vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Farliga människor inom rättsmaskineriet.

See User information
Liten historia.

Har en vän från ett annat land.
Han tvingades mer eller mindre till gifte av familjen som pressade han till gifte tidigt som en statussymbol.

Därutöver bestred familjen honom järnet pga han rökte cannabis och uteslöt honom ur familjen och sa han att han inte är något värd osv pga han inte har något jobb osv.

Så killen mådde skitdåligt menar han ville ju inte ens gifta sig i första taget.

Killen hade inga problem med livet eller arbete fram till detta och bara pga han rökte cannabis och inte skadade någon annan.

Han har 4 st bröder varav han är den yngsta och hans bröder är avundsjuka på han för att han är sin mammas pärla.

Bröderna gillar inte heller att han rökte cannabis och hans mor tar hand om honom och dom påstod att han var en skam för familjen eftersom han rökte.

Så vad händer.
Killen röker cannabis ibland osv och har ångest pga sin situation så han kom i kontakt med socialpsykiatrin osv eftersom han hade svårt men uppehälle och inte mådde bäst.

Så iallafall historian fortsätter,
Bröderna bestämmer sig för att sätta dit honom och jag bör säga att jag känt denna killen i många år och han är mycket godhjärtat och rättfärdig och talar alltid sanning.

Så hursomhelst så kommer bröderna ihop sig och bestämmer sig för att anmäla han och kommer överens att vittna falskt emot han och anmäler han för hot och påstår att han skulle ha hotat sin broder med kidnappning, trots att det inte finns någon bevisning.

Hör på den.

Dom vill inte heller att han ska fängslas pga straffet skulle bli för kort så dom yrkar på tvångsvård som är under obestämd tid istället.

4 bröder vittnar emot han och sätter dit han.
Han överklagar inte heller eftersom han inte är så bevandrad inom rättsystemet och hans advokat menar på att det vore meningslöst , men hans mor vet att bröderna ljuger.

Bröderna tvingar dessutom modern till att få henne och flytta till hemlandet så att hon inte skulle vittna mot dem.
När han har talat med sin mor ((ställer hon upp på att komma hem och vittna mot bröderna för jäv)) som lurat brodern men det går inte göra något åt saken eftersom domen har vunnit laga kraft.
Fastän ingen broder bodde hemma med sin mor förutom den berörda.
TROTS att han bodde hos sin mor och hon känner han bäst och det var med henne han tillbringade sin tid så borde väl hon veta om han är allvarligt psykiskt sjuk eller inte trots allt är det hans mor.

Resultat killen hamnar på rättspsykiatrin och får utlåtande av en nazistläkare vid namn Richard J Tuch att han skulle ha vaneföreställningar och sitter nu på obestämd tid bland riktiga psykopater för något han inte ens gjort.

Här är Nazisten.
http://www.blt.se/multimedia/dynamic/00242/tuch2tp_242180l.jpg

Både jag och flertalet av killens vänner vet att han är frisk och det inte är något större fel på han förutom att han har lite ångest pga familjens press.

Han blir nu tvångsmedicinerad hålls inlåst dessutom på OBESTÄMD tid.

Även mördare får även bättre behandling , det är skrämmande och se vad man kan få gjort i Sverige med oskyldiga människor med förtal om man bara kommer ihop sig och planerar lite.

Det som förvånar mig mest är läkarens utlåtande, eftersom killen är frisk, hur i helvete kan man stämpla en frisk människa med vaneföreställningar och allvarlig psykisk störning när han är så långt ifrån man kan komma.

Får mig kraftigt att ifrågasätta vad dessa människors bedömning skulle grunda sig på.

Enligt min tjej gick det på Tv en dokumentär eller debatt för ett tag sedan där psykiatrins läkare fick två personer att undersöka varav en var frisk och en sjuk och trots detta kunde dom inte klarlägga vem som var vad.

Säger väl en hel del om dessa sk läkare eller kan man säga kvacksalvare har för arbete och vad deras kunskap skulle grunda sig i.

Alltså vad är det för land vi befinner oss i ?

Eftersom läkarens bedömning bara verkar vara baserat på gissningar och killens dom så kan jag inte utgå ifrån något annat än dessa är farliga människor som leker med folks liv och mengele mentaliteten lever kvar inom den svenska rättspsykatrin.

Menar döma en människa utan bevisning sedan stämpla en frisk person som allvarligt psyk störd och med vaneföreställningar trots att jag och flera av hans vänner och hans mor vet det inte är något fel på han då vi umgåtts med han under flertalet år.

Sedan inte ge killen en chans till att använda sin mor som vittne som han bodde med , som vet sanningen dessutom, och göra en åter-anmälan mot bröderna.

Får mig att ifrågasätta vad advokaterna sysslar med ska dom fria eller sätta dit folk igentligen?
Verkar mer som man samverkar med psyk-kvacksalvarna och sätta dit folk som kan tänka självständigt.

Är detta Sverige??
Vems skattepengar slösar man på?
Och hur många fler finns det som får sina liv förstörda av dessa nazister?
Säg mig det du.
Sitter med killen i telefon nu och han säger att det kostar 9000 kr per natt att hålla han där.
Tänk på den du.
Sverige grattis för moderaterna.

Posted on: 2011/1/21 14:26

Edited by Shen on 2011/1/21 14:43:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Farliga människor inom rättsmaskineriet.

See User information
Ja, tyvärr är dessvärre det som du själv skrev, inget unikt "fall". Det här är vanligare än man tror, både inom rättpsykratin och andra rättsväsendet.

Fortfarande tror Svensson, att vi lever i ett hyfsat tryggt och demokratiskt samhälle. Vi har redan för länge sedan blivit en polisstat!

Får man fråga hur gammal han var när han blev "dömd"?

Posted on: 2011/1/21 17:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
26 år gammal.

Posted on: 2011/1/21 17:48
Resized Image

See User information
Polaren säger att nu för tiden riskerar du hamna på psyket med tvångsvård och tvångsmedicinering på obestämd tid på minst 1,5 år och förlora dina rättigheter och behandlas värre än mördare för hot istället för 1 månads fängelse.

Dom tvångsmedicineras med neuroleptika och mediciner som producerar kvinnliga könshormoner och ger dom bröst samt ger nedsättande hjärnfuntkion som gör dom tröga i huvudet.

Fan vad normalt samhälle.

Han berättar om folk som aldrig besökt ett sjukhus under sin livstid och andra som inte sett sjukvården utomlands ens på 37 år tills dom satte sin fot i Sverige.

Här är en annan nazistläkare som tvångsmedinerar folk och leker mengele.

Kundrotiené, Jurgita

Denna jobbar tydligen i stockholmsområdets löwenströmska sjukhus.

Posted on: 2011/1/30 6:19
Resized Image

See User information
Indeed indeed.
Jädra trist historia. Är man fel person så kan man nog få uppleva att sverige inte alls är ett rättssäkert land.
Att psykiatrin används som verktyg för att hålla befolkningen i shack tvivlar jag inte på.
http://www.youtube.com/watch?v=hqaptRYjhq4 den här är ju ganska dräpande för psykiatrin.
Hela iden att nåt kan kategoriseras som "vanföreställningar" känns för mig medeltida

Posted on: 2011/1/30 7:30
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper