vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Al Quaida i Sverige
#1


See User information
Sverige måste vara ett idealland för Al Quaida. En befolkning som är oerhört tolerant inställd intill självutplåning kombinerat med en nästan sjuklig omisstänksamhet. Dolda kameran blev aldrig någon succé när man försökte göra en svensk variant, folk blev helt enkelt djupt sårade när de plötsligt insåg att de förts bakom ljuset och vägrade att godkänna visningar av de scener där de kände att de blivit utskämda.

Att man nu slagit till i Stockholm skulle kunna tyda på att man bytt land till nåt som är ännu mer "gullible" än Sverige. Jag såg för några år sedan att det bara finns ett lika lättlurat folk i Europa, och det är - i Ungern!

Jag brukar ha näsa för sånt här, tyvärr kan jag inte omsätta det till V-5 då hade jag varit välbeställd. Men ett tips: dom är i Budapest nu och detta var tack och adjö!

Och förlåt mig allihop, jag känner mig ofta väldigt oseriös och inser att jag gjort mig förtjänt av en tillrättavisning, jag skall aldrig säga nåt så dumt mer...

Posted on: 2010/12/16 13:57

Edited by Asgeir on 2010/12/16 14:13:13
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#2


See User information
lol det var bra skrivet.

Sverige måste vara ett idealland för Al Quaida.

Ja om al Quida överhuvudtaget existerade.

Det existerar bara för att Cia och andra föder dem.

För pengar kan man icensätta vadsomhelst som att få oskyldiga turister utlämnade till Guantanamo bay.

http://www.youtube.com/watch?v=Rmd5n_ifcRE

http://www.youtube.com/watch?v=Vb2z0XwMtH8

Posted on: 2010/12/16 14:11
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#3


See User information
Tvivlar på vi behöver oroa oss för terrordåd i Sverige. Sverige är landet där terroristernas familjer och i vissa fall terroristerna själva bor i för att ha lugn och ro. Dom skiter på egen gata i så fall.
Han på drottninggatan var en ensam fanatisk galning alternativt med väldigt liten hangaround.

Posted on: 2010/12/16 16:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#4


See User information
Men Skandinavien är målet i framtiden, säger dom som arrangerar dessa dåd själva.

Om dom först ställt till nåt i Danmark som misslyckats tyder det just på detta, jag tänker på den enbente tjetjenske boxaren från Belgien som kastades in i bögparken av smällen men överlevde. Så kom det en öldrickande irakstudent från England driven av en huckleförsedd nyomvänd svensk/rumänsk hustru som sprängde sig i Sverige. Nu undrar man vad som väntar Finland eller Norge för om dom har lärt något som helst av det inträffade borde dom ha lärt sig att urskilja helt osannolika figurer vid det här laget. Finnarna har till skillnad mot oss andra haft flera inhemska terrordåd de senaste åren så det är nog Norge som ligger risigast till... dom har ju mullah Krekar på plats med blommor till attentatsmannen också. Om han går omkring och grinar upp sig just nu är saken helt klar!

Posted on: 2010/12/16 16:30
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#5


See User information
Man skapar terrorism när man befrämjar maktmissbruk och trolöshet mot huvudman.
När man bombar andras hem och skapar människor som bär på ilska.


Det finns många hemlösa och rättfärdiga som fått betala priset av regeringens korruption.

Frågan är va du betecknar som terrorism.

För mig är det att inte befrämja sin befolkning vilket skapar en osämja som leder till terrorism.

Så i mina ögon är inte den som agerar en terrorist det är ett offer för omständighetern.

Dom riktiga terroristerna klär sig fint talar fint och matar sina egna vänner med bonusar ur munnen och händerna på dom fattiga som får lida men är i själva verket dom riktiga brottslingarna och terroristerna.
Oavsett vad dom säger kommer vi alltid se genom deras slöjor och dömma dom efter deras frukt för deras handlingar talar om deras intentioner oss kan dom inte lura vi har redan vaknat.

Posted on: 2010/12/16 16:46
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#6


See User information
HA ha hehe..

Vet inte om man ska skratta eller gråta :)

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/al- ... dad-i-sverige_5947771.svd

Såg detta på aftonbladets löpsedel på willys idag.
Haha , rolig humor de har dessa nyhetsreportrar, en tänkbar förtidigt aprilskämt eller??

...Jag skrattar åt våra nyhetstidningar, de kommer aldrig lyckas skrämma mig med deras påhittade ord..

Ett gott skratt förlänger livet.
Jag skrattar med er allihop
/Skratt

Posted on: 2011/2/17 19:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Al Quaida i Sverige
#7


See User information
Al Quaida .. just det "databasen" på Arabiska

http://www.google.com/search?hl=en&sa ... zezinski+al+qaeda&spell=1

Vem grundade och låg backom Big AL?

brzezinski



"The CIA’s military-intelligence operation in Afghanistan, which consisted in creating the "Islamic brigades", was launched prior rather than in response to the entry of Soviet troops into Afghanistan. In fact, Washington’s intent was to deliberately trigger a civil war, which has lasted for more than 25 years.

The CIA’s role in laying the foundations of Al Qaeda is confirmed in an 1998 interview with Zbigniew Brzezinski, who at the time was National Security Adviser to President Jimmy Carter:

Brzezinski: According to the official version of history, CIA aid to the Mujahideen began during 1980, that is to say, after the Soviet army invaded Afghanistan, [on] 24 December 1979.

But the reality, secretly guarded until now, is completely otherwise.
Indeed, it was July 3, 1979, that President Carter signed the first directive for secret aid to the opponents of the pro-Soviet regime in Kabul.

And that very day, I wrote a note to the President in which I explained to him that in my opinion, this aid was going to induce a Soviet military intervention.

Question: Despite this risk, you were an advocate of this covert action. But perhaps you yourself desired this Soviet entry into war and looked to provoke it?

Brzezinski: It isn’t quite that. We didn’t push the Russians to intervene, but we knowingly increased the probability that they would.

Question: When the Soviets justified their intervention by asserting that they intended to fight against a secret involvement of the United States in Afghanistan, people didn’t believe them. However, there was a basis of truth. You don’t regret anything today?

Brzezinski: Regret what?

That secret operation was an excellent idea. It had the effect of drawing the Russians into the Afghan trap and you want me to regret it?

The day that the Soviets officially crossed the border, I wrote to President Carter. We now have the opportunity of giving to the USSR its Vietnam War.

Indeed, for almost 10 years, Moscow had to carry on a war unsupportable by the government, a conflict that brought about the demoralization and finally the breakup of the Soviet empire.

Posted on: 2011/2/17 22:23
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
30 user(s) are online (30 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 30

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS