vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: 9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!
Oavsett om det var termit eller något annat som detonerade i hela husen så är det ganska logiskt att planteringen inte skedde vid ett senare tillfälle än byggandet av dessa byggnader, dvs runt 1973.

Dessa illvilliga psykopater som ligger bakom hela apparaten, oavsett om de är av israeliskt ursprung eller om det är vatikanen med den svarta påven i spetsen, så har de styrt den här planeten sedan flera hundra år tillbaks.

9/11 var liksom ingen hux flux idé någon fick 1995, utan har givetvis varit en del av planen sedan väldigt länge tillbaks.
Detta fanns NATURLIGTVIS i åtanke när husen byggdes, varpå sprängämnena (oavsett form) NATURLIGTVIS placerades i huset samtidigt som de konstruerades.

Det är den enda logiska förklaringen.

Att aptera dessa kolossala (!) byggnader med termit i efterhand skulle kräva flera års arbete, och skulle vara väldigt svårt att utföra obemärkt.

Att det inte finns fler sajter som undersöker hur själva byggnationen gick till känns aningen märkligt, men iaf, det är som sagt den enda logiska förklaringen.
Såvida det inte var en döds-stråle från rymden som pulvriserade husen

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Det är den enda logiska förklaringen.
Att aptera dessa kolossala (!) byggnader med termit i efterhand skulle kräva flera års arbete, och skulle vara väldigt svårt att utföra obemärkt.

Det är inte den enda logiska förklaringen, personligen tror jag att man väntade med att placera ut allt tills något år eller månader innan.

Hamnmyndigheten avslutade 1990 med en ström av pressmeddelanden om hur otroligt stora yter av Trade center kontoren blev uthyrda till företag som Sun Microsystems. Trots det stog 92 903.04 m2 kring komplexet helt tomt (Se sidan 191-192 Divided We Stand Eric Darton 1999). Det är en yta som är lika stor som ca 17 stycken stora fotbollsplaner. Vilket betyder att man hade kunnat stå och jobba där ostört om man ville förberedda en demolering.

NCSTAR 1-6A (s. xl) säger: "Den genomsnittliga tjockleken beräknad utifrån de 356 individuella mätningar visade sig vara 2,5 tum, med en standardavvikelse av 0,6" Samma rapport (s. 44) säger: "Observera att vissa av de genomsnittliga tjocklekarna som visas i tabell 4-2 motsvarar eller överstiger 3,5. Inga bilder fanns för uppgraderade golv för att visa dessa höga genomsnittliga tjocklekar av SFRM. "Våning 94 av WTC 1 sticker ut i dessa uppgifter, med en SFRM tjocklek mer än 4 tum. Specifikationen för dessa uppgraderingar var bara 1,5, ökat från de inbyggda specificeringarna av 0,75. Så man kan fråga sig varför tjockleken på brandskyddet blev så mycket tjockare än vad dom skulle vara i renoveringen. Kevin ryan's utmärkta serie Demolition Access går igenom hur företagen som renoverade tornen och kontrollerade säkerheten hade tillgångar till nanotermit och kopplingar till CIA, BCCI etc. Säkerheten var total kontrollerad av CIA/globalist företag, och där var ingen speciellt bra säkerhet i tornen, ett par ungdomar som var konstnärer bodde högst upp i tornet på en våning som inte användes i någon månad utan att bli märkta av någon.

Sedan kan det inte ha varit israel eller vatikanen som utförde attacken själva. Det var antagligen israelisk militär som riggade byggnaden, antaligen det enda dom användes till, då dom inte behövdes till något mer. Dom hade ingen kontroll över NORAD etc, 911 var större än att bara placera ut sprängladdningar i några byggnader.

Posted on: 2011/2/23 12:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jo, naturligtvis var det inte vare sig den "vanliga" eller svarta påven som sprang runt och placerade bomberna, vad jag menar är att det var de som låg bakom hela operationen.
Såvida inte lucifer räknas till den yttersta toppen så är ju vatikanen den yttersta ondskefulla hjärnan bakom den här skiten vi trampar runt i.
Det har iaf det mina efterforskningar lett mig till. Norad och hela amerikanska staben är ju bara underhuggare.

Det kan vara så att de väntade till något år innan. Men det jag frågar mig då är -varför? Varför inte lika gärna placera in sprängämnet när husen byggdes? Det var ju liksom redan planerat att det skulle ske.
Man kan säga att tornens egentliga syfte, varför de byggdes, var för att de ett par tiotal år senare skulle sänkas i en stor jävla charad.

Salomons torn.
t.o.m nostradamus "förutspådde" det

Men som sagt, det kan vara som du säger. Men det mest LOGISKA är att sprängämnena fanns där redan från början...

Anonym
Oavsett hur det gick till, dvs När sprängämnena planterades (även om jag personligen ser den mest logiska förklaringen i att de planterades vid byggandet) ...så tvivlar jag staaarkt på de människors intelligens som på allvar tror att husen kollapsade pga av brand.

Allvarligt, fattar ni hur KOLOSSALA dessa byggnader var??
Har ni verkligen sett videoklippen från när husen raseras?

För mig är det fullständigt obegripligt (!!) hur man ens kan befatta sig med en sådan fatalt ointelligent korkad teori som den "officiella".
Att världen officiellt ställer sig bakom den är dessutom en stor jävla skam.

OM vi knallar vidare här efter 2012 så garanterar jag er att den framtida människan kommer se tillbaks på oss med skakande huvuden...

Det hela är bara för jävligt....
men det visar också vilken rutten jävla värld vi lever i. som låter barn svälta ihjäl och bomber lemlästa de små...medans vi shoppar på kredit på media markt och kikar på "let's dance"

let's fucking dance

fy faan säger jag bara

skäms människa!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper