Vakencorner
|
Bush Knew Stockholm
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2006/6/11 14:01
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Re: Bush Knew Stockholm
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Bara så jag förstått det här rätt om någon frågar mig när jag klistrar upp mina 'flyers';
Bush visste att Osama bin Laden skulle kapa 4 plan den 11 september och kunde således placera ut nödvändiga sprängmedel att detonera vid given tidunkt...
Posted on: 2006/6/12 10:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, Bush och company bestämde sig för att sänka tornen och därmed skrämma skiten ur sin egen befolkning och sen skylla på Bin Laden och de 19 araberna. Bin Laden har för övrigt aldrig tagit på sig skulden för 9/11.
Posted on: 2006/6/12 15:17
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Så var spelar det då för roll om Bush "visste" om det ändå inte var Bin Laden som sänkte tornen !?!
What Exactly Did Bush Know? CBS News - May 17, 2002: “President Bush was told in the months before the Sept. 11 attacks that Osama bin Laden's terrorist network might hijack U.S. passenger planes - information which prompted the administration to issue an alert to federal agencies - but not the American public.”
Posted on: 2006/6/13 8:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Seraphim, jag väntar fortfarande på din förklaring...
Quote:
Posted on: 2006/7/3 8:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alltså allvarligt vad snackar du om? De var ju tvungna att skylla på någon eller hur. Och faktum är att Bin Laden har sagt flera gånger att han inte hade något med 9/11 att göra.
Det är solklart för alla som orkar tänka en aning att 19 snubbar med knivar aldrig skulle ha kunnat genomföra något som 9/11 lol.
Posted on: 2006/7/3 11:40
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Så var spelar det då för roll om Bush "visste" om det ändå inte var Bin Laden som sänkte tornen !?!"
Måste vara århundradets mest korkade fråga! Vad spelar det för roll om Presidenten i USA visste att flygplan skulle flyga in och döda ca 3000 Amerikanska (m.fl) medborgare och inte gjorde något åt det? Vad spelar det för roll om han visste 'innan' det officiellt påstås att det rörde sig om kapade plan? Vad spelar det för roll var han fått den informationen. Cad spelar det för roll vilken information han fått? Vad spelar det för roll att någon annan nära Vita Huset kände till dessa planer innan det skedde? Vad spelar det för roll om samma president utnyttjade vad han visste om vem som egentligen gjorde det för att starta krig som till dags dato döda 150.000 civila? Att WTC inte föll av naturliga orsaker såsom skador orsakade av att plan flygit in i byggnaderna bevisar måhända att WTC tornen demolerats. Det är dock inte bevis för att hela attacken var planerad. Bara att någon officiell person tagit beslutet att tornen skulle fällas vilket orsakade 3000 människors liv. Med tanke på bombattacken mot WTC 1993 är det inte otänkbart att brandmyndigheter och FEMA (Federal Emergency Managment Agency) krävde att husen skall förses med demoleringsapteringar. Risken för att ytterligare en attack skulle få husen att tilta och falla över angränsande hus och trafik och orsaka 10 fallt större skada måste ha varit påtaglig vid det tillfället. Att man inte gått ut med det offentligt kan förklaras med den oro det skulle skapa.
Posted on: 2006/7/3 11:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag snackar om vad du vill säga med ditt budskap.
Du skriver att Bush visste om att Osama Bin Laden hade planer på kapa flygplan. Enligt dig så inträffade detta uppenbarligen inte utan Bush sänkte tornen själv med sprängmedel. Vad spelar det för roll om Bush då visste, om kapningarna ändå inte inträffade, förstår du ditt moment 22 ? Quote: Det är solklart för alla som orkar tänka en aning att 19 snubbar med knivar aldrig skulle ha kunnat genomföra något som 9/11 lol. För mig är det solklart att en konspiration i den omfattning du tror på förefaller än mer omöjlig. Quote: Och faktum är att Bin Laden har sagt flera gånger att han inte hade något med 9/11 att göra. Åh fan, har missat det ! Men har han LOVAT det så är det väl så
Posted on: 2006/7/3 12:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
För mig är det solklart att en konspiration i den omfattning du tror på förefaller än mer omöjlig. Om du konkretiserar så lovar jag att du får svar. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login