vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Obama släkt med Malcolm X?
#1


See User information
Det finns en hel del skräp ute på internet, därför finns det en hel del som man måste filtrera ut. Det vill säga att det är viktigt att man utvecklar ett skarp kritisk tänkande och inte tror på allt. Det räcker inte med att enbart se massa videoklipp för att tro på det som sägs utan det måste backas upp med mer säkrare källor. Så nu när detta har sagts frågan är:

Är Obama släkt med Malcolm X?

//Abyssinia

Posted on: 2011/5/14 19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#2


See User information
I den "verkliga" verkligheten finns det massor av mystiska släktband! Som förtiges intensivt av något skäl.

Kungligheterna har ju gått i spetsen för detta men det är inte bara där. Undersökningar har visat att var tredje barn inte har den biologiske far i verkligheten som kanske både han själv och den förmodade barnafadern tror!

Kvinnor har ett litet privilegium här... inte så litet, faktiskt.

Om det skulle vara just Malcolm X som är den verklige fadern har jag ingen kommentar till. Obamas mor har då sannerligen inte lyfts fram i mainstreammedia precis men hon tycks ha varit en lustiger dam som slagit sig fram genom livet medelst kullerbyttor, för att uttrycka det milt!

En annan sak är att ett sådant "avslöjande" snarast skulle öka hans anseende än minska det... åtminstone i mina ögon.




Posted on: 2011/5/14 19:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#3


See User information
Jag tror också att hans anseende skulle öka om han var släkt med Malcolm X. Det märkliga är att de liknar varandra för mycket, till och med Obamas och Malcolms barn liknar varandra. Om detta skulle vara korrekt har jag ingen aning vad detta kan innebära.

//Abyssinia

Posted on: 2011/5/14 19:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#4


See User information
Tja allt som behövs är att nån norpar en näsduk han snutit sig i och sen hittar en som använts av nån malcolmx-ättling! Det lär räcka för att dna-tekniken skall kunna fastslå hur det förhåller sig med den saken!

Posted on: 2011/5/15 7:50
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#5


See User information

Posted on: 2011/5/19 8:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#6


See User information
Fördelen med att gå via sovrummet och kanske inte alltid lika synliga hjälpande släktingar är för uppenbar för att behöva kommenteras, egentligen.

Men Obama har haft försänkningar i bl.a den saudiska kungafamiljen och dessa i sin tur har ju med naturnödvändighet haft kontakt med andra mer lokala stamhövdingar som exempelvis Bin Ladens klan.

Dom känner varandra allihop. Men är det något att förvånas över?

Men detta är en allt för het potatis för vem som helst. Alltså ligger någon jäkligt risigt till om detta är sant. Obama själv eller nån annan. Se nedan...

Posted on: 2011/5/19 9:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#7


See User information
Ok Mr. Krusty
Jag har ingen aning om vad det är du skriver och om du verkligen hänger med vad du själv skriver..

Posted on: 2011/5/19 16:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obama släkt med Malcolm X?
#8


See User information
Jag sökte på en känd saudisk affärsman bara för skojs skull och upptäckte att han hade finansierat Obamas studier och att dom jobbat ihop för en del år sedan. På en annan länk kunde man sen hitta upplysningar om Bin Ladens familj och då började jag förstå att världen kanske inte är så stor egentligen.

Det är ganska trånga kretsar av vänskapsförbindelser mellan ett relativt fåtal människor i de högre samhällslagren.

Det är inget konstigt med det, tänk noga efter.

Jag menar, det är en viss krets som exempelvis känner Kungen och det är naturligtvis likadant i andra länder.

Så när man hittar både Obama, den rike saudiern och den vanartige gossen i den i övrigt seriösa familjen Laden så är det knappast varken långsökt eller fantastiskt.

Det bevisar heller ingenting om vad den ene eller den andre gjort i specifika sammanhang.

Men nog känner dom varandra...

Posted on: 2011/5/19 17:40
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS