vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Bra film!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Bra film!

See User information
Ahhh Det är därför så många frimurare är pedofiler och homosexuella.

http://www.youtube.com/watch?v=ggxiBWv4xYE

Kabbalan är bara kunskapen om livets träd alla länder har sina egna system.

Men förstår hur allt förvridigts.

Posted on: 2011/8/14 9:06
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Och för att få så korrekt information som möjligt bör man alltid titta på senaste versionen.

Jag hoppas detta är den senaste:
http://www.youtube.com/watch?v=05R_Ehwt7FI

Men det är trist att det blev så mycket försvar av kristendomen.

Posted on: 2011/8/14 9:13

See User information
Mmm religion behövs för att styra folk tydligen.

Posted on: 2011/8/14 9:59
Resized Image

See User information
Gillade det mesta.. men sen fattar jag inte riktigt de sista 8min när det går in på att lucifer är bakom allt och att vi måste se oss som syndare och att jesus kristus är vår befriare.. Men kanske bara behöver vakna..

Men bra film för övrigt. Men jag personligen tror inte på kristendomen så hårt. Jag har fått för mig att det finns mycket sanning i tex bibeln och de böckerna men tror mycket väl att det kan vara skrivet symboliskt. Men det borde väl finnas mycket folk med egna intressen som under årens gång påverkat religioner och även bibeln osv.. eller?

Frågan är dock hur allt hänger ihop.. är det gud, djävulen, aliens, annunaki, reptilier, eliten, kungligt blod som ligger bakom allt eller är allt bara en illusion där allt och inget är sant på samma gång :)

Posted on: 2011/8/14 21:14

See User information
Duger inte begreppet egoism? Det beskriver allt i hela filmen mycket bra.

Hydran (den samarbetande eliten) har många huvud. Hugger man av ett huvud så dyker det upp två huvud till.

När man enbart tittar på ekonomisk historia så kommer man långt på att förenkla allt till att det är egoism. Kanske inte hela vägen, men väldigt långt.

Jag är lite imponerad av att gubbarna samarbetat så bra som de faktiskt gjort utan att få omgivningen mot sig i större omfattning.

Posted on: 2011/8/14 21:32

See User information
Känns det inte som att det krävs lite mer än bara egoism för att förinta miljoner och åter miljoner med människoliv?

Så klart finns det många människor som är giriga och vill ha både makt och pengar men till vilket pris?

Många kanske kan begå brott eller "synda" men att skapa krig och tortyr under mängder av år och att medvetet sätta folk utan mat och vatten osv osv.. Verkar det inte lite väl kraftigt för att bara vara ren egoism?

Eller är det bara så att de inte har någon empati och då bryr de sig helt enkelt inte om annat än sitt eget välstånd? Iaf så känns det obegripligt för mig, just nu.

Posted on: 2011/8/14 21:41

See User information
Även jag har svårt att föreställa mig ett liv utan empati. Men det finns bevisligen. Eliten är en intressant grupp att försöka förstå sig på.

Vi kan inte ens börja förstå dem. Men vi borde försöka.

Posted on: 2011/8/14 22:06

See User information
Shitzofreni.

Varför förstå sig på en mördare??

Jag väljer hellre och förstå mig på en mästare.

Eller än bättre.

Förstå mig på mig själv ; )

Varfös ska man i hela världen vilja se upp till eller sätta sig in i störda massmördares människors tankar och manipulativa människor som legaliserar tidelag men gör tiggeri olagligt?

Och försvarsadvokaten säger : hur kan du bevisa att djuret lider.

Ni får den värld ni sucktar efter när ni är svaga till sinnet.

Posted on: 2011/8/15 4:02

Edited by Shen on 2011/8/15 4:19:36
Resized Image

Anonym
Ni pratar om empati, och jag hade länge svårt att förstå hur man kan mörda så många utan att blinka. När jag förstod att dom är satanister så är det inte så konstigt längre. Dom mördar ingen, dom skickar folk till nästa instans bara. Det är så folk gör, man rättfärdigar sina hndlingar på ett eller annat sätt.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper