Vakencorner
|
Re: Min resa
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej Boparmen. Välkommen. Trevligt med lite nytt friskt blod på forumet (inaveln kanske äntligen kan få ett slut, haha), ska bli intressant att se dina inlägg framöver.
![]()
Posted on: 2011/1/15 10:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tack för vänligheten.
Framöver blir det en del från mig och mina tankar, främst pga jag ligger sjukskriven ett antal veckor framöver. Ska bli väldigt intressant och givande att få dela med sig och ta del av alla andras åsikter och vinklar. Väl mött framöver.
Posted on: 2011/1/15 11:05
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen!
![]() Kom ihåg bara att inte slå dig trött på att väcka folk som är gått i ide. Det går ändå inte. Nöj dig med att så lite frön och om dom har potential att gå vidare så kommer dom fråga dig sen. Om dom inte gör det så vill dom fortsätta sova :)
Posted on: 2011/1/15 19:52
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tackar.
Jo det har du rätt i och det är något som jag redan fått erfara. Det gäller att vara tålmodig och sedan inte ha som ambition att försöka "omvända" folk utan de måste själva inse och vilja. Jämförelsen är kanske lite fånig men det är som att jaga kvinnor, man får inte vara för öppenbar och desperat för då går det i regel åt skogen ;) Ska man nå hållbart resultat så är det av yttersta vikt att man själv kommer underfund med hur saker och ting fungerar. Jag klandrar ingen för att ha svårt för att vakna och acceptera en alternativ verklighet då man inte vet annat. Men kundskap är som sagt frihet så mitt mål är att dela med mig i första hand.
Posted on: 2011/1/16 10:07
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login