Vakencorner
|
Anonym
|
Utegångsförbud ala Julholt?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Detta är väl något av det roligaste jag läst på länge...
http://www.aftonbladet.se/senastenytt ... nrikes/article13093979.ab |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Utegångsförbud ala Julholt?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han sticker tydligen fram hakan ibland. Han föreslog ju att EU-valet skulle slopas och att delegaterna till parlamentet skulle utses av riksdagen för ett par år sen. Detta för att valdeltagandet var så lågt. Tydligen har han legat lågt ett tag men börjar komma upp i varv inför ett nytt val så småningom.
Detta med fotbolls-huliganerna kan jag kommentera med att då ståplats försvann på läktarna i Göteborg bildades det genast en grupp som skulle protestera mot detta och i deras broschyrer stod det om hur fint det var att lära sig att hata. Typ "Hata AIK! Hata AIK!" Tanken var väl att man skall hjälpa sitt lag genom att skapa en hatstämning mot det lag man spelar mot. Det är säkert jättebra men påminner ju lite väl mycket om Hitlerjugend. "Ge mig en ungdom som kan hata!" skrek Hitler och det fick han. Men tyvärr glömde dom ju vantarna hemma och frös ihjäl när dom skulle hata ihjäl ryssarna, det var ju snopet. Jag tycker faktiskt att Juholt är värd en applåd! Hatets apostlar (huliganerna) kan dra åt h-e eller ställa sig med röven i vädret så att dom kan få sig en flygtur eller nåt annat skojigare. Ingen har patent på råhet, det finns alltid nån som är värre. Testa gärna mig när jag är tillräckligt uppretad!
Posted on: 2011/5/27 19:53
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag håller med. Kan man inte uppföra sig bland folk utan att slå någon på käften får man fan sitta hemma tills man förstår bättre.
Posted on: 2011/5/30 8:51
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login