vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked



Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#1


See User information
Är det nån som har läst nåt nytt om Mangs som påstås vara Malmöskytten?

Försöker som sätta dig honom till vilket pris som helst eller försöker dom få honom att erkänna nåt han inte gjort?

Posted on: 2010/12/5 10:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#2


See User information
Ja det är väldigt tyst om denne man i media nuförtiden.

Posted on: 2010/12/5 10:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#3


See User information
Varför tvivlar ni på att det är Mangs? Är alla som ifrågasätter 11 September automatiskt icke-brottslingar? Rasister och svin finns överallt och Mangs passar perfekt in i bilden av en sån gärningsman.
Att det är tyst är inte så konstigt, eftersom han levde ett stilla liv och det finns ingenting intressant att rapportera.

Att han inte erkänt är inte så konstigt, det gjorde inte första lasermannen heller förens flera år efteråt. Mördare brukar inte erkänna, så det är inget konstigt.

Det är nyttigt att ifrågasätta, men vissa här tror ju inte på någonting. Det är som att ni tror att allt som står i tidningarna automatiskt är lögn, samtidigt som ni länkar till andra saker i dessa tidningar när det passar era syften hur otroligt det än kan vara.
Sånt här beteende ökar bara klyftan till sanningsrörelsen. Folk tycker den är löjlig för de har förstått exempelvis Mangs är skyldig och dessutom en del annat som skrivs här.

Det finns dessutom viktigare saker för sanningsrörelsen att diskutera och sluta diskutera populärmedia.

Men det känns ju fint att jag skulle ha ert stöd om jag beslöt mig för att utföra vansinnesdåd.

Posted on: 2010/12/5 10:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#4


See User information
Vad fan snackar du om? Gör inte en höna utav en fjäder Magn... Freddan!

Posted on: 2010/12/5 11:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#5


See User information
Anledningen till varför jag frågar är för att det var så jävla uppjagat när det väl hände och precis som du verkar tycka så är han redan dömd, anklagad och fälld i massmedia. Men sedan några veckor tillbaka har det inte kommit fram nån mer information??

-Har han erkänt?
-Är han fortfarande häktad?
-Hur länge får dom ha han häktad utan att ha hårda bevis mot honom? Är det 14dagar?

Posted on: 2010/12/5 14:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#6


See User information
"Den misstänkte serieskytten Peter Mangs, 38, har gått med på att stanna i häktet ytterligare 14 dagar."
(http://kvp.expressen.se/nyheter/1.222 ... ngs-stannar-kvar-i-haktet)

"Peter Mangs vapen användes vid mordet på Trez West Persson"
(http://kvp.expressen.se/nyheter/1.222 ... rdet-pa-trez-west-persson)

Verkar som att det är säkrare att sitta kvar på häktet än att vara ute i samhället. Kanske Laserturken klippa hans tung och göra kaos med han?

Posted on: 2010/12/5 15:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#7


See User information
Jag förstår inte vad du menar? Jag skyddade knappast Mangs (Mangs stavas förresten med bokstaven N före G)
Hur har jag gjort en höna utav en fjäder? Det är ju de som vill ha han oskyldig bara för att han ifrågasätter 11 September som gör det.

Varför tror ni ens han är oskyldig när allt pekar på att det är han? Hans vapen användes ju vid mordet. Räcker inte det för er? Han är ju dessutom ett skolboksexempel för denna typ av gärningsman.

Kan någon ens peka på någonting varför han skulle vara oskyldig, mer än att han verkar genomhygglig för att han ifrågasätter 11 September?

Det finns folk med alla åsikter som mördar och varför han skulle vara oskyldig bara för detta har jag svårt att förstå. Snarare tvärtom, då detta bygger upp en frustration och det blandat med rasism kan vara en redig krutdurk.

Posted on: 2010/12/5 17:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#8


See User information
Freddan:

Varför skulle en kille med dokumenterat hög IQ och briljanta skyttekunskaper ha ett mordvapen liggandes hemma - i alla fall om han visste att vapnet skulle ha använts till att mörda någon (vilket är vad fulmedia menar att polisen påstår)?

Hur svårt är det att komma över oregisterade vapen i brottsstaden Malmö..?

Varifrån kommer det förmenta rastistmotivet?

Folk skjuts i Malmö hela tiden. Plötsligt sovrar fulmedia ut en handfull händelser och förespeglar att rasism skulle vara motivet.

Vid varje ny skjutning blåser man upp rasistballongen ännu mer.

Vad hände eg? Var lösnummerförsäljningen på väg ned?

Till sist, vem är Peter Mangs?

Alla har ju sett kampsportsbilderna i fulmedia. Här är en annan sida samma media tigit om i "rapporteringen":

http://www.youtube.com/korsorvagen

Posted on: 2010/12/5 20:02

Edited by nick on 2010/12/5 20:17:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#9


See User information
Ser hans vänner, "mb83" + matterik. Har matterik gått och blivit profet?


Posted on: 2010/12/5 20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#10


See User information
Jo serru Nick. Psykopater och narcississter tror ofta att de inte är åtkomliga för lagen. Att Lagen inte kan nå dom och därför struntar dom helt i att göra sig av med spår. Dessutom är det ett vittne som pekat ut Mangs när han sköt mot denne genom ett fönster.

Somliga vill bara ha allting till en stor konspiration och vill inte tro på de mest logiska förklaringarna. Tror ni på tomten också?

Måste man ha ett motiv för att vara rasist? Oftast bottnar rasism i rädsla och sneda ideal. Alla rasister har knappast blivit åtsatta av invandrare. Tror du verkligen detta visar du bara på hur ologiskt resonemang du för och det inte lönar sig att diskutera med dig.

Så för att han har en annan sida på YouTube kan han inte vara en rasistisk mördare? Du vet va att den där bögkannibalen Jeffrey Dahmer hjälpte till vid härbärgen för herrelösa djur?

JustinCase: Är matterik Peter Mangs vän på Facebook? Jag har inte facebook, så tror du du kan ta en printscreen?

Posted on: 2010/12/5 20:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#11


See User information
Quote:

Freddan skrev:
Jo serru Nick. Psykopater och narcississter tror ofta att de inte är åtkomliga för lagen. Att Lagen inte kan nå dom och därför struntar dom helt i att göra sig av med spår. Dessutom är det ett vittne som pekat ut Mangs när han sköt mot denne genom ett fönster.

Somliga vill bara ha allting till en stor konspiration och vill inte tro på de mest logiska förklaringarna. Tror ni på tomten också?

JustinCase: Är matterik Peter Mangs vän på Facebook? Jag har inte facebook, så tror du du kan ta en printscreen?


Nej på youtube.
Facebook vet jag inget om. Det är för barn och kvinnor...

Posted on: 2010/12/5 20:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#12


See User information
Men jösses... Nu har jag lyssnat på Peter Mangs på YouTube adressen och han kan ju spela bas. Då måste han vara oskyldig.
Jag tar tillbaka allt jag sa, för en som spelar bas kan inte skjuta folk.

Om vi slutar med sarkasmen, så kan det vara så att media inte tagit upp hans YouTube konto för att det är helt totalt otroligt ointressant, förutom för folk som vill se han fri.

Här är en annan basspelare.
http://www.youtube.com/watch?v=3IKqiM_QZ3o

Snacka om att gripa efter halmstrån.




Svara nu på frågan varför ni vill se Peter Mangs friad. Är det bara för att han ifrågasätter 11 September? Att vi har någonting gemensamt med honom gör honom automatiskt till sympatisk?

Inse att polisen faktist klarar av sitt jobb ibland och speciellt när det är på tips från allmänheten som i detta fall.

Posted on: 2010/12/5 20:54

Edited by Freddan on 2010/12/5 21:12:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#13


See User information
"Svara nu på frågan varför ni vill se Peter Mangs friad", skriver Magnus, nej OJ jag menar Freddan.

Var står det det och vem syftar du på?

Sluta sök konflikter här på forumet. Seriöst, ta och kamma dig ditt jävla troll.

Posted on: 2010/12/5 21:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Efterlysning ( nån ny information om Mangs )
#14


See User information
Quote:
Svara nu på frågan varför ni vill se Peter Mangs friad.


Vilka är ni? (Finns ingen grupp som vill se mangs friad, att uppenbart ljuga om andra i forumet är inte okej)

Var står det att någon vill se Mangs friad?

Det är inte okej enligt forum reglerna att medvetet skapa drama, intriger och tillskriva andra forumanvändare osanningar och lögner.

Posted on: 2010/12/5 22:36
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 





  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS