vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Venus Project connections to the UN NWO elites?
#1


See User information

Kan det finnas nått i detta?




Posted on: 2010/10/10 3:01

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#2


See User information


Utbrytargrupper vill Man ta kontroll på.

Se på " sekter " som Jehovas med flera.

Posted on: 2010/10/10 7:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#3


See User information
Sista videosnutten var ganska talande :)
Bra video!

Posted on: 2010/10/10 9:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#4


See User information
Vad menar du? Venusprojektet och Jehovas, utbrytargrupp?
Förlåt om jag undrar ser inte riktigt kopplingen.
Förstå mig inte fel, vill bara veta vad du menade? ;)

Posted on: 2010/10/10 10:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#5


See User information
Det är vad jag förstått hela tiden.
Dom verkar rätt så lömska.

Specielt när dom gör en film om religion som inte har ett uns av sanning i sig.

Sen försöker dom övertyga alla om att dom vet vad felet med världen är och sen komma med lösningen, NWO ända ut i fingerspetsarna!

Posted on: 2010/10/10 10:24
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#6


See User information
Oh det var riktigt bra!

Frågan är:

Skulle DU själv vara där brevid eliten, makt galningar och göra "business" med de, du vet, de där "trevliga " människor, du vet, DU som skulle vara så jävla "upplyste" du som har producerat, står bakom de populära filmer Zeitgeist och AdenDUMB....

Nej, det skulle du inte om det var på RIKTIGT eller?

Om du då under alla år på nätet och på tv FÖRNEKADE alla kritik riktat mot dig och informationen, plötsligt vill förhandla och göra business med sådana innebär att du då antingen:

1: Fattar inte vad du gör (och isf saknar trovärdighet)

2: Är en del av problemet (och isf saknar trovärdighet)

Vilket är det då? ; )

Posted on: 2010/10/10 18:48
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#7


See User information
Jag kan förlåta vemsomhelst.

För att jag vet att folks handlingar beror på deras förståelse.

Deras metod att styra visar deras förståelse.

Det är aldrig föresent för förlåtelse.

Och det som skapats som varit dåligt har inte skapats av individen självt även om vi ser det så.

Det har skapats pga individens oförståelse och okunskap.
Själsligt sett är dom offer och väldigt trasiga människor om man säger så men det är inte deras fel heller det är pga ofårståelse för den egna naturen och processerna.

Ett praktexempel är georgia guidestones.

Bara en demonisk människa kan komma på iden att jordens befolkning måste minskas genom krig fattigdom lidande mm istället för sanning.

Varför hade inte befolkningen förr på salmonsöarna problem med överbefolkning förr?

För att dom hade förståelse och kontakt med jorden.
Något som leverne i sanning utvecklar.


Det är ju inte direkt förknippat med ett samhälle där det gäller konsumera så mycket som möjligt i syfte att ge andra makt och traumatisera sig självt och därutöver ge vika för alla drifter och frestelser som alla gör pga okunskap för sig själva.
Därav ser det ut som det gör.
Som det var sagt alla konflikter = falsk kunskap.
Även konflikten med moder jord.
Individen är bara ett verktyg för ondskan , reaktioner och intentioner visar vad individen drivs av och vad individen är en frukt av det är så lögn håller sig vid liv genom att nyttja människan som kärl och gå över till nästa kärl osv.
Så det är mycket förståerligt varför folk är traumatiserade och varför dom styrande är onda.
För att dom vet inte bättre.

Posted on: 2010/10/10 18:57
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#8


See User information
Quote:

oso1978 skrev:
Vad menar du? Venusprojektet och Jehovas, utbrytargrupp?
Förlåt om jag undrar ser inte riktigt kopplingen.
Förstå mig inte fel, vill bara veta vad du menade? ;)



Jag förtydligar.

Man kan ju tänka sig att man startar en rörelse som tilltalar "fri-tänkare " eller infiltrerar en redan befintlig grupp som stör den rådande ordningen . Med tiden så har man sitt eget folk i toppen.

Så skulle jag gjort om jag var " råttan ".

Posted on: 2010/10/10 19:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#9


See User information
Jo, man kan ju förlåta till en viss grad tycker jag, framförallt när vi känner de människor, men i detta fall gör vi inte det, och dessutom vill de genomföra en AGENDA (gäsp, IGEN) som vill TVINGA människor.

Jag blev skraj om det hela så fort de började prata om att LÅNA pengar (oj oj ifrån VEM då?) för att bygga de här super cities...

Att de inte vet bättre, jo då kan de väl sluta, men att de inte ta emot kritiken tyder väl på att de är sociopater och detta är deras kritik mot systemet de vill ersätta. Att det stys av de ONDA och att det är psykopatiskt i grunden.

Men de är på bra väg att exponera sig själv och det enda är att SAMLA information och dela ut denna, False Prophets of Hope 2.0 eller något... Snake Oil Salesmen of the 21st Century.

Vanliga människor hade ingen VAL om plast, komsumptionssammhället osv... inget val om penningssystemet, och nu skall VANLIGA människor (med de kollektiva okunskapar i det primära) demoniseras och straffas för allt denna...

Patetiskt tycker jag, och förlåta? Du kan väl förlåta Mao eller Blair med? Det är väl bra att kunna det, men den här då?:

http://mindprod.com/politics/iraqwarpix.html

Resized Image






















Ingen weapons of mass destruction hittade, men folk glo på Idol och SVT 3 snackar väl om senaste säsongen av Dexter då vi skall glo och tänka på allt denna: http://www.google.se/#hl=sv&safe=acti ... rfai=&fp=2a85fdc0c311f45e

Its all fucked and Venus Project KNOWS all this! ; )

They know HOW people are, where we are inside and out.

They KNOW what they are doing and they are DOING it every day, following an agenda.... it may take a generation or 2....

Kan du verkligen förlåta denna, om det var i din back yard? Jag vet inte om jag kunde precis, tror att vi är avtrubbade....

Posted on: 2010/10/10 19:27
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#10


See User information
Förlåtelse är något som kommer bli ett av det svåraste vi har framför oss... Både mot oss själva och för andra som gjort oss illa.
För att vi skall komma vidare och lösa saker, måste vi ta steget utanför "eye for an eye". Våld föder våld, ond cirkel. Never ending story, vilket vår historia är bevis nog för.

Mänskligheten behöver lära sig det, om vi skall kunna ta steget fullt ut för att skapa bästa möjliga förutsättning för framtiden.

Blir f*n inte lätt, men vi måste försöka vara öppna för att försöka. Om inte annat, så för våra barns möjligheter.

Tar gärna själv bettet ur det sura äpplet själv, så slipper mina/era barn o barnbarn det. För mig, är det en sak jag vill vara stolt över att ha varit en del i för deras räkning...

Vi måste helt enkelt utanför boxen för en lösning till det vi kallar sociala systemet idag...


Peace!

Posted on: 2010/10/10 19:50

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#11


See User information
Bra att mer info debunkar denna smörja.

Är inte förvånad över att de står i maskopi med samma herrar som vill föra förtrycket till en ny nivå, däremot förvånad över att så många svalt det och försvarar det som att det "inte" vore kommunism i ny tappning.

Frågar återigen: Vad ska göras åt vanliga människors vanliga känslor som inte är motiverade av pengar (svartsjuka, hat) i ett laglöst samhälle?

Hur ska en person kunna ta sig ur sin samhällsposition utan att kunna hävda sig ekonomiskt?

Varför var inte medeltiden fredlig då de inte hade någon valuta på den tiden?

"Slutsatserna" dragna i Zeitgeist är bogus, that's why.

Handlar f.ö. inte om framsteg, om att tänka "nytt" eller utanför lådan, det kan helt enkelt inte människan. Därför som sådana agendor inte heller är mänskliga.
Handlar om att återerövra de mänskliga värderingarna, tillbaka till grunden, läxan alla skjuter upp.

Posted on: 2010/10/10 19:56
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#12


See User information
Allt handlar om hur rötterna formas till trädet.

Insikten och kunskapen måste finnas för att människan ska lära sig den.
Den finns inte tillgänglig nu.

Konsumentsamhällets utbildning till girighet tävlan sarkasm produkt och konflikt är den största faran.

Det är otroligt hur viktigt den första tiden är trädet formas.
När barken blir tjock och hård får trädet svårt att forma sig.

Posted on: 2010/10/10 20:33
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#13


See User information
Quote:

Xtas skrev:

Handlar f.ö. inte om framsteg, om att tänka "nytt" eller utanför lådan, det kan helt enkelt inte människan. Därför som sådana agendor inte heller är mänskliga.
Handlar om att återerövra de mänskliga värderingarna, tillbaka till grunden, läxan alla skjuter upp.


Det är precis vad det handlar om, är det inte tid att vi börjar ransaka oss själva och faktiskt tar lärdom av mänsklighetens påhitt? Vi har ju redan provat allt det här, flera gånger!? Tycker det är på tiden att vi tar ett steg utanför cykeln vi gjort om o om igen, söka nya vägar.
Bara se oss om, fortsätter vi på samma sätt, fast i denna nya skalan, kommer vi förgifta, förgöra, döda allt liv på jorden och den i sig.

Vi står i ett val, ett vägskäl. Håller med om att det handlar om att förnya dom grundläggande värderingarna, men framför allt utveckla och lära oss av våra misstag, pusha gränsen för vad vi anser är möjligt ur ett socialt perspektiv. Ett steg i en "sundare" riktning är kanske börja ta hand om varandra och vår fantastiska klippa vi bor på?

Posted on: 2010/10/10 20:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#14


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Det är precis vad det handlar om, är det inte tid att vi börjar ransaka oss själva och faktiskt tar lärdom av mänsklighetens påhitt?


Det är kanske så.

En stor trötthet kan komma över mig när jag för länge sedan lämnat konspirationsmångfalden bakom mig. Jag bestämde mig för att satsa allt på familjen och vårda de relationer jag har. Det är ett eget kosmos mellan två individer och att utforska detta kosmos är som en oändlighet i sig.

Istället för att vända sig utåt kan man vända sig inåt. Man lär sig mer då om både och.

Jag befinner mig långt ifrån kultivering som det framställs i böcker om så kallad upplysning. Men, det skall inte föringas att man lever i nuet, är medveten om att "det finns något mer" och lever det enkla livet. Att vara pappa (som jag är) innebär att alltid se till någon annan än en själv och tiden för sig själv är ytterst begränsad.

Här och nu, vad kan jag göra?

Var sak har sin tid.

Jag gör vad jag gör idag. Imorgon är en annan dag.

Att visa medmänsklighet i det stora och det lilla är nog en så god väg som någon annan. Visst önskar jag större förståelse för vår existens och mening, men just nu strävar jag inte efter mer än att bara vara pappa. Att finna ro i det man gör är viktigt.

Ja, att finna sin plats. Det som känns rätt. Utan strävan!

Posted on: 2010/10/11 14:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#15


See User information
Quote:

Therold skrev:

Det är kanske så.

En stor trötthet kan komma över mig när jag för länge sedan lämnat konspirationsmångfalden bakom mig. Jag bestämde mig för att satsa allt på familjen och vårda de relationer jag har. Det är ett eget kosmos mellan två individer och att utforska detta kosmos är som en oändlighet i sig.

Istället för att vända sig utåt kan man vända sig inåt. Man lär sig mer då om både och.

Jag befinner mig långt ifrån kultivering som det framställs i böcker om så kallad upplysning. Men, det skall inte föringas att man lever i nuet, är medveten om att "det finns något mer" och lever det enkla livet. Att vara pappa (som jag är) innebär att alltid se till någon annan än en själv och tiden för sig själv är ytterst begränsad.

Här och nu, vad kan jag göra?

Var sak har sin tid.

Jag gör vad jag gör idag. Imorgon är en annan dag.

Att visa medmänsklighet i det stora och det lilla är nog en så god väg som någon annan. Visst önskar jag större förståelse för vår existens och mening, men just nu strävar jag inte efter mer än att bara vara pappa. Att finna ro i det man gör är viktigt.

Ja, att finna sin plats. Det som känns rätt. Utan strävan!



Jo, det är svårt och i många fall kan det kännas överväldigande och hopplöst.

Vi gör alla våra val och får stå för det. Vi blir skolade från "tre äpplen hög" till detta, lydnad och inte att frågasätta vad som präntas in i oss dagligen via medier och skolor. Vi har blivit stöpta att springa allt vad vi orkar i motsatt riktning, än att se inåt... Känna sig maktlös.

Men jag säger följande och jag tror inte någon här kan annat än att hålla med:

Det finns ingen mer fantastisk på denna jord än du, så unik och så speciell i all den form och med alla "fel" du har.
Du är värd all den uppskattning för vem du är och ingen har rätt till att påstå motsatsen, någonsin.

Svårast är nog att älska sig själv och acceptera allt man verkligen är, godta i full form vem man är.

Men framförallt är nog att acceptera att alla andra är lika viktiga som du och att dom är värda precis samma igenkännande, lam som lytt och form/färg. På den nivån är det inget som skiljer oss från varandra.

Framför allt att vi är varandras hjälp och stöd.

Gratulerar dig till ditt barn och jag förstår det fantastiska du varit med att skapa. Önskar dig all lycka, det gör jag innerligen.

Men vill du överlämna vår värld till ditt barn, som det ser ut idag? Kan vi se oss själva i ögonen och säga att vi gjort allt i vår makt att ge honom/henne alla möjligheter för bästa förutsättning?

Det kan inte jag, än... Vi kan fortsätta strida mot varandra i åsikter och tankar, men på ett större fundamentalt plan, har vi ett ansvar för oss själva och andra. Framför allt dom som inte kan tala för sig själva.
Vi leds även här att bestrida varandra, istället för att se problemet som gäller andra.

Man kan enbart svara för sig själv och valen man gör. Jag ger en eloge till alla som gör vad dom kan och försöker få tillstånd en ändring till det bättre. Vi är alla bröder och systrar i en stor familj kallad mänskligheten.

Om vi lär oss lägga meningsskildnaderna åt sidan och konstruktivt skapa en bättre värld... Med 100e apeffekten kan vi förändra världen.
För dig, mig och framförallt barnen.


Kom ihåg att du är det mest fantastiska som finns och att vi är varandras bästa hjälp till förändring. Vi är även vår egen värsta fiende för att inte göra någonting, vilket är vad dessa förtryckare räknar med.
Men de är även människor, men kanske bordes påminnas om vilka vi är?



Posted on: 2010/10/11 16:39

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#16


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Men vill du överlämna vår värld till ditt barn, som det ser ut idag? Kan vi se oss själva i ögonen och säga att vi gjort allt i vår makt att ge honom/henne alla möjligheter för bästa förutsättning?


Bra svar. Respektfullt.

Jag har barn. Tre, inte ett. Familjelivet är i full gång. Mycket annat ryms inte under de 24 timmar man skall uppleva.

Jag gör gott. Jag har gott självförtroende. Jag har insikter jag känner att väldigt många saknar.

Men det enda jag kan göra är att delge kunskap, leva som jag lär och förbli ödmjuk.

Jag har varit vegan i 10 år innan jag blev pappa. Idag är jag vegetarian (leva i praktiken vs. leva efter principer). Med denna utgångspunkt, vad vill jag överlämna till mina barn? Jo, ett hopp om mindre lidande för alla som inte behöver lida.

Och kunskap till dem som inte har kunskap.

Ett andligt utvecklande, fri tanke och värnandet av yttrandefriheten (av det som finns kvar) är att kämpa för en bättre framtid. Maktfullkomna Z-banksters-sociopater och nyttiga idioter lär inte gilla det.

Posted on: 2010/10/12 7:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#17


See User information
3 barn, underbart! Grattis!

Jo, tyvärr kanske vårt levnadssätt inte ger dig det utrymme du är värd att spendera den tid med dom, vilket dom borde få. Men det är som vi varit med om att skapa.

Men att låta oss trälar få nog med tid, får vi nog upp ögonen fortare för vad som pågår.

Hur det än är, är alla värda så mycket mer, än vi låts idag.

Jag vet att du, jag, dina barn, samtliga på "klippan" vi bor på, är värda så mycket mer.

Men saken är även att vi måste ställa om oss själva och vara flexibla för förändring. Om inte i aktion, så i tanken. Vi har alla olika förutsättningar för hur vi har möjlighet för pådrivandet av det, men alla sätt bidrar, tanken, kärlek, fredlig aktivitet mm.

Ja, det spirituella uppvaknandet är en stor del i tiden, inte bara få huvudet med om vad som händer i världen.

Själv ser jag det hända lite överallt, folk mår riktigt dåligt. Och som jag ser och förstått det hanslar det om det spiritualle uppvaknandet, men människor är så vana vid den tillvaron vi håller oss till som bara det som finns(ramverket, som jag kallar det). Men uppvaknandet är på väg... Och jorden driver oss till det.
Den som tycker det är något "new-age"it, bör titta på fakta och begrunda det. Tiden förändras och kan med stor säkerhet påstå att vi alla känner det på oss, både hur vi mår och att det finns en gnagande känsla att något stort e på G.

Men i slutändan måste vi göra detta tillsammans, för varandra och oss själva. Att vi alla i slutändan förstår att vi är fingertoppar av en och samma hand och agerar efter det. Även polismannen, Obama eller så moder Theresa. Sedan att vi beter oss som idioter mot varandra är en annan sak, med det ligger väl i dualiteten/polariteten inför "förändringen".

Men vad som är säkert, vi står inför en "svår" tid, innan det blir bättre. Och om vi hjälps åt, klarar vi det bättre.

Ledsen att jag hamnat ur topic, men allt är precis som det skall vara nu. Bara att hålla sig glad och ärligt se "inåt", har man kommit en bra bit på vägen. Vi är ju stöpta till att se utåt för alla lösningar och möjligheter.


Fred!


Posted on: 2010/10/12 14:12

Edited by Avatar on 2010/10/12 14:27:53

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#18


See User information
Det är mänskligt att 'gå off-topic'. Det är t.o.m. hälsomsamt ibland. Å andra sidan måste man veta när det är dags att återgå.

Så, topic:

Det finns säkert fakta som tydligt visar hur The Venus Project (TVP) supportas av maktgalna sociopater, dvs. en koppling till NWO i någon form och/eller grad. Det är uppenbart att TVP är en storebrorsidé. Det teknokratiska och kommunistiska går under det gemensamma paraplyet kallat kollektivism.

Det är så uppenbart att fakta inte behövs.

Är Kinesiska Kommunistpartiet (KKP) ren ondska? Ja, det är det. Behöver man ha fakta? Det finns att läsa mycket om KKP för att förstå ordet kulturrevolution och anti-andlighet. Det är givetvis ingen slump att Falun Gong görs ner brutalt.

Vad har då KKP gemensamt med TVP? Jo, att skapa ett totalitärt styre (en sanning, vilket man äger som parti eller expert) och överföra idén om andlighet som ett missförstånd till att lämna oss som biologiska maskiner som man kan styra och/eller skrota utan att fälla en tår.

Posted on: 2010/10/12 14:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#19


See User information
Jo, håller med. Men på samma gång sätts vi själva i samma ramverk med att kivas vilket spirituellt tillväxt verktyg vi väljer att använda oss av för vår egna tillväxt.

Vad vi skapar och vi hanterar oss med, inviker vi med en sorts existens/identitets kris.

Spelar ingen roll om det är spirituell, statlig eller NATO.

Skulle vi kunna ställa oss utanför detta och inte enbart se gränser och begränsningarna, har vi kommit långt till en bättre värld med en hållbar existens och potential för erfarenheten vi är här för.

Vi är som barn i en lekskola, ledda av "learning by doing" och med vissa som har tagit sig rollen som ledsagare.

Nog är det på tiden att vakna upp, som Den mänsklighet vi alla tillhör.

När vi verkligen fattar att allt är verktyg för vår egna utveckling och att det är enbart det som betyder någonting över huvudtaget och vad vi tar med oss från denna världen. Tar man det perspektivet, vad betyder pengar, mark, makt, inflytande... Name it.

Men vi luras att bita i alla dessa äpplen som pengar mm... Allt som egentligen har något värde är din själv och dess utveckling... Allt annat är verktyg för den utvecklingen och spelar i längden ingen roll alls... Tar man sedan i aspekt vårt beteende med lögner, mord, svek, alla former av ont uppsåt... Vilket karma bygger sin funktion runt... Lägger man till att dessa görs egentligen mot en själv...

Dang, nu gick jag verkligen långt "out there"

Posted on: 2010/10/12 14:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#20


See User information
Ok, tre saker jag uppfattade från den här videon:

1.Killen som intervjuar har bestämt sig för att de är i maskopi med FN och alla frågor kretsar kring att "sätta dit dom". han verkar inte fatta att FN kan stödja ett evenemang utan att vara drivande i det. han fattar helelr inte vad som menas med "adress the UN".

2.Att Michail Gorbachev och David Rockefeller stödjer en gala som sedan personer från Thevenusproject är inbjudna till betyder inte att de är i maskopi med dom. man kan däremot tycka att det är lite dålig smak att välja att deltaga.

3. om man ska spela in en intervju över temaspeak så kan man väl för helvete se till att stänga av notifications.

Posted on: 2010/12/12 5:45
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#21
Det har pratats lite om att förlåta i tråden och jag tror att första steget är att förstå. Jag tror nämligen att ingen är ond när man vaknar på morgonen och tänker: idag driver vi vidare vår överbefolknings politik så att 85% dör. Dom är nog så skruvade att
alla steg som för oss ter sig omänskliga rationaliseras på ett eller annat sätt, tänker man så blir det lättare att förlåta.

Rationalisering (engelska: rationalization) är ett psykologiskt fenomen (försvarsmekanism) som innebär att man i efterhand intalar sig själv att man hade goda intentioner eller goda grunder med/för sitt agerande. Rationaliseringen (efterkonstruktionen) kan ske såväl MEDVETET som UNDERMEDVETET. Som försvarsmekanism anses rationalisering vara icke-konstruktiv. Detta på grund av att fokus flyttas från de verkliga problemen.
Wikipedia

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#22


See User information
Jag låter följande klipp tala för min del

http://www.youtube.com/watch?v=ggHJX2CNUkk



Sedan kan ni återkomma om ni vill veta mer om vad som verkligen hände på konferensen och hur TVP togs emot av deltagarna.


Den där grabben verkade ju knappt veta vad han talade om utan har väl läst in sig via någon knäppgöksblogg som vanligt.

TRE administratörer visar sin okunskap och förhållning till TVP så nu går det inte att komma och säga att vaken.se inte är emot projektet. NI om någon går NWOs ärenden och de tackar er för det.

Posted on: 2010/12/12 12:49
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#23
Icehorn varför skulle vaken.se eller deras admin gilla kommunism?
Utveckla gärna hur du tänker och vad det är med tvp som passar dig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Venus Project connections to the UN NWO elites?
#24


See User information
Uh ? Jag har inte ens nämnt ordet kommunism så jag vet inte vad du syftar på ? Applåderar man alla tafatta försök att smutskasta projektet och rörelsen så har man definitivt en agenda. Det skulle vara illa att se vaken.se bli till en plattform för sådana antisociala och antimänskliga tendenser men det kanske redan är för sent.

Vad jag sedan gillar med TVP borde väl vara bekant vid det här laget:
- Resursbaserad ekonomi
- Vetenskaplig grund för ett hållbart samhälle
- Rena och förnybara former av energi
- Inga politiker, säljare, marknadsförare och bankirer
- Samarbete istället för konkurrens

Tycker du att ovanstående är dåliga saker ?

Posted on: 2010/12/13 16:19
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS