Vakencorner
|
Re: Naziskådespelare
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tog det som ett ex. på att i Sverige kan du stå för VILKA galna politiska åskådningar som helst utan att någon höjer ögonbrynet, MEN så fort man står för eliten förhatliga idéer så kommer du att renses ut ur stugvärmen fort som ögat.
Detta finns det oltaliga ex. på, bl.a SDare som blivit uteslutna ur Facket, fått sparken och blivit fockade ur militärtjänstgöringen, blivit vräkta från sina lågenheter samt blivit av med sina grundlagsskyddade rätt att söka socialbidrag etc. Om t.ex en skådespelare hade varit medlemm i ND så kan du vara säker på att de vänstervridna medierna hade hängt ut honom på Löpsedeln direkt och dagen efter så hade han fått sparken. Men inte så med en Stalinist-Leninist som Wollter som kan få Sommarprata på P1 om sina Leninistiska idéer smat utveckla de i princip oemotsagt i olkaka intervjuer.
Posted on: 2006/6/28 13:43
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
... nu är jag varken vänster eller höger eller mitten eller nånting annat som har med politisk organiserad dumhet att göra...
... minns med fasa 70-talets förvrängda barnprogram där man verkligen kan snacka om indoktrinering av barn under bästa sändingstid i statsägd television... ... och var tror ni de flesta av de som skrek sig hesa och ville mana fram en blodig revolution i Sverige befinner sig i dag? ... i beslutspositioner och på chefsposter runt hela det blågula Sverige... förvisso med löner som de själva för 30 år sedan skulle spottat åt... (... d.v.s. innan de lämnade över- eller medelklasshemmets ekonomiska trygghet för att etablera sig via farsans och morsans kontakt nät som de fick i sig via modersmjölken). Damn vilken fejk! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Amen!
Läs Jan Gillbergs lysande artiklar som gör upp med vänstervridningen i mediasverige, dess uppkomst och varför det blev som det blev. Det är ju inte precis någon slump att 70-talets radikaler idag ockuperar journalistkåren. http://www.dsm.nu/
Posted on: 2006/6/29 11:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sven Wolter som Sverigedemokrat! Nu är det förvisso en omöjlighet men vilken intressant koppling till hur det egentligen fungerar i ett Politiskt Korrekt och mentalt förlamat Sverige.
Även om jag personligen inte diggar partifärger oavsett var på färgskalan de befinner sig så undrar jag hur många gånger han skulle blivit vald till Sveriges sexigaste man eller fått ledande huvudroller på löpande band om han visat motsatta politiska sympatier än de han nu haft i över trettio år? Tänk om Sven Wolter, vår folkkäre Gusten i Hemsöborna då för trettio år sedan sagt att han var stolt över den svenska flaggan och att Sverige och svenskarna var värt att försvara mot t.ex. ett multikultisamhälle eller vänsterindoktrinering. Hur många filmroller hade han fått då tror ni? Inte en enda... och nu snackar vi att han skulle ha samma yrkeskunskaper, karisma och intelligens som den han haft hela tiden! Det är kul att vända på saker... den stora bluffen blir liksom mer tydlig då! (Ett litet statement av den alltid lika trevliga Sven om folkmord och såna där mindre roliga saker som råkade inträffa under kommunistregimens ockupation av Ryssland). Quote: Jag bygger inte mitt liv på de sovjetiska brotten, utan på ideologin som sådan. http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelni ... %5c14%5c129759%26src%3ddi |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login