vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: ”Alla vet att USA låg bakom 9/11”

See User information
Läs nåt av exempelvis Lyndon Larouche så har du hela listan. Eller nån av de andra mångmiljardärernas memoarer, dom är faktiskt mycket intressanta...

Posted on: 2011/1/18 16:08
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Läs nåt av exempelvis Lyndon Larouche så har du hela listan. Eller nån av de andra mångmiljardärernas memoarer, dom är faktiskt mycket intressanta...

Du blir bara mer och mer otydlig.

Då ska vi ta det i punktform.

1. Lyndon LaRouche är en kritiker av det nuvarande världsfinanssystemet, vars sammanbrott han anser sig förutsagt.
OK?

2. Han dömdes 1988 till ett femtonårigt fängelsestraff för konspiration, skattebrott och ekonomiskt bedrägeri, ett straff som han villkorligt frigavs ifrån 1994.
OK?

Men vi kan då nöja oss med vidare efterforskning då han var hela listan.

Jag vill inte bara ha namn utan hela beviskedjan.

Namn, tider och vad de har gjort och i vilken ordning de gjort saker och ting för ska man anklaga för folk ska man han något på fötterna att komma med annars kommer de man anklagar att anse att man kommer med obekräftade rykten.

Så visst får folk anklagas men inte på hur lösa boliner som helst.

Posted on: 2011/1/18 21:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag säger som Dick: "Vilken tur att Stålmannen finns! Vad skulle vi göra utan honom? Han är så duktig att han har en egen tidning som kommer ut en gång i veckan och där står det om allt han gör!"

(Tyvärr fattar inte Dick att Stålmannen bor i en stad som heter Metropolis i Amerika och inte hinner hit...)

Från och med nu tror jag på allt! Jag tänker bara på att mumsa goda bullar och titta på de spännande nyheterna på TV. Särskilt vädret tycker jag är intressant... (hoppsan där försa jag mig visst, det är inte ALLS intressant!)

Det är tur att det inte finns några problem eller några brottslingar heller om dom inte erkänner själva och det är väldigt fult att gå och bära på misstankar faktiskt.

Nä, nu skall jag be att parkeringsvakterna får nya fina uniformer för jag är så glad att jag blivit av med den dumma bilen.

Så dum jag var som trodde att det fanns några brottslingar kvar nu när vi har Stålmannen!

Men varför hindrade han inte 9.11? Jag har fortfarande inte förstått. Han kunde ju bara flugit fram och tagit planen i luften och lagt dom på marken så hade ju ingenting hänt...

Undras vad Lois Lane säger? Hon är ju journalist...

Posted on: 2011/1/18 21:26

Edited by Asgeir on 2011/1/18 21:43:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

Anonym
Lunar2,
Att den officiellt accepterade versionen av vad som hände den 11e september 2001 är en total lögn krävs det inga bevisade namnlistor för att inse.
En gnutta sunt förnuft, ett öppet sinne och en stund framför google räcker gott.
Det spelar ingen roll i vilken ände man börjar rota i den där soppan, det luktar mögel i vartenda hörn.

Jag försöker inte bevisa att 9/11 var en charad för dina ögon, den sanningen får du finna själv, jag rekommenderar dig bara att ha ett öppet sinne inför det otänkbara.
Världen vi lever i är inte riktigt som vi blivit ledda att tro.

Om du vill starta i en annan ände av soppan än youtube som de allra flesta kan jag rekommendera en repris av Matrix, efterföljt av historierepetition om kung salomos tempel.

Jag lovar att båda kommer att leda dig rakt till skatten.

See User information
""Jag vill inte bara ha namn utan hela beviskedjan.

Namn, tider och vad de har gjort och i vilken ordning de gjort saker och ting för ska man anklaga för folk ska man han något på fötterna att komma med annars kommer de man anklagar att anse att man kommer med obekräftade rykten.""
säger lunar2

Kan man begära det på ett diskussionsforum i Sverige när mängder av folk vill ha en ny utredning för att de anser att någon egentlig utredning aldrig utfördes... varför tror han att någon här hemma skulle kunna leverera något som inte ens är utrett..?

Kan han förklara det..?
Kanske måste han vända sig till VoF för att få reda på fakta om kapningarna då de antagligen sitter med alla fakta.

I vänta på det svaret kan man lyssna till vad brandmännen tycker..

FirefightersFor911TRUTH.org - Erik Lawyer - Press Conference
http://www.youtube.com/watch?v=TULmLtqRXZ4

Posted on: 2011/1/19 9:49
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Det är precis samma sorts historia som Estonia. Det är förbjudet att utreda helt enkelt. Och eftersom det bara kan vara den som förbjuder det som är den skyldige behöver man väl inte tveka så länge. Det är som att efter ett skott se nån stå bredvid en skjuten människa med en rykande pistol i handen och säga "Kom inte närmare för då skjuter jag. Och JAG sköter begravningen och du har inget sett!"

Det jag tänker i detta läge är att en dag står du ensam framför Domaren i Evighetens försal och den som lurade dig till att begå illdåd är den som är Åklagare! Precis detta är ju innebörden av den andra tråden på forumet, den som handlar om att polisen har rätt att provocera fram brott.

Jag förstår precis alltihop bara inte detta enda:

Vad i hela friden skall detta vara bra för? Kanske svaret är att det inte skall vara bra...

Ulven är lös, vi släppte fanskapet och nu är goda råd dyra, tur att jag är gammal, jag är verkligt ledsen för att min generation låtit detta ske, vi är de största förrädarna som någonsin levat i Sverige.

Posted on: 2011/1/19 15:24

See User information
Quote:

gaston skrev:
""Jag vill inte bara ha namn utan hela beviskedjan.

Namn, tider och vad de har gjort och i vilken ordning de gjort saker och ting för ska man anklaga för folk ska man han något på fötterna att komma med annars kommer de man anklagar att anse att man kommer med obekräftade rykten.""
säger lunar2

Kan man begära det på ett diskussionsforum i Sverige när mängder av folk vill ha en ny utredning för att de anser att någon egentlig utredning aldrig utfördes... varför tror han att någon här hemma skulle kunna leverera något som inte ens är utrett..?

Kan han förklara det..?
Kanske måste han vända sig till VoF för att få reda på fakta om kapningarna då de antagligen sitter med alla fakta.

I vänta på det svaret kan man lyssna till vad brandmännen tycker..

FirefightersFor911TRUTH.org - Erik Lawyer - Press Conference
http://www.youtube.com/watch?v=TULmLtqRXZ4

Men nu förstår jag ingenting. Truth vad är de för något om inte sanning. Den får man alltså inte reda på innan utredningen kommer till stånd för idag finns inga detaljer om vad som hände.

Vem eller vilka är de som ska sätta i gång utredningen av 911?

Posted on: 2011/1/20 22:23

See User information
@Lunar2 (+ en eloge, du vet verkligen hur du skall få folk att hoppa rakt upp i luften och börja krafsa på tangenterna!):

Just samma personer som lägger locket på! Det är ju det som är det sjuka. Om man har en misstanke och ledtrådar nog för att skriva en artikel om något, må det vara palmemordet på sin tid, Estonia eller chemtrails, så möts man av en massiv misstänksamhet riktad mot sin egen person snarare än glatt intresse inför chansen att få ett rejält scoop!

Låt oss säga att någon ser hur det lastas heroin på ett plan tillhörande Flygvapnet på en skum flygplats nånstans i världen! (OBS detta är ett teoretiskt exempel!)

Tror nu någon att man i det läget glatt kan meddela Dagens Nyheter eller Polisen att man hittat källan till heroinet som flödar i Europa och Sverige?

Nej då får man ta på sig mörka solglasögon och gömma sig och försöka förtränga vad man sett och aldrig yppa det.

För skulle man komma ut med saken så skulle alla taggarna fällas upp. Godkända sk nyheter kommer på releaser från mörkläggningsorganisationer som blåser upp oväsentligheter och missledande information och står på hela tiden i alla nyhetskanalers redaktionsrum, typ Bonnier/TV4/SR/GP och deras "auktoriserade skribenters" ämbetsrum medan fri och äkta nyhetsförmedling misstänkliggörs av alla krafter och stryps...

Ärligt talat finns det inte mycket man kan göra.

Men man kan utveckla självkontroll och dra sig undan samhället. Låta bli att knarka och försöka slinka ur elbolagens och bostadskontrollanternas strypgrepp.

Man får emigrera... inåt... och försöka överleva.

För allt har en ände. Ju hårdare dom går på, desto hårdare blir deras fall!

Posted on: 2011/1/21 5:39

Edited by Asgeir on 2011/1/21 5:54:18
Edited by Asgeir on 2011/1/21 5:55:35
Edited by Asgeir on 2011/1/21 5:56:09
Edited by Asgeir on 2011/1/21 5:56:49
Edited by Asgeir on 2011/1/21 5:57:45
Edited by Asgeir on 2011/1/21 6:02:30
Edited by Asgeir on 2011/1/21 6:06:46

See User information
Vi som grävt djupt i ämnet vet ju vad för sorts " typ " lonar är.....

Direkt från fabriken. Han tillhör den globala " mörkläggningsorganisationen " och vill att vi håller oss till tangentbordet. Han älskar när vi bemöter hans retoriska kullerbyttor i all evighet.

Amen

Posted on: 2011/1/21 7:16

See User information
Radera,(även Zinken:) tack... på förhand.

Posted on: 2011/1/21 19:03

Edited by sale on 2011/1/21 19:47:01

See User information
Quote:

sparta88 skrev:
Vi som grävt djupt i ämnet vet ju vad för sorts " typ " lonar är.....

Direkt från fabriken. Han tillhör den globala " mörkläggningsorganisationen " och vill att vi håller oss till tangentbordet. Han älskar när vi bemöter hans retoriska kullerbyttor i all evighet.

Amen

De är politiker,Voffare, myndighetschefer eller företagsledare. De är kraftfulla, framgångsrika, charmiga - och livsfarliga. Det handlar i många fall, om psykopater."

Den som ljuger mest och bäst torde också vara en utpräglad psykopat, vilket framgår av artiklar ovan.

Många har sökt svaret till varför det kunde hända och varför följderna blev så katastrofala för samhället, Zink och enskilda personer som är förknippade med ...att hjälpa massmördare,står oftast som förlorare- psykopater.

"Psykopater är omöjliga att bota"

Posted on: 2011/1/21 19:09

See User information
Quote:

lunar2 skrev:
Men nu förstår jag ingenting. Truth vad är de för något om inte sanning. Den får man alltså inte reda på innan utredningen kommer till stånd för idag finns inga detaljer om vad som hände.

Vem eller vilka är de som ska sätta i gång utredningen av 911?

Gaston skrev fel "Truth" det skall så klart vara... Håll truten o drick sprit!!på ett respektfullt sätt.

Posted on: 2011/1/21 19:55

See User information
Prominenta kritiker av 9/11-kommissionen

De som tror att Bushregeringen inte berättar hela sanningen om 11 september utgör nu mer än 50 procent av det amerikanska folket. De avfärdas vanligen som ”galningar” och ”konspirationsteoretiker” av de statstrogna. Det kan därför vara värt att känna till vilka som ingår i listan över ”galningar.”

http://ragnar.motpol.nu/?p=11

Posted on: 2011/1/22 9:22

See User information
9 11 Experiments The Great Thermate Debate.avi

http://www.youtube.com/watch?v=ucZag9-Cgyk

THE JET FUEL; HOW HOT DID IT HEAT THE WORLD TRADE CENTER?

Posted on: 2011/1/22 10:10

See User information
Quote:
gaston skrev:
Prominenta kritiker av 9/11-kommissionen

De som tror att Bushregeringen inte berättar hela sanningen om 11 september utgör nu mer än 50 procent av det amerikanska folket. De avfärdas vanligen som ”galningar” och ”konspirationsteoretiker” av de statstrogna. Det kan därför vara värt att känna till vilka som ingår i listan över ”galningar.”

http://ragnar.motpol.nu/?p=11

@Gaston, det var ingen dålig lista med tunga namn och citat i det blogginlägget. Tack det var användbar info.

Posted on: 2011/1/22 10:25

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
@Lunar2 (+ en eloge, du vet verkligen hur du skall få folk att hoppa rakt upp i luften och börja krafsa på tangenterna!):

Just samma personer som lägger locket på! Det är ju det som är det sjuka. Om man har en misstanke och ledtrådar nog för att skriva en artikel om något, må det vara palmemordet på sin tid, Estonia eller chemtrails, så möts man av en massiv misstänksamhet riktad mot sin egen person snarare än glatt intresse inför chansen att få ett rejält scoop!

Låt oss säga att någon ser hur det lastas heroin på ett plan tillhörande Flygvapnet på en skum flygplats nånstans i världen! (OBS detta är ett teoretiskt exempel!)

Tror nu någon att man i det läget glatt kan meddela Dagens Nyheter eller Polisen att man hittat källan till heroinet som flödar i Europa och Sverige?

Nej då får man ta på sig mörka solglasögon och gömma sig och försöka förtränga vad man sett och aldrig yppa det.

För skulle man komma ut med saken så skulle alla taggarna fällas upp. Godkända sk nyheter kommer på releaser från mörkläggningsorganisationer som blåser upp oväsentligheter och missledande information och står på hela tiden i alla nyhetskanalers redaktionsrum, typ Bonnier/TV4/SR/GP och deras "auktoriserade skribenters" ämbetsrum medan fri och äkta nyhetsförmedling misstänkliggörs av alla krafter och stryps...

Ärligt talat finns det inte mycket man kan göra.

Men man kan utveckla självkontroll och dra sig undan samhället. Låta bli att knarka och försöka slinka ur elbolagens och bostadskontrollanternas strypgrepp.

Man får emigrera... inåt... och försöka överleva.

För allt har en ände. Ju hårdare dom går på, desto hårdare blir deras fall!

Ja man skulle läcka till DN, Expressen, polisen m.m. att Flygvapnet transporter narkotika. Vad i all världen får dig att tro att de inte skulle ske.

IB affären avslöjade IB.

Iran Contra affären avslöjade USA.

Watergate avslöjade president Nixon.

Avlyssning avslöjad i Storbritannien.

Wikileaks har avslöjat en hel radda med saker.

Så varför tror du inte att saker och ting avslöjas? Tittar för lite på TV när avslöjande kommer. Igår var som de senaste Wikileaks dokumenten om Carl Bildt och Tobias Billström och deras uttalande om Irakflyktingar.

Källor:

Storbritannien

http://www.expressen.se/nyheter/1.230 ... fter-avlyssningsskandalen

Oj Expressen

Carl Bildt och Tobias Billström

http://www.dn.se/nyheter/politik/bildt-om-irakasyl-och-hedersmord1

Oj DN

Posted on: 2011/1/22 14:12

See User information
Offtopic men svar till Lunar om Bildt och Billströms uttalanden:

Det är mycket enkelt: Sverigedemokraterna är avsedda att så småningom halas fram ur ärmen när och om man behöver genomföra ändringar i invandringspolitiken.

Eller för den delen något annat som går emot en opinion i partierna. Då kommer det att heta att man måste jämka med SD för att uppnå nåt annat "nödvändigt".

Så har Danmark styrts hela förra årtiondet. Man säger sig behöva Dansk Folkeparti:s "stöd" och med deras hjälp sitter Venstre
med 10% väljarstöd som regeringsparti (DF själva har 14%!!). Danmark är ett land i krig! Men det är vi ju också med tio dagars varsel med Nordic Battle Group redo i kasernerna.

Snacka om spel för galleriet! SD:s riksdagsmän går en gyllene framtid till mötes!

Det är såna som Vaken som hotar den upplagda planen...

"när Storebror ljuger talar han sanning!"

Posted on: 2011/1/23 7:29

Edited by Asgeir on 2011/1/23 7:47:58
Edited by Asgeir on 2011/1/23 8:01:10
Edited by Asgeir on 2011/1/23 8:07:20
Edited by Asgeir on 2011/1/23 8:09:32

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Offtopic men svar till Lunar om Bildt och Billströms uttalanden:

Det är mycket enkelt: Sverigedemokraterna är avsedda att så småningom halas fram ur ärmen när och om man behöver genomföra ändringar i invandringspolitiken.

Eller för den delen något annat som går emot en opinion i partierna. Då kommer det att heta att man måste jämka med SD för att uppnå nåt annat "nödvändigt".

Så har Danmark styrts hela förra årtiondet. Man säger sig behöva Dansk Folkeparti:s "stöd" och med deras hjälp sitter Venstre
med 10% väljarstöd som regeringsparti (DF själva har 14%!!). Danmark är ett land i krig! Men det är vi ju också med tio dagars varsel med Nordic Battle Group redo i kasernerna.

Snacka om spel för galleriet! SD:s riksdagsmän går en gyllene framtid till mötes!

Det är såna som Vaken som hotar den upplagda planen...

"när Storebror ljuger talar han sanning!"

Ja det visar ju att du inte har följt med vad som händer i samhället men de är ju ditt problem och inte mitt.

Alla partier jobbar för att hålla SD utanför så mycket som möjligt och Tobias Billström gått emot Wikileaks uppgifter då de inte stämmer med den invandrarpolitik Sverige för.

Var USA har fått sina uppgifter ifrån kan han inte veta.

Så tänk på att det som läckt från USA på Wikileaks ger USA:s syn på världen och inte alla andra staters syn på den.

Sedan undrar jag vad du nu anser om läckor när du fått några officiella att titta på.

Vi kan dessutom under varför i dessa läckornas tidevarv att ingenting finns om de som utförde 911 om nu USA eller Israel eller båda stod bakom 911.

Vi har inte en enda namn, inte en enda person, ingenting.

Har de skjutits ihjäl har vi inga uppgifter om vem som gjorde det, inte en enda namn, inte en enda person, ingenting.

Om ingen person idag är bevisa finnas som utförde 911 så undrar man ju hur bra efterföljande bevis i kedjan är.

Bevisen har så bra då truth nu har Israel som ny spelar i 911 dåden vilket tydligt visart hur osäkra uppgifterna är.

A (USA) är skyldig i många år för alla uppgifter om det är sanningen.

A och B (Israel) är idag skyldiga för alla uppgifter om det är sanningen.

Vad är de för sanning som ändrar sig med tiden de vill jag ha en bra förklaring på särskilt när säkerheten var total på att USA var den enda boven för några år sedan. Jag kan dra fram fler sådana saker men detta får räcka för nu.

Posted on: 2011/1/23 18:51

See User information
Aningen ostrukturerat inlägg, men som jag förstår är du osäker på förhållandet wikileaks och den obefintliga informationen kring 9/11. Har du då tagit i beräkning att Wikileaks är finansierat och backat av "någon" med en agenda (räkna ut vem/ vilka det kan vara),och som väljer vilken info som skall läckas.
exempel:
http://theintelhub.com/2011/01/22/wik ... emanded-by-cass-sunstein/

Tyvärr jag kanske återberättar vad du just skrivit, men som jag sade så var det aningen otydligt kring detta.

Posted on: 2011/1/23 19:16

See User information
Inför 10 års minnet borde folk lyssna till "CIA Whistle Blower" Susan Lindauer och begrunda hur lurade vi blivit under dessa år....(spola fram 6 min. så slipper ni höra presentationen av damen....)

http://mjolkpallen.blogspot.com/2011/ ... e-cia-whistle-blower.html

Posted on: 2011/8/12 7:30

See User information
Bra video gaston.

1000 tack.

Posted on: 2011/8/12 8:26
Resized Image

See User information
Jag förstod inte varför Susan Lindauer väntat 10 år med denna info. Någon som kan förklara eller referera till den tidpunkt då hon säger det i klippet?

Posted on: 2011/8/12 9:36

See User information
Dom fängslade henne 1 år sedan blev hon munkavlad under 5 år och tokförklarad efteråt, det är nog förmodligen därför.

Det är en ganska vanlig taktik att tokförklara människor som vet för mycket så ingen lyssnar på dem och dom omyndigförklaras.

Händer överallt hela tiden.

Posted on: 2011/8/12 10:26
Resized Image

See User information
Kan man ladda ner de bevis hon säger sig ha?

Posted on: 2011/8/12 11:03

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper