vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Alex Jones - TerrorStorm

See User information
Nya filmen - http://video.google.com/videoplay?doc ... 07579389947&q=terrorstorm

Det är ganska kass kvalitet men det funkar ändå.

Posted on: 2006/6/24 13:05

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones - TerrorStorm

See User information
Här är en torrnet där kvaliten är bra mycket bättre
filmer på video.google är ingen höjdare, har slutat att ens gå dit numera, kvaliten på filmer är USEL, men lätttillgägligt

http://torrentspy.com/download.asp?id=774572

Posted on: 2006/6/24 16:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Awesome film!

This thing is a TerrorBOMB against the global elite!
Well done alex and crew!

Posted on: 2006/6/25 10:31

See User information
Helt underbar rulla. Mycket väl producerad och utan några tråkiga delar. Det kanske blir en textning av denna rulle i sommar.

Posted on: 2006/6/25 13:21
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Hej!
Bra film. Men något som stör mig är att han använder Michael Meecher som ett ankare för att tala om hur saker och ting verkligen är så som "PNAC" osv.
För Alex Jones tar inte up Michael Meecher's uttalande om den "nya världsordningen".. Kanske glömde han bort det, eller så var det inte så viktigt nog... Vem vet. Jag önskar att jag kunde uploada filmsnutten med Michael Meecher till denna sida, där han predikar för en "New World Order".

Quote: " Nobody wants and endless era of terrorism and counterterrorism going on endlessly, wich can not be millitary controlled. We Need A New World Order! And i think if we got to the TRUTH about 911, that can be the biggest trigger to what this world needs more then anyting, wich is a new political world order. Led by the United Nations, and not by anyone state claming world hegemony", end quote.

Ganska tunga ord om man tänker på vad som håller på att hända med USA och världen i största allmänhet. Undermineringen av USA som stormakt i världspolitiken är att vänta, hur det kommer ske låter jag va osagt... Men en sak är klar. Det får inte finnas nån stormakt kvar som sätter sig imot en "New World Order".

Pz DOA!

Posted on: 2006/6/25 15:08

See User information
Sant, Michael är antingen en gatekeeper eller så har han bara inte avprogramerat sig tillräckligt.

Se klippet här

Posted on: 2006/6/25 22:06

See User information
Ang en ny världs ordning så klingar det inge bra i mina öron.
Just detta att stormakterna använder sig av världs ORDNING, som om det borde bli ordning på oss folk och länder, ja de kan tyckas I VISSA FALL,
men vilken ording är det de förespråkar, hur har en ordning tänkt att gå till, behövs militär längre då?

När det handlar om politik kommer det alltid att vara destruktivt, politk som ser ut i dagens läge borde grävas ner och och multna upp.

Politik och de som vill bli politiker är inte helt vettiga mäniskor, för när man prata om politiker pratar man om att man vill bli en mäniska med en viss makt och bestämmande rätt över andra i olika grader, Detta är inte ett bra beteende, jag man kan hjälpa mäniskor, om man gör in i politiken för det, men hur ska du kunna hjälpa någon i ett sjunkade skepp ute på ett stort blåt hav? till en bättre död?

Jag har tagit mig den uppfattningen att det skulle va bra med en enad värld inga gränser inga länder hur vi ser det nu allt är ett, och det är de ju också, jorden är en, så alla dessa gränser skapar krig, för vissa kom på en plats med mer olja, medan andra med mer mat. Allt är ut delat geografisk pga vart rätta förhållande råder. Så vi delar. Man behöver inte gå till överdrift gällande att vi tar bort alla gränser, man kan forfarande ha kvar alla namn på länderna som varit utav rent praktiska skäl.

Denna tanke kanske är lång bort, MEN ändå så när om Politikerna för välja. Men tycker faktisk att en enad värld är en bra och hällsosamt steg för vi mäniskor, MEN INTE som den föreslås idag.

Så när jag säger NEJ till NWO säger jag JA till en enad Värld.

Posted on: 2006/6/27 9:23

See User information

Posted on: 2006/6/27 16:07

Anonym
Exakt hur lönar det sig att läsa texter skrivna av Daryl Bradford Smith?

"Daryl Bradford Smith is a delusional nutcase", dagen jag såg det på toppen på ConspiracyCentral så fick jag mig ett gott skratt.

Allvarligt. DBS är 911-movements riktiga lilla bråkstake. Den dag han presenterar något konkret och som tar rörelsen framåt (så kommer jag bli glad). Hittils har han bara suttit och skrikit som ett barn över att vi inte gör mer åt Zionistern.

"Evil Jewish Leaders", ja dom finns säkert. Men är det så mycket att hetsa upp sig över.

See User information
*DOWNLOAD COMPLETE*

Aaah, då har jag lite underhållning till ikväll.

Posted on: 2006/6/27 16:40

See User information
I min värld så är den killen helt bäng i huvudet.

Posted on: 2006/6/27 17:19

Anonym
Vänta nu här.

Man kan inte bara avfärda vad någon skriver baserat på vad den personen brukar skriva, man måste väl ändå läsa vad som hänvisas till NU??

Är det ändå inte ganska allvarlig kritik som Alex Jones får på den sidan, och det är väl ändå inte taget ur tomma luften heller som jag kan se, duktigt med källhänvisningar.

Läs sidan igen, det var ju det som det handlade om, inte författaren i sig, tyckte hela diskussionen började handla om nåt annat helt plötsligt...

See User information
Jag ser inte att kritiken är befogad utan genomgående dum. Men så orkar jag inte med knäppgöken idag. Kanske en anan gång.

Posted on: 2006/6/27 18:35

Anonym
Okej. Så här gör vi.

Ni som förstår kritiken mot Alex av DBS. Kan inte ni lägga fram en rad här på vaken.se i denna tråd, med det ni tyckte var det bästa i hela den där artikeln. Det som var det slagkraftigaste och mest konkreta ur artikeln som alla bör veta om Alex Jones.

Det är ganska ofta som Alex får de här frågorna i radioprogrammet tycker jag, och han brukar alltid svara på dem.
Dvs jag har inte intrycket av att han unviker att tala om "evil jewish leaders" eller Zionister, men jag har intrycket att dom som verkligen vill sätta focus på "evil jewish leaders" aldrig ser några andra entiteter, som tex NWO, Illuminati, CFR, etc etc. Kalla det vad ni vill.

See User information
Jag tyckte han sa lite bra grejer faktiskt.

2) Johnson made a backroom deal with Israel to attack the ship and kill everybody on board

Unfortunately, Jones does not provide any evidence that there was a "backroom deal". He does not provide any documents, nor does he explain how President Johnson convinced the Israeli government and military to commit such an incredible crime against their best friend.

Finns det några bevis för det?

Och visst, det finns säkert onda Zionister som härjar och har sig, men jag tycker att vi ska ta hand om ödlorna först, men det kanske är så att Zionisterna är ödlor!

Hittade detta nu - Alex Jones Comments on David Icke

http://www.youtube.com/watch?v=B_tpgk7kq-8&search=david%20icke

Posted on: 2006/6/27 19:58

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
D.o.a vilken film vräker Michael Meecher ut sig det citatet?

Posted on: 2006/6/28 14:47
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Jag tror att Alex Jones berättar mindre än han vet, på gott och ont, kort och gott.

David Icke å andra sidan berättar ibland mer än han kan bevisa, på gott och ont, kort och gott.

Allt har sin tid kanske.

Anonym
Anti lade upp Terrorstom på TPB.

http://thepiratebay.org/details.php?id=3499181
Vi seedar den just nu.

Den version vi kör är 700mb:en från CC,
http://conspiracycentral.net:6969/sta ... 0a3fed1ecc99b4299df4057b8

men vi har döpt om den till:

Alex Jones - Terror Storm [2006].avi

KOM IGEN OCH SEEDA NU! :)

Anonym
har ett par snabba frågor här nu.,

jag kör xp64 och det finns inte många torrent cllienter som funkar till den än, har jag erfarit..

fick bitspirit att funka tillslut och är ganska nöjd, dock raderar den själv torrenterna efter ett tag..

tänkte höra om någon kan rekomendera en annan client??

är hans film copyright skyddad eller går den att sälja på öppen gata?

Anonym
1. Du ska använda BitComet tycker jag iaf. Smidigt, litet, enekelt och effektivt. Har alltid funkat felfritt för mig. http://www.bitcomet.com/

2. Jag tror följande gäller. "You are allowed to make copies for educational purposes". (Dvs inte sälja dem själv eller så).

Sharing is caring leo!

PS - På mindre än 2 h har det gått från 0 peers till 30 st sedan anti lade upp den. Jag seedar med en jävla adsl 8/1 lina så jag får inte ut så mycket. Dra ned den från CC, döp om, kolla checksumma i bittorrentprogrammet och seeda på den med oss nu.

See User information
jag skulle vilja tipsa er båda om uTorrent - en torrent-klient som bara är på 150kb, drar lite minne och är väldigt stabil och smidig. ingen installation krävs! www.utorrent.com

ja, filmen verkar populär! lägger strax upp dvdripen från CC på piratebay.org

Posted on: 2006/6/28 19:21

Anonym
riktigt bra dokumentär...bra där... bara relevanta saker, väldigt snyggt upplagt.

Anonym
jag vill kunna göra en torrent av en katalog i taget, inte bara en massiv torrent på allt jag vill göra torrents av, och orkar verkligen inte göra detta manuellt...

vill kunna lägga till massa saker i en "kö" och automagiskt skapa torrents...

bittorrent kunde inte detta, ngt tips?

See User information
En sak som jag tycker är intressant i filmen är detta med "doublethink" angående all kameraövervakning i bl a London.

Finns det någon svensk sida som förklarar detta psykologiska dilemma? Några länkar skulle sitta fint.

Posted on: 2006/6/30 11:20
- -

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper