vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Coast to Coast AM 2/21/2011: Doomsday & The Brown Dwarf Star

See User information

Lite mer easy listening... För den som är intresserad...
Fördomar och tolkningar får ni stå för själva... Men diskutera gärna sakligt och på ett "moget" sätt.
Har inte lyssnat på denna än själv.

Del 1.

Del 2.

Del 3.

Del 4.

Del 5.

Del 6.

Posted on: 2011/2/24 15:42

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Coast to Coast AM 2/21/2011: Doomsday & The Brown Dwarf Star

See User information
Har nu lyssnat på detta program, och det är mycket intressant. Han påstår att det enligt några astronomer ska finnas en brun dvärg (en stjärna som inte avger något ljus) i vårt solsystem som kommer in och blåser förbi jorden med jämna mellanrum (3600år).. som då skapar mängder med katastrofer på jorden, jordbävningar, tsunamis, vulkanutbrott osv.. Allt genom att gravitationen från denna dvärg suger åt sig vatten och landmassa vilket med jordens rotation skapar alla "naturkatastrofer"..

Och vad det verkar så är det dax nu snart igen, då det var ca 3600år sedan som det skedde sist.. fast verkade inte som att det fanns något fast datum direkt som det kommer starta eller att vi kan se något i himlen. Men den kommer inte synas mer än som en svart cirkel på himlen då den inte avger ljus. Men det var sjukt stor, 10 x Jupiter om jag inte minns fel från vad de sa.

Iaf så påstår han att eliten vet om detta och att de drar sig uppåt bergen och bygger baser och skyddsrum osv för att själva kunna rädda sina liv och ett gäng "vanliga" som de väljer ut då de inte kan leva vidare helt själva utan behöver "arbetare" och fler genetiska uppsättningar än bara varandra.. kan tänka mig att världen skulle vara halvtråkig också för eliten om det endast fanns elit-snubbar.. hehe.. då kan de ju försöka ha makt över varandra och styra djuren i skogen osv.. :)

men iaf.. jorden kommer ha massa katastrofer inom framtida år och det kommer bli värre och värre, så samla på er mat och förbered er på att utstå en helt ny värld.. det verkar vara budskapet..

Själv så vet jag inte vad jag ska tro... klart det är lite skrämmande och lite lite spännande kanske med en världslig förändring av det slaget.. men jag kan anta att det inte är så roligt när man väl är där och fryser/svälter eller bara dör av annan orsak.. Men själv så väntar jag nog lite med att hoppa på alarmknappen, kanske är dum eller naiv, men vad spelar det egentligen för roll om man har mat för 6mån i källaren... när hela jorden blir galen och alla kommer gå bananas.. inte som att man kommer klara sig så länge ändå om det blir riktigt galet.. :)

Den som lever får se... spännande tid att leva hur som helst...

Posted on: 2011/2/25 17:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Här är en annan (gammal goding), men vad som sägs här är väldigt likt mot vad som händer idag. Alltid uppskattat att posterna jag gör lyssnas till. Inget onöjdigt jobb mao.

Posted on: 2011/2/25 19:05

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Den syn jag hade som barn visade mig en mörk himmlakropp med vad såg ut som lava eller liknande i sprickor på g mot jorden.

Skulle något liknande träffa jorden är det bara hälsa på sankte per spelar ingen roll om du gräver ner dig flera mil i granit självaste jord skorpan skulle förvandlas till flytande magma, eller så skulle den knäcka jorden i bitar.

Ungefär som när en stor astreoid träffar jorden kan jämföras med att skjuta på ett ägg med luftgevär.
Lol Men detta var ingen asteroid.
Mycket hat bakom denna.

Överleva något sådant , kanske med underjordisk bas på månen men högst ostabilt och vilket öde sen då.

No thanks.

Lev njut och var god hjälpsam och posetiv så länge det går.

Posted on: 2011/2/26 14:29
Resized Image

See User information
Shen: Intressant det du säger!

Pratade med en Libanes, och han var övertygad om att Eliten kommer att fly till just Månen när helvetet brakar lös, vet inte om det var för just denna "stjärna" eller om det var pga ett eventuellt tredje världskrig.

Vetenskapsmannen Dr. Paul Laviolette har ju via mätningar på arktis räknat ut att stora katastrofer sker på jorden med jämna mellanrum...

Så sök på och googla om Laviolette, intressant om hans utsagor stämmer överens med denna!

Posted on: 2011/2/26 21:14

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper