vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: DÖDADE CIA Michael Jackson?

See User information
Freddan, faktum kvarstår ju att det bara är en åsikt att han skulle vara pedofil. Det finns ingen fakta som säger det. Man är väll oskyldig till motsatsen bevisats.

Klart han hade nån form av känslomässig dragning till barn på samma sätt som en dagisfröken, fritidsledare eller rädda barnen medarbetare. Inget konstigt med det.

Han gjorde iaf så mkt gott i världen, speciellt för barn mer än någon annan kändis, det får vi inte glömma i den här diskussionen.

Men mer on topic, när MJ talade om att han var utsatt för en konspiration så tror jag han syftade "bara" på att CEO för Sony Tommy Mottola, försökte förstöra för honom i karriären när han släppte invicible skivan i 2001. Eftersom MJ lät meddela att han inte tänkte förlänga kontraktet med Sony efter Invivible albumet.
Tommy Mottola såg till att skivan inte promotades och det blev väldigt få videos gjorda till den.

Jag har fortfarande svårt att tro på CIA spåret eftersom det fortfarande inte finns nått faktabevis som pekar åt det hållet utan bara spekulation.

Någon som har någon verkligen info som pekar åt CIA hållet?

Posted on: 2010/11/6 23:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag påstår han var en exklusiv pedofil, vilket hans dragning till barn borde påvisa. Egentligen var han ju en hebefil, men detta är också en pedofili.

Ditt andra prat om hans konspiration tror jag är mycket rätt och riktigt. Men tekniskt sätt var ju inte det heller en konspiration, eftersom det var en motarbetning av en enda man och resultat av dennes order.

Finns ju ingen anledning att Sony ska ösa pengar på en förmåga som försvinner ur deras stall.

Posted on: 2010/11/7 0:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Blev han någonsin fälld?

Eller snackar vi bara ryckten? Guilty intill... världen igen? Vad är det för fel på "vaken"-aspekten igen?

"SE" inte bara "tro" på det ni hör... Till och med Svenska nannyn sa ju att hon aldrig varit med om ryckten...

Nysta o känn.... Tror själv han mördades... pengar för fjanteri eller ny kärleksskiva... "Save the world".... -Remember!!?

MJ var inte helt o-vaken... om vi säger så...

Posted on: 2010/11/7 0:58

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Han var ju verkligen en lustiger man. Tänka sig att han smög omkring i Qatar eller var det var nånstans och bodde där i flera år - utklädd till muslimsk kvinna!!! Och sov i syrgastält kramandes en chimpans med diverse nöjesfältsattiraljer uppriggade i trädgården!

Jag glömmer aldrig när han gav en sällsynt intervju och kom in till journalisten som satt och väntade med sina armar uppåtlyftade framför bröstet med händerna hängande neråt (som en hund som sitter vackert) och med späd stämma sade "hej!".

Mördades han? Inte otroligt, han hade ju just misslyckats med att klara av sin världsturné. Men såvitt jag vet gjordes ju en rätt grundlig undersökning av detta.

Det är minst lika troligt att han inte gick att stoppa i sitt vansinniga missbruk av sömntabletter eller vad det var. Det som ser ut som ett piller är i verkligen mat åt ett inneboende monster, dom äter sånt.

Dom går inte att diskutera med. Man kan också likna det vid att ha ätit nåt olämpligt. Nämligen ett örnägg som sedan kläckts i magen och som hackar ihäl den olycklige som svalt honom inifrån om örnen inte får mat hela tiden!

Jag tycker synd om honom, faktiskt. Både om honom och alla andra som råkat "svälja en örn". Och spelar fortfarande Billie Jean nån gång. Jag tycker att vi låter honom vila i frid och minns honom för det bra han gjorde...

http://www.youtube.com/watch?v=xOgCq1jyNn4&feature=fvst

Posted on: 2010/11/7 20:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information

Posted on: 2010/12/6 17:06

See User information
Frimurarbiblar kan man stöta på då och då, jag har själv hittat såna på loppis. Dom ser ut som vanliga biblar men en del avsnitt är lite längre, till exempel det om tempelbygget. Det fattas ungefär en A4 text i vanliga biblar, men jag skall inte trötta någon med att berätta vad det står, ni är säkert inte intresserade ändå, det är bara lite inaktuella gamla lösenord och sånt. Men jag kan lova att det inte står nåt om Michael Jackson.

Men en bra sak hörde jag en gång under en vanlig gudstjänst i Svenska Kyrkan där prästen vid en begravning sade "För Gud är alla levande!". Det lät faktiskt oerhört tankeväckande på nåt sätt, det vi lite slarvigt kallar "Gud" är faktiskt Tidens Herre och för honom är alltså alla levande. Sug lite på tanken, alla ni som har sorg eller lider av ateism.

Posted on: 2010/12/6 17:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Michael jackssons fejkade video.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje ... kvideor/article8252847.ab

Även hans föräldrar säger att det inte är hans röst som sjunger.

Enkel fråga.

Har du någonsin sett en video av han där han inte sjunger låten i ens en enda frame?

Skivbolagen försöker göra pengar på han efter hans död.

lägg märke till bilden i videon 02:22 ochså wtf ????

Posted on: 2010/12/10 2:14

Edited by Shen on 2010/12/10 2:35:58
Resized Image

See User information
Denna låt spelade Michael in med Akon 2007, det är vida känt eftersom låten har funnits läckt på nätet redan innam han dog.

Videon är inspelad nyligen, så självklart finns det inga bilder där han sjunger till låten.

Ang. att det inte skulle va Michael som sjunger så gäller det ett par andra låtar inte denna, det är Michael garanterat, men det finns 3-4 tvivelaktiga låtar på nya skivan.

Hans familj har sålt rättigheterna till MJs musik till Sony för 2 miljarder så det stämmer att de försöker tjäna så mkt de kan på hans död.

När det gäller information kring Michael så finns det inte mkt sanning i kvällspressen, kolla hellre på ex. mjstar.com

Posted on: 2010/12/10 11:17

See User information
Inte en enda frame tänk på den.

Titta på alla andra videon.

Posted on: 2010/12/10 11:56
Resized Image

See User information
Jag har sett ALLA videos och tycker fortfarande inte att det är konstigt att han inte är med i hold my hand, den är ju gjord nyligen som sagt.

Posted on: 2010/12/10 17:00

See User information
även om du jämför med andra videon??

Ser du verkligen ingen skillnad eller driver du med mig?

Ser du han sjunga eller dansa här till själva videon??

Var ser du den likheten med alla dom andra videona det är ju snarare raka motsatsen bildligt talat.?

Är det inte popkungen vi talar om ökänd för mnwalk new moves osv osv sen säga att killen kanske inte vill synas i bild?

möjligheten finns han kanske höll på falla i bitar men cmon nu.

Vet inte ser ingen Michael Jackson, visade den till en polare han såg inte ens att det var Michael jackssons video förrän jag sa åt han vid slutet.

Menar var det itne hans video o börja med man var meningen och se.
Men hallo.

Den psykologiska aspekten av detta intrycksmässigt är att man presenterar en efterkommande i ett annat paket.

Den bilden jag får,, sorry.

Posted on: 2010/12/10 22:21
Resized Image

See User information
Videon är inspelad 2010, Michael dog 2009. Den har ett budskap om gemenskap, och fungerar bra utan gamla inklippta bilder på Michael. Dessutom har ju Akon en större roll i låten.

Hur skulle du vilja att dem gjorde videon ?

Posted on: 2010/12/11 0:34

See User information
Annorlunda.

Mera av hans tidigare förflutna av vad han producerat.
Gjort det tydligt att han begravdes samtidigt en hyllning.
Kan tänka mig att det kan finnas många som velat delta i begravningen.

Menar polaren fattade inte ens att det var hans video.

Klippt in stumma delar ur hur han sjungit dansat i andra videor ex thriller osv.

Whatever man kunde allt för att visa att det är en hyllning till han snarare än en promo.

Posted on: 2010/12/11 0:46
Resized Image

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper