vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#1


See User information
ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL NU HELT FÖRBJUDA DEN FARLIGA GMO MATEN MEN USA FORTSÄTTER ATTACKEN BERÄTTAR WILLIAM F ENGDAHL

WILLIAM F ENGDAHL säger i videon att USA använder doktrinen: National Security som politiskt vapen för att hjälpa fram Monsantos GMO! Där USA för ett GMO Krig med enorma ekonomiska krafter in i European Food Safty och sätter kontrollen av GMO maten delvis ur spel!

F. William Engdahl säger att GMO är en mycket farlig sinister Agenda , där Presidentens Obamas (Spelar ingen roll vilken som är President, om det är Röda laget eller Det Blåa Laget.) administration försöker slå sönder lokala Farmare och Bönder genom lagen S510 Samtidigt för de fram på massiv front GMO skit maten!

Senate Bill S510 Makes it illegal to Grow, Share, Trade or Sell Homegrown Food

http://www.infowars.com/senate-bill-s ... e-or-sell-homegrown-food/
------------------------------------------------------------------------------------

Videon: http://www.engdahl.oilgeopolitics.net/index.html


Study Shows Monsanto Roundup Herbicide Link to Birth Defects



By F. William Engdahl, September 30, 2010

http://www.engdahl.oilgeopolitics.net ... _Study/roundup_study.html
.........................................................................................................

GMO Crop Catastrophe in USA a lesson for World


By F. William Engdahl, 18 August 2010

Länk: http://www.engdahl.oilgeopolitics.net/GMO/GMO_Crop/gmo_crop.html

.........................................................................................................

WATCH THE VIDEO! ORDER

Expert Jeffrey M. Smith, author of the #1 GMO bestseller Seeds of Deception, and Genetic Roulette
, presents shocking evidence why genetically modified crops may lead to health and environmental catastrophes, and what we can do about it.



Ställ dig frågan varför gör inte http://www.naturvardsverket.se/sv/ något åt GMO?, Kom ihåg vad Prof. Antony Sutton sa Staten är ett Fiction, ett påhitt med Myndigheterna som skapat av de Superika familjerna i Committee of 300 för att Kontrollera alla fattiga! Inget mer!
------------------------------------------------------------------------------------

Liknelsen med MATRIX filmen 1999 är klockren:

Morpheus säger till Neo: Du Är en Slav Neo: Morpheus: What is the Matrix? Control


The Matrix is a computer-generated dream world built to keep us under control in order to change a human being into this.

[Morpheus holds up a Duracell battery]

Morpheus visar Neo, ett E14 Batteri, Duracell i Matrix programmet, kalla den Staten! Neo det här är Du, bara ett Batteri som föddes för en enda sak, att leverera Energi till Staten genom navelsträngar!


Neo: No, I don't believe it. It's not possible.


Morpheus: I didn't say it would be easy, Neo. I just said it would be the truth.

.......................................................................................................
När jag läste President Bill Clitons Mentor Prof. Carroll Quigleys bok Tragedy and Hope: A History of the World in Our Time. 1966, New York: Macmillan, 1348 pages åren 2002- 2003 så fick jag verkligen mitt uppvaknade samt Kunskapsfiltret blev enormt, sen läste jag Tragedy and Hope 1 gång till, så satt den där!

Jag har i min krets visat filmer och diskuterat vart vi är på väg i värdsamhället, och när jag säger till nya lyssnare:

Tänk dig att vi alla står på ett Tågspår med Höghastighetståg som är på väg mot oss alla i 480 Km i timmen! Många av oss som står där är helt ovetandes om det Super snabba New World Order tåget som nalkas! Men har vi kunskap kan vi kliva av tågspåret i tid, och gå i en annan riktning! Kanske bygga om ett Per Albin Torp, med eget vatten, ny Gengas köksspis, solceller, vindsnurra, batterier omformare, traktor odla egen mat, mm...



Många har sagt till mig under årens lopp: Skit i att försöka väcka människors medvetande, du har inget för det, de får skylla sig själva! Ja kanske har de rätt, men innerst inne så känner jag som Morpheus han letar efter begåvningar, självgående och har träffat några, och det är roligt varje gång! Som sedan berättar för andra om vad vi är på väg mot, ringarna sprids på vattnet!

We are all like droplets in a ocean of consciousness...


Många har roligt på ens bekostnad, men det skiter man i, de skrattar kanske bakom ryggen, och de är intresserade av Trav, Ishockey, Footboll, Stryktips, ja du vet!

Det blir som ex: David Icke som man skrattat ut, förlöjligat med nu så har skratten tystnat, och David Icke kör på, media kan inte längre använda David Icke för att skämta om hans person, eller det han säger längre, Gamelmedia håller på att dö, det ser vi tecken på!

Folk håller på att ändra sitt medvetande det ser man mer och mer, mer mogna, mer vakna!

Fast Eliten till och med ger oss Gratis Tidningar, ex: Metro tidningen, Jan Stenbäck där pappa advokaten Hugo Stenbeck var med i slakten på Ivar Kreugers cirka 30 Miljarders affärsimperium runt 1929. Vi tar en titt med på den skickliga familjen Rothschilds samt London City!

"Det var bara 2 Familjer i Europa vid den tiden som gav lån, krediter till enskilda länder: Ivar Kreuger och Huset Rothschilds som var medlemmar av Committee of 300!"

Citat: David Rockefeller "att Konkurrera är en Synd!"

Mer info:
http://www.dsm.nu/mordet.html

http://www.dsm.nu/ivar_kreuger.html

http://www.bankrattsforeningen.org.se/Ledaren4/ledaren655.html



.......................................................................................................
Morpheus: The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy.

But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters.

The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy.

You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged.

And many of them are so inured, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it.

This is Matrix

Posted on: 2011/1/20 8:46
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#2


See User information
San Sansson skrev:

Men har vi kunskap kan vi kliva av tågspåret i tid, och gå i en annan riktning! Kanske bygga om ett Per Albin Torp, med eget vatten, ny Gengas köksspis, solceller, vindsnurra, batterier omformare, traktor odla egen mat, mm...

Du är välkommen, tror det blir rätt många faktiskt.

Ha ha, Naturvårdsverket, den va GO!

Posted on: 2011/1/20 10:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#3


See User information
Ops: glömde länken till Jeffrey M. Smith Seeds of Deception

WATCH THE VIDEO! ORDER

Expert Jeffrey M. Smith, author of the #1 GMO bestseller Seeds of Deception, and Genetic Roulette, presents shocking evidence why genetically modified crops may lead to health and environmental catastrophes, and what we can do about it.

Här är länken: http://www.seedsofdeception.com/Public/Home/index.cfm

The Future of Food: What Every Person Should Know with Deborah Garcia

http://video.google.com/videoplay?docid=-8098965482866581381#

Ställ dig frågan varför gör inte http://www.naturvardsverket.se/sv/ något åt GMO?

Ställ dig frågan varför ser vi inte MER av protester från Naturskyddsföreningen angående den mycket farliga GMO maten!


http://www.naturskyddsforeningen.se/


Hittade en protest: Stoppa Majs med Insektsgift: http://www.naturskyddsforeningen.se/u ... %20till%20ministrarna.pdf


Naturskyddsföreningen skriver GMO-gener kan komma ut i naturliga ekosystem

Genmodifierade växter sprider sig på precis samma sätt som omodifierade av samma art. Det betyder att GMO-gener kan komma ut i naturliga ekosystem genom pollinering eller fröspridning.

Kommentaren: Det betyder att en Bonde som har en Åker med Krav-odlat kan direkt få sin skörd kvaddad, kontaminerad med GMO Frömjöl! Så har hänt tusentals bönder i Kanada o USA troligen vet Naturskyddsföreningen om detta men skriver inte det!

Hur kan Jordbruksverket ge sig mot Monsanto och tillåta odling av GMO Potatis med hög stärkelsehalt!, ställ dig frågan vad innehåller denna GMO potatis för nått mer skit... Denna GMO potatisstärkelse ska sedan in i massa olika produkter som är processade i matindustrin och gömmas i maten vi ska äta...

Blödande Tarmar som GMO Majsen MON63 orsakar på insekterna? Vad tror du effekten på en människa blir på lång sikt om du äter denna GMO skitmat...

Ta bara GMO pollen GMO frömjölet sprider sig och kvaddar originalväxterna i Naturen! Samt att GMO Frömjölet Dödar Humlorna och Bina...

Och tänk det är samma gäng som är nere i Golfen BP och dödar snart allt levande fisk och fågelliv, där befolkningarna ska tvångsförflyttas av FEMA och stora markområden ska schaktas ner till Industriområden!

Se Jesse Ventura, BP http://www.youtube.com/watch?v=vWVQvVSeRdA

Jesse Ventura är 100% ärligheten själv och han har flyttat till Mexico och lever nu Off the Grid, självförsörjande på allt, egen El solceller, Vindsnurra, odlar egen mat... Därför som han säger när det brakar ihop USA då ska du inte vara i Storstäderna! Där kommer det att vara fullt Revolutions Krig, nr 2 som Dr Ron Paul säger. Där Myndigheterna förberett FEMA, NORAD/Northcom, Fusion Centers att börja spärra in medborgarna.
----------------------------------------------------------------------------------
H.R. 645 National Emergency Centers Establishment Act

http://www.govtrack.us/congress/billtext.xpd?bill=h111-645

........................................................................................................
HR-645, Fusion camps, and Halliburton


First off I know some of you are familiar with H.R. 645: National Emergency Centers Establishment Act - but there is a lot more to this than that bill.

We have 10 regions which break down the United States into the control of 10 governors - these governors would take not only control of their state but those states in their region.

Se Kartan USA uppdelat i 10 områden med 10 ej folkvalda Guvernörer.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread631321/pg1

There are over 600 prison camps in the United States, all fully operational and ready to receive prisoners. They are all staffed and even surrounded by full-time guards, but they are all empty. These camps are to be operated by FEMA (Federal Emergency Management Agency) should Martial Law need to be implemented in the United States.

Some of these places are already in use and are called "Residential Centers" - they look and act like prisons and there is not really much information on them. In fact, ask a local congressman and they will tell you they either don't exist or are not a prison whatsoever.
........................................................................................................

Citat: Prins Charles member of Comitteee of 300

"GMO kommer att leda till den största miljökatastrofen genom tiderna" säger Prins Charles i en intervju i Daily Telegraph.

Citat: Prins Charles: "Multinationella företag lockar med billigare livsmedel genom GMO vilket är en bluff och i stället ett ytterst farligt experiment med natur och hela mänskligheten säger prinsen."

Citat: Prins Charles, member of Comitteee of 300 :

"Genmanipulerade växter får katastrofala följder och kommer desutom att slå ut miljoner småbrukare runt om i välden." säger prinsen som också kritiserar den brittiska regeringen för att inte ta riskerna med GMO på allvar. Problemet är att Prins Charles, är medlem av member of Comitteee of 300, och hans vänner driver fram GMO, vilket inte berättas.




, Kom ihåg vad Prof. Antony Sutton sa Staten är ett Fiction, ett påhitt med Myndigheterna som är skapat av de Superika familjerna i Committee of 300 för att Kontrollera alla fattiga! Inget mer!

Nice

Posted on: 2011/1/20 11:30

Edited by san_sannson on 2011/1/20 11:50:17
Edited by san_sannson on 2011/1/20 12:07:15
Edited by san_sannson on 2011/1/20 12:08:26
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#4


See User information
Alltså, odla ekologiskt i tillslutna växthus är grejen. Kan ju Prince Charles göra som har råd med det...

Posted on: 2011/1/20 11:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#5


See User information
Jag har dom minst gröna fingrarna som finns tror jag men vill lära mig. Men det finns så mycket att jag inte vet var man börjar men det börjar väl bli lite bråttom har jag för mig, att massa fröer och liknande skulle bli förbjudna.
Så vad bör man köpa hem, vad har man mest nytta av och hur är det att lagra?
Har bara min tomt att odla på och inget växthus, hade dock tänkt göra en enkel variant på väggen mot söder och täcka några lagerhyllor jag har över med plast. Kanske det väcker mersmak och intresse nog att skaffa riktigt växthus när pengar finns till det.
Groddar och liknande ska jag också köpa då det är nåt jag inte borde kunna misslyckas med men aldrig provat!
Men var köper man säkra, bra fröer? Tänkte bara om dom börjat ersättas med nya moderna grejer redan om det nu går till på det viset. Inser att detta låter utomordentligt fånigt och korkat för den som pysslar i trädgården och odlar hemma eller är insatta på annat vis men jag har aldrig planterat något annat än kattgräs och hållit liv i en stackars garderobsblomma som främsta merit.
Tror det var nån på forumet som skrev; om man aldrig frågar får andra aldrig reda på hur korkad man egentligen är!

Posted on: 2011/2/15 14:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#6


See User information
www.runabergsfroer.se
www.impecta.se

www.odla.nu

www.fobo.se

Om du har intresset kommer du att lära dig. Försök bara att ta det lite lugnt i början för det är mycket jobb. Se till att du får glädjen med dig så att det inte bara blir en massa måsten.

Potatisodling i halm? kan det vara något till att börja med? Odling av jordärtskockor är lätt. (detta är dock inte odling av frön men ger goda grönsaker).

Det går att frysa frön men de håller inte hur länge som helst. Det bästa är att odla och ta tillvara på egna frön (använd inte F1-hybrider om du ska odla egna frön).

Lycka till!

Posted on: 2011/2/15 17:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#7


See User information
Ja det är nog ett gott råd, att inte ta på sig för mycket på en gång.
Lite morötter och potatis till att börja med kanske, jordärtskockor kommer jag på mig själv att inte veta hur det smakar ens. Måste nog köpa lite olika grönsaker och rotfrukter som man inte ätit på många år och prova först.
Riktigt kul att kolla på sidorna hur många varianter det finns! Trodde liksom att morötter är morötter och gurkor gurkor, hehe.

Nåt annat som är väldigt intressant är olika medicinalväxter, någon som känner till en bra bok i ämnet? Växternas medicinska egenskaper, beredning av kurer, torkning och lagring osv. Även vad man kan hitta vilt växande här i Sverige och framförallt i norra delen av landet. (Bor i umeå)

Tack!

Posted on: 2011/2/19 13:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#8


See User information
bra böcker är

Vilda växter som mat och medicin, Stefan Källman
Nyttans växter, Kerstin Ljungqvist

Självhushållning, John Seymour

Handboken för Köksträdgården, Lena Israelsson

titta på svt play nu och Trädgårdsapoteket

Posted on: 2011/2/19 18:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#9


See User information
Tror det är fler än 1 miljon.

Gör såhär.

Se vem du kan hitta istället som vill ha Gmo.

Ingen förrutom politiker.

Posted on: 2011/2/19 20:38
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#10


See User information
Tack för tipsen!
Just självhushållning har jag blivit tipsad om tidigare och försökt hitta, verkar extremt bred och användbar men tyvärr svår att få tag på.
Engelsk utgåva går att hitta men den svenska har varit desto svårare för mig att hitta tyvärr.
Vilda växter som mat och medicin verkar också vara slutsåld hos dom stora bokhandlarna.
Måste ta en tripp till myrorna och se om man kan fynda där med lite tur eller om man måste leta upp privata annonser.
Däremot fanns nyttans växter som verkar vara en väldigt omfattande uppslagsbok. Väldigt dyr dock men snart löning förstås!
Sista boken, handbok för köksträdgården verkar också vara en väldigt inspirerande bok men enligt adlibris har titeln inte utkommit ännu?
Men nu har jag lite att gå efter och hålla ögonen på om dom skulle dyka upp!

Posted on: 2011/2/20 2:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#11


See User information
Självhushållning finns på www.tradera.com just nu

Lycka till!

Posted on: 2011/2/20 20:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#12


See User information
Böcker jag betar igenom inför årets odling:
Självhushållning av Seymore.
Exotiska läkeväxter och trolldomsörter (när var hur serien)
Örtmedicin och växtmagi.

Har även arbetat fram en "receptbank" för det jag själv kommer att kunna odla :)

Höns kommer även att införskaffas.

Detta kommer att oldas, skulle vara fint med lite input:
Krukodling:
Gräslök
Basilika
Chillipeppar
Tomat
Mejram
Paprika
Pallkrageolding:
Pepparrot
Vitkål
Timjan
Dill
Persilja
Spenat
Brocolli
Vitlök

Listan är inte klar. Planerar hur trädården ska se ut, och vart/vilken åker som potatisen kommer att odlas på. Även lite andra saker kommer jag att olda.



Posted on: 2011/2/20 20:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#13


See User information
Aha, har faktiskt aldrig använt mig av tradera eller andra auktionssidor men kanske är idé att prova då!
När jag ser din lista nano inser jag att jag verkligen kommer behöva böcker i ämnet för jag har ingen aning om var man skulle börja annars i odlandet.
Nu ska man bara försöka jaga ifatt vilda växter som mat och medicin så kan man ge sig ut i naturen och plocka vilt växande medicin också så man inte bara behöver försöka odla allting själv!

Posted on: 2011/2/20 23:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#14


See User information
Här finns lite info om ätbart i svensk natur :)
http://www.bushcraftuk.com/downloads/pdf/h_overlevnad.pdf

Hade ett dokument jag skulle skriva ut och plasta in som jag inte tycks hitta längre, tog upp det mesta ätbara i svensk natur. Måste leta vidare, letat ett bra tag efter den filen nu.

Posted on: 2011/2/20 23:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#15


See User information
Här i Sverige verkar ingen opinion mot GMO finnas längre, det är helt tyst numera? (förutom på vaken.se förståss) Kanske beror det på att vi redan har "försöks" odlingar av GMO gödor (vars lokalisation givetvis är hemmlig) så det inte längre finns anledning GMO-lobbyn att bråka, utan istället gör dom allt för att tysta ner det hela.

Anm: "Försöksodlingar" betyder inte att man odlar på små försöksrutor, utvärderar och kasserar grödan efteråt, utan stora odlingar, hektar efter hektar och allt sänds till kvarn som vilket spannmål som helst.

Sambon har under många år jobbat sida vid sida med de stora agro företagen, både som rådgivare och säljare, och vet en hel del om detta. Men i dom kretsarna så gör dom ingen stor sak av att det är just "GMO", det är bara nya grödor som ska ge större avkastning till en lägre kostnad och med mindre växtskydd. och ingen jordbrukare i världen skulle tacka nej till det. Vad Agro företagen inte berättar för dom är farorna med GMO. Som dom förklarar så fungerar de flesta GMO grödor på det viset att insekter ratar grödorna pga en doft som utsöndras, och att grödan i sej inte skilljer sej alls mot konventionell gröda. Så varken Säljarna, rådgivarna, eller jordbrukarna vet egentligen vad dom utsätter oss och miljön för.

Men jag jobbar på att väcka sambon, trots allt är hon bekant med ett flertal av de som driver sveriges största försöksodlingar, så lite kan hon säkert bidra med för att stoppa denna utveckling.

Posted on: 2011/2/22 11:35
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#16


See User information
Att GMO odlas friskt i Sverige tvivlar nog inte många på, faktum är att vårt företag köper stora mängder av modifierad potatis att använda som stärkelse i papper. Går alltså inte till konsumtion i alla fall men har säkert många andra negativa effekter där den odlas.

Jag är också något förvånad av frånvaron av opinion mot GMO, förut stötte man på några artiklar utanför konspirationssidorna och nåt omnämnande i Tv men nu verkar det som att vi tyst accepterar det hela.
Hur ska man veta hur utbrett det är, i vilken utsträckning det finns i våra livsmedel redan? Var är debatten?

Posted on: 2011/2/22 13:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#17


See User information
lite debatt finns på

www.hejdagmo.se

Posted on: 2011/2/22 21:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#18


See User information
http://miljoaktuellt.idg.se/2.1845/1. ... till-attack-mot-ekoodlare

Det är väl klart att odlare av GMO-fria produkter vill framhäva det och bygga sitt varumärke och försöka ta marknadsandelar.

Han menar att ekoodlarna förkastar odling av bladmögelresistent potatis ”enbart på grund av förädlingsmetoden”.
Ingenting om varför man är emot "förädlingsmetoden" eller risker som sammankopplats med GMO.


Posted on: 2011/4/28 23:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#19


See User information
Adlibris har någa av dom böcker ni skriver om.. Inte så dyra förutom Nyttans Växter som kostar ca 400:-

Nyttans växter : uppslagsbok med över tusen växter : historik om svensk medicinalväxtodling
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163371510

Vanliga vilda växter till mat, krydda, hälso- och kroppsvård
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9151849321

Handbok för köksträdgården
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174241540

The New Self-Sufficient Gardener
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0756628989

The Self-Sufficient Life and How to Live It
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0756654505

Posted on: 2011/4/30 10:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: ÖVER 1 MILJON EU MEDBORGARE VILL HELT FÖRBJUDA GMO MEN USA ANFALLER
#20


See User information
14 questions to William Engdahl about The Hidden Agenda of Genetic Manipulation

http://intelligentunion.wordpress.com ... -of-genetic-manipulation/

Posted on: 2014/5/19 23:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS