vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: 3G Kupp
min enda kommentar till detta är en liten berättelse från verkliga livet.

Jag trodde till 100% att Pearl Harbour var en överraskningsattack ända tills jag såg bevis på motsatsen.

Jag trodde till 100% att vår värld bestod av fast materia ända tills jag tog en hög dos LSD och insåg motsatsen.

Jag trodde att det enda som var jag var min kropp, en maskin av kött och blod som har lärt sig att tänka, ända tills jag hade spontana astralprojektioner och motbevisade min egen dåvarande trångsynthet.

Jag trodde att "free-energy" inte fanns ända tills jag köpte en ficklampa (5€!) som ger gratis energi, man skakar på den och en magnet åker igenom en spole som genererear en ström som lagras i en grej som kan lagra ström (kapacitator??) och en ljusstark, strömsnål lysdiod, skaka en minut och den lyser i ca 10 timmar...

Jag trodde att Thomas Bodström var snäll (baserat på media) ända tills jag surfade på INTERNET, kom till en HEMSIDA och tog reda på motsatsen som vi nog är överrens om, killen är en skurk.

När jag var i stadiet "före" både förnekade jag och/eller var lyckligt ovetande om stadiet och insikterna "efter". Det spelade ingen som helst roll vilken information jag fick, var jag inte redo,
gick det inte in.

En till liten kommentar bara:

"Sedan tror jag ni överskattar människans förmåga att bevara en hemlighet i en värld då pengar, men framför allt, att synas och få publicitet styr."

Hemligheterna är inte alls speciellt bra bevarade. Däremot är människans förmåga att leda bort uppmärksamheten till något helt annat väldigt bra. Fotbolls-VM, Baren-såpor, Arkiv X, you name it. Hur kul är det att läsa tremetershögar med offentliga dokument även om du där i skulle hitta de bevis du inte ens vet existerar?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Jag trodde till 100% att vår värld bestod av fast materia ända tills jag tog en hög dos LSD och insåg motsatsen

Okej, vi är på denna nivån och diskutera...
Tror du får svårt att argumentera din sak utanför pundarkretsar.

Quote:
Jag trodde att "free-energy" inte fanns ända tills jag köpte en ficklampa (5€!) som ger gratis energi, man skakar på den och en magnet åker igenom en spole som genererear en ström som lagras i en grej som kan lagra ström (kapacitator??) och en ljusstark, strömsnål lysdiod, skaka en minut och den lyser i ca 10 timmar...

Krävs det ingen energi för att skaka ficklampan ?!?

Posted on: 2006/7/4 12:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Okej, vi är på denna nivån och diskutera...
Tror du får svårt att argumentera din sak utanför pundarkretsar."

hörru du, han som uppfann routingtekniken på internet har erkänt hur han fick dessa ideer i visioner under lsd-trippar, well, jävla pundare han är då... du hade inte kunnat skriva ditt inlägg utan honom.

och näe jag orkar fan inte ha en sån här diskussion!! du bevisade just för mig vad jag misstänkte om dig - att du är TRÅNGSYNT.

Du får kolla in www.lsd.info och www.erowid.org i stället och läsa själv.

"Krävs det ingen energi för att skaka ficklampan ?!?"

Vad fan spelar det för roll? Du behöver lite ström för att starta free-energy-maskiner också, men sen går dom som på räls...

Min poäng med det stycket var att mitt medvetande öppnades upp för möjligheten att ha free-energy och där satt jag med en sån grej i handen, om än mycket simplare än en z-machine.

Free-energy är inte bara "mystiska" maskiner. Free-energy är
även t.ex. solenergi.

See User information
Jag skiter blankt i om du är hög konstant, men det är inte nödvändigt med LSD för att ta reda på att materia även kan vara fast, flytande eller gasform (plus lite till som vi inte behöver gå in på). Testa Internet !

Quote:
Vad fan spelar det för roll? Du behöver lite ström för att starta free-energy-maskiner också, men sen går dom som på räls...

Grattis, bygg en sådan och du kan inkassera ett stycke Nobelpris !

Posted on: 2006/7/4 13:06

See User information
Nu har vi tagit en helt ny vändning, men det som är mest inressant är hur "verkligen" trots så mycket negativ kritik mot vaken är en frekvent besökare?

Detta i sig leder mig till teorin:

jag gissar på att personen i fråga (verkligen) är i förnekelsefasen, då hans omgivning samt han själv inte skulle klara av ett uppvaknande. Eftersom han kanske skulle framstå som udda, eller? Så istället för att ta tag i sig själv, så försöker han omvända så många som möjligt att tro på sin egna naiva världsbild.

Det är inte viktigt att du tror på precis allt som många tror på här, men om du nu ska vistas här så kan du väll iaf ta hänsyn till folks tro, eller går du in i en kyrka och gapar om motsägelser i bibeln ochså kanske? (med förutsättning att du faktiskt känner till och har funderat över några)

Sedan är det ju viktigare att det man tror på är rätt, än att man grundar en konspirationsteori på hat mot t.ex 3G operatörer.

Angående att du anser att vissa skriver som 8-åringar, Eftersom du nu inte känner alla personerna bakom inläggen så känns ett sådant påhopp otroligt onödigt och jag skulle faktiskt kunna påstå att det är främlingsfientligt. För en person utan större kunskaper om det svenska språket har väll lika stor rätt att yttra sig/spekulera och tro på vad dom vill utan att någon ska ifrågasätta deras stavning?!

Du verkar vara en mycket tragisk människa då du dömmer folk efter deras stavning. Jag tog inte just detta personligt, trots jag inte är särskilt begåvad på att skriva men jag blir oerhört upprörd när du bedömmer en människa efter något så världsligt.

Jag hoppas du fokuserar på att hitta dig själv innan du försöker tillrättavisa andra..

Posted on: 2006/7/4 13:20

See User information
Verkligen skrev:
Ja, det hade säkert varit väldigt intressant att träffa dig, men inte för att diskutera
informationsutbyte, för där är vi mil från varandra.
Då jag spelar poker (och även jobbar till en viss del med riskbedömningar) skulle jag utan
tvekan påstå att Bush hade usla "pottodds" för att iscensätta 9/11. För er som inte spelar
poker betyder det ungefär att han hade så mycket mer att förlora än hade möjligtvis kunde vinna.

Frågan jag ställer mig är. Varför 9:e i 11:e är ett så uppenbart insider jobb? Var det en tydlig signal till dagens ledare att vi tar över? Vad skulle konsekvenserna bli om en Svensk politiker uttalade sig om 9,11? Även om det skulle visa sig att det var ett isider jobb efteråt, så tror jag inte Sverige skulle våga uttala sig politiskt negativt. Men det var inte det jag ville fråga nu. Jag spelar oxå poker. Kan vi inte träffas heads up och samtidigt diskutera och ha trevligt?

Posted on: 2006/7/4 13:34

See User information
Quote:
Nu har vi tagit en helt ny vändning, men det som är mest inressant är hur "verkligen" trots så mycket negativ kritik mot vaken är en frekvent besökare?

Knappast mest intressant, men visst funderar jag också på det. Lovar att återkomma med mer info.

Quote:
Du verkar vara en mycket tragisk människa då du dömmer folk efter deras stavning

Nej, jag dömer ingen, jag undrar hur ni tror att vaken.se ses med det språket och stavningen som förekommer ?
Jag är inte heller säskilt språkligt begåvad, men ta en titt på vissa trådar på forumet och du kommer att se att agressionen gör vissa inlägg helt oläsbara.
Det har inget med främlingsfientlighet att göra.

Quote:
eller går du in i en kyrka och gapar om motsägelser i bibeln ochså kanske

Nej, visst har tanken slagit mig, men det räcker med "debatterna" med de som knackar dörr
De brukar försvinna snabbt när man pratar om hur många som dött i korsets tecken...

Posted on: 2006/7/4 14:02

See User information
Quote:
Frågan jag ställer mig är. Varför 9:e i 11:e är ett så uppenbart insider jobb?

Om du frågat mig så ser jag inget uppenbart.

Som jag skrev innan är det säkert roligt att träffas, men vi har så vitt skild grunduppfattning om indicier, fakta, bevis och bevisbörda att det förmodligen skulle ta stopp redan huruvida mobiltelefonsamtal kan göras från ett flygplan eller inte.

Sen är jag j**vel på heads-up

Posted on: 2006/7/4 14:13

See User information
Nej, jag dömer ingen, jag undrar hur ni tror att vaken.se ses med det språket och stavningen som förekommer ?
Jag är inte heller säskilt språkligt begåvad, men ta en titt på vissa trådar på forumet och du kommer att se att agressionen gör vissa inlägg helt oläsbara.
Det har inget med främlingsfientlighet att göra.

Ska invandrare med språksvårigheter hålla tyst då eftersom de kan bli stavfel? Själv lägger du ner tid på någonting som du finner oseriöst och som ren hokus pokus?

Svenska dyslektiker förbundet. Smaka på den

Posted on: 2006/7/4 14:14

Anonym
"Jag skiter blankt i om du är hög konstant, men det är inte nödvändigt med LSD för att ta reda på att materia även kan vara fast, flytande eller gasform (plus lite till som vi inte behöver gå in på). Testa Internet !"

Men herregud. Hög konstant... snacka om att du är en kille som tänker i ettor och nollor...

Jag har väl aldrig sagt att man måste ta LSD för att komma på det, även om det har en tendens att snabba upp processen men du verkar ha missat **HELA POÄNGEN** med mitt inlägg som var: Vissa saker är helt omöjliga att tolka/förstå även om sanningen är rakt framför näsan på en om inte medvetandet är tillräckligt öppet för att ta in informationen.

Fast, flytande och gas-former är fortfarande solida formet, vatten känns som en vätska, gasen känns som en gas (färg, lukt), fast känns...fast... men det är 99.9999% tomrum.

Testa Internet ;)

See User information
Quote:

verkligen skrev:
Quote:
Frågan jag ställer mig är. Varför 9:e i 11:e är ett så uppenbart insider jobb?

Om du frågat mig så ser jag inget uppenbart.

Som jag skrev innan är det säkert roligt att träffas, men vi har så vitt skild grunduppfattning om indicier, fakta, bevis och bevisbörda att det förmodligen skulle ta stopp redan huruvida mobiltelefonsamtal kan göras från ett flygplan eller inte.

Sen är jag j**vel på heads-up

Det var inte Void som föreslog ett möte det var jag (NoMoreWar)
Sen är jag j**vel på heads-up [/quote] då kan du tjäna pengar. Jag blir mer än gärna medlem i din lokala pokerklubb.

Jag säger inte att dittan och dattan har hänt. Jag har bara frågor jag vill ha svar på. Och ett personligt möte ger mer än ett forum med en människa som man varken vet ålder eller kön på. Genom disskussition och utbyte av information kan man utvecklas bättre.

Posted on: 2006/7/4 14:27

Anonym
http://www.politiken.biz/chemtrail_HAARP_3G_Elfvagar.html

Ja, få ut informationen till allmänheten, den som lyckas skall få nobelpriset anser jag.

Anonym
hehe
fan va ballt om Zaaki fik nobelpriset

hur skulle talet lyda zaaki?

hälsar en full mask i angered

See User information
aa det vore ju nåt! frågan är för vad?? =)

jag hade nog sagt någonting i stil med: I had a dream, Now im awake..

Posted on: 2006/7/8 22:19

See User information
Quote:

sune, menar du allvar med den länken ?!?

Quote:

T ex kan jag läsa om att man kan använda 3G till mindcontrol. Jag går då till den forskningsavdelning som sysslar med sådant här. Då ser jag hur lätt det verkligen går att skicka modifierad information med microvågor, speciellt om man använder det snabba 3G och Elf-frekvenser.

Om jag då tittar på vad som hände i varje enskilt land när man satte igång med 3G (i nästan varje land blev det en märklig epidemi av mord som inte fanns innan. Alltid är det människor som känner sig "tvungna" att mörda, mestadels genom att en inre röst befaller dem att göra det. Sverige är ett typiskt exempel.

Då har vi en ny aspekt av vad 3G kan ställa till med

Posted on: 2006/7/9 23:39

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper