Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Allt hänger på ASEA
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan man inte vara trevlig ska man hålla käften. Jag bara skrev om en lustig synchronitet.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är vanligt med sådana sammanträffande. Ta bara GE:s vd Imelt (i melt) och nog vart det härdsmälta i Fukushimas GE reaktorerna alltid. När jag ändå är inne på denne man, så tillträdde han som vd GE bara några dagar innan 9/11, vad jag kan minnas så försäkrades tornen upp rejält i samma veva, och GE:s försäkrings avdelning fick betala ut brutalt mycket pengar.
Varför dessa sammanträffanden? Har eliten, terroristerna (eller vad man nu vill kalla dom) sjuk humor som ser till att människor med de "rätta namnen" får uppdragen?
Posted on: 2011/8/1 21:18
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://1.bp.blogspot.com/-e5uRhjxTc9k ... p2a3rw2-nA/s1600/ASEA.jpg
http://mobil.hd.se/multimedia/dynamic ... vastika_pa_Pa_570977d.jpg http://img1.indafoto.hu/9/1/101621_d5 ... 156e33f104303358b30_m.jpg
Posted on: 2011/8/1 21:44
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Han heter Immelt, men jag förstod vad du menade. Skriver bara det riktiga namnet som referens så ingen lär in fel.
Jag tycker synchronitet är mycket intressant. Kanske det inte alls är eliten som har lustigt med dessa sammanträffanden? Kanske det är ett bevis för att Gud existerar? Visste ni förresten att man kan spela Pink Floyds album "The dark side of the moon" istället för ljudet till filmen "The wizard of oz"? Detta är ganska känt och flera TV-kanaler har också spelat upp filmen på det viset. Visste ni att Thomas "Neo" Andersons pass i filmen "The matrix" var giltligt till 11 september 2001? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2011/8/2 22:54
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login