vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

The Arrivals

See User information
Den bästa ingående serien om New Worlder Order, Illuminati, frimurarna, zionism, islam, kristendomen, sacred geometry, satanism och blodslinjerna.

Ger en häpnandsväckande helhetsblick, en Wow känsla som Icke säger. Är inte säker på hur många delar det är av serien, har inte sett klart den. Men minst 41 delar gånger 10 minuter.

Med svensk text:
Del 1 http://www.youtube.com/watch?v=AIcWLp0X0W8

Posted on: 2011/5/13 1:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The Arrivals

See User information
Ne det e flera delar. Här kan du tanka med text, skönt att se att så många har sett den i Sverige :)

http://www.tankaner.com/show.php?torrent_id=5843

Posted on: 2011/5/13 10:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Se Labyrinth of truth istället den är mycket bättre.
http://www.youtube.com/watch?v=8INGSHTkojI

See User information
Ska jag göra, finns det några sakliga böcker om detta ämne? Är intresserad av Sacred geometry och tanken om energierna man kan skapa genom arkitekturen kring det.

Posted on: 2011/5/13 19:55

Anonym
det finns en del men det är inget du vill läsa, dark stuff...

See User information
Jag vill läsa... vad ska jag leta efter?
(Du har sagt A, nu måste du säga B)

Posted on: 2011/5/13 20:52

See User information
Jo det vill jag ju som sagt

Posted on: 2011/5/14 2:24

Anonym
Så ni vet, detta är satans favorit lära, kolla del ett som jag länkar. Flower of life är väl den mest "kända" SG:en och kan hittas i alla religioner, på en Knights Templar grav i St Magnus cathedral i Kirkwall kan man se en del av livsblomman. (bifogad)

Kom ihåg att templaren Jaques De Moley och många andra brändes för att dom offrade småbarn och praktiserade sexmagi i orden. Dom arresterades fredagen den 13 år 1307
det är därför vi tror detta är en otursdag.

Den enda bok jag har läst är Blavatskys Isis Unveiled och den boken strålar demonisk ondska, rekommenderar den inte, jag kunde inte sova när jag hade den hemma så jag fick ha den på biblioteket till slut...

"It is sacred alright, sacred to satan!

MOST the religions prior to Christianity [ those who are in the body of Christ ] are fabrications of queen semiramis.

when her husband nimrod was cut up into pieces for idolatry. semiramis and her "priests" escaped and poisoned most of the known world with her fabrications of many different religions. queen semiramis is THE original, "pandoras box". she opened up the miseries of the world by her injecting her inventions of fake religions [ really satanism ] in to it!

she had to have been a great conduit for the demons.
demons/fallen angels , who stole some of the secrets of heaven, [ the secrets they have, make it appear as they are powerful and truly know something,but they are just frauds. that is all satan has as a weapon. frauds disguised as"truth" ] it is written in the book of enoch. it is also confirmed that the jinn of the quran are also the same beings, who also stole secrets of heaven. hence , jinns and demons are the same fallen angels of the Bible.

this is what we are up against, frauds [ so called secret societies/ancient knowledge ] perpetrating "ancient secrets" as "truth" ! [ but in reality, lies/frauds/deceptions! ]

I wish I had more time to expand , but I must move on. "

http://www.clubconspiracy.com/forum/f ... sacred-geometry-4986.html

Attach file:

Link only for registered users

See User information
Jag får känslan av att alla koncept såsom "djävlar", "desertör", "djinn", med flera, användes på samma sätt som dagens ord "terrorist" eller "konspirationsteoretiker".

Dvs, orden användes för att få den oönskade individen/gruppen att krympa i omgivningens ögon. Omgivningen börjar till slut att tro på svartmålningen och blir inte sur när "de onda" (oönskade) slutligen dödas.

Omgivningen har blivit hjärntvättad. Jämför hur människor kan vara så glada när "Demonen Bin laden" dödats brutalt. Ingen reagerar på att hela rättssystemet har åsidosatts. (Det som väst är så stolt över, att vi har rättvisa genom rättsliga processer. Ingen avrättas/straffas utan en rättvis prövning)

Allt som krävdes förr i tiden var att de oönskade blev kallade djävul, djinn eller desertör en längre stund. Sen var det helt okej att döda dem. Precis som idag med ordet "terrorist". (Det hade inte fungerat att göra likadant med Bin Laden för 5 år sedan, det behövdes alla dessa år av svartmålning för att undvika att USA skulle "se elaka ut" vid avrättningen. Nu hejar hela världen på istället...

Det känns som att allt detta om sacred geometry bara är ett verktyg för att svartmåla andra människor. Sen väver man in det i fina sagor för att lura in människorna i andra tankar.

Något som en religion tolkat som positivt i tusentals år kan en annan religion tolkat som negativt. "Ondska" är "det som inte är den egna gruppen". Det är en "vi och dem -distinktion", inget mer. Omgivningen är ondska och endast de invigda (som följer gruppledarens vilja/lagar) är goda. Alla är med i var sin sekt!

Posted on: 2011/5/14 11:02

Anonym
Varför tror du världens maktelit dyrkar satan idag då?
denna kanske kan va intressant: http://www.youtube.com/watch?v=mRYm5YtaCQo

See User information
Fast djävul / demon / Djinn är ett andligt väsen av en negativ energi, inte en låg människa.

Men det stämmer in på dessa fallna änglar, satan gjorde uppror mot gud och blev nedkastad. Ondskan är objektiv. Gillar man, ur satanistisk sekts synsätt, begäret och det sexuella är satan en god gud.

Posted on: 2011/5/14 13:39

See User information
Jag vill minnas att gud och satan(den andra guden) är bröder i någon mytologisk skildring(glömt vilken). Vill minnas att de enbart hade olika åsikter om någonting och gick skilda vägar. Och så skapades helvetet(den andra sidan). Dyrkarna till sin gud såg den andra guden som ondska. I båda riktningarna.

Båda sidorna anser att den andra är nedkastad i fördärvet. En vi och dem relation.

Vissa utövare av ockulta religioner som jag har kommit i kontakt med anser inte att de utövar ondska. De styr energier som omgivningen inte klarar av utan att bli galna. (Men jag har träffat andra som tycker det är häftigt att utöva något ondskefullt, de utövar någon slags låtsasreligion.)

All tolkningar finns. Och alla tolkningar är helt meningslösa att följa. För de är alla skrivna av människor... som tolkat på sitt sätt.

Gud är det gamla ordet för betydelsen "mem". En tanke, en grupp tankar som bygger upp ett tankesystem, en filosofi, en samling värderingar, ett koncept. "Gud" är en gestaltning av tankar och åsikter. Alla "gudar" i mytologiska sagor är gestaltningar av olika koncept och tankesystem.

Detta är min tolkning... du får ha en annan.

Posted on: 2011/5/14 14:37

See User information

Jag har vetat i hela mitt liv. En dag kan man förklara det fullt ut. Det svåra blir att förklara det på ett enkelt sätt, när vi inte ens kan förklara det för varandra här på forumet.

När jag väl började att försöka förstå sambandet så förstod jag också att resten av livet skulle gå åt att kämpa för det rätta.......

Del 10.

http://www.youtube.com/watch?v=Omb2Y2nR1wQ&feature=related

Posted on: 2011/5/14 17:25

See User information
Den som är god behöver inte bekräfta sin egen godhet med att svartmåla andra som onda. Som gud och hans folk gör.

Posted on: 2011/5/14 18:23
Bara dom som är indoktrinerade tror på sagor.

See User information
Gud är den bärmhärtige det är dennas gudomliga hjärt ljus som penetrarerar allt och mellan allt..
Lucifer är en ängel som dömer och brinner skarpt från avstånd men mörk när man är nära han håller guds vrede i handen.
Gabriel Gebril Chebril är en förkunnare och förlösare.
Michael är en som vittnar tyst eller strider.
Dödens blå änglar är dem som väcker och renar.
Djävulen den som frestar och prövar.
Trots deras namn är dom könslösa.
Det man kan beteckna om djävulens drag är demoniska och demoners rike.

Posted on: 2011/6/28 9:57
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper