allt vi gör i denna riktning. Städerna kommer att förintas och innan dess kommer militären att härska där.

Jag vill verkligen inte skrämma någon, men det är rätt som en herre säger här i församlingen, men det är inte bara Indonesiens vulkaner som bullrar nu, utan världens alla vulkaner håller på att aktiveras. Allt detta beror på krafter som vi inte rår på. Det handlar om att rädda vad som räddas kan.

Alla regeringar har vetat om detta sedan 80-talet då man upptäckte PlanetX och vi lever nu i "The age of revelation" och det är från själva toppen på världsregeringen som sanningen gjorts offentlig via internet och filmer. Se gärna "The event." Den filmen är väldigt nära sanningen och förmodligen är du själv släkt med dessa E.T-människor eftersom du är vaken.

Läs vad NASA-forskarna skrev i Washington post:
http://www.planet-x.150m.com/washpost.html

Jag vill bara förbereda dig på att allt kommer förändras och att ju tidigare du tar dig till Vara, desto fler av dina vänner har du möjlighet att bjuda med dig.
Du kan även starta upp en egen celebration genom att bjuda med dig rika finansiärer, jag ansvarar för att ni får en Ark i vårt system av skyddsrum.

Se videom här:
http://www.myspace.com/varaloppet

Här får du lite tips på hur du låser upp blockeringarna i skallen efter för mycket flour i tandkrämen:
http://mikaellov.blogspot.com/2010/10/food-and-water.html

Detta är en vettig kille om vad som kan tänkas ske i städerna, han har arbetat inom området:
http://www.youtube.com/watch?v=4eVifteVPGI&feature=share

Om du verkligen vill veta varifrån makten styrts på denna planeten de senaste tre tusen åren, så skall du lyssna på denna mannen: http://mikaellov.blogspot.com/2010/10/vatican.html

Glöm aldrig att förlåta efter att du upplyst dig, då får du behålla större energier i kroppen, annars demoniserar du och blir av med dem.

Peace and love till alla!

Mikael

Posted on: 2010/11/6 21:25

Edited by Mikael on 2010/11/6 21:40:59
Edited by Mikael on 2010/11/6 21:43:14

See User information
Har vi alla glömt vad HAARP gör för något?
Förstår ni inte att vulkanerna och jordbävningarna är man-made? De har ingenting med en påhittad planet att göra. Planet X är hittad, ja, men det var 5 dvärgplaneter totalt. Ceres, Pluto, Haumea, Makemake och Eris

Posted on: 2010/11/6 21:37

See User information
Freddan.

Du har fel om Nibiru och Nemesis, det finns forskare som både upptäckt och tagit bilder på Nemesis, som är moderstjärnan som Nibiru cirklar kring, läs nedan.

Och du resonerar in dig i ett hörn om Haarp.

Om det nu är så att dessa vulkanutbrott är "manmade" för att terrorisera befolkningen och inrätta ett skräckvälde, så är ju det ännu större anledning att lämna städerna och upprätta ett fredsrike på landsbygden.

Jag börjar tro att människor som dig är "självaste Illuminati" och har betalt för att föra fram mörka åsikter på denna typ av forum, för vad har du för lösning på din vision? Att ta till vapen?

Nej, le framför spegeln!

Kramar Mikael

"G1.9 was first identified as a "supernova remnant" in 1984 by Dave Green of the University of Cambridge and later studied in greater detail with NRAO's Very Large Array radio telescope in 1985. Because it was unusually small for a supernova it was thought to be young -- less than about 1000 years old. But in 2007, X-ray observations made with NASA's Chandra X-ray Observatory revealed that the object was much larger than the last time it was observed! It had grown in size by 16%.

"Puzzled by this observation, the Very Large Array repeated its observations of 23 years ago and verified that it had increased in size considerably. Knowing that supernova do not expand this quickly, unless they have just exploded, they explained that G1.9 must be a "very young" supernova -- perhaps not more than 150 years old. But no record of a visible supernova has been found corresponding to that historical period (about the time of the American Civil War).

"Spanish astronomers have tracked this object with great interest because they were anticipating its appearance. Gravitational anomalies have been appearing in the Oort Cloud for some time, suggesting the perturbations were caused by a nearby object with considerable mass. The announcement that G1.9 had increased in size was no mystery to them. It is exactly what they would expect as the object moved closer to Earth." (1)"
http://www.darkstar1.co.uk/news.html

Posted on: 2010/11/6 22:15

See User information
Hej Mikael,

Kan du lägga ut/ge oss änkar/källor till desa spanska forskares forskarrapporter. Är otroligt nyfiken!

Posted on: 2010/11/6 22:18

See User information
Ja, att jag skulle vara Illuminati är ju inte precis ett friskt och sunt ställningstagande, vilket ökar mitt försprång en hel del i debatten.

Det är märkligt att så fort man säger någonting här blir man beskylld för en massa fantastiskt fantasifulla saker. Var är det sunda förnuftet här?

Jag trodde Nemisis var Nibiru!?

Posted on: 2010/11/6 22:24

See User information
Min förfrågn om spanska rapporter är ju lite av en ironi, då jag inte tror att de existerar. Vi ses 1/1 2013 på Sergels torg. Och gör vi inte det så beror det på att Mikael skäms. För jag kommer att vara där!

Posted on: 2010/11/6 22:33

See User information
Sök på uppgifterna:

http://nwolibrary.com/news/space/618-dwarf-sun

Här är en bild:

http://www.nasa.gov/images/content/226980main_g19_665x260.jpg

Det stämmer väldigt bra med "The Hopi prophecy" om "the blue star" som är en av de sista indikatorerna för "the new age"

En video.

http://www.youtube.com/watch?v=-wM_E11iqpc&feature=related

Jag skall leta efter forskningsrapporterna, jag har varit mer inriktad på lösningen, eftersom jag har en känslomässig vetskap och inte intellektuell. Men om det är vad du vill ha, så kommer jag säkert finna den till dig, Inshallah

Posted on: 2010/11/6 22:34

« 1 2 3 4 (5) 6 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper