Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Nazister på vaken.se
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Wikhall har inte ett dugg svårt att förstå. Jag förstår också att det är svårast att väcka de som sover djupast och drömmer hårdast.
1. Har du läst boken ifråga? 2. Det var ju precis det jag sade. Även om Jüri Lina skrivit boken distribueras den i detta fallet av en nazistisk organisation som tar ut provision. Alltså;...det är skillnad på punkt 1 och 2. Men båda stödjer nazismen. *suck |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om en människa som Lina avstår från att stödja alla -ismer men ändå oupphörligen blir enögt anklagad för att stödja än det ena än det andra. Vems rädsla och färgblindhet är det som visar sig tydligast då?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
HAHAHAHAHA...shit, detta var det bästa jag hört på länge!
Quote: Tänkt på vad jag har sagt när du känner nwo-kuken tränga in i din röv. För det kommer den... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det var alltså jag maggik som skrev nyss,...det är ju viktigt att inte vara anonym. Fråga jaxtone så får ni se...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Fr3d,...glömde att tillägga en sak;...jaxtone som kritiserade dig för det här med Mp5:or,...han väntar ju bara på att NWO skall "tränga in",...han har ju redan bullat upp.
Så det är bara för NWO att ta för sig... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
fan, det är la bättre att ordna en träff där vi kan snacka lite och grilla ett par trollsländor dricka oss fulla på livet och röka på några feta maskroser, så får vi se vad som händer och fötter.....
vi är ju ett par stycken som bor i götet och viss vet vi ju redan en del om, jag skulle lätt kunna stå för krubb ( grillat ) och dricka ( öl,whisky ) kanske vi kunde värva lite nytt folk, jag vet personligen några stycken som är nyfikna men jag är ju själn knappt nyvaken, snarare yrvaken då .nä men tänk på det. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tänkt på vad jag har sagt när du känner nwo-kuken tränga in i din röv. För det kommer den...
Quote: HAHAHAHAHA...shit, detta var det bästa jag hört på länge! Tackar för det. Ibland får man till det.. / fr3D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Återigen gör fr3D och Maggik en andlig resa till de högre astralplanen genom att mentalt och känslomässigt bete sig som 3-åringar.
Andlighet eller hån? Dessa två saker passar liksom inte som handen i handsken. Men det kanske krävs ett par liv till i omlopp med NWO-pittar i arslet för att ni skall coola ner. Stridstuppar eller vägledare? Adrenalin eller empati? Its your choice! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Gamle jaxtone,...du verkar ha en grov missuppfattning eftersom du anser att andlighet och humor inte hör ihop.
Du har fått allt om bakfoten... Saken är ju den att DU är en person som alltid är dödligt allvarlig, bitter, och hänger upp dig på småsaker i livet, ägnar dig åt allmänt hårklyveri och kverulans. ORSAKEN till detta, ditt blodiga allvar, är helt enkelt att du mår dåligt. Någonstans på vägen i ditt liv, så hände förmodligen något oförutsett, allvarligt och obehagligt, som gjorde dig bitter. Det är så att om man bara går på i sitt liv utan att fejsa saker och ting (inombords OCH utanför en själv), så samlas det på hög. Tillslut blir man en sån där tråkig, grå, humorlös person som du har blivit jaxtone. Ställ dig frågorna; Vad var det som gick snett? Var i livet började du bli bitter? Vart tog all din glädje, alla skratt och lekfullhet vägen? Vart tog den där jaxtone vägen? Lever jag, e,,er lever jag verkligen mitt liv? Kan jag gråta? Skratta? Det är tragiskt, men allt är inte förlorat, det finns fortfarande hopp för dig jaxtone. Det har förmodligen kört fast för dig känslomässigt (då du ägnar större delen av dagen i ditt EGO) och du kan behöva få igång ditt känsloliv. Det finns olika alternativa terapier som är effektiva; t ex frigörande andning, svampterapi, katarsis, mystic rose, osv, osv, osv...detta skall hjälpa i att få igång ditt känsloliv och få dig mer livslevande, mindre bitter och mer gladare. Gå i frid... Maggik |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggik!
För mig är det en väsentlig skillnad på att skratta med någon eller åt någon! Det ni sysslar med är att håna och förnedra andras åsikter genom att försöka skaffa billiga poänger som kan ge er själva tillfälliga kickar framför datorn. Det är inte humor! Det är brist på empati och rimmar dåligt med en andlig resa mot högre medvetande! Glad svensk midsommar på er i alla fall! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
svensk midsommar..??
varför inte tysk, eller nazistisk midsommar.. /efekto.. :D |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
eller invandrar midsommar......
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men vad är det som har hänt med den här tråden egentligen?
Jag måste säga att jag har svårt med vad många säger, men den här sammangaddningen mot Jaxtone tycker jag är rent ut sagt löjlig. Ordmärkning är bland det värsta jag vet, lite distans nu pojkar!! Bara för att jag inte håller med om vad någon säger, måste jag inte märka ut den personen som en imbecill eller exremist. Vi är väl ändå alla "vakna" och ska försöka göra någonting _gott_ utav det? Quote:
Vad ska det betyda egentligen? Intetsägande inlägg är bara menlösa, speciellt när man inte ens kan stå för det genom att hålla sig anonym. Jag tycker det är helt ok att människor ska kunna vara anonyma om de vill det, men jag börjar fundera på om det ska vara registreringstvång för att kunna skriva här.. Nåja, ha en riktigt bra dag, allesammans! Och speciellt du Jaxtone, även om jag gärna skulle dela en spliff med dig så tar jag den gärna själv, så kan du dricka whisky/whiskey i godan ro och njuta av solen! (Även om Sundsvall är grått och regnigt just för tillfället). EDIT: Sluta upp med att hacka på icke-drogbrukare. Jag anser starkt att droganvändning inte är för alla människor på vår jord, får man ut något av det så ska man ha rätten att göra det, men som ni ställer er i en elitistisk position så börjar jag undra om ni borde ta och chilla på det ett tag. Ödmjukhet är väl det _första_ man lär sig i en svamptripp? Eller är det bara jag?
Posted on: 2006/6/23 12:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
klart jag står för vad jag säger eller skriver å gör jag inte det så är det för att någon annan har övertygat mig om jag hadde fel eller att jag behövde lite mer info för att förstå vissa saker. så då till min post ovan då
Anonym skrev: eller invandrar midsommar...... det var inte till jaxton inte, den var mer till efekto då jag tycker att han ser så många nazzar över allt eller i alla fall skriver så mycket om dom.....jag har inte den blekaste varför han vill lägga in ordet nazist eller rasist titt som tätt. så, jag var lite otydlig där vad jag menade med mitt inlägg då den var grymt inpulsiv och jag tänkte inte på att jag inte var inloggad. nä, nu skall jag äta lite nypotatis, så ha det gött ALLA. /gramse |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shooo Gramse..
vi blattar har midsommar året runt typ.. ;) och tycker du jag skriver rasse och nasse titt som tätt så kanske det finns nån eld i röken va..!? dessutom anser jag det vara exakt samma sak.. tyvärr har jag inte lyckats få i mig någon svamp terapi än.. letar för fullakrafter.... frid . |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
... vi blattar! Sen när blev du talesman för alla invandrare i Sverige? Ingen bra representant alls i mitt tycke... snarare en direkt fara eftersom du skapar alldeles för mycket problem med dina ilskna resonemang som oftast leder tillbaka mot dig själv. Du är så manglad med sossehjärntvätt att jag börjar fundera på om Maggiks svampterapi skulle kunna vara det enda som kan rensa ut dina fobier! Rasse och nasse? Snacka om att generalisera hela tiden! Jag har dock firat svensk midsommar lika många gånger med invandrare som jag bevistat deras högtider med och av respekt från båda sidor för att kunna ta en ung paranoid marxist på allvar. Andas in den rena luften vid en midsommarstång på en svensk sommaräng istället för att fylla din hjärna med hat mot allt och alla som inte köper ditt hatfyllda resonemang kanske det öppnar upp för lite positiva känslor också! Alla hatar inte dig bara för att du ger dig själv bilden av en stackars invandrare! Och jag hatar dig definitivt inte... men känner med sorg i hjärtat att du driver dig utför ett stup jagad av dina egna konspirationsteorier mot alla som inte tycker som du! Glad midsommar på dig Efekto! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jamen, jag tror att i alla trådar och poster där man diskuterar rasister så utgår alla att det är svänskar som då skulle vara rasister, enbart, men jag vet en massa invandrare som är MYCKE större rasister än dom svenskar jag har träffat. dom verkligen hatar andra människor så jävla mycket att dom direkt drar alla från samma land, under samma kam, eller vad man nu säger.
Vi diskuterar mycker om just det här och jag försöker ofta att få dom att förstå att dom bara har haft oturen att träffa på fel personer. jag har många exempel på vad dom drokar säga, men det drar jag om någon vill höra, men vad jag ville ha sagt nu var just att det finns många rasistiska invandrare oxå och då menar jag inte bara mot svenskar utan mot varandra oxå. jaja, hoppas att någon fattar vad jag menar och att jag absolut inte vill/försöker hettsa någon menna post.ha det riktigt gött alla |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Viket tjat om nazister och rasister hela tiden!! Det är ju eliten som hjärntvättat folk till att tänka i banor som raser, nationalitet nationalism, landet, gränser osv, osv, osv
Det finns fortfarande inga gränser, inga nationer och ingen "svensk",...allt är bara dumheter. Allt är bara tankar och föreställningar hos ett hjärntvättat folk. Maggik |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ja fyfan
Posted on: 2006/6/24 21:02
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan det finnas någon på forumet som använder sig av anonymstämpeln bara för att hetsa människor mot varandra?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Maggik visar igen på sitt höga svampmedvetande...
Quote: Det finns fortfarande inga gränser, inga nationer och ingen "svensk",...allt är bara dumheter. Allt är bara tankar och föreställningar hos ett hjärntvättat folk. En en gång visar Ni att erat resonemang är precis som en skolindoktrinerad marxist som påstår att det inte finns några raser. Exakt samma resonemang som när de sjöng i ”Palmejugend” ( Unga Örnar ) sammankomster som jag var på när jag var liten: "Vi räcker våra händer till alla våra vänner, till alla på vår runda jord!" Ni som påstår att Ni har blivit sååå medvetna när ni har intagit Psykedeliska preparat visar i erat resonemang att Ni tänker just så som de beteendevetarna och de sociala ingenjörerna på Illuminatikontrollerade Tavistock institute och Standford Research Institute vill att Ni ska tänka. Precis som jag har tagit upp tidigare var det dessa ovanstående Institut som låg bakom bl.a "Flower Power" rörelsen med Sex, drugs & Rock´n roll. Detta marxistiska resonemang att vi alla är lika och att det inte finns några nationer är precis det som bl.a Trosky och det andra marxistindoktrinerade Illuminatihantlangarna har velat genomföra de senaste 80-åren för att avskaffa nationsgränserna och genom politiska beslut steg för steg driva oss mot EN världsregering och ETT rasblandat folk etc.
Posted on: 2006/6/28 13:06
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Die nationaldemokratische bennybear und jaxtone ist helt ute och cyklar. Bennybjörnen, du svamlar en massa igen.
Tragiskt att se hur hjärntvättad och högervriden plattskalle man kan bli...*suck* |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bennybear,...kan du tala om vad en "svensk" är? Kan du tala om vad en nation är? Gränser?
Bara för att du inte förstått detta med nationalism, gränser och svenskhet, så måste vi ju belysa detta extra så behövs det tydligen tas upp då du är oerhört "mindcontroled" och springer i rassarnas platta värld (plattskallar). Sedan för att du skall få lite roligt också,...berätta lite om det här med "raser" och rasbiologi - ditt favoritämne. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login