vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: disinfo-agents?
#25


See User information
Tack för klargörandet!
Tycker absolut ni ska jobba på att färdigställa och få ut det material ni redan spelat in och även dom planer ni pratar om låter mycket intressanta, vet inte så mycket om eiscat.
Kanon, då kommer det kanske fler tidningar av god morgon OCH kanske film också från ett gäng med samma namn!
Förstår dock att det kan vara svårt att vara helt up to date då det händer nya saker varje dag, men det är såklart intressant att gå tillbaka och se djupare på tidigare händelser och fenomen eftersom det är svårt att hinna ta till sig allt då det som sagt var händer så mycket samtidigt.

Posted on: 2011/3/27 16:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#26


See User information
Jag kan hålla med Chriss om att filmen helt klart bör komma ut. Om inte annat så kan man ju, förutsatt att ni redan tänkt att filmen skall finnas på nätet gratis, be någon annan klippa ihop ngt på det som ni redan har. Kanske en serie kortfilmer, eller så släpper ni råmaterialet som det är? Bättre det än inget alls liksom

Det där med att ha barn och jaga pengar som löneslav sätter P för mycket kreativa saker man vill genomföra. Jag försökte länge föra flerfrontskrig, men har fått inse att det är lika bra att simma lugnt. Det viktigaste i livet är ju ändå de människor man har närmst omkring sig.

Posted on: 2011/3/27 17:01
Administratör

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#27


See User information
simma lugnt
Vi ska nog se till att få ihop det hela till något riktigt bra.

Naturligtvis är det gratis och youtube som gäller.

Annars motarbetar vi ju liksom hela oss själva.
Ett pengalöst samhälle utan dagens slaveri är ju målet

Posted on: 2011/3/27 18:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#28


See User information
Jag är övertygad om att de allra flesta (allt bör betraktas med en gnutta ambivalens), om inte alla, är intet ner än skeptiker tillhörande den maktlösa allmänheten. Att majoriteten av de teorier som här presenteras de facto är kontroversialiteter av olika grad kan omöjligen förnekas - Med särskild betoning på "Illuminati-rymdisar" och angränsande föreställningar.

Posted on: 2011/3/28 18:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#29


See User information
Och jag har svårt att finna relevansen i att förvilla och "förblinda vakenheten" i ett fjuttigt forum genom att bidra med kritiska föreställningar. Minsta lilla kritiska synpunkt motarbetas ju ganska intensivt, har jag noterat efter min tid här.

Posted on: 2011/3/28 18:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#30


See User information
Hmmm... Jag har också noterat en del saker.

Posted on: 2011/3/28 21:39
Administratör

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#31


See User information
Något du vill dela med dig av?

Posted on: 2011/3/28 22:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#32


See User information
Det har hänt förr.

Min vän Bertil, som är bra mycket äldre än mig, var medlem i FNL-rörelsen under tidigt 70-tal. Det avslöjades att det fanns rena agenter där i syfte att skapa splittring och sprida disinformation.
Inte SÄPO, nej, utan Socialdemokratiska Partiet (!) hade sänt dessa och det är en av de vidrigaste kontrollapparaterna med eget liv som funnits i Svensk historia.

Jag tror allt finns på Vaken. Inklusive agenter, som beskrivet. Rena stollar finns också, psykiskt sjuka personer. Mind control? Ja varför inte.

Posted on: 2011/3/29 8:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#33


See User information
Jag är helt övertygad om att det finns infiltratörer här på vaken.

Mina funderingar kring detta:
Givetvis är det inte dom som uppenbart förkastar allt som trams som har med NWO att göra, det vore att avslöja sej kapitalt. Det är förmodligen dom som nästan överdrivet utger sej för att vara "truthers" "Patrioter" mm, men bara på områden som inte har så stor betydelse längre, konstigheterna kring 9/11 utredningen är så pass allmänt kännt, så detta kan dom diskutera utan att förstöra globalisternas plan, detta gör att dom kan framstå som "äkta" och "pålästa" i läsarnas ögon. Men när nya avslöjande och ämnen kommer upp, så går dom till hårt motangrepp, och verkar då sakna all form av läskunskap och villja att avslöja globalisternas agenda. Demonisering av äkta "truthers" är också givetvis en metod dom använder. Även spridande av avledande konspirationsteorier som är rent påhittade kan användas för att få in oss på fel spår.

Det var lite funderingar kring detta, dom finns med all säkerhet här, men vilka är dom?

Posted on: 2011/3/29 10:22
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: disinfo-agents?
#34


See User information
Ja, och så är det ju detta med att vissa sanningsförtäljare i själva verket skulle ha en helt annan agenda i bakfickan...


http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=1108

Vem kan man tro på? Vad kan man tro på?

Det finns bevis för vad som sägs om Alex Jones, yes. Hårda och konkreta. Och många frågeställningar. Skulle vilja ha karln framför mig mellan fyra ögon helt klart.

Men somliga av de som anklagar AJ, har de själva rent mjöl i påsen? Alan Watt, som tycker det inte är någon idé att kämpa mot, bara skita i allt? Jones predikar på ett buffligt vis, yes, men han predikar motstånd! (Åtminstone) vems agendan nu än är...

Nej, hörni. Håll allt öppet, annars - kör vidare på samma spår som mänskligheten kört sedan 1600-talet, som idag gett oss ett globalt slavsamhälle på randen till ekologisk katastrof, gifter, strålning och radioaktivitet som populationsreducent.
Och en korkad manipulerad befolkning. Och trivs du med det tar säkert både Humanisterna och VoF emot med öppna armar.

Istället, omvärdera det "självklara" och sanningen ligger serverat på ett smörgåsbord.

www.thejinn.net

Posted on: 2011/3/30 8:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS