vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

9/11 Experiments: The Great Thermate Debate

See User information

Posted on: 2010/11/11 13:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 9/11 Experiments: The Great Thermate Debate

See User information
Samtliga videos är underbara.

Posted on: 2010/11/13 18:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Mycket bra video, jag kom lite sent efter. Jag hittade det där klippet nyss och tänkte lägga upp det men såg sen att TreeOfLiberty hade redan lagt upp det.

Bra jobbat i alla fall

Namaste

Posted on: 2010/11/14 20:35
Resized Image

See User information
Mycket bra video

Posted on: 2010/12/12 4:35
"Now I have become death, the destroyer of worlds"

Anonym
min plan var att länka till den här filmen, men en sökning på hela youtube-adressen i forumets sökfält förde mig istället till denna tråd. bra sökfunktion med andra ord.

min fråga är nu: vad anser vi att filmen bevisar?

See User information
Vad filmen bevisar...

För det första, att tornen var ett enormt jävla monster i form av byggnadskonstruktion som under inga omständigheter skulle kunna pulveriseras till damm av vare sig vanlig eld eller brinnande flygplansbränsle.
Det var liksom ingen gammal lada av trä som dessa flygplan dundrade in i, snarare världens kraftigaste och mest välbyggda byggnader som någonsin sett dagens ljus.

Trots det lyckades 2 flygplan förvandla 3 (!) skyskrapor till damm.

Debatten är på så låg nivå att det känns svårt att ens debattera. Min 6-åriga son ställer mer avancerade frågor än den enkla förståelsen att detta är en stor konspiration.

Alla som hävdar att detta utfördes på det sätt som presenterats för oss, tvivlar jag starkt på deras intelligens.

Till alla er:
-Såvida du inte vet att du är ett troll, eller har sålt din själ till "han har många namn", uppmanar jag dig till att snarast möjligt uppsöka en psykolog, då din intelligens befaras understiga IQ 30.

Ett alternativ till självhjälp är att använda google en stund. Det KAN öka IQ-poängen något.

Posted on: 2011/3/27 20:01

See User information
--

Jag tycker det är konstigt att inte journalister letar upp detta damm, som fortfarande borde ligga överallt i ventilations-trummor, vindar och kanaler och skickar det på analys.
Damm och pulver är naturligtvis blandat med 10 års normalt damm, men om det nu finns bara det minsta spår av termit, nanotermit och sfäriskt mikro-järnpulver, så är det ju bevis på att Niels Harrit och de andra har rätt.

Varför samlar inte folk in dammprover och kartlägger detta då sfärer och rödgröna nanotermit ämne kan hittas med vanligt mikroskop.
Detta pulver-damm kommer att finnas kvar i skrymslen och luftkanaler i många år framåt och jag tycker det är konstigt att inte de aktiva 911 grupperna försöker kartlägga utbredningen av nanotermit damm i New York.
Vad väntar de på?

----

Posted on: 2011/7/16 20:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper